Co by vás přitáhlo zpět ke hře?
#21
Pietro: Neni k tomu potreba nic. Bohuzel pokud ti to blbne, tak s tim nic moc neudelas.
Thortogily: Me jde ta grafika b pohode. Nic mi neblika a teda v Isharu se to tyka strech, dveri, zdi ... ale samozrejme to neni 100%tni.
Grafika SA ma svoje specifika a ty uz se nestihlo zapracovat do naseho klienta. SA grafika je jen experimentalni.
Odpovědět
#22
(03.10.2013 v 21:54)Poutnik napsal(a): Co by vás přitáhlo zpět ke hře?
Živý svět s jasnou dějovou linií (a ono něco takového opravdu kdysi bylo v plánu Smile ), s hráči, kteří se dokáží alespoň z 80% zabavit sami, stačí když jim GM ukáže směr. Zábavné dungeony, nejen s vyvražďováním NPC, ale třeba i s hádankami s logickými úkoly. Rozmanité NPC, které budou výzvou pro všechna povolání, funkční PvP s vyrovnanými podmínkami pro jednotlivá povolání (jakž takž samozřejmě) a RP řešením VŠECH aspektů boje (tedy žádné PvP flagy, nezranitelnosti a jiné non RP ochrany - když tě mág na 50 levelu bude chtít sesmahnout a ty budeš válečník na prvním, uděláš s tím leda prd. Jako v životě...)

A pak bych ... možná i hrál Smile


PS: No co, tak zněla otázka...
(03.10.2013 v 21:54)Poutnik napsal(a): nedržte se při zdi! i když jde o požadavek naprosto nerealizovatelný a mimo možnosti týmu i serveru, stejně ho napište

PPS : nebijte mě moc, jsem prostě takový Mellow
Odpovědět
#23
tak dungeony jsou tady snad dobre ne ? Bohuzel jich je malo pro postavy s nizkym lvl
Odpovědět
#24
(07.08.2014 v 19:19)Retromancer napsal(a): Živý svět s jasnou dějovou linií (a ono něco takového opravdu kdysi bylo v plánu Smile ), s hráči, kteří se dokáží alespoň z 80% zabavit sami, stačí když jim GM ukáže směr. Zábavné dungeony, nejen s vyvražďováním NPC, ale třeba i s hádankami s logickými úkoly. Rozmanité NPC, které budou výzvou pro všechna povolání, funkční PvP s vyrovnanými podmínkami pro jednotlivá povolání (jakž takž samozřejmě) a RP řešením VŠECH aspektů boje (tedy žádné PvP flagy, nezranitelnosti a jiné non RP ochrany - když tě mág na 50 levelu bude chtít sesmahnout a ty budeš válečník na prvním, uděláš s tím leda prd. Jako v životě...)

Dějové linie tu jsou, jen to je ovlivněno tím, kolik se sejde hráčů a gm.
Dungeony s hádankami tu taky jsou

Funkční PvP tu je taky. Neber mě špatně, ale nějaky pojíždění řemesel alá "česnek stajl" by byla třeba pro mě poslední kapka pro vymazání postav, nehledě na to, že řemesla maj už takhle těžkej život.
Mág na max lvlu toho wara na prvním může sejmout i tak, záleží jak moc se k tomu sehraje scéna a bezdůvodný pojíždění podle mě taky není výhra.

Spíš sám poslední dobou přemýšlím, proč bych vůbec měl nadále hrát, vzhledem k tomu, že každý nalognutí mě provází čtením výblitků pár jedinců na world chatu, který jsou kopnutý.
Odpovědět
#25
Zdravim nechcel sem vytvaret novou temu tak to postnu sem ... (DOPREDU SA OSPRAVEDLNUJEM ZA GRAMATIKU NIEJE TO MOJA SILNA STRANKA)  Blush
Co by mne pritahlo zpet ke hre ? ... no ja tu hraju pres 2 tydny a zatim sem tu

- hlavny otazka co se tu resi jak si vsimam je neustali spor medzi GM a hraci (extremne kontraproduktivni spor !!!) nektere GM tu stravili pomerne velkou cast zivota a stale sou tu (podle miho nazoru je to na nejvizsi UO oceneni ,kdyby nejake bilo  Biggrin ) taky sou tu hraci ktery tu stravili hodne casu ... a vsichni vime ze cas = skusenosti ... cim dele lidi hraj tym sou skusenejsi (nebo s to aspon mysli) a kvuli tomu ma ich nazor vetsi hodnotu (nebo si to aspon mysli) ... co tim chci rict ? Tohle je UO a UO je hardcore od jeho vytvoreni ... Ale tohle neni jen UO tohle je UO MW to znamena ze je to triple Hardcore server a to znamena ze tu hrajou jen dospeli lidi (90%) deti to nebavi a dospeli som moc hrdi lidi ... Ze zacatku tu bilo hodne deti ktere pak prudili a "breceli" behem tych let se tu samozrejme objevili i dalsi . Bohuzel proti timhle detem si uz GM vypestovali nejakou tu obranu ... (bezne a logicke) bohuzel ti mnelo za nasledek hozeni vsech hracu je jedneho pitle a GM do druheho ... takze i hraci co se snazi pomoct sou brani ako deti a to i dobre hrace dost demotivuje . Bohuzel s tymhle kockovanim po tech letech uz nikdo nic neudela ...
ostava tu uz jen hrstka hracu a treba stym neco udelat pokud je este nejaka mozost na robehnuti tohodle servru

Mam navrh

Mile GM mili hraci byl bych rad kdyby se udelala za vsim jedna hruba cara a zacali zme hezky odzacatku ...  hraci tady udelali vice problemu nez kterekolvek zakomplexove GM ale samozrejme aj GM si nekdy drzi uple nezmyselny nazor a jeste hur si ho pak obhajuji ... (kazda zmena by mnela mit jasny a vistizni duvod, hlavne aby sme sa vyhli zbytecne kritice hracu )

Co zadam ja ako hrac od GM ?


- Zapojte se prosim do hry ... i vam uz musi hrabat s toho skriptovani a odstranovani chyb a bugu (myslim si ze i vy by ste se vedeli hezky odreagovali pri pohodove hre ) sme tu jen 3 kamosi a uz se tu i my nudime od vtedy co sme tady sme asi nic pozitivniho ze strany RT nevideli (afk kontroli ,znizovani hodnoceni ,upozornovani na support ,RP tresty (zbran ve mneste ,medved v baraku atd... ) 

- v te zatvorce je vyklad prohresku me mojich 2 pratel za skoro 3 tydny ... nepisu to ze by ste delali neco co nemate delat ,pri prichodu na tenhle server sem souhlasili s pravidli a zavali sme se je dodrzovat ,vsechno co delate a nam vadi ,delate vlastne spravne a v pravu ... to co se snazim zict je nektere s tech prohresku sou fakt zbitecny a nuti toho hrace uvazovat ci vubec ty GM tady ty hrace chteji ... abych to objasnil ja sem mnel jediny problem kdys sem se trosicka hral s guardem (mensi sparring  Tongue ) zabil mi meho vlcka s kterym sem na low lvl dost dlouho bojoval a ten guard mi ho zmrd dorazil (systemove vseachno ok) a z RP hlediska mne strasne vytocil ... tak sem mu rek ze mne nastval a zadam si nahradu za zabite meho vlka bez toho aby sem ho o pomoc zadal a on mne drzo odignoroval a sem jinam .... no tak sem mu jednu natah on my natah spatky a pak sem zdrhnul ... bohuzel svitek v baglu pokuta 10zl a tyden v base (prohresek mi byl zrusen GM,dekuju) 
Dalsi kamos nema tolik casu na hrani tak se nas snazi dohnat ,takze uz ma nejake to AFK (nic proti ,nema byt afk  Tongue )
Posledni bych rek ze je hrac spravnej a postivej pohuzel hrdej a drzej (sorry bro  Rolleyes ) kdys s necim nesouhlasi a nikdo mu neda dostatecne duvod proc to tak je tak sa bude do krvi hadat (myslim si hrac ma pravo vedet jaked duvod ma jeho trest (taky by mnel myt nejakej zmysel )) udelal par blbosti a pohadal sa s GM dostal zato trest (zaplatil nejakou pokutu a odsedel si neco v base) a od vtedy bych rek ze neporusil jedine pravidlo... problemem zustava jen GM hodnoceni

GM hodnoceni 
Tak tohle povazuju za nejvetsi drzost GM . Prsite se s pasivnimi expi jak sou dobre pro lidi (je to pravda je to dost velka cast exp pro hrace) ale dat vam moznost s nima hybat ? tak to je dost hnusny a najlepsi spusob jak si proti sebe postvat hrace ...
Proc ? no proto ze nejen ze mate extremne pravidla jak systemove tak RP ale jeste ste si pridali dalsi moznost jak penalizovat hrace (kaslat na dalsi moznost ale jakym stylem to delate) .
Hraci nevidi sve hodnoceni takze netusi ze jim ho nekdo znizuje nebo zvetsuje ... to znamena ze GM snim muze manipulovat jak se mu jen zachce a hrac o tom ani nevi (toto neni v poradku) ja nevim jake mam hodnoceni za Ceki Vanas ale dostavam pomerne malo exp asi tak o 70% mene nez na zacatku ... a to si myslim ze sem se s RP nekdy dost pohral a to jen proto aby byli GM radi ... kdyby nejaky doktor videl sak si kecam sam z NPC nebo sam ze sebou tak by mne asi zavrel (ale GM to tady vyzaduji) kdys nemam hrace nemuzu hrat rp teda pokud zemne nechcete udelat psychopata  Blink

Navrhuju plne zrusit GM hodnoceni je tady hodne jinich spusobu jak penalizovat hrace (moralne mnohem privetivejsich)
Ak ho tak moc chcete mit tak zadam myt aspon naforu moznost si pozret moje hodnoceni za kazdu postavu ve hre (jake mam hodnoceni a odvovodneni kazdeho +,- )

Mimochodem kamos Galio (ten posledni kamos) nema uz kolem 8 real dnu zadne passivne expi ... co to znamena ? GM sou a ktivni a lognou aby znizili hodnoceni ale aby logli a to hodnoceni zase zvedli tak to uz ne ... co mne na tomhle nejvic nastvalo ? kdys si koukam prohresky i ty nejvaznejsi ani jeden z nich se nepriblizi ku tomu co udelal kamos (hodnoceni mnel pri znizeni na 0 od ruznych GM za noseni zbrane ve mneste ,medved v baraku a podobne ) no pani GM za tohle by ste si zaslouzili aspon tyden Ban za hrube poruseni RP ... jak muzete nekoho penalizovat za noseni zbrane ve mneste kdys snim ani nepromluvite ? (log in - invis - hodnoceni (-) - log out) zda se vam to byt v poradku ? (vlastne cele hodnoceni je off RP)
-abych na konec dodal kamos po vymnene nazoru z GM ktere mu bohuzel nedokazalo vysvetlit padny duvod penalizace prosel na protestovi rezim (nahy behal po mneste ze zbrani) od teto chvile si zastanu GM ,protestovi rezim od kamose bylo uz cista provokace a GM misto toho aby se nezachovalo bezcharakterne ako pretym hezky loglo za straz a doslo zanim ho upozornit a dat mu posledni moznost (tak to ma byt) bohuzel kamos tvrholavej tak si stejne nedal rict... 

K tomuhle bych chtel pocut objetivni nazor jak GM tak hracu ci se jim zda byt tohle v poradku :


Hodnoceni - za noseni zbrane ve mneste ,medved v dome ,nejake to OOC bez hvezdicek (podotikam ze hrac si mnoho krat ani neuvedomi takovihle prestupek bez upozorneni) trest za tohle je 100% znizeni passivnich exp na dobu neurcitou ?(momentalne asi pres 8 real dni)ani neskousejte to nazvat ferovost (pomer zavaznost - trest )
To ze dostal penezni pokudu a byl v base bylo za to ze byl drzej a provokoval to do hodnoceni nezapocitavam... (hodnoceni je za RP ne za hadky z GM )

Jeste mam posledni 2 pozadavnky na GM
1 pozadavek - aspon ted kdys tu nikdo pomalu nehra vytvorte si nejake hrace postavy remeslniku na lvl 35 kupte jim vendory a dejte vcechny veci na ktere se daj volne koupit recepty do predaja za nejake podle vas privetive ceny (posledny hracsky vendoc co prodava krouzkovou zbroj vynikajucu ma za 4zl jednu cast ,na to si videlavat nedokazu) je NPC ktoremi moze prodat zbroje ale ty sou jeste drahsi a jen prumnerne kvality (hned se rozmlati ) treba myslet na to za vybava casto zustane v dungu ... ja ako valecnik si nesu schopen na tohle vydelavat ...
Jak sem tu cet forum chcete aby si sme si ako hraci resili veci hlavne bez GM ... tak sem si udelal na uctu k valecnikovi taky kovare ze si snim budu delat brnka zbrane (support!!!!!!!)
Kdys polozim vec na zem a dojdu s druhou postavou po ni stylem "a hele co je tu pohozeno to se mi hodi" tak to na RP servery nemuze byt support  Wink ale ok nelibi se vam vy ste tu policie beru .... tak to udelam tak aby to bylo jeste hezci z hlediska RP dojdu s valecnikem za kamosem optam se ho jestli nezna nejakeho kovare ... rekne mi ze zna (moji druhou postavu) tak mu reknu az ho uvidi nech mi neco objedna a dam mu penizky (dalsi support!!!!!!!) Tak sem to uz vymyslel dokonalo ... kupim si z kovarem vendora na trhu a budu to prodavat za normalci ceny jak kamosum tak mojim postavam (prisel post od Stiga ,detailnej sem prosel pravidla a naco sem zase prisel ? i tohle je support!!!)

Takze sem vlastne zistil ze je mi muj kovar na nic kedze sem jadinej valecnik co tu hraje takze nemam ani co prodavat a kedze si nemuzu za valecnika dolit to co tu je v prodeji tak uz ani za nej pomalu hrat nemuzu ... tohle se tyka kazdy postavy snad az na carodeje (ten jediny se obejde bez remeslniku-dokaze kouzlit i bez bilinek )

2 pozadavek - tenhle pozadavek urcite neprojde ale skusim to  Ninja 
-zadam o kompletne zruseni RP pravidel (povinne RP ,zakony mest (chodit zahalen, noseni zbrane, nekromancie) a samozrejme hodnoceni) dokud na servru nebude aspon 50 aktivnich hracu (stacilo by i 20 hracu ale po spusteni RP pravidel to vetsina nezvladne  Dry  )
Duvod ? pri moemntalnim poctu hracu to jen demoralizuje hrace ... (kdo chce nech to dodrzuje ale nech se to nepenalizuje) casto si to hraci ani neuvedomi a uz je problem zbitecne hadky a rozpori medzi hraci a RT ... (nemyslim si ze tyhle pravidla sou tak zavazny aby spusobovali takovi problemi) 
-pri tomhle poctu hracu tyhle pravidla slouzi jen pro GM ktere se nudi a sleduje hrace (nema co delat ,nic nejde v telce) ak to ma i inej zavaznejsi duvod rad bych ho znal...

Muj pohled na RT :
spoznali prilis stupidnich hracu co chceli vsechno hned a vsechno jim vadilo a na vsechno breceli ... proto ted kazdy hrac prone je takovej... Ja sem se na zacatku na foru pustil schuti a energii do pomoci RT a udelali ste ze mne uplnyho vola (stupidniho hrace co chce vsechno hned) pritom to co sem psal byl jen muj nazor ze tam chyby balanc ... Pozdejc kdys sem si svuj post precet pochopil som proc ste mne hned tak setreli ... nekdy mam dost problem presne vyjadrit jak to myslim takze muj post se dal pochopit i provokativne ... (kdyby ste nemneli predchadzajuce zle skusenosti ze stupidnimi hraci tak by ste si mozna uvedomili ze sem to tak arogante nemyslel)  od te chvile sem si i ja zakockoval RT slusne receno ako "nepratelake" a moje aktita na foru byla spis poukazovani na chyby od GM nez snazeni o napravu tech chyb (stratil som duveru v RT ze sou schopni to normalne vyresit) jak psal Stig treba si davat pozor nato co postujeme a spravne to formulovat jak hraci tak RT . 
Takze RT toho tady udelalo strasne moc a zalouzi si mnohel lepsi pristup od hracu ... 
Ale RT nemuze hazet vsechny do jednoho pitle ...

Tak tohle je z mi strany asi vsechno ... kedze v tom bylo i dost kritiky byl bych moc rad kdyby RT napsalo i pozadavky na hrace co delaji spatne co treba zmenit co je z jej strani maximalne neslusny a drze ... co vas jako GM demotivuje ... atd ...
Ceki Vanas [Válečník]
Sares Nemerax [Čarodej]
Tom Harras [Černá řemesla]
Odpovědět
#26
Jeste dodatek ... hezky ste se pohrali ze systemem umirani a v podstate je to system na nic rovnako ako tej starej (omlouvam se) 
Chcete aby si hraci vazili kazdeho jedneho exp?
Chcete aby si hraci vazili kazdy medak co ziskaju ?
Chcete aby hraci boli stastny aj s min ocarkom ,slabimi potaky a ze vsim podobnym ?

Aby si tohle clovek mohl vazit musi se fakt snazit aby to dostal....
Stezovat hru ? System ? Naroky ? (kontraproduktivni)

Muj navrh (jeste kdys zacinalo MW tak to myslim dokonce whitey navrhl)

-kompletne zruseni systemu smrti ... Jedna postava ,jeden zivot (pravy hardcore mode) smrt bude znamenat ze hrac dosel o vsechno jak o predmety tak postavu (musi si udelat novou a zacit od zacatku)
-aby to fungovalo trebalo by prinejmensim z dvounasobit zivoty povani proste ju nejak zesilit nech neni tak jednoduchy umrit ... (+ pridat moznost vzdy nejak odejit z dungeonu, odstranit IK pasce ,odstranit moznost IK od monster) 

Proste dejte lidem moznost vsechno stratit a uvidite jak si zacnou vsechno vazit ... Podle meho nazoru je tohle jedina moznost jak donutit hrace hrat RP vzit se do postavi premyslet nejen kazdej krok ale kazde slovo ... 
Hru si dokazu uzit aj z beznym systemem ale zvdy kdys zapnu hru s harcore mode (nebo Ironman Mode) tak to je uplne neco jinyho ... Kdys si na takovou hru spomenu pozdejc mam pocit akokeby som ju vazne prozil a to je nezaplatitelny zazitek ...

Je mi jasny ze s tymhle moc hracu asi ani GM souhlasit nebudou ale aspon budete vedet muj nazor kdyby nahodou  Cool2
Ceki Vanas [Válečník]
Sares Nemerax [Čarodej]
Tom Harras [Černá řemesla]
Odpovědět
#27
Řeknu to upřímně - fakt se to dost špatně čte.. ale přečetl jsem to celé. Smile A - sice píšeš jako prase (promiň), ale musím říct, že někteří, kteří mají lepší formu projevu (gramatika, stylistika), tak obsahově je to žumpa větší. Smile Takže za mě obsahově celkem v pohodě, i když s některýma věcma nemůžu zdaleka souhlasit. Ale aspoň jen zbytečně nekopeš a nepliveš, takže pohoda.
No, musím ale říct, že tam jsou určitý momenty, s kterýma se souhlasit dá. Kupodivu mnoho z nich je právě z té oblasti mezilidských vztahů tady v tý nešťastný komunitě. Za sebe řeknu, že jsem ti sice vyvracel nějaké věci, včetně toho, že zas tak zkušený nejsi (a v tomhle postu taky zmíním pár věcí, s kterýma nesouhlasím), ale to neznamená, že bych tě pokládal za něco míň, nebo že bych si tě škatulkoval třeba jako "blbečka" a nečetl tvoje názory. Takhle to není, protože třeba aspoň já čtu názory i lidí, který třeba někde v hloubi za "blbečky" (v tomto významu to používám jako zjednodušující označení pro celou řadu různých typů negativních osob) pokládám a pokud mi to dává smysl a souhlasím s daným názorem, klidně se za takový názor postavím, i když ho napsal "blbeček".

Abych šel trochu k věci, myslím si, že je tam několik bodů, které na 99% nenastanou a že pro to není vůle ani z RT, ani ze strany mnoha hráčů (jasně, teď tu hraje jen vás pár a třeba i s podobnýma názorama, ale na tom shardu potenciálně hrajou i ostatní). Mezi tím nereálným např.:
- zrušení RP pravidel nebo nehodnocení za non-RP (jsme RP server, bez těch pravidel bychom nebyli)
- systém "jedna smrt = konec hry" (moc drsné, to by hrálo ještě míň lidí.. a představ si ten nářek, když by ti třeba spadl internet nebo když bys umřel výsledkem bugu, který může nastat - a ještě k tomu třeba na maximálním levelu, teda pokud byses na něj nějakým zázrakem dostal)
- rušení zákonů měst (zákony města určují hráči a souvisí s RP)

Moje pochybnosti nebo upřesnění:
- neřekl bych, že někdo dostal negativní známku za nošení zbraně ve městě (mimochodem, donedávna byla ve hře zima, takže kdo chodí nahý.. no, domyslete si sami, jak to na RP shardu působí, ale ono je to blbé i obecně), za to se dávají pokuty
- hodnocení RP samozřejmě není ani prezentováno jako součást RP, ani by to nedávalo smysl, takže nijak to nesouvisí s tím, jestli je GM hidlé nebo není.. součást RP je chování postavy ve hře, za to dostáváš známku, nepamatuju moc lidí, co by s tím mělo nějaký problém
- pokud napadneš systémovou stráž, reakce jsou automatické, GM to nijak neovlivní.. ale troufnu si říct, že pokuta, zabití bojového peta a zabití hráče - to vše mi přijde RP, protože útočník jsi ty


Ohledně RT upřímně - je nás v poslední době furt míň a míň. Tomu hodně napomohli i ty jedy ze strany hráčů, který sám zmiňuješ (nemuselo to vůbec takhle dopadnout, ale přijde mi, že u některých se stala ta destrukce shardu, který jim dal X desítek či stovek hodin zábavy úmyslem). Někteří jedinci tu odmítali pochopit, že jeden člověk nezvládne vše sám, natož že by ještě dělal podle priorit někoho jiného (nelze splnit představy všech a nikdo to nemá jako placenou brigádu) a dokonce se jistým způsobem vysmívali nebo uráželi, že není vše dle jejich představ (no, když to někomu není blbý, papír to snese). Že místo plivání jedu můžou taky přiložit ruku k dílu a že odpovědnost za stav shardu nese jak RT, tak hráči (protože minimálně questařská, ale do jistý míry i skripterská část RT, to koneckonců jsou buď bývalí, nebo i současní hráči).
Je teda těžký zajišťovat chod herních věcí, dělat tu nezbytnou práci a ještě zajišťovat zábavu pro hráče - to vše v jednom nebo dvou lidech. Chtělo by to nějakou novou krev i do RT, ale z těch pár hráčů, co tu teď jsou, asi těžko někdo naše řady rozšíří. Takže prostě personální zajištění není zdaleka vyhovující. A jedovatá atmosféra, která se tu mnohdy tak urputně buduje, ta vůbec nepomůže motivaci lidí a tak se člověk mnohdy přistihne, že jde radši dělat něco jiného, nebo že mu to MW už za to vlastně ani nestojí (upřímně, když můžu dělat třeba 16 hodin denně dobře placenou práci, nebo pracovat 8 hodin a pak ve volném čase na sebe bez jakékoliv odměny nebo požitku nechat šlapat, to je většinou poměrně snadná volba).

To je smutná pravda. Nelze kopat do RT bez toho, aby člověk ničil shard. Teď hlavně musíme nějak z toho vybruslit a poradit si s tím, jak to aktuálně je. Takže svým způsobem je to čára za minulostí, protože osazenstvo shardu se docela změnilo. Na druhou stranu jsem optimista, protože MW se z toho bahna, nízkých statusů a jedovaté atmosféry pozvedlo už několikrát, takže se prostě musíme snažit, aby tomu tak bylo i tentokrát a pracovat na tom všichni. A pokud se zadaří to opět trochu nakopnout, tak oni se i někteří ti starší hráči zase vrátí..
Odpovědět
#28
Nošení zbraně ve městě není nonRP, ale je to proti zákonům města, stál venku ve war modu s lukem v ruce, tak dostal AFK kontrolu, na což začal mít nonRP řeči a měl medvěda v domě, za to dostal ode mne mínus, které jsem teda už dneska zrušil a dal plus, protože od té doby se choval normálně, další mínus pak dostal od jiného GM, které si taky všimlo že měl medvěda v domě, potom jak píšeš protestoval nahatý u brány ve war modu s lukem, což než jsem vůbec logl mi bylo zděleno po ICQ, mohl jsem to řešit přes NPC stráž, ale loglnul jsem herní postavu, on v tom pokračoval i přes varování, tak jsem mu dal jeden herní den (6 hodin) v base, bez pěněžního postihu, bohužel mu guardi killnuli medvěda, ale dostal nového. Kdyby hrál starosta, tak mu nejspíš napaří víc i s peněžní pokutou. Potom s ním měl rozhovor Biosek. Co se týče RP hodnocení, tak tak default je 6-7 xp za minutu, ty sníženou známku na tom warovi nemáš a ukazuje to že bys měl dostávat tech 6-7.
Odpovědět
#29
Citace:- neřekl bych, že někdo dostal negativní známku za nošení zbraně ve městě (mimochodem, donedávna byla ve hře zima, takže kdo chodí nahý.. no, domyslete si sami, jak to na RP shardu působí, ale ono je to blbé i obecně), za to se dávají pokuty
to je to ocem mluvim ... jak to pusobi ? ale na koho ??? na invis GM? ako prominte myslim ze telku vsichni mame .... (pokud nemam komu kazit hru jak muzu byt zato penalizovanej ???)
pokud kazim hru GM tak sorry ale ked chce vidiet RP nech si somnou pokeca a nech necaka v invise (mne tiez nikdo za hranie tu neplati ,nemam potrebu kecat sam zosebou) 
- ze je zima ? sak to mate systemove ochranene ked je v zime nahej pride arkticka zima a uz za to ma nejake postihy
-ked sme uz pritom tak prave toto by ho mali penalizovat zakony mesta a nie hodnotenie GM

Citace:- hodnocení RP samozřejmě není ani prezentováno jako součást RP, ani by to nedávalo smysl, takže nijak to nesouvisí s tím, jestli je GM hidlé nebo není.. součást RP je chování postavy ve hře, za to dostáváš známku, nepamatuju moc lidí, co by s tím mělo nějaký problém
no ja mam si mne tam zapis  Wink nerozumim dovod znamkovani RP ve hre kdys sme tam max 3 (poprosim vysvetlit) porad podotykam ze hranie RP sam zosebou je lekarska diagnoza a v dnesni dobe se da lecit  Biggrin 

Citace:- pokud napadneš systémovou stráž, reakce jsou automatické, GM to nijak neovlivní.. ale troufnu si říct, že pokuta, zabití bojového peta a zabití hráče - to vše mi přijde RP, protože útočník jsi ty
to sem napsal jen jako zhrnuti s trestem souhlasim ....


Citace:Nošení zbraně ve městě není nonRP, ale je to proti zákonům města, stál venku ve war modu s lukem v ruce, tak dostal AFK kontrolu, na což začal mít nonRP řeči a měl medvěda v domě, za to dostal ode mne mínus, které jsem teda už dneska zrušil a dal plus, protože od té doby se choval normálně, další mínus pak dostal od jiného GM, které si taky všimlo že měl medvěda v domě
poprve z hlediska RP nevim proc bych nemoh mit medveda v dome ??? co na tom neni RP ? v realnim svete uz maji doma i tygry doma .... a este ku tomu sme ve fantasy svete i kdybych tam mnel draka porad by to bylo RP .... (zadam objasneni proc to neni RP)
podruhe jak si sam napsal uz ho 2 GM penalizovali za stejnou vec a on porad ani nevel ze dela neco zle ... to my chce nekdo rict ze je spravy ??? nechapu jak sa muze nekdo napravit kdys ani nevi ze dela neco spatne (tohle to mne hrozne ****)

Citace:potom jak píšeš protestoval nahatý u brány ve war modu s lukem, což než jsem vůbec logl mi bylo zděleno po ICQ, mohl jsem to řešit přes NPC stráž, ale loglnul jsem herní postavu, on v tom pokračoval i přes varování, tak jsem mu dal jeden herní den (6 hodin) v base, bez pěněžního postihu, bohužel mu guardi killnuli medvěda, ale dostal nového. Kdyby hrál starosta, tak mu nejspíš napaří víc i s peněžní pokutou. Potom s ním měl rozhovor Biosek
tomuhle nerozumim kdys to ctu jak to ctu porad to vypada jak obajoba tveho konani ...
Ja napsal ze si te vazim za to ze si to nakonec takhle resil  Thumb Up

Nemam v umyslu nekoho urazet tymhle postem kdys se tak stalo omlouvam se mozna sem se chybne vyjadril....
Ceki Vanas [Válečník]
Sares Nemerax [Čarodej]
Tom Harras [Černá řemesla]
Odpovědět
#30
Bude to znit divne, ale prevazne s tebou souhlasim.
Asi za to dostanu strasne zjebano, ale mw pravidla jsou proste na hlavu. Snazime se o dokonaly system s dokonalyma pravidlama, aby hra byla kvalitnejsi a pritom kvuli tem pravidlum je hra nedokonala.

Mit takovyhle pravidla ma svoje negativa a pozitiva:
Pozitiva, ze kazdej je trestanej stejne.
Negativa, ze kazdej je trestanej skoro furt.

Kdyby na druhou stranu byli pravidla volnejsi a bylo jen zakazano bugovat a zneuzivat system, nadavky apod., tak by zase byly jiny problemy:
Pozitiva, ze by to pridalo na hratelnosti
Negativa, nasel by se vzdycky nekdo kdo by pravidla "natahoval/obchazel/vymlouval se" a pri naslednym trestu by si stezoval, ze to neni proti pravidlum atd

Furt si ale myslim, ze mit volnejsi pravidla by neuskodilo. 
Dale misto mobilitni penalizace(vezeni, bany) delat majetkovy penalizace(zabaveni casti majetku, snizeni lvl, mute postavy).

Ja se snazim byt k hracum nestranny, ale nekdy me nekdo tak nakrkne *zavzpominal na Gheeda*, ze to proste neni v lidskych silach. Chci tim rict, ze jakekoliv systemy pro GM ovlivnujici hrace jsou ve vysledku spatny, protoze se z toho vzdy nakonec stane nastroj na tresty. Takze ano, taky si myslim ze RP hodnoceni postrada smysl. Hodnoceni RP se da ve vysledku nahradit RPckem, ze gmko pro hrace neco vytvori. Samozrejme v ramci RP a aby to nebylo "extra" zvyhodnujici oproti ostatnim hracum.

Jsem skripter, snazim se porozumet hre a nastaveni hry (systemy, cisla, vyvazenost), coz spoza kodu moc nejde. Takze nez nejaky system chci prepsat, tak si ten system nejdriv proziju hranim. Bohuzel takovouhle moznost ale kazdy nema. WDy na hrani proste nema cas. Je rad, ze se muze MW venovat ve volnem case a ze neco nascripti. Bo real job.. Diky WDy za tvou praci a vytvalost.

Co se zruseni RP tyce, tak to asi urcite ne. Vis kolik problemu by z toho vzniklo? Jak by mohli RP hraci pak hrat mezi nonRP hracema? To ne.

Co se supportu tyce.. Ted je to fakt naprd. Ja byl vuci tomu systemu uz driv a kdyz si proste nekdo udela krafta, tak by si mohl zasobovat ostatni postavy, ale ne zadarmo. Tzn jedine pres vendora a prodej. Driv jsem na to uz navrh psal, ale je to narocny na naprogramovani. Ted pri malo hracich jsme ale belevolentnejsi co se supportu tyce.

Hele RP zakony mesta... Jediny zpusob jak s nima muzes hnout je stat se starostou, coz je dost blbej postup. V tomhle musis za nejakym questarem.
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#31
Citace:Zákaz kupování předmětů od vlastních vendorů - ať už za jakoukoli cenu - toto pravidlo slouží jako zamezení jakéhokoli možného zneužití - je možné že zrovna někteří z vás by toto pravidlo nezneužily, ale je taky možnost že by se zneužívalo - absolutní zákaz tudíž bude snazší práci pro nás a pro vás to znamená že i když budete mít všechno řemeslníky na jednom účtu budete muset kupovat u jiných hráčů/řemeslníků - ekonomika není o pohybu peněz mezi postavami na vašem účtu, ale pohybem peněz mezi různými účty - (pro vás to může znamenat že u vás nakoupí někdo kdo, kdyby toto pravidlo nebylo, by nakoupil u svého vlastního prodejce…). Pravidlo je tudíž pro vyrovnané šance všem postavám!
Zdravim rad by som sa dozvedel zmysel tohto pravidla
-stale tu hovorite ze ekonomika bola vzdy prisposobena pre vacsi pocet hracov ( ziadaly sme uz mnohokrat o zmenu )
Priklad:
remeselnik spravi kruzkovu zbroj (hrac 1), preda ju cuziemu valecnikovi(hrac 2), valecnik(hrac 2) ale presiel na tazzku zbroj a este ma tu kruzkovu ktoru uz nepotrebuje tak ju daruje kamaratovi vakecnikovi (hrac 3) ,ten ju ale nepotrebuje tak ju preda valecnikovi(hrac 1) ktory prave zhana kruzkovu zbroj (SUPPORT!)
-hrac nema ako zistit ze tu vec (v tomto priklade zbroj) vyrobila jeho druha postava skor ako ju kupi (support)
Ked si to zhrniem tak pre vas je lahsie trestat hracov ked este nic nespravili ako ochranit aby sa nemohli hraci naozaj supportit ??? 
"naozaj supportit" - predavanie si veci na vendorovi za 1st alebo zdarma a podobne ...
Ceki Vanas [Válečník]
Sares Nemerax [Čarodej]
Tom Harras [Černá řemesla]
Odpovědět
#32
Dejte do popisu kdo věc vyrobil a je klid.
Odpovědět
#33
WDy chtěl myslím přidat upozornění.
Odpovědět
#34
Support je tu kvůli interakci mezi hráči.
Hráč který si sám vše vyrobí a jen si to dá na svojí hlavní postavu nijak nepodpoří ani ekonomiku, ani vztahy mezi hráči.
Hráčům kteří chtějí hrát jen řemeslníka škodí o to víc, protože ti pak nemají žádný odbyt.
Těžko můžeme odhalit a postihnout když dá někdo někomu medvěda nebo zbraň zadarmo, a ani nechceme - už tam figurují dva hráči, kteří nějakým způsobem spolupracují.

Popsaná situace není problém, protože support je odhalen "kontrolou výrobce" - GM dostane hlášení o tom kdo to vyrobil, kdo to dostal, a kdo mu to dal. Pokud jsou GM i hráč rozumní situace se za přispění "hráče3" (který musí stát opodál, když to zrovna daroval) vysvětlí a nic se neděje, nebo se zbroj vrátí "hráči3" s vysvětlením proč ji "hráči1" předat nemůže.

Prastarý systém gildovních skladníků (NPC podporující nooby) měl umožnit vyrýt si na věc osobní značku.
Nevím jestli to někdy fungovalo, ale uděláme to trochu jinak - předmět bude u vlastností psát "značku" výrobce, text který zadá ve výrobním gumpu.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#35
Citace:Dejte do popisu kdo věc vyrobil a je klid.
-pokial viem popis vidim len ked mam predmet v batohu
-aj ked popis otvorim a je tam vyrobca ,pokial ho nepoznam je tam len muz,zena,ork,orcica atd.... (spoju postavu co mam na ucte poznat nepozem takze nikdy nebudem vediet ktoto vyrobil ked som to vyrobil ja zo svojou druhou postavou... )


Citace:Hráč který si sám vše vyrobí a jen si to dá na svojí hlavní postavu nijak nepodpoří ani ekonomiku, ani vztahy mezi hráči.
 
Ako poucka sa to pekne cita ale pravda je bohuzial uplne niekde inde ...
- aku ekonomiku ? ziadna tu nieje .... uz aj ked to predam sam sebe tak sa tie peniaze nestratia , vzdy sa niekde pouziju u niekoho ineho... 
- nepodpori to vstahy medzi hracmi ? ja myslim ze podpori ... postava co nema vybavenie nemoze hrat (ziadne vstahy) ,postava ktora si preda vybavenie moze chodit s ostatnymi (lepsie vstahy) 
 
Citace:Hráčům kteří chtějí hrát jen řemeslníka škodí o to víc, protože ti pak nemají žádný odbyt.

ehm dalsi argument mimo reality... ukaz mi jedneho  Dry
- je pekne ze by chcel hrat niekdo cisto remeselnika ale pri momentalnej aktivite je to nerealne ...
Citace:Těžko můžeme odhalit a postihnout když dá někdo někomu medvěda nebo zbraň zadarmo, a ani nechceme - už tam figurují dva hráči, kteří nějakým způsobem spolupracují.
-podla mna ked to pekne RP obkeca nech si to aj zadarmo ... vzdy si bude musiet nieco kupit a ked bude mat na ucte 6max postav s toho 5 remeselnikou co mu vyrobia vsetko tak myslim ze uz len za ten cas s namahu co do toho vlozil aby tie postavy ziskal by urcite nemal byt postihovany ze si nieco medzi nimi preda .... nech si to kludne robi kazdy (uz vidim ja ma kazdy postavu na vsetko )
-ked povolite predavanie aspon cez vendora nemyslim ze by bol problem skontrolovat za kolko si to predal .... 
Citace:Popsaná situace není problém, protože support je odhalen "kontrolou výrobce" - GM dostane hlášení o tom kdo to vyrobil, kdo to dostal, a kdo mu to dal. Pokud jsou GM i hráč rozumní situace se za přispění "hráče3" (který musí stát opodál, když to zrovna daroval) vysvětlí a nic se neděje, nebo se zbroj vrátí "hráči3" s vysvětlením proč ji "hráči1" předat nemůže.

ako mu to ma hrac 1 vysvetlit ? OOC ? takze my mame vase pravidla dodrziavat pomocou OOC  na RP servery ?  Blink
Co to znamena pokud sou GM i hrac rozumni ? tomu nerozumiem (trestanie podla nalady ?) 
Citace:Prastarý systém gildovních skladníků (NPC podporující nooby) měl umožnit vyrýt si na věc osobní značku.

Nevím jestli to někdy fungovalo, ale uděláme to trochu jinak - předmět bude u vlastností psát "značku" výrobce, text který zadá ve výrobním gumpu.
-pokial nepoznam postavu nemozem poznat ani jej znacku ... pokial budem poznat vsetky znacky nieje to zrovna RP
Nejak zacinam mat pochybnosti o fukcnosti RP pravidiel a systemovich pravidiel dost sa vam to bije .....
-z jednej strany chcete mat super krasny RP kde vsetci posluchaju a robia vsetko podla vasich predstav
-z druhej strany tu mame pravidla ktore zabespecuju to aby bolo vsetko podla vasich predstav ale nicia jak RP tak hratelnost...
- navrhujem povolit predaj cez vendora medzi postavami na ucte ,samozrejme za nalezitu cenu ( malo by sa to velice jendoducho kontrolovat )
-zlepsi to aktivitu hracov
-zlepsi to hratelnost 
-hraci budu motivovanejsi (budu mat dovod hrania aj ked nikdo nehra)
-zlepsi to ekonomiku (kedze ziadna nieje zlepsi ju vsetko ... aj ked si nejake veci preda tak urcite nie vsetky, vacsia aktiviva, viacej remeselnikou/bojovnikou, viacej moznosti hry ...)
Ceki Vanas [Válečník]
Sares Nemerax [Čarodej]
Tom Harras [Černá řemesla]
Odpovědět
#36
V návaznosti na dnešní „událost“ kterou jsem zapříčinil, si taky dovolím svůj názor.

Rozumím tomu, proč je prodej věcí mezi postavami jednoho hráče zakázán.  Zpětně ten obchod (byť zprostředkovaně přes třetí postavu) beru jako chybu. Prostor pro support a možnost zneužití tu je opravdu veliký. Zrušit tenhle zákaz, je jako otevřít Pandořinu skříňku.

 Chci poděkovat GM za rozumný přístup při řešení prohřešku. Trochu jsem neunesl aktuální situaci a jednal zkratkovitě.  Jen doplním, že to brnění bylo u prodejce za tu cenu delší dobu (řádově měsíců). I proto jsem si říkal, že by to tak velký support být nemusel. Samozřejmě jsem si byl vědom toho, že jednám na hraně pravidel. Prostě v té chvíli jsem zvolil pro mě nejjednodušší cestu…

Nejde v těchto případech rozlišovat mezi velkým a malým supportem. Že něco není ihned jinak k  mání, neomlouvá. Když to vezmu zpětně, i shánění nedostatkového zboží může mít své kouzlo a být nedílnou součástí hry.

To omezení bych rozhodně nerušil. Byť je někdy situace k vzteku, tenhle zákaz má logiku a opodstatnění.
Odpovědět
#37
(26.06.2016 v 19:55)Phcko napsal(a): ehm dalsi argument mimo reality... ukaz mi jedneho  Dry
- je pekne ze by chcel hrat niekdo cisto remeselnika ale pri momentalnej aktivite je to nerealne ...
No, třeba já si přijdu docela reálně a posledních několik let hraju jen řemeslníka..

(26.06.2016 v 19:55)Phcko napsal(a): -podla mna ked to pekne RP obkeca nech si to aj zadarmo ... vzdy si bude musiet nieco kupit a ked bude mat na ucte 6max postav s toho 5 remeselnikou co mu vyrobia vsetko tak myslim ze uz len za ten cas s namahu co do toho vlozil aby tie postavy ziskal by urcite nemal byt postihovany ze si nieco medzi nimi preda .... nech si to kludne robi kazdy (uz vidim ja ma kazdy postavu na vsetko )
Jak má každý postavu na všechno lze vidět třeba na DP1, kde tohle pravidlo pochopitelně není. Mimochodem - namaxovat tam tu postavu makrováním trvá si myslím o dost déle, krom toho, že zrovna u crafta to stojí asi pár milionů.

(26.06.2016 v 19:55)Phcko napsal(a): -ked povolite predavanie aspon cez vendora nemyslim ze by bol problem skontrolovat za kolko si to predal ....
A kdo bude kontrolovat všechny supportí transakce a zjišťovat, jestli je ta cena přiměřená? A kde je hranice přiměřené ceny? Vážně chcete po RT, aby každou support transakci půl hodiny prověřovalo a dělalo na ni nějaké kalkulace?

(26.06.2016 v 19:55)Phcko napsal(a): ako mu to ma hrac 1 vysvetlit ? OOC ? takze my mame vase pravidla dodrziavat pomocou OOC  na RP servery ?  Blink
No, pochopitelně, pokud po tobě GM požaduje vysvětlení OOC prohřešku, vysvětlení podáš obvykle formou OOC. Pokud chceš, můžeš to samozřejmě zkusit vysvětlit formou RP. Pokud ti přijde nemístné na RP shardu vysvětlovat OOC věci OOC formou.. Fakt mi ale přijde, že tady tohle už je spíš vyloženě argumentační nouze.. Smile

(26.06.2016 v 19:55)Phcko napsal(a): Co to znamena pokud sou GM i hrac rozumni ? tomu nerozumiem (trestanie podla nalady ?)
Nejlíp to myslím ilustruje třeba Glumův příspěvek pod tímhle tvým.
 

Citace:Nevím jestli to někdy fungovalo, ale uděláme to trochu jinak - předmět bude u vlastností psát "značku" výrobce, text který zadá ve výrobním gumpu.

(26.06.2016 v 19:55)Phcko napsal(a): -pokial nepoznam postavu nemozem poznat ani jej znacku ... pokial budem poznat vsetky znacky nieje to zrovna RP
OK, přečteme si to znovu: "předmět bude u vlastností psát "značku" výrobce, text který zadá ve výrobním gumpu"
Klíčové je tu "text, který zadá". Já chápu, že někdo ve vesnici v Africe třeba nezná Adidas, ale se znalostí čtení je minimálně asi schopný to přečíst, nebo..? Biggrin

(26.06.2016 v 19:55)Phcko napsal(a): Nejak zacinam mat pochybnosti o fukcnosti RP pravidiel a systemovich pravidiel dost sa vam to bije .....
Nám se nic nebije, spíš ty nejsi asi schopen nebo ochoten pochopit, že jde o dvě odlišné věci.
RP pravidla jsou, jak se tvoje postava chová ve hře ve vztahu k hraní role.
Systémová pravidla jsou, jestli jako hráč hraješ čistě a podle stanovených mantinelů.

(26.06.2016 v 19:55)Phcko napsal(a): -z jednej strany chcete mat super krasny RP kde vsetci posluchaju a robia vsetko podla vasich predstav
RP si hraj jak chceš - dostaneš za to (pokud to tedy není naprostá absence RP, což už je defakto porušení pravidla systémového) maximálně známku jako ve škole. Myslím si naprosto adekvátní analogie.

(26.06.2016 v 19:55)Phcko napsal(a): -z druhej strany tu mame pravidla ktore zabespecuju to aby bolo vsetko podla vasich predstav ale nicia jak RP tak hratelnost...
To je nesmysl. Prokažte, že jste vyvinuli v daných případech maximální snahu sehnat předměty legální cestou a že tyto snahy selhaly.
Teď teda úplně pominu, že tu z toho děláš znouzectnost, ale přitom jde víceméně stále o ty samé lidi, co tyhle prohřešky dělají a nejedná se jen o životně nutné předměty, ale i o věci jako je peněžní hotovost, sdílení nájmu (který samozřejmě nejspíš platí nejbohatší postava) a víceméně zbytné a luxusní zboží. Takže mnohdy nejde o holé přežití postavy, ale o prosté "cheatování" a usnadnění.
Je rozdíl ukrást v krámu chleba, abys neumřel hlady a ukrást miliony, abysis mohl koupit nové Ferrari a vilu na Bahamách. Smile

Taky pominu, že jsem vás na to před jistou dobou upozorňoval a varoval jsem, že to bude trestáno a že stále ještě hodně zavíráme oči, protože interně o tom víme, akorát se zatím spíš razí větší benevolence.

(26.06.2016 v 19:55)Phcko napsal(a): ( malo by sa to velice jendoducho kontrolovat )
A to je právě omyl. Přitom podstatnějších věcí, který by se tu dalo dělat, byl by z nich větší prospěch a už teď je na ně málo času je víc než dost..

(26.06.2016 v 19:55)Phcko napsal(a): -zlepsi to ekonomiku (kedze ziadna nieje zlepsi ju vsetko ... aj ked si nejake veci preda tak urcite nie vsetky, vacsia aktiviva, viacej remeselnikou/bojovnikou, viacej moznosti hry ...)
Podle této "logiky" by se vší úctou bylo nejlepší rozdávat každému novému hráči již v základu účty s jedním maxlým craftem od každého druhu.
Odpovědět
#38
viz. http://forum.manawydan.cz/showthread.php...9#pid95079
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#39
Mimo tému (lebo som desne zvedavá slovenka) čo máš za postavy Stigu? A loguješ s nimi?
Odpovědět
#40
Začínal jsem kdysi s mágem, dostal jsem to asi tak na lvl 15 a pak mě to přestalo bavit, protože hra byla za mága moc snadná (oproti třeba zkušenostem z DP1, kde i nejjednodušší dung byl proti tomu dá se říct hardcore Smile).
Vyzkoušel jsem třeba ještě kněze, válečníka, alchymistu.
Teď už hraju jen černá řemesla - loguju pořád a nikdy jsem nepřestal, aktivita sice kolísá, ale tak je to asi u každého. Přecijen už nemám důvod lovit expy, levely a peníze, protože to všechno už dávno mám, takže jediné uspokojení je dělat věci pro ostatní nebo dělat něco pro město, když už se teda najde čas, kterého už taky není tolik co dřív.

Za celou dobu mám tuším 0 prohřešků, supportovat jsem se nikdy neměl potřebu, protože ze všeho nejvíc mi ta hra přijde dost jednoduchá a místo toho jsem radši udržoval kontakty se všema dalšíma povoláníma. Když někdo něco potřebuje, vždycky se ozveme a lidi lognou a udělají to pro sebe navzájem, i když třeba u toho už dávno nesedí 4 hodiny denně.
Ono to taky chce tomu štěstíčku jít trochu naproti, jak se říká, a ne čekat jak brambora, až logne nějaký kovář/truhlář/alchymista a nějakým zázrakem se potkáte nebo až dá někdo do vendora zrovna tu konkrétní věc, co sháníte. Smile Protože to se s největší pravděpodobností nikdy nestane.

Co takhle někde tady na fóru každý napsat "hraju to a to, jsem schopen pro vás udělat tohle a tamto a tady je na mě kontakt" nebo "sháním to a to, jsem schopen nabídnout tohle a tamto"?
To tu dosud (až na drobné výjimky) vůbec nikdo neudělal a mně dost vrtá hlavou, proč, když je to tak zdánlivě samozřejmé řešení. A proč si vlastně stěžovat, když ani takhle základní a minimální věc nikdo neudělá, protože jste ještě zdaleka ze svojí strany neudělali dostatek. Asi lepší než spoléhat na to, že se nějakou šílenou náhodou přímo ve hře seznámíte s tolika řemeslníkama a dalšíma postavama, že to pokryje všechny vaše potřeby a pak si stěžovat na fóru, že se tak nestalo a vymlouvat se na to..
Bez těch kontaktů to nepůjde nikdy, ty musíte vybudovat. Povolání crafta by na tomhle konkrétně mělo být téměř absolutně postavené, protože bez kontaktů není obchodníka. Kdo tohle nezvládne, tak minimálně toho crafta hrát podle mě naprosto neumí - craft není jen o naexpení AFK makrem.
Odpovědět



Skok na fórum: