05.12.2010 v 18:50
Zrychlení online xp by vedlo spíš k tomu, že člověk bude sedět v domku a mít dvakrát takovou radost z toho jak mu skáčou xp. Nejsem toho názoru, že by se postava měla vylevelovat za měsíc.
Jsem spíš pro to, aby člověk nepotřeboval alespoň desátou úroveň aby mohl "plnohodnotně hrát" a vyzvat na souboj aspoň ty nebezpečný šílence. Přidat více statických questů za více zkušeností. Nebát se zvýšit odměny za questy dynamické.
A hlavně vymyslet co s tou ekonomikou. (meč z lesklejšího materiálu je možná větší hnací síla než vidina úrovně)
Jsem spíš pro to, aby člověk nepotřeboval alespoň desátou úroveň aby mohl "plnohodnotně hrát" a vyzvat na souboj aspoň ty nebezpečný šílence. Přidat více statických questů za více zkušeností. Nebát se zvýšit odměny za questy dynamické.
A hlavně vymyslet co s tou ekonomikou. (meč z lesklejšího materiálu je možná větší hnací síla než vidina úrovně)