Manawydan Fórum
MW - Verze k tisku

+- Manawydan Fórum (http://forum.manawydan.eu)
+-- Fórum: Manawydan - Ultima Online Shard (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Fórum: Návrhy (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Téma: MW (/showthread.php?tid=3534)



MW - Vít - 03.01.2018

Hoj, chci se zeptat má manawydan nějaký cíl? Má RT team nějaké plány jak MW vyhoupnout nahoru? Už pár let je MW v troskách asi jako rozvojé země a nějak to nikoho nesere. Vždy když má přijít nový UO shard tak se to všude rozkecá, určí se termín zapnutí a lidi jako ovečky čekají na ostrý start s tím že každý začíná s čistým štítem a hlavně od nuly takže si je každý rovnej. Co kdyby se MW jako takovej wipnul a dodělalo se pár věci? Udělat reklamu je ten nejmenší problém, nechala by se odhalit celá mapa (yep žádná bolest) ať lidi mají co prozkoumávat a povolil bych PVP (Potkáš-zabiješ-okradeš nebo umřes a ztrátu budeš mít ty) Když se řekne Ultima Online tak se každýmu snad vybaví jako první PvP, na MW můžu bezdůvodně sice zabít ale pokuď enemy nemá zapnutý tag tak mam akorát ztrátu na munici/lektvarů atd... Taková Andarie měla/má strašný potencial ale každý kdo tam hrál si udělal svuj obrázek na GM jako zasahování do hry a jejich dvojímetr co se týče PK hraču a PVM sluníčkářů ale jinak to tam fungovalo dobře, když jsem hral na andarii jako PK tak nám teklo zlato hrdlem ale když nás přitom viděl herold a zabil nás tak to končilo žalářem (TimeJail) nebo popravou (DeleteChar) Nevím jestli se nepletu ale když na MW budu zabíjet tak mě systém hodí automaticky na blacklist? Nejlepší by bylo kdyby si to na MW řidili pouze hráči kdo by se chtěl stát tím lepším tak si může zasloužit nějakou lepší hodnost jako Starosta/Herold/Soudce atd... a ten pak může mít nastarost bezpečnost města (Herold zatkne/soudce odsoudí) Hráči co se rozhodnou hrát PK by mohlí mít nějaké zázemí kde zákon neplatí (PKCity/Ubytovny ve stokách atp..) On je i problém v RP to už skoro nikoho nebere a co jsem tak očkem sledoval tak lidi ted hrávají hry s lepší grafikou a 3d person a RP hrajou skrz mikrofony ale taky to neni žádná sláva co se týče statusu. Nebylo by naškodu zvážit dobrovolné RP (RP Tag) kdo by s ním běhal a hrál by to mohl by mít za to nějaké bonusy v PVE. Je to jen muj názor a taky takovej návrh k zamyšlení.


RE: MW - Stig - 04.01.2018

Je to furt dokola, 90 % těch věcí už tu bylo zmíněno, diskutovalo se, krom toho takovýhle topic zakládáš už poněkolikáté prakticky se stejným názvem a dost podobným textem (např. http://forum.manawydan.eu/showthread.php?tid=3468&pid=99525 a http://forum.manawydan.eu/showthread.php?tid=3467&pid=99503). Takže máme tu od tebe topic "MW", topic "Manawydan" a topic "MW MW MW", vše o tom samém, proč... Smile
Dlužno taky dodat, když řeknu A, řeknu i B - "Vždy když má přijít nový UO shard tak se to všude rozkecá, určí se termín zapnutí a lidi jako ovečky čekají na ostrý start s tím že každý začíná s čistým štítem a hlavně od nuly takže si je každý rovnej." - ano, a jak tyhle shardy dopadají všichni víme (nové koště dobře mete a nejčastěji opadne prvotní vlna nadšení a je mrtvo... ne, tudy cesta k dlouhodobě dobrému výsledku nevede, wipe nepřinese žádné zlepšení ani potenciál pro něj, jde jen o nárazové a zbytečně drastické řešení, které by teoreticky i mohlo někoho ze starších hráčů odradit... jinými slovy zadlužit se a založit startup umí každý jouda, nějak fungovat na vlně počáteční euforie třeba 3 měsíce umí 90 % joudů, ale prokázat po 3 letech nějaké pěkné výsledky a zaplatit dluhy už je o něčem jiném).

Ať ale jen neneguju, zkusím to vzít aspoň ve zkratce.

Cíl, plány MW - mají víceméně počátek někde zhruba ve smyslu tohohle postu od Nevrina, na to se nabalily konkrétní interní plány a cíle (něco bylo zmíněno i ve veřejném fóru), s kterýma bojujeme, jak nám omezené kapacity a další překážky umožňují.
Otevření celé mapy - již probíráno XY-krát, názory se sice různí, ale negativa v naší situaci imho stále přetrvávají. Budu nicméně pro všema deseti, až nebude hrozit, že týden ve hře na nikoho nenarazíte, do té doby bych šel spíš cestou postupného budování nových herních lokací a vylepšování těch stávajících. Ta herní plocha aktuálně imho tak malá není a 80 % lidí dost možná neprošlo ani 80 % aktuálně otevřené mapy. O tom, jak dopadlo např. otevírání nových rasových měst asi nemá smysl mluvit, ale je to imho stále otevřená možnost.
Povolení PvP - dtto.
Starosta (herold), soudce a další hráčské funkce - už existují a fungují (automatické blacklisty apod. fungují jen pokud tě u toho vidí stráže, což dává smysl). Druhá věc - není, kdo by to aktivně dělal.
Město pro PK (řekněme raději vyvrhele) - stojí za úvahu, ale víceméně je to už v procesu (až na to, že krom herního serveru momentálně nejede ani stavák).
RP - shodli jsme se nedávno s dalšíma GMs na tom, že budeme respektovat přání jak těch, kdo chtějí hrát striktně RP, tak těch, co si chtějí primárně u hry odpočinout a hrát řekněme spíše "na výkony", než na kvalitní RP. Ve zkratce jde jak o to, jak poskytovat prostor takovým lidem na akcích (eventy apod.), tak o to zbytečně neperzekuovat takovéto hráče, pokud jejich hra ničemu neškodí. Tím nechci říct, že pokud někomu budete kazit hru z pozice non-RP hráče, že to bude vítáno, chce to prostě myslet i na ostatní, ale v partě stejně smýšlejících lidí si hrajte klidně méně striktně, pokud to nebude vyloženě za účelem provokace, ventilování vulgarit, nebudete tím kazit nikomu hru apod.
Bonusy v PvE pro RP hráče - PvE není až tak jednoznačně relevantní k RP, PvE může být i doménou čistých power gamerů (a je fakt, že ti ho pravděpodobně odehrají více, proč by tedy měli být zvýhodněni v PvE zrovna RP hráči). Obecně mi dává stále větší smysl bonus exp za dobrou známku za RP, tak jak to je teď (třeba právě proto, že power gamer si ty expy prostě silově a efektivně naharví z PvE... tedy my spíš jen vyrovnáváme znevýhodnění, které by potenciálně mohlo nastávat).


RE: MW - Vít - 04.01.2018

Furt tu poslouchám jaké jsou plány ale pořád nevidím žádnou práci, jediný co vidím je status: Nikdo neni ve hře. Poslední event byl kdy? To už je nějaký měsíc zpátky ne? Nikdo se ani nezajímá o názor hráčů kteří zde hráli co jím schází, proč nehrají atd....


RE: MW - Stig - 04.01.2018

Ptal si se explicitně na plány, odscrolluj si nahoru na vlastní příspěvek a ověř si sám... já za to nemůžu, jen jsem se snažil odpovědět. Smile Takže co vlastně chceš?
Od psaní názorů je tu třeba právě fórum, ostatně názor si tu napsal, reakce na něj tu je, že se nikdo nezajímá bych teda zrovna netvrdil, stejně tak jako se nedá říct ani že bychom neznali některé z nejpalčivějších problémů, protože ty už byly nadefinované mnohokrát. My to někteří fakt čteme a pokud je to konstruktivní, tak i kdybychom neodpověděli, tak to prostě minimálně založíme do šuplíčku k budoucímu zvážení.
Práce úzce souvisí s dostupnýma kapacitama a pracovní morálkou, tady v tom evidentně máme rezervy, to už tu padlo taky několikrát.

Hlavně to chce klid, vyhrocená komunikace a vzájemně se tu bičovat ničemu nepomůže, to už tu zkoušeli mnozí a výsledky se dostavily (v negativním slova smyslu).


RE: MW - Nevrin - 04.01.2018

Někdy se věci nedaří, aniž by někdo udělal něco špatně. Z pohledu hráče říkám, že RT by bylo těžké v posledních měsících něco vytknout. Stig byl vždy připravený pomoci s technickými záležitostmi ve hře a angažoval se i za herní postavu. Lynx a Thanis byli aktivní jako questaři a Lynx zapojil do probíhající dějové linie snad každého, kdo jen na chvilku lognul. Není chyba RT, když Biosek dva týdny svolává hráče, aby pomohli se zátěžovým testem serveru kvůli akutnímu problému s lagy, a odpoví mu jen tři lidi.

Aktuální neaktivita je nejvíc asi následkem selhání komunikace. Nepotkáváme se online a schází ujištění, že když se člověk do něčeho pustí, tak v tom nezůstane sám. Možná by šlo udělat víc pro výměnu takových signálů. Mě obvzlášť je často zatěžko jít sesmolit post na forum, nebo někoho uhánět na ICQ.


RE: MW - Pietro - 05.01.2018

Zvednout lvlCAP!! Biggrin
Nj abych to zas nebyl já s tím lvl jako před nějakým časem že Smile
Ale vážně, kdyby to šlo, prosím prosím, mě by to třeba přesvědčilo reinstalovat MW a zase něco kutit ve hře.
Vím,že je moje chyba,že jsem trochu ujel s představou o mých postavách a nyní ty lvly chybí (do mých představ), ale vážně by to způsobilo takový unbalance? Jestli se ti Stigu bude chtít, zkusím rozjet icq a můžu tě zkusit přesvědčovat konkrétními fakty Smile


RE: MW - Vít - 05.01.2018

Me by bohate stacilo kdyby se to uz pustilo :-D 2.1 (Do vecera pojedem) A pak uz chcipl pes.


RE: MW - Whitey - 05.01.2018

Přechod na linuxový server bohužel není jednoduchý. Oprav jeden problém, tři další vyskočí. Oba naši profi skripteři (Biosek&Geo) na tom pracují.
Se zvednutím levelcapu se počítá, pokud mě někdo dokáže dokopat (nebo inspirovat) k dokončení NL.


RE: MW - Vít - 05.01.2018

+- Znate datum kdy by to mohlo uz fungovat? Clovek si zaridi nemocenskou ze si zas zapari a ono to nejede :-D


RE: MW - Whitey - 05.01.2018

(05.01.2018 v 19:53)Whitey napsal(a): Oprav jeden problém, tři další vyskočí.
Přesné datum ti nedám, ale aktuálně se na tom pracuje.


RE: MW - Whitey - 06.01.2018

Biosek se statečně pere se servrem.
Skriptově už to podle všeho vypadá slušně, teď jsou problémy s češtinou (načítání XML).


RE: MW - Pietro - 07.01.2018

jéé a mě se podařilo spustit Clienta, jedem? Biggrin


RE: MW - Whitey - 07.01.2018

Aktuální stav:
Biosek přepral problémy s lomítky (hardcoded názvy souborů s windowsovkými lomítky - a nebylo to tak jednoduché jako search+replace) a popral se s case-sensitive filesystémem linuxu (asi má takový systém své přednosti, ale žádné mě nenapadly).
Momentálně stojíme před problémem vytváření XML (XmlReader.Create), které nám hází chybu ArgumentOutOfRangeException ... kterou ale podle svého popisu vůbec házet nemůže.


RE: MW - Lynx - 08.01.2018

Držte se chlapi. Snad se s tím zdárně poperete Smile


RE: MW - Rimoy - 14.01.2018

I kdyz nemuzu hrat, tak bedlive sleduju a fandim at se vse podari! Verim, ze v dubnu uz budu moct hrat nejak pravidelne.
Tak drzim palce at se to podari rozbehnout Thumb Up


RE: MW - Rimoy - 14.01.2018

[quote pid='101611' dateline='1515178382']
......
Se zvednutím levelcapu se počítá, pokud mě někdo dokáže dokopat (nebo inspirovat) k dokončení NL.
[/quote]
*kope a inspiruje* Biggrin


RE: MW - Amanda - 06.03.2018

Zdar. Ako pokracujete s rozbehanim hry? A este jedna otazka, koho mozem kontaktovat, ak by som mal navrh na quest/akciu? Dik za odpoved.

EDIT: Tento rok to bude 10 rokov od prveho oficialneho spustenia MW alebo sa mylim? Bolo by to oslavit Smile


RE: MW - Whitey - 08.03.2018

Dnes by měl trust Biosek-Geo řešit další postup, alespoň podle Slacku. Až budu vědět víc, dám vědět.


RE: MW - Whitey - 11.03.2018

Tak bohužel, vypadá to že zase nic. Na Slacku mrtvo, ani pípnutí.


RE: MW - Georgwell - 11.03.2018

Tak snad sa nato nezabudne Smile