Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
[Whitey]
- u cílení (Target) přidán parametr IgnoreAccessibility (u zjišťování platnosti cíle je přeskočen test přístupnosti předmětu)
- příkazy ID a Look umí zacílit předmět v drźení jiné postavy
- u předmětů držených jinou postavou lze použít kontextové menu s identifikací a popisem (popis se také pokouší o identifikaci, pokud předmět neznáte); pro kontextové menu na věci u cizí postavy je nutno použít shift + click.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Marina]
- zpracování systému na zmrazování a rozmrazování itemů typu Pool (kaluž)
- ohnivé zdi jsou hasit ledovými kouzly a tekutinami (kromě likéru a oleje) - POZOR! spotřebuje se všechna tekutina => jednuduše ji tam vylejete a ne že lejete po částech (od toho jsou malé nádoby a nabírání tekutiny)
- ledová zeď jde roztříštit kouzlem výkřik a léčí ji ledová kouzla (pouze do určité míry - POZOR! ledová kouzla, která jsou slabší než zeď ji mohou naopak ublížit <= jde o závislost teplot (skillu))
- ledová zeď v blízkosti ohnivé zdi či velkého žáru roztaje
- ohýnek lze hasit tekutinami (kromě likéru a oleje) jejichž množství je 30+
- pochodeň funguje jako zápalně zařízení (+ byla opravena chybná hláška)
- kouzlo Změň se je závislé na úrovni proměn (hobit se těžko promění do orka apod. => to vše je možné, ale s vysokým skillem)

Kaluž:
- vytvoří se vylitím tekutiny na zem
- dá se zmrazit (kromě likéru)
- olej a likér se dají zapálit (pochodeň, jiný zdroj ohně - ohnivá zeď, síra, ohniště, kouzla) => vytvoří se ohnivá zeď
- vydrží pouze omezenou dobu (podle množství) - včetně ohnivé zdi

Zmrzlá kaluž:
- klouže a funguje jako past a dá rozmrazit (ohnivým kouzlem nebo zdí) - brzy se zpracuje systém nasolování
- nedá se zapálit
- vydrží pouze omezenou dobu (podle množství)

Prosím, aby se tyto úpravy testovaly až od 28.10.2011. (týká se to hlavně kaluží - které začnou stejně fungovat až s dalším restartem)
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


[Marina]
- opravy efektů hašení
- opravy stackování ohňů a kaluží

[Geo]
- oprava a rozšíření teleportů
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


[Whitey]
Opravy zadávání předmětů systémovým/českým názvem:
- při nahrátí ItemDatabáze jsou registrovány vazby český název->Typ (chyba kdy nešlo použít české názvy věcí s kontextem pouze v ID)
- ItemDatabáze rozezná české názvy předmětů
- gump nastavení cen AdvancedVendora rozezná české názvy předmětů
- nastavení alternativního nájmu v rentboxu rozezná české názvy předmětů
- nastavení BuilderContaineru rozezná české názvy předmětů

Přepracován Guardkey:
- rozpadá se po nastaveném čase (oprava funkce + rozšíření)
- zobrazuje svůj popis (pokud je jiný než název)
- zobrazuje počet použití
- zobrazuje čas do rozpadu (počítá se až od zvednutí klíče, pro refresh času je nutno s klíčem pohnout)
- automatické použití při poklikání na dveře nebo truhlu (včetně opotřebení klíče)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
Přepracován systém zničitelných předmětů (kamení, pavučiny apod.):
- dvojklik automaticky zapne warmód + zacílí předmět (dosud předmět jen "radil")
- poškození zbraně (včetně očarování) má vliv na poškozování předmětu
- magické zdi které jde poškodit poškozuje očarování i při nesprávné zbrani (dýka +1 oheň je schopna ďobnout do zdi zničitelné kladivy apod.)
- oprava předávání typu nástroje dál do skript (nebralo se např. kovářské kladivo)
- optimizace skript v návaznosti na CS3

Úprava kouzla Roztříštění (kouzlo lze používat na zničitelné předměty):
- cíl nesmí být v něčem vložen nebo vlastněn (Parent == null)
- cíl nesmí být upevněn (movable true, výjimka je magická zeď)
- cíl nesmí být už zničen (!Destroyed)
- cíl musí být zničitelný (MaxHitpoints>0)
- maximum poškození je 1/5 maxima životů předmětu (nikdy nelze zničit jednou ranou)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Marina]
- od zítra od rána bude přístupná předělaná Krypta v Isharu
- změna spaweru pro spawnování bosse (možnost nastavení klíče)
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


[Marina]
- úprava přenášení petů a mountů přes teleporty (možnost zakázat přesun)
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


Došlo k přenastavení následujících skupin zbraní: sekery, halapartny a meče. Upraveny byly atributy damage, rychlost, průraznost, ale také požadavky na sílu. Ostatní zbraně budou následovat v příštích dvou dnech.

Ačkoliv by se mělo jednat o téměř finální hodnoty, dojem ze hry stále ještě mohou kazit nenastavené zbraně a také zbroje. Prosím tedy ještě o toleranci současného stavu.
[Whitey]
- Rentboxu lze přiřadit dveře ([props dveří nebo rentboxu) které má blokovat pokud neběží nájem
- Rentboxu lze přikázat aby těmto dveřím promazal zámky při zahájení nového nájmu (defaultně zapnuto)
- zapomenutá serializace rentboxu v nastavení dveří
- ošetření pádů při nastavení zámku truhly/dveří na null

[Geo]
- Upraveny zbraně "Dvojitá kosa", "Těžká halapartna" a "Měsíční čepel" (mířně navýšena síla poškození).
- Nastaveny definice pro komplet drtivé zbraně (kladiva a palcáty, 1H i 2H).
- Mírné zrychlení soubojů.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- úpravy zápisů vazeb české jméno <> systémový typ
- debugová hláška o duplicitních vazbách české jméno <> systémový typ
- zrušena registrace vazeb české jméno <> systémový typ pro melodie (nevidím smysl)
- odpojeno braní názvu zbrojí a štítů z xml souborů (bude bráno pouze z ID nebo původní databáze předmětů)
- přidány parametry příkazu Reset: ´all´ (= všechno), ´music´ (alternativně ´instruments´, = hudební nástroje), ´wop´ (reset WoP po zablokování možnosti změn hráčem)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
Úpravy AI: (netýká se hráčů, ale kulometných NPC kouzelníků!)
- oprava pauzy mezi sesláním stejného typu kouzla
- opraveno čekání na odliv kouzla (ještě je nutné upravit obecný vzorec odlivu, vliv síly je až moc velký)
- NPC by mělo být schopno znovu si vzít zbraň (např. po Odzbrojení)
ItemDatabase:
- zrušení přebíjení názvu zbroje z ID názvem z CS3Armor.xml
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- přepracování dodržování vzdálenosti od cíle u MageAI
- drobné čistky v kódu, očekávám možné problémy v těžbě u zbraní využívaných pro těžbu (sekery, krumpáč apod.), problémy hlaste
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava pádu při použití dýky na výrobu třísek (BladedItemTarget)
- doplnění definic systému těžby třísek (Lumberjacking) do CS3Weapons.xml
- doplnění zapomenutého načtení těžebního systému zbraně (HarvestSystem) z CS3Weapons.xml
- odstranění přebytečné vlastnosti z BaseKnife
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
AI:
- NPC umí přivolat mounta a nasednout na něj (pokud ho má)

MageAI:
- úpravy v udržování vzdálenosti pokud NPC kouzlí
- zvýšení vzdálenosti pokud NPC nemůže kouzlit (např. má nastavenou pauzu) a má udržovat zvýšenou vzdálenost
- pokud umí kouzlit MountSpell (Koníka) a nemá mounta tak si ho vykouzlí

MountSpell (Koník):
- zapisuje se mezi pety a zabírá 1 slot

Systém:
- oprava pádů a problémů vzniklých po předchozích "čistkách v kódu" (pád při použití dýky apod.)
- při startu servru jsou odstraněna veškerá rukavicová kouzla
- nastavení perku SkillFocus na 0 resetuje dovednost na kterou je zaměřený (to samé se již provádí i při resetu perků)
- nastavení perku RacialEnemy na 0 resetuje typ NPC na který je zaměřený (to samé se již provádí i při resetu perků)
- NPC se při smrti (delete) odhlásí z petů majitele, pokud není vázané (IsBonded, použito u Citového pouta)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava pádu při odzbrojení NPC
- přepracování přiřazování hlavní a záložní zbraně pro NPC
- přepracováno vybavení NPC hlavní nebo záložní zbraní
- oprava zapomenutého minimálního dostřelu u střelných zbraní
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
AI:
- úprava kódu zajišťujících vzdálenost k cíli
- úprava kódu hledání cesty k cíli, ve chvíli kdy NPC udržuje určené vzdálenosti k cíli
- úprava chování NPC zahnaného do rohu
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Geo]
Nastavení definic zbraní - hole, dýky a bodné obecně, tyčové (komplet včetně přenastavení bardichy), luky i kuše. Nastavení zbraní by tedy mělo být kompletní, v budoucnu bude docházet pouze k jemnému vylaďování.
[Whitey]
- přepracováno použití zbraně (BladedItemTarget na UseWeaponTarget)
- použitím (ne útokem!) zbraně s parametrem Sekáček (Cleaver) lze zabít zvíře na farmě
(musíte vlastnit zvíře nebo farmu, zvíře musí na farmě alespoň hodinu být)
- zablokování bardských melodií pro zvířata na farmě
- zranění zvířete na farmě je strážemi posuzováno a pokutováno jako "Jiný prohřešek", platí pouze pro farmy s nájmem, který jde některému vládci
(Starostové nezapomeňte nastavit si defaultní trest pro tento prohřešek!)
- stráž by měla pokutou reagovat až na zranění, ne hned na target (pokud ji omylem zacílíte)
- pročištění skript od spousty warningů (s posledními dvěma si nevím rady, Geoooo!)
- protiútok v boji nenastane pokud má alespoň jeden z bojujících střelnou zbraň (bug se změnou targetu stále trvá)

Úprava dveří:
- AutoLockOnClose (dveře se po zavření vždy zamknou, defaultně false)
- AutoCloseInterval (doba po které se dveře samy zamknou, pokud jsou zavřené, defaultně 0s = vypnuto)
- drobné polazení zámků (při přidání se automaticky skryjí dovnitř dveří/truhel)

- oprava pádu při pokusu porazit sekáčkem zvíře mimo farmu
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava chyby automatického zamykání dveří (po prvním odemčení se ihned znovu zamkly)
- Guardkey (klíč od NPC) při použití otevře dveře (dosud je jen odemknul)
- Guardkey (klíč od NPC) po rozpadnutí vytvoří hromádku železného prachu
- přidána kontrola FocusMob (NPC na které se soustředí AI, zda nebyl smazáno, je na stejné mapě apod.), mohlo by řešit problém některých NPC "zaseklých na posledním targetu"
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
AI:
- úprava ohledně rušení speciálních cílů při změně příkazu apod.
- úprava reakce na ztrátu protivníka v boji
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Skok na fórum: