Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 2553, SVN 2557

[Whitey]
- úprava vzdálenosti petů/summonů následujících pána
- modifikované soubory pro kategorizované addmenu

SVN 2556, bylo restartováno
[Stig]
GM:
- [analyze enchant - podrobná analýza trvale očarovaných předmětů do souboru
- [statistic writexml - zapíše kompletní výpis statistik hráčů do XML souboru
- Zákoník - přesunutí dropdownů pro nastavování poplatků/odměn v gumpu správy členství a skupin (odstranění překryvu dropdownů a textů)
- Bestiář - gump je širší (některé delší názvy byly dříve překryté jiným textem)

AI:
- AIAdvancedBehavior Peaceful - "přídavná" AI, která schovává zbraň, když majitel zrovna nebojuje
- stráže nechrání hráče, který bojuje s neagresivním (Fightmode Agressor nebo Evil) monstrem či hledaným zločincem (zejm. tedy zamezení nežádoucích intervencí do městského lovu zločinců skrz armádní vývěsku a napadení neagresivního NPC)

Lovci odměn (hlav):
- pokud u sebe máte nějaké Okovy, zločince místo zabití odevzdáte soudu (po "zabití" je automaticky "dopraven do vězení" a jeho věci (běžný loot) krom oblečení (BaseClothing) zůstanou ležet na zemi)

Teleporter:
- GM může Teleporter připojit Zákoníkem
- Ruler, Zákoník - podpora pro pronájem, platby za službu a výpis do Zákoníku
- v [props lze nastavit cenu za průchod teleportem (typ itemu, množství), cenu za údržbu a zda jdou zaplacené věci do pokladny města (v opačném případě se itemy mažou)
- vlastnost MaintenanceCost - výše měsíčního poplatku za údržbu (platit může starosta a GM, Zákoníkem, jako za ostatní služby)

Pavučiny (z kouzla a od pavouků):
- snížení poškozování pavučiny při pokusech o vyproštění se na 0.75
- Drow (akt. formální změna) - rasový bonus na pohyb v pavučinách (bonus 1 až 40 dle levelu postavy k počítanému Dex pro účely vyhnutí se pavučině a k šanci pro účely vymotání se z pavučiny)

Dimenzionální klíče:
- v tooltipu a názvu zobrazuje zbývající počet přesunů (podpora pro obchod skrz vendory)
- zrušeno vypršení klíče po uplynutí času
SVN 2558-2563, bylo restartováno

[Whitey]
Opravy plížení:
- opravy Plížení & Plížení v boji
- opravy a lazení plížení NPC
- hráč/NPC které se plíží nemizí GMku z obrazovky

AI:
- NPC které je ovládáno nemění cíl, když nedosáhne na pánem určený cíl
- NPC se nezastavují při pokusu se plížit
- NPC se nezastavují při sesílání kouzla

Ostatní:
- lazení GM nástrojů

SVN 2564, bylo restartováno
[Stig]
- Teleporter - při změně PointDest nastaví AmmountPerUsage (předpokládá platbu ve stříbrňácích) a MaintenanceCost na doporučené hodnoty dle vzdálenosti k cílovému bodu
- BaseGuard - po vykonání OnDoubleClick pro stráže se přistoupí k vykonání "obecných" OnDoubleClick (pro běžná monstra) - spouštění interakcí apod.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2564-2580

[Whitey]
bug1266
- peti určitého typu jsou imuní strachu (CreatureType Construct, Demilich, Gargoyle, Magic, Spectre, Undead)
- v Bestiáři lze definovat barvu krve, "-1" = nekrvácí
- NPC určitého typu nekrvácí (defaultně nekrvácí CreatureType Construct, Demilich, Elemental, Magic, SlimeAndFungus, Spectre, Tree, Undead

Kopírování knihy s návody:
- oprava výpočtu času a určení spotřeby inkoustu při kopírování knihy s návody
- zkopírování názvu knihy s návody při jejím kopírování

Ostatní:
- drobná oprava výpočtu bonusu bodů učení zvířete (z int/double na double/double pro přesnost výpočtu)
- oprava invalidace vlastností (InvalidateProperty) u postav (NPC i hráči); mělo by řešit zobrazení titulu po nasazení poslední věci, konec jedu na postavě a různé jiné neduhy
- GM vidí zahájení exklusivní akce ("[A] + jméno akce")
- drobná úprava kopírování knih s recepty
- oprava pádu při kopírování knihy
- oprava pádu kvůli vypnuému IRC
- očarovat lze i poškozenou věc
- už zase ne
- debug a oprava strašení ve skriptech
- otočení jezdce do směru mountu

[Geo]
- oprava chyby deserializace (zavinil Whitey)

[Stig]
- znemožnění IRC připojení bota do opravy connect skriptu (laguje server) (snad ho Geo brzo opraví)
- Teleporter - vytvoření defaultní ceny za přenos při změně cíle teleportu
- BaseGuard - zprovoznění dvojkliku
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2581-2585

[Whitey]
- oprava určení cíle a natočení NPC u sprejového kouzla
- NPC s nízkou obratností má šanci že sprejové kouzlo špatně natočí
- gump mistra gildy zobrazuje název a zkratku gildy (u položek změnit název...")
- při změně zkratky se změna projeví na uniformách
- přesunutí načtení uniforem před načtení dat světa
- oprava zakázek (při předělávání smlouvané odměny se nesmazala stará odměna ze SuperSkladu)

SVN 2586, bylo restartováno
[Stig]
- příkaz [analyze: sloučení generovaných výpisů do dvou souborů, doplnění vypisovaných vlastností pro enchanty
- past na shození z mountu: úprava výchozích vlastností a pastí ve světě (zda může být spatřena a manipulována)
- úprava skillů generovaných pro "mechanické summony" (podle kvality předmětu)
SVN 2587-2630

[Whitey]
AliasListy:
- převod definic Stopování a Bylinkaření v regionech na AliasListy
- modernizace nástroje pro editaci regionů, možnost definovat název AliasListu
- přejmenování AliasListu přepíše názvy AL v regionech a spawnerech (další přibude časem, minimálně RestoreContainery)
- přesunutí inicializace AliasListů na správné místo (mezi inicializaci dynamických tříd NPC a načtení kontextu NPC)

Bylinkaření:
- nový způsob určení šance hledání konkrétní bylinky, debugové hlášky
- změna bonusu Herbáře (místo celkového počtu rostlin se bere lokální počet)
- změna vlivu perku Botanika na hledání rostlin
- oprave gumpu Herbáře (barvení rostlin na stránkách)
- zablokování hledání preferované rostliny při nedostatečném skillu nebo špatném podkladu

Hudebnictví:
- melodie Krysař (flétna) nemění home-pozici NPC
- melodie nefungují na systémová NPC (vendoři, stráže) a na hluchá NPC (např. po kouzle)

Resist poškození:
- oprava chyby ve sčítání resistencí v auře (nemají se sčítat, ještě bude dál upraveno)
- maximální resist hráče je 80
- maximální resist NPC je 80, pokud nemá v bestiáři víc

Optimizace a debug:
- očista od duplicitních defaultních zbraní a zbrojí
- zakázání vytváření defaultních zbraní a zbrojí při startu servru
- zakázání přepočtu bojových parametrů při startu servru (přepočtou se hromadně až po něm)
- modernizace skript (např. gump příkazu [regions)

Uniformy:
- přepracování sytému Uniforem, nyní by měl být plně funkční
- upraveno ukládání GMuniforem (příkaz [uniforms)
- opraveno chování gildovních uniforem při editaci a rušení uniformy
- opravena vazba gildovní tituly <-> uniforma po deserializaci
- zařazení gildovních uniforem do systému po deserializaci

Farma:
- zvíře narozené na farmě umí příkaz Come, Transfer, Release
- zvíře narozené na farmě má za majitele majitele matky (pokud je), nebo majitele farmy

Ostatní:
- doplnění definic barev vlasů elfů
- položená Klec dostane příznak Movable false, dokud není odpastěná (kontextem), aby jí nemazal rozpad věcí (decay)
- změna výpočtu kvality vyráběných předmětů
- oprava pádu v GM groups
- oprava chyby deserializace Ruleru (stop servru)
- oprava pádu při nastavení ceny za vendory
- oprava debugových hlášek & příznaku DisplayOnly
- oprava blokování vypnutého systému surovin (bug s váhou mědi)
- oprava deserializace gild (stop servru)
- oprava pádu v nastavování vyvolávání
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2631-2648

[Whitey]
Bug hromadného vykopnutí hráčů (ve spolupráci s Radstarem):
- navýšení limitu pro vykopnutí hráče, pokud není odeslán ani přijat žádný paket (z 1.2 na 2.2 minuty)
Problém způsobuje nevypočitatelné poskakování času na našem hostingu.

Úpravy NPC Vyvolávání:
- v gumpu nová položka "Smazat vše"
- úpravy a opravy gumpu nastavení vyvolávání (vendoři + setcrier, nefungoval správně příkaz "Vložit za" a některé další)
- GM příkaz [setCrier clear = zruší vyvolávání (tj."Smazat vše" příkazem)
- GM příkaz [setCrier off = vypne vyvolávání do nejbližšího restartu (tj. stop se nebude ukládat)
- GM příkaz [setCrier on = zapne stopnuté vyvolávání
- úprava hlášky o neplatných argumentech u příkazu [setcrier

AliasList, Regiony:
- vylepšení editoru AliasListů
- oprava nulování alias listu bylinek a stopování v regionu

Skripta ve vztahu k novému klientu:
- odblokování skript zobrazení správ které nejdou do Deníku
- ošetření špatného zobrazení nulového poškození

Zákoník:
- změna ochrany stráží při přátelské diplomacii (pro ochranu stráží stačí být spřátelen, již není nutno sdílet zákony)
- oprava pádu Zákoníku

Bylinkaření:
- při výpočtu bonusu z herbáře se berou v potaz pouze bylinky které lze nalézt (k testu lokace přidán test získatelnosti)

Ostatní:
- zablokování defragu objektů Zakázky při načítání (pravděpodobně může za mizení odměn)
- oprava filtru Klece (bug s medvědem v kleci velikosti A/A0)
- oprava vlastnosti TagsToSet (nastavování tagů při průchodu teleportem apod.)
- práce na ingame CS4 definicí zbraní a zbrojí
- oprava AI, testy na použití podpůrných kouzel (započítávala se 2x cena kouzla -> NPC s málo manou kouzlo neseslalo, i když mohlo)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- změna layeru itemu Varkoč, z Shirt na OuterTorso (nyní viditelné přes zbroj)
SVN 2649-2693

[Whitey]
Jedy:
- skripta umožňující nastavit rozdílnou rychlost regeneration efektů (např. zraňování jedem)
- testovací zpomalení jedů na polovinu (interval 2s místo 1s)

Farma:
- dospělost zvířete na farmě (pokud nemá pána, vezme se majitel farmy, debugová hláška)
- data medoviny v XML, výrobní postup

Kouzla:
- oprava hlášky při zrušení kouzla zrušením targetu (nemá být žádný efekt)
- oprava pádu v modlitbě DivineFavor
- oprava zacyklení při kouzlení nového kouzla, když staré ještě nebylo zacílené

Krvácení:
- nový systém krvácení
- oprava pádů (vykrvácení NPC)

Zákoník:
- úprava chování stráže v reakci na zacílení kouzlem nebo úspěšný zásah zbraní
- systémová stráž nemůže zatýkat mimo území spadající pod její Ruler
- systémová stráž nemůže být odvedena mimo území spadající pod její Ruler
- stráže které slyší volání o pomoc (od jiné stráže, od hráče dosud není zapracováno) ignorují LOS v testu zda mají přijít na pomoc
- strážím jdoucím na pomoc se nepřiřazoval cíl
- oprava vnímání přítel/nepřítel při rozhodnutí o agresivní akci strážného
- oprava deserializace Ruleru
- oprava určování komu vydat pokutu (reakce stráže na události)
- trest za napadení se vydává až když má protivník méně než 75% hp

Ostatní:
- oprava načítání layeru šatů (BaseClothing) z ID
- úprava výpočtu LoS na nižší hladinu
- GM může uvlonit obsazenou postel (3x kliknout na spáče)
- zablokování dalšího zpracování fiznutého kouzla (bug s kouzlením ve vězení)
- oprava načítání definic kouzlení (pokaženo v opravě kouzel)
- úprava GM příkazů [say a [emote (sjednocení s ItemSay a rozšíření možností)
- opravy pádů
- oprava pádu Lovecké vývěsky
- oprava pádu při rozřezání těla
- oprava pádu po příkazu k analýze (generování výstupu do knihy)
- oprava pádu v GMGroups
- oprava pádu v Bylinkaření
- oprava pádu (příkazy Vyvolávání)
- oprava mizení vynulovaného Vyvolávání
- přepracování NER v CS3

[Geo]
- opravy v chování IRC

[RadstaR]
- opravy překlepů
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2694-2704

[Whitey]
Krvácení:
- práh pro začátek lehkého krvácení posunut na 10 bodů, další stupně zůstávají po 50 (= krvácení začne dřív)
- pokud má GM nastaven Debug = true, neruší mu GM mód krvácení

Stráže:
- pokud netrestaná osoba útočí na strážného, má 5s (občan 30s) prodlevu. Pokud po této prodlevě stále mlátí do strážného, dostane pokutu. Timer se resetuje po dvou minutách, kdy opět dostane nejprve varování, pak až pokutu.
- oprava pádu (strážný mimo region)

Bard:
- oprava "odochočení" NPC po melodii Krysař
- efekt Krysaře nemá vliv na někým ovládaného tvora

Vendoři:
- ošetření šance na ovládání kupovaného NPC (dosud šlo koupit NPC i když jste na něj neměli dovednosti)
- ošetření situace kdy ruler neměl žádného vendora za kterého by se platil poplatek a prošla mu lhůta k dalšímu zaplacení (vzácná situace)

Ostatní:
- úprava efektu resistenčních kouzel (ještě bude řešeno)
- oprava šeptání
- oprava pádu

[Stig]
- změna škály nekrosummonů podle http://forum.manawydan.cz/showthread.php...7#pid82287
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2705-2720

[Whitey]
- oprava chyby nenačítání údaje o šanci na sekundární typ poškození zbraně (zbraň má určitou šanci dát poškození jiného typu, šance se nenačítala)
- vystředění AFK gumpu v herním okně
- ošetření duplicitních defaultních zbraní a zbrojí u NPC (už se nebudou množit)
- odebrán automatický bonus NPC za splnění optimálních požadavků zbraně (tj. dostanou bonus za obratnost a sílu pouze pokud optimální požadavky splňují)
- oprava falešného chybového hlášení AliasListu (neznámá hodnota "Nic")
- GM příkaz "[test zbrane"
- drobná oprava systému NaturalCasting
- zbytky po předmětu jsou vždy "movable true" aby se rozpadaly
- logování zdroje zkušeností
- oprava pádu v nastavení Vyvolávání
- oprava pádu ve strážném

[Stig]
- úprava příkazu "cas" - rozlišení na časné/pozdní dopoledne/odpoledne a pravé poledne
- základ pro sesílání kouzel prostřednictvím "přírozené magie" (nedokončeno), příprava gumpu v Bestiáři
- dočasné léčení všech druhů "mechanických" petů prostřednictvím itemů nyní léčí za dvojnásobek životů
- Brána - úprava podmínek, odkud lze kouzlo seslat (v testu byla zaměněna lokace výchozí a cílová)

[RadstaR]
- drobné úpravy logů
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2721-2724

[Whitey]
- změna startovací lokace trpaslíka a gnóma
- úprava vycentrování odpočtu času v AFK gumpu
- oprava kritického bugu v CS3 - stanovení bonusu k zásahu / obraně při velkém rozdílu útoku / obrany

SVN 2725, bylo restartováno
[Stig]
- teleporter - ve výchozím nastavení nebude požadovat žádnou platbu
- pasti - zničenou past nelze nalíčit
- bug1245 - skillcapy knězů dle víry, http://wiki.manawydan.cz/doku.php?id=wiki:knez
- bug1329 - antimagická past - rušení magie nebude mít vliv na trvalé efekty (trvalá očarování apod.)
- bug1316 - zvracení - výjimka pro tvory (kteří nezvrací) rozšířena o elementály a sliz + fungus
- bug1334 - kartografie:
-- rozšířen (teoretický) počet popisků v mapě na 60, pro hráče: "max. počet popisků = Kartografie / 3"
-- nově možnost kopírovat mapu včetně popisků
SVN 2726-2746, bylo restartováno

[Whitey]
Nový typ pout (zatím ve fázi GM testování)
- alfaverze Pout (Chains) a různá práce na nich (dík Galranovi za pomoc s debugem)
- pouta zpomalují postavu na polovinu, blokují jí různé činnosti a přístup do batohu (už žádná "sekera v nohavici" u soudu)
- pouta mají zámek který lze otevírat šperhákem
- pouta trvá nasadit 7 sekund, pak se musí ještě zamknout
Tyto pouta nahradí současný starý typ. Stráže je budou nasazovat a až poté teleportují provinilce do vězení. Hráčské stráže po nasazení pout budou muset provinilce odvést do vězení (jako se vodilo se starým lasem).

Starý typ pout:
- přidány vysvětlující texty při postupu akcí
- upraveno nalinkování pout na cíl (pouze pokud má být cíl zabit)
- použitím pout na sebe sama se odlinkuje jejich cíl

Ostatní:
- oprava podmínky HasBlood (bug krvácejících nemrtvých, odhalen Iliciem)
- snížení práv potřebných pro [test bleen na Counselor
- kvalita nabírané vody podle kvality cíle (item) nebo průměrná (statika)
- antispam pro hlášku "Nedostáváš OnlineXP" (jednou za 5 minut, místo 1 za minutu)
- při umístění do vězení je lokace určena náhodně (lze tak nadefinovat v domovní zóně více ploch např. v různých celách)
- překlep v názvu povolání ve smlouvání (Lovkině -> Lovkyně)
- sjednocení skript zjišťujících prázdné ruce a uvolňujících prázdné ruce (kradení a kouzla měli vlastní skripta, nyní vše používá jednotná)
- opravy podmínek u věcí v ruce, které smí být v ruce při kouzlení nebo meditaci
- GM výjimka při instalaci zámků (zjednodušení výměn zámků)
- oprava logování hodnocení
- opraveno [dupe zamykatelných truhel a dveří se zámkem
- úpravy logování při systémovém příjmu peněz nebo platbě (položky od koho / komu)

[Stig]
- při nulové výši Kartografie glóbus neotevře gump pro práci s mapami
- oprava teoretické možnosti dělení nulou při kreslení mapy
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2747-2773, bylo restartováno

[Whitey]
- oprava Bylinkaření na stromech (nález byl chybně umisťován až na vrchol stromu)
- oprava vendorů kteří jsou zaměstnání přestože nemají majitele (čištění parametru "Controled" na vendorech bez majitele)
- oprava lagů při editaci ID (nezdařená, chyba je zřejmě ve způsobu jak c# nebo windows zachází s XML)
- oprava pár věcí u pout (odemčení pout apod.)
- stráže při uvěznění vydávají pouta, při propuštění se mažou
- oprava útoku stráží na uvězněného hráče
- při určení loace vězení (v Zákoníku) dojde automaticky k "přivlastnění" daného regionu
- při zabrání domu (Zákoník->zabrat majetek->zacílit vývěsní štít domu) nedocházelo k úpravě záznamu regionu domu
- mazání domovní zóny při editaci probíhá po jednom bloku

[Stig]
- varianta svitku, do které jde vložit odkaz na soubor obrázku na webu
- úprava/příprava barev na tělo a hadru na její smytí
- prohozeny summony Belhavá a Zuřivá kostra v tabulce Nekrosummonů
- oprava výjimky při vytváření nového alias listu
- odstraněny 1 chybná a 1 duplikátní animace (bodyTable.cfg)
- nové Layery
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2774-2781, bylo restartováno.

[Whitey]
ID:
- sloučení ItemContextu, ItemDatabáze (ID) a Ekonomiky do jednoho objektu
- velká optimizace načítání a zpracování ID
- rozdělení xml souboru ID do více kusů (řešení lagu s moc velkým XML)
- oprava defaultních nastavení položek v ID
- oprava popisu předmětu (pokud je stejný jako název předmětu, změní se na neidentifikovaný název předmětu)

Příkaz [Herbar (GM):
- vymazáním systémového názvu při editaci rostliny dojde ke zrušení záznamu

Waypointy:
- waypointům lze nastavit "range", NPC tak nemusí nutně dojít až na bod
- odstranění lagu NPC při dosažení waypointu
- GM vidí jak vede cesta mezi Waypointy (klik na WP)

Ostatní:
- přetypování Zdobené sukně (pozor při restartu servru, nutno potvrdit smazání starých itemů)
- příkaz [cena, dostupný i pro hráče - uvede cenu z ID, cenu u systémových vendorů a cenu u hráčských vendorů (nerozlišuje kvalitu, cenu průměruje!)
- optimizace procesu Generate.Unregister
- optimizace některých debugových hlášek
- záloha rozdělané práce na dynamickém bestiáři
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2782-2797, bylo restartováno.

[Whitey]
Stopování:
- upravené generování stopy (zablokování v neprůchodném místě nebo ve vodě)
- upravené chování stopovacích zvířat

Ostatní:
- třídička předmětů přicházejících postavě ze systému do batohu (příkaz [thesorter)
- opravy chování načítání a ukládání ID
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2798-2828

[Whitey]
- hotfix pout (vypnutí automatických pout při uvěznění)
- oprava výpočtu ceny u vendora
- oprava záznamu "???" v ID
- Debug hodnot stopovacích zvířat
- oprava platby za dlouho nezaplacené služby
- úprava platby Zákoníkem
- Zákoník: oprava resetu platů za skupinu při otevření práv skupiny
- chybějící nadpis v gumpu třídičky
- oprava zničení pout místo opotřebení o 1 bod
- oprava pádu ve stopování
- oprava pádu u AdvancedVendora
- přepracování určování bonusového očarování z Alchymie podle Mantisu, bug 1255
- oprava gumpu třídičky
- úprava zobrazení informací na GamblingStone (po singl-clicku a v popisu itemu, ale ten se zobrazí jen s jinou grafikou)
- petspawner si pamatuje FightMode
- oprava hlášky o XP při proběhnutí Teleporteru s XP (zobrazí se aktuální hodnota, nebo nic pokud 0xp)
- rušení záznamů v ID které nemají název
- práce na dynamických efektech (nejen) nápojů (definice souboru efektů, která se aktivuje při požití nápoje)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2829-2832

[Whitey]
AI peta po příkazu Attack:
- ovládané NPC nikdy neruší cíl (normálně NPC které dvě minuty nezasáhlo protivníka změní cíl)
- reset času na další útok po změně protivníka
- ošetření nulování příkazu k útoku, pokud AI přijde o ControlTarget ale NPC má stále svého protivníka (Combatant)

Ostatní:
- AdvancedVendor s váhou hlavního batohu přes 20 kamenů se odmítne hnout z místa (exploit s používáním vendorů jako mountu s neomezenou nosností)
- oprava výpočtu minimální ceny v ID
- úprava gumpu [moveitem (oznámení o nemožnosti posouvat statiku)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2833-2853

[Whitey]
Gump rytí run:
- oprava bugu (výroba defaultní runy bez ověŕení suroviny)
- modernizace gumpu (název runy v nápovědě obrázků run)
- změna výpisu požadované suroviny (vypisuje první + v nápovědě další vč. stupně)
- při pokusu použít rydlo na runu bez kladiva se pokusí skripta najít kladivo
- staknuté runy se neryjí naráz (oddělení a zpracování po 1ks, vč. zničení)
- nová Runa Cesty (pro na vyplnění místa při delších cestičkách)
- přidány suroviny pro výrobu Runy času (aby se jí dala dělat různá síla)

Alchymie:
- přidání nových definic od Gheeda
- drobné úpravy efektů při očarování (vylepšení)
- mírné zrychlení očarování
- oprava znovunačtení definic alchymie ([resync alchemy)
- zjednodušení GM testů alchymie (stačí poklepat na AlchemyStand, vyjede seznam postupů)
- upravení systému pozastavení enchantmentů (itemy vytvořené s NPC, nebo spawnerem)
- všechny itemy ukazují v popisu zda jsou očarovány alchymistou (dosud to ukazovaly jen zbraně a zbroje)
- Sada na očarování (EnchantmentHolder, "udělej si sám bez alcháče", ale čas zkrácen na hodiny místo dnů)
- drobná optimizace skript alchymie
- oprava načítání očarování (nešlo použít víc run stejného typu)

Stopování:
- úprava stopování (bonus z peta na všech místech kde se používá skill nebo perk, dosud jen při výpočtu šance)

Buffikony (ikony kouzel, jedů apod):
- upraveno odstraňování buffikon, aby se neodstraňovaly ty už odstraněné (bug s předčasným mizením buffikon)

Šperhání zámků:
- výpis efektivity práce při šperhání
- přesun paměti počtu pokusů ze šperháků na zámek
- neúspěšný pokus o prohlídnutí zámku = postih 1 na další pokusy (klesá po minutě)
- úspěšně prohlídnutý zámek je po 168h (reálný týden) zapomenut a musí být prozkoumán znovu
- neúspěšný pokus o šperhání = postih 5 (klesá o 1 za minutu)
- úprava hlášek při šperhání (prohazování slov odemykání/zamykání apod.)
- zpřesnění oznamované šance šperhání (konkrétní procento)

Zákoník:
- oprava pádu v zákoníku
- opraven chybný přenos práv skupiny při přesouvání člena
- přidán hodinový test výplaty za členství ve skupině

Ostatní:
- další práce na Dynamických efektech (nejen) nápojů
- rozšíření BodyEfectu (mění staty) aby podporoval víc statů naráz
- zrušení nepoužívaných Mobile.SpellAttack a Mobile.SpellDefense
- oprava zobrazení výrobního návodu vyžadujícího víc než jeden perk (zobrazoval se jen jeden)
- oprava zobrazení výdrže itemů s pozastaveným očarováním
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2854-2866, bylo restartováno.

[Whitey]
AdvancedVendor:
- odezva AdvancedVendora na povely (aby bylo vidět jestli reaguje a na co)
- oprava stránkování seznamu skupin zboží při nastavování

Výrobní návody:
- zobrazuje se zda je výrobek rasový
- obtížnost výroby je zobrazena s ohledem na rasu toho kdo prohlíží návod (tj. rasový výrobek ukazuje obtížnost podle toho jestli máte nebo nemáte správnou rasu)
- v nápovědě po najetí na kategorii výrobku nebo požadované vzdělání jsou vypsány všechny požadavky; ty kterým prohlížející nevyhovuje jsou červeně
- prodejce svitků zobrazí v seznamu šikmým fontem ty návody, které prohlížející neumí udělat
- prodejce svitků v seznamu návodů zobrazuje zda jsou rasové

Ostatní:
- při testu na čistý svitek pokud ho GM nemá, tak je mu vytvořen (např. pro kopírování návodu)
- oprava zmnožování výrobních postupů v ID
- na tajných dveřích se nezobrazí "Zaklepat" v kontextovém menu (oprava skript plus rozšíření identifikace dveří podle TileFlag.Door)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2866-2875, bylo restartováno.

[Whitey]
- konečně snad správná oprava problematických AdvancedVendorů (chybně se manipulovalo s "Controled")
- oprava zobrazení hvězdiček v rasových návodech (rasový návod má při chybné rase ukazovat VÍC hvězdiček, ne míň!)
- oprava chování AI při oslovení více petů naráz
- zablokování obchodování pokud nedostal vendor zaplaceno
- varování majiteli že vendor nedostal zaplaceno a že za X dní zmizí
- zablokování GM příkazu [control pro vendory (nelze ovládat AdvancedVendory)
- oprava rychlosti obouručních mečů
- pokračující práce na definici nápojů skrz XML
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Skok na fórum: