[Rozděleno] Perk balanc human/nonhuman postav
#21
No vidíš, takže to v současnosti znevýhodňuje ostatní rasy kromě lidí, protože je zbytek nedodělaný.
Myslím že už se tu vyjádřilo dost lidí a mohlo by se jim naslouchat. Oni to přece hrají a jsou Manawydan.
Odpovědět
#22
Já si jen furt říkám jestli to má smysl v návaznosti na to, že tu aktivně hraje tak pět lidí a zbytek loguje jen když se něco planuje....
Denetrius Aho - Radní Svobodných, Válečník
Drsnej Jakšmirgl - Vévoda ze Šmirglu, Vynálezce Pepřového Cvelfa a Gnomí haxny na česneku, ale hlavně Farmář
Spiritea - Knihovnice a opatrovnice Arcana, Bardka
Odpovědět
#23
Wdy zase překrucuješ a nečteš co píši, všichni maji bojové skilly, resp. stejný základ a podle specializace je maji upravené, tzn. kněž ma bojové dovednosti a k tomu modlitby, hraničár má bojove dovednosti a k tomu ochočování, kouzelník kouzla a světe div se, taky můře, sice omezeně ale taky může bojovat se zbraní, valečnik ma bojove dovednost vytáhnuty na maxmiálni cap. = tomu se říká zaměření chceš- li povolání.

Takže tvé příspěvky opravdu nemají hlavu ani patu:

Hlava:
všichni maji stejny zaklad, stejny počet levelu, stejny počet perku, stejny počet statu a dovedností k rozdělení
Pata:
lidi maji perky navíc, ostatni rasy suší

Respektive mají ... patu a hlavu

Stejně jestli to bude nebo nebude rozhoduješ ty. Tzn. buť poslechneš hráče resp. uděláš anketu a tou se budeš řídit anebo dál pojedeš svoje. Kecat do toho dále nebudu, prosba na úpravu byla vznesena. :-)
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Odpovědět
#24
Mě povídej něco o překrucování a nečtení.
Napsal jsem že je nesmysl přidávání perkbodů všem. Přirovnal jsem to ke stejnému nesmyslu jako je "Povolání nemají balanc -> dáme všem vše".
Ty reaguješ opakováním argumentu že lidi mají víc perkovních bodů.

Nabízel jsem možnost vytvoření skupin rasových perků z toho co už je. Reagoval pouze Halli, s tím že je to moc těžké a že se diktuje jak se má hrát postava.
Je to ještě jednoduší než dávat perkbody všem - nevyžaduje to žádný zásah do skript, jen dopsání pár řádků do XML.
Jak se má hrát vaše postava vám diktuje celý MW - od levelů, přes rasu a povolání až po lore světa. V žádném RPG to není jinak, snad kromě systémů jako byla původní UO (a i tam vás váže lore světa apod).
Navržené rasové perky v tom nejsou žádný rozdíl.

Problém není v tom že člověk má víc perkovních bodů, nebo v tom jak to vyrovnat.
Problém je v tom že ty body chtějí i všichni ostatní a odmítají cokoliv jiného, stejně jako já odmítám řešení "dejte všechno všem".
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#25
Asi jsi mě nepochopil, složitost toho systému (z mého pohledu) spočívá ve vymýšlení, co komu můžeš dát, a pak následném balancování, když někdo z nich bude moc OP (powergaming). Technická stránka, tj. jestli to píšeš do skript nebo XML, je nám z tohodle pohledu fuk. Následnýma úpravama můžeš zas někoho nasrat, protožes to třeba (nevyhneš se tomu) blbě vymyslel a bude se to táhnout dýl než tu beztak většina hrajících bude trčet. Takže ve výsledku, jak už to tak na MW bývá, to bude nedomrlé, protože se to nikomu nebude chtít opravovat.

Tvůj příspěvek s "hlavou" a "patou"...no, to je teda něco. To, cos napsal, vůbec nedává smysl a pleteš jablka s hruškama. V příkladu jsi uvedl povolání  a napsal: "Kouzelník kouzlí, kněz má modlitby, hraničář může ochočovat, válečník nemá skoro nic a řemeslník jen vyrábí." A pak jsi napsal: "Člověk má 10 perkovních bodů navíc," a tvářil se, jak strašně logický to je. Jenže správně jsi v takové situaci měl napsat: "Člověk má 10 perkovních bodů navíc, trpaslík nemá nic, elf nemá nic, hobit nemá nic..." Doufám, že ten rozdíl vidíš a pochopíš, že jde o docela jinou situaci, protože pokud ne, tak se tu opravdu nemáme o čem bavit a nikdy se nedobereme konce. Obecně tvá přirovnání s řešením tohodle problému jsou zcela mimo mísu.

Mimochodem docela pochybuji o tom, že to čteš a nepřekrucuješ, co tu zaznělo. Protože není pravda, že by ostatní odmítali cokoliv jiného. Zmiňoval jsem, že systém s free perky na výběr dle rasy a povolání si dovedu představit. Nikdy jsem ho neodmítl, pouze poukázal na jeho nedostatky a nevýhody oproti rychlému řešení. Pro jistotu to teda napíšu. To, že preferuji dodání perkovních bodů ostatním, neznamená, že odmítám ten alternativní systém. A nevšiml jsem si, že by Gheed, kdekoliv ve svém příspěvku odmítl jiné řešení. Pouze vyjadřuje svoji preferenci (efektivnost a rychlost), se kterou tu souhlasila většina, krom tebe. A to včetně členů RT (dvou ze tří; u Thanise si nemůžeme být jisti, jaký názor na vyrovnání perků má, protože přednesl svůj návrh, ale nikde se explicitně v téhle věci nepřidal na tu či onu stranu). Sice je pravda, že Lynx byl opatrnější a zmínil, že je potřeba popřemýšlet, jak to posunout dál a hlavně do konce, ale návrh hráčů (ano, už zase ti zlouni kazej MW!) neodmítl. Z celé diskuze tak mám dojem, že jediný, kdo tu zatvrzele odmítá (jestli se z toho budeš chtít vykecat, tak si radši přečti znovu, cos napsal) tohle řešení a živí konflikt, jsi ty (a mezi některými hráči kvůli tvé argumentaci a přístupu už začíná panovat nechuť hrát, takže musím říct, velmi dobrý management).

Takže ne. Není pravda, že by problém byl v něčem jiném než v tom, že human má prostě perkovní body navrch. Už mi to zase připomíná tu starou omletou písničku (která tu je mezi některými poměrně oblíbená), kdy se člen RT staví do zbytečného defenzivního módu a obhajuje jakoukoliv flawed stránku hry, co to jde, protože RT (i ti, kteří jsou dávno pryč) má pravdu a hráč je vždy ten špatný a v omylu. A ano, má smysl do toho hodit vidle, pokud je to totálně na hovno, protože zrovna vidle se na to hovno docela často používaj/používaly.

A to jsem už nic do tohodle topicu nechtěl psát.
Odpovědět
#26
Skončíme s podobenstvími, nemíním se pořád hádat o to co jsem chtěl říct a jak se to dá přetáčet. Okolo toho se dá slovíčkařit ještě rok.

Stručně a jasně: Odmítám polovičaté (ač rychlé) řešení.
Výhoda člověka je univerzálnost (tj. má víc volných zdrojů), výhoda ostatních ras je buď něco co člověk mít nemůže, nebo vyšší součet ceny jejich rasových abilit (tj. člověk si to za ty volné body nepořídí).
Pokud dáme všem to co teď má člověk, tak člověku do budoucna nemáme co dát.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#27
Můj návrh asi nejjednoduší momentální řešení: Dejme všem ty perkovní body navíc, ale zmněme to jak se rozádvají.

dosáhneš lvl 10: dostaneš 1 perk. bod navíc
lvl 20: dostaneš 2 perk. body navíc
lvl 30: dostaneš 3 perk. body navíc
lvl 40 dostaneš 4 perk. body navíc

V součtu tak hráč získá 10 bodů navíc, což momentálně human lvl 40 taky získá. Tímhle by Human přišel o perkovaní náskok během levelovaní, zároveň pro hráče by postup třeba z levelu 29 na 30 navodil pocit: Hurá, konečně lvl 30, můžu si instantně koupit perk XY.

Tím se nebraním i tak k tomu vrazit ty rasové perky co jsem navrh předtím, samozřejmě Human by také dostal vlastni sadu: Pasivní: +3 do všech rezistencí, Aktivní: Na 20 vteřin zvyš STR/DEX/INT o 20, Pro crafty: +5 do libovolného řemeslného skillu, který si vyberou při vytvoření postavy.

Dále bych šlo taky udělat různý regen HP/STAM/MANY, kdy třeba Elf a Gnom by lépe regenili Manu, ale hůře třeba HP/Staminu a Ork zase naopak by měl horší regen Many a Lepší regen Staminy. 
Těmi regeny nemám na myslí šíléna čísla, řekněmě že základ by byl 4 vteřiny na regen u Humana, Elf by třeba měla 5 Vteřin HP, 4 vteřiny Stamina, 3 vteřiny Manu.
RP zápisky na fóru neslouží jako informace pro Vaše herní postavy, které pak zneužijete ve hře.
Odpovědět
#28
Co to zkombinovat? Nechat člověka jak je a ostatním to dát takto odstupňované?
Alespoň částečně by to nechalo rasovou výhodu člověka, respektive se změní z "mám víc bodů" na "mám dřív body"?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět



Skok na fórum: