Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 1291-1297
[Whitey]
- přepracovaný výběrový systém pro vytváření Zakázek
- skrytí návodů s požadavkem hlavního skillu nad 80
- upravena logika NPC určující požadavky do Zakázek (rozdělení Logiky na Logiku a Osobnost)
- oprava použití příkazu [content / [obsah na AdvancedVendora
- přidán parametr "nocategory" k GM příkazu [ID, "[ID nocategory" = seznam všech věcí bez definované kategorie
- oprava pádu v produkci farmářských zvířat
- úprava zobrazení ceny v gumpu AdvancedVendora (oprava špatně zobrazované záporné ceny)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1298-1308
[Whitey]
- PetSpawner spawnuje NPC vždy přímo na sebe (normální spawner je rozhazuje kolem sebe)
- PetSpawner si pamatuje pohlaví navázaného tvora
- úprava příkazu [MoveItem (nefunkční verze příkaze bez prefixů pro hráče)
- oprava růstu trénovatelných dovedností (zapomenutá kontrola hodnoty SkillFocus)
- úprava gumpu AdvancedVendora na zobrazení až 5000 předmětů
- drobná oprava PotionKegu (lahve generované kvůli statusu se nemazaly)
- oprava pádu v Uniformách
- oprava smazání věcí při rozpadnutí ServerSideCraftContaineru (hmoždíř apod.)
- přidání stakování věcí po rozpadnutí (jakéhokoliv) kontejneru
- snížení požadavků na vlastnění zvířete na 1/5 (1/10 požadavku Taming z Bestiáře)
- změna hranice návodů v zakázkách na 75 (zakázky nevyžadují výrobky s vyšším požadavkem na skill)
- ošetření šperhání zámků GM-zablokovaných dveří a truhel (parametr Blocked)

[Geo]
- podpora sumarizací v gumpech
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1309-1316
[Whitey]
bug957 - serializace informací o identifikaci předmětu
- oprava zápisu Vyvolávání na vendora (čas + reakce při přepínání gumpu)
- přidána možnost animovat vendora při Vyvolávání ("an:x" kde x je název animace, animatroniky nebo "?" pro definování)
- doplnění dodržování maximálního množství výkupu v gumpu AdvancedVendora
- přidání informací z tooltipu předmětu/mobilu do tooltipu gumpu AdvancedVendora
- oprava blokování kouzla ze svitku/hůlky zbrojí
- oprava pádu v BreedingAnimal
- PetSpawner spawnuje NPC vždy přímo na sebe (normální spawner je rozhazuje kolem sebe)
- úprava příkazu [MoveItem (nefunkční verze příkaze bez prefixů pro hráče)
- nastavování kategorií předmětům které je nemají (cca 40% hotovo)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1317-1368
[Whitey]
- NPC nerozšlapává předměty kde je jako poslední vlastník majitel NPC
- oprava detekce hladiny (topení se)
- nový systém nápojů, kaluží a hořlavin (zbývá doplnit definice předmětů pro výrobu)
- oprava pádů
bug1082 - postava stojící déle než minutu ve vodě se začne topit, rychlostí 1/20 životů za 2s
- omráčený hráč se topí 2x rychleji (1/10 životů za 2s)
- smrt zruší topení se
- přidána hláška o konci topení se
- drobné úpravy kádě na lektvary (hlavně kontrola vlévaného typu nápoje)
- opravy chyb v CreateProduct() u zvířat
- ošetřen pád v nastavování CraftScrollStore (prodejnost návodů)

[Geo]
- oprava chyby a serializace ResistencePray

[Marina]
- oprava načítání identifikace na itemu
- oprava pádu v gumpu vendora
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1369-1392
[Whitey]
- úprava výpočtu skillu použitého na farmě (místo průměru se počítá nejlepší skill)
- návštěva hráče na farmě maže jeho stará infa (pokud tam byl dost dlouho na to aby se založilo nové)
- oprava vymývání hlíny (chyba při přidání nových nádob)
- přesunutí perku UnarmedCombat do všem dostupným perkům
- úpravy ID pro GM, generování surovin a nástrojů podle návodu (pro GM testy)
- ošetření odebrání AdvancedVendora ze spawneru (snad už konečně bude správně respawnovat)
- oprava testu topení "pod vodou" (zjišťování výšky hladiny nad postavou)

[Marina]
- odstranění hlášek ("Ve jménu XXX zhyň!") u modtliteb na zásahy pěstí.
- Cteni, psani (pocitani Biggrin) - knihy a vyveska
- Prvni odruda vina (Kareldska) + upravy nutne k odrudam
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1393-1395
[Whitey]
- oprava zobrazení obsahu nádoby ("Prázdné" jen když je to opravdu prázdné)
- oprava plnění nádob (kompatibilita stará<>nová)
- zpracování výrobních postupů na nové nádoby, převedení výroby nápojů na nový systém
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1396-1411
[Whitey]
- vliv nápojů na maximum životů, staminy a many
- oprava některých atributů Mobile, které mohly bít ztraceny pŕi inkrementálním savu
- Interakce, CountItems: vyhledávání v celém majetku postavy (teď jen v batohu), podpora SecondaryID
- Interakce, HasItem: podpora SecondaryID
- oprava textu smlouvání (byl/byla starostou)
- oprava vrhu pochodní (vzdálenost víc než 1)
- úprava postupu zapalování pochodní (optimizace)
- přepracování rozlití nových nápojů (stále nekotroluje Z a CanFit)
- opravy chyby v zážehu nové nadoby s hořlavinou pomocí výbušniny
- zamezení uklouznutí GM na loužui nové tekutiny
- oprava načítání enumu z XML (konkrétně se nenačítal správně Layer pro ID)
- oprava funkce Ignite() u starých louží (moje chyba)
- vylepšeno generování louží nových nápojů (souřadnice Z)
- ohnivé výbušniny zapalují nádoby s hořlavinami
- vrácení hlášky o úspěchu zapálení ohně
- prodloužení timeru nových louží (déle vydrží)
- prodloužení timeru ohně z nových louží (déle vydrží + řídí se obsahem alkoholu)
- oprava zobrazení obsahu nádoby ("Prázdné" jen když je to opravdu prázdné)
- oprava plnění nádob (kompatibilita stará<>nová)

[Marina]
- oprava chyby (nezobrazoval se text k precteni - pouzita spatna metoda)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1412-1416
[Whitey]
- oprava testu SecondaryID v interakcích
- zbraň opět zobrazuje požadavky v popupu
- hláška u maximálního napití
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1417-1434
[Whitey]
- podpora "SecondaryID.Set" (vytvoření předmětu vč. reakce na nastavení SecondaryID)
- SecondaryID.Set u nových nádob nastavuje i obsah (na max)
- konstruktory nových nádob přímo s obsahem (např. "[add BarrelBeverage Voda")
- produkční řetězec Hedvábí: Silkworms -> SilkwormsChrysalis -> Silk -> BallOfSilk -> BoltOfSilk -> SilkCloth
- nové předměty (LeatherMask, ClothMask, ArcaneCloak, ArcaneRobe, ArcaneGloves, ArcaneBoots, Scarf)
- záznamy pro ID + výrobní postupy pro nově přidané předměty
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Už máme zase plný přístup ke stavěcímu serveru a generují se statistiky pro web.
SVN 1435-1448
[Whitey]
- přidán výrobní kontejner SmallDestillator + odpovídající Animatronika, zařazen mezi HeatSource
- opravena a rozšířena Animatronika SpinningWheel (Kolovrátek)
- test u Kovadliny a Výhně zda stojí na zemi (jinak nereagují na dvojklik)
- drobná úprava animací Kovadliny a Výhně (jen optimizace)
- Animatronika - CoopersBench (Tesařský stůl)
- úprava přístupu do ID (vytváření nových předmětů)
- AdminGump zobrazuje v seznamu postav povolání a level (v tooltipu)
- hrátky s Animatronikou (HeatingStand a AlchemyTable)
- HeatingStand (Ohřívací náčiní) lze používat na zemi (lepší animace)
- HeatingStand (Ohřívací náčiní) vyžaduje k provozu svíčku (a lze ji do něj doplňovat)
- mírné zkrácení timeru efektu kouře u kouření (aby správně končil a nezobrazoval opět začátek animace)
- rozšíření kontroly sekundárních itemů
bug1096 - mazání summonu přesunuto až za kontrolu smrti (protože Kill() je používáno i v omráčení)
- ošetření pádu v interakci
- ošetření pádu při generování zakázky
- ošetření pádu při topení se
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1449-1457
[Whitey]
- při vymývání hlíny v dole lze získávat tekutiny
- BigDestillator (nový výrobní kontejner + jeho animatronika)
- Animatronika: StoneOven (kouř a zvuk)
- Animatronika: SpinningWheel (propojení animace výroby s Animatronikou)
- při výrobě tekutiny lze definovat podmínky nalévání do nádob (když je kvalita výrobku jiná než nádob)
- ozvučení nových nádob při vylévání na zem apod.
- rozšíření druhů nápojů o Lékařský líh (BeverageType.Spirit, ISpiritSource)
- rozšíření druhů nápojů o Zemní olej (BeverageType.NaturalOil, INaturalOilSource)
- rozšíření definice nápojů o parametr "drinkable" (zda lze nápoj pít)
- oprava pádu při definici uniforem
- úprava funkce přemývací misky (pokud nemá miska dost hlíny, najde si ji po 1ks v batohu)
- drobná úprava zobrazení požadavků zbraně

[Geo]
Nová verze klienta
- oprava chyby skákání obrazu při pohybu postavy doprava (na severovýchod)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
Zpracováno:
- ID a výrobní návod pro Destilační přístroj (SmallDestillator)
- ID a výrobní návod pro Velký destilační přístroj (BigDestillator)
- ID pro Decilitr lihu (ISpiritSource)
- ID a výrobní návod pro Lékařský líh (LiterOfSpirit)
- ID pro Decilitr zemního oleje (INaturalOilSource)
- typ a ID pro těžbu Zemního oleje (NaturalOilMining)
- "NaturalOilMining 5" přidán do aliaslistu DefaultniVymyvani (15% na úkor "nic")

Upozornění: Výroba destilačních přístrojů vyžaduje kombinaci dovedností, která se u postavy normálně nevyskytuje - Drátenictví + Tesařina, u velkého přístroje navíc Slévačství. To není chyba! Vyrobit to jde, jen vědět jak...
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1458-1468
[Whitey]
- opravy editace návodů
- ProspectorBowl se automaticky plní po 5ks

Úpravy a opravy CS3:
- perk "Finesy" (CS3AttackFinesse) přejmenován na "Útočný postoj" (aby se nepletl s perkem "Bojové finesy")
- snížena výše bonusu perku "Bojové finesy" na šanci zásahu (na polovinu)
- opraven vliv perku "Bojové finesy" (WeaponFinesse) na šanci zásahu (vliv chyběl)
- opraven vliv perku "Protiútok" (CounterStrike) na šanci zásahu (hodnota se ma přičíst, ne násobit)
- snížen postih postavy bez štítu a perku MissileDeflection před střelbou (z 0.25 na 0.5)
- oprava vlivu perku "Střelba za pohybu" (MovingShot) (nebyl zapracován)
- změna manaupkeepu perků "Agresivní útok" (CS3AttackAgresive) a "Aktivní obrana" (CS3DefenceActive) (výše snížena na polovinu a s rostoucím levelem perku klesá)
- změna šance na použití perku "Útočný postoj" (CS3AttackFinesse) a "Obranný postoj" ("CS3DefenceStance) (zvýšení)
- přidáno chybějící provázání CS3AttackFinesse na CS3AttackAgresive a CS3DefenceStance na CS3DefenceActive (protože bez nich nefungují)
- vypnutí omezovače 5-95 při určení útočné a obranné hodnoty (vyšší šance zásahu/obrany pro postavy hojně vybavené skilly a perky)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1469-1516
[Whitey]
- oprava zobrazení informací v herbáři (nezobrazovalo se info o věcech získatelných z rostliny)
- ošetření pádu (nekopatibilita nových tekutin a starých nádob)
- ošetření pádu (při editace předmětu v Bestiáři)
- chybějící automatické nastavení priority timerů pro časování OneDay, OneHour a OneMinute
- převedení Síry (SulfurousAsh) a Prskavky (LesserFireExplosion) na IBurnable (sjednocení způsobu zážehu)
- zvuk u zažehnutí Síry
- timer pro statické zdroje žáru zažehující/poškozující některý z předmětů v okolí
- chybějící parametr "Hořlavé" u lékařského lihu
- oprava zacyklení u zažehnutí nádoby s hořlavinou ohnivým výbuchem
- přidáno třídění BaseBeverageContainer v ContentUnit podle obsahu (Content)
- přidána podpora množství do SID BaseBeverageContaineru (SID "Voda%50" = generovaná nádoba bude obsahovat 50% své kapacity vody, interakcí požadovaná nádoba musí obsahovat nejméně 50% vody)
- opravena chyba příkazu [ConvertOldBeverages (pozdě, ale přece; nové nádoby nekopírovaly všechny nastavení starých, tj. kvalitu, Craftera atd.)
- vliv nápojů pitých v hospodě roste až o 20% (+2% za každého hosta navíc, max. +20%)
- oprava pádu v SendRemovePacket (pád enumerátoru)
- úprava spotřeby předmětu interakcí (rozlišení množství obsahu pomocí SID)
- příkaz [hlad ([Hungry, [jidlo) zobrazuje mimo nasycení i stupeň a bonusy z napití
- oprava zobrazení procent napití v příkazu [hlad
- podpora % v sID při ručním vytváření nádoby ([add JugBeverage Voda%50)
- oprava zacyklení vývěsek (parametr RootBoard)
- oprava přiřazování Workplace a Activator v editaci výroby
- oprava pádu v hoření (moje chyba)
- ID do XML ukládá BaseType pouze pokud je definován jako Template (nefunkční nově přidané Lovecké vývěsky)
- upgrade Zákoníku (rozměr + reopening na správné stránce)
- Okovy (BallAndChain), dávají hráči schopnost strážného (pokud je strážným), ještě nutno zpracovat vydávání
- IDestructable lze ničit pouze určeným předmětem; GenericDestructableItem lze ničit čímkoliv pouze pokud má jako nástroj "null"
- úprava rušení členství a žádání o členství v Zákoníku (refresh gumpu + zbytečný vstup do managementu skupin)
- změna rozložení textů v Zákoníku (aby nebyly dvě věty na stránce)
- optimizace starého kódu Zákoníku
- seznam stráží v Zákoníku
- možnost najmout/propustit existující NPC nebo hráče ("nákup" a výpočet platů zatím ne)
- Okovy (BallAndChain), umožňující hráčským strážím ignorovat PvP flagy a poslat cíl do vězení/vyhostit (stejné podmínky a provedení jako u NPC stráže)
- MobileListGumpy označují NPC pomocí (NPC) za jménem (jde např. o Blacklist apod.)
- zvětšení gumpu MobileListGump
- aktualizace popisu BallAndChain při změně vládce/trestance
- při propuštění mazat pouze najímatelné stráže (RentableBaseGuard)

Když na to koukám byla tu spousta pádů, většina (všechny?) mojí vinou. Omlouvám se za ně.

[Marina]
- oprava pádu relikviáře
- oprava popisu perku Sesilani v boji
- oprava itemu pro maskovaci sadu.

[Geo]
- oprava chyby při hledání online uživatele
- trest zastavení ONLINE XP musí být "odpracován" hrou.
- oprava chyby při udílení trestu postavě, která má zastavené OnlineXP do odvolání,
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1516-1557
[Whitey]
- zrušení nebroušených drahokamů v výběrovém filtru Hornictví v Zakázkách
- oprava generování nádob ItemListem (negenerovaly se nádoby bez obsahu)
- přepracování zakázek (výběrové filtry, požadavky "povolání" NPC, alkohol pro flamendry)
- oprava zjišťování sID v ItemListu
- drobné úpravy
- podpra "_" místo mezer ve víceslovných sID pro ItemListy (RestoreContainer apod.)
- oprava pádu
- chybičky
- deserializační čistka smazaných návodů v UniversalCraftScroll (návody), CraftScrollBook (kniha na návody), CraftScrollStoreMemory (vendor)
- úprava Deserializace PricingModulu (cenu u vendorů) o kontrolu na smazané typy
- úprava mazání typů z ID (musí mazat i návody)
- oprava pádu (AdvancedVendor + prodej NPC)
- oprava vymývání bez nádoby
bug1085:- rozšíření možností tagů na Teleporteru
- oprava pádu (generování Zakázky po odstranění návodu z ID)
- při smazání předmětu z ID jsou smazány i jeho návody ve světě
- zrušení CollectorsBag (budou nahrazeny obyčejnými pytli)
- úprava debugu zbraní při startu servru
- ošetření debugových hlášek (BaseTrophy, TreasureMap, UniversalCraftScroll)
- velký destilátor přidán mezi zdroje žáru
- oprava dojení zvířat novými nádobami
- FarmSummary ukazuje správný typ zvířete
- Zakázky: omezení výběru z hráči dostupných lootovatelných věcí a věcí získatelných rozřezáváním těl podle minimálního počtu NPC (40 a víc)
- Zakázky: dočasné odpojení kytek v Podtemnu (respektive kytech ze všech "IsUnderground" reginů)
- při propuštění mazat pouze najímatelné stráže (RentableBaseGuard)

[Marina]
- oprava pádu (chyba ve farmaření)
- Oprava opentimeoutu u paky
- ItemPropertyChanger nyni funguje i na typ Mobile.
- Oprava popisu perku (Rozpohybuj nemrtvé)

[Geo]
- Oprava chyb způsobujících pády: ošetření na neexistující typ (AdvancedVendor po smazání starých nádob)
- Ošetření na otevírání vrátek (dveře menší než 20) zvířaty, která nemají umět otevírat dveře,
- Vyprázdnění fronty překážek na sešrotování (při chůzi NPC)
- Zpomalení animace při exklusivní akci
- Oprava chyby v AntimagicMelodyEffectu - má mít záporný vliv na seslání kouzel/modliteb
- Oprava chyby při deserializaci Teleporteru,
- Podpora pro serializaci/deserializaci referencí na identity
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1558-1570
[Whitey]
- animatronika Hrnce (Kettle)
- umožnění používat nástroje (např. Hrnec) i na zemi, pokud je poslední vlastník ten kdo to chce použít a je dost blízko
- GM přístupný atribut SignFacing a SignType na předmětu Sign (cedulky) pro snadné nastavení grafiky a směru
- rozšíření SignType o další dvě nalezené grafiky
- změna určování vhodnosti předmětu pro knihovnu (BookCase) z typového na grafické (rozhoduje ItemID)
- oprava sestavování listu s alkoholem pro Zakázky
- oprava výpočtu ceny obsahu nádoby
- podpora pro ISecondary v gumpu Zakázky (správné zobrazení jmen itemů)
- změna určování ceny v Zakázce (systémová cena místo výkupní)
- gump [obsah zobrazuje informace o předmětu po najetí na jeho název
- oprava pádu v ekonomii
- odstranění zbytečných skript v Zakázkách
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Marina]
- nové rozdělení masa + potřebné předělání receptů a lootů (více viz. příspěvek)
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


SVN 1571-1583
[Whitey]
- chybějící obchodní daň z prodaného/koupeného zboží u AdvancedVendora (nastavuje se v Zákoníku)
- při změně daně přijde majiteli vendora zpráva
bug1113 - test cílového kontejneru výroby zda není přeplněný
- mayorsign se po přiřazení města automaticky přejmenuje
- GM přístup k penězům vendora a jeho minimální částce (v Props)
- GM kvestařský nástroj pro uchování / kopírování vlastností postav (jméno, vzhled, výbava atd.)
- oprava ID databáze (bug nových Loveckých vývěsek - nevhodné základy předmětů)

[Marina]
- oprava popisků perků (pravopisné chyby)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 1586-1595
[Whitey]
- kontejnery se duplikují včetně obsahu ([dupe)
- StoneOfThousandFaces umí pořídit záznam i z Locationdollu
- oprava získávání batohu z StoneOfThousandFaces
- oprava pádu DelayedBlastFireball (6.kniha)
- ošetření pádu Zpěvníku (HymnBook), chyba vyslovení/emotování textu
- oprava podpory sID v itemListu (nápoje špatně dekódovaly "_" v názvu)
- ošetřeno ShatterSpell při použití na IDestructable (jde skrz DamageItem, místo přímo na HitPoints)
- ošetřeno kouzlo DisintegrateSpell (-"-)
- oprava iniciace SpellHolderů pomocí HoldesSpellSet v [props (špatné nastavení pokud se držené kouzlo nerovná aktivátoru)
- opraveno zdvojené sesílání kouzel SpellHolderem
- při GM aktivaci (dvojklik) dojde k přenastavení hodnot (hlavně konce efektu)
- GM a skrytá NPC při PainPrayeru neemotují *šílí bolestí*

[Marina]
- úprava částí plavidel - příprava Hold, Tillerman, Plank na použití alternativní grafiky
- úprava skript pro nové plavidlo - SmallRaft (vor)

[Stig]
- příprava skript pro nové plavidlo - SmallRaft (vor)
- rozšíření Hold (poklop na plavidle) o vlastnost visible (viditelnost pro hráče)
- nastavení Hold na SmallRaft (vor) na "neviditelný pro hráče"
- rozšíření WoodenShelf (skříň s poličkami) o změnu grafiky při vložení určitých předmětů (5 různých grafik dle obsahu, při vložení alespoň 5 itemů daného typu/kategorie):
-- věci pro alchymistu, mága
-- části lidského těla (nohy, ruce, hlava, trup)
-- věci pro kuchaře (nápoje a nádobí, nástroje farmáře)
-- věci pro hostinského (nápoje a nádobí)
-- věci pro písaře
- do WoodenShelf přidána vlastnost IgnoreContent pro volitelné vypnutí funkce na změnu grafiky (GM přes props)
- úprava RentBox (nájemní truhla) pro alternativní grafiku (grafika WoodenBox <-> grafika BrassBox)



Skok na fórum: