05.12.2010 v 17:46
Na jednu stranu musím souhlasit s tím co je zmíněno výše a docela se to potkalo i s mou myšlenkou z dnešního rána a to udělat nějaké "double exp gaining weekends" nebo něco v tom smyslu. Přitáhlo by to jednak hráče, kteří nemají v pracovních dnech tolik času a druhak by se tohoto stavu mohlo využít k pořádání různých questů, eventů atp. Zabily by se tak 3 mouchy jednou ranou:
- více lidí o víkendech,
- více zábavně stráveného času pro lidi o víkendech (ať už na questech nebo dungy atp.),
- questy, příběhy, nějaký posun děje.
Na stranu druhou příliš rychlý růst by hráče možná trochu ochudil o tu radost z oného postupu na vyšší úroveň a pocit řekněme hrdosti, že jsem to kousnul a tu úroveň dosáhl prací (nutno podoknout, že pro někoho to prostě není zábava, dokud není na lvl20+). Rychlý růst by přinesl rychlý max lvl a tím i pro spoustu lidí důvod k ukončení hraní, jelikož už hra nemá co dát.
Takže najít nějaký vhodný kompromis a podchytit ty hráče tak, aby si nezapamatovali jen rychlý exp. ale i zábavu pomocí questů, kterou by měl MW být schopen nabídnout i pro lidi s max. lvl
- více lidí o víkendech,
- více zábavně stráveného času pro lidi o víkendech (ať už na questech nebo dungy atp.),
- questy, příběhy, nějaký posun děje.
Na stranu druhou příliš rychlý růst by hráče možná trochu ochudil o tu radost z oného postupu na vyšší úroveň a pocit řekněme hrdosti, že jsem to kousnul a tu úroveň dosáhl prací (nutno podoknout, že pro někoho to prostě není zábava, dokud není na lvl20+). Rychlý růst by přinesl rychlý max lvl a tím i pro spoustu lidí důvod k ukončení hraní, jelikož už hra nemá co dát.
Takže najít nějaký vhodný kompromis a podchytit ty hráče tak, aby si nezapamatovali jen rychlý exp. ale i zábavu pomocí questů, kterou by měl MW být schopen nabídnout i pro lidi s max. lvl
Rimoy Agarnish - [Renom Ordo]
"Jen silný donutí osud. Slabého donutí osud sám." - Konfucius
"Jen silný donutí osud. Slabého donutí osud sám." - Konfucius