Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Změna systému zkušeností
#23
Jen navážu na Kaina ohledně těch noobu, chce to dungy pro nooby, stoky ním rozhodně nejsou(sliz, ledový sliz, velká žába). Osobně bych uděla nějakou prolejzačku která by třeba začínala v přístavní čtvrti, kam by se lezlo třeba kanálem(vázáno na quest typu: Krysař nabízí noobům, x stříbrnáků za každou hlavu krysy kterou mu přinese) Hráč by tam vlezl a byl by tam stupňující se dungeon, někam až třeba k harpyiím, kde by sem tam v elfském dole vylejzalo..obtížnost taková, aby WAR(člověk hrajií wara chce bojovat, ne sekat dřevo, ne kopat rudu) mohl i hned vzít svou chabou výbavu a vyrazit tam, sbírat hlavičky kryss a vydělávat si mečem!

Za krysy by museli být slušné expy, ať se může rychle zapojit do hry s ostatními protože, jelikož je tu hluboká propast, mezi dlouho hrajícími hráči a nově hrajícími (kterých je pár). Mají proto zcela odlišné problémy a cíle ve hře(nováček se těžko může zapojovat do nějakého dění (armáda atd.) když jeho jedinná starost je dostat se ze srabu a expit, vyšší levely jedou politiku, avšak nováčci nemají ochotu se zapojovat už jen proto že neví o co go a mají svoje starosti), proto se ve směs míjejí jak jejich zájmy, tak v důsledku v RP hraní a vzniká tu výrazné prostorové vakuum. A to i když si gildy své nové přírustky doslova rozmazlují, po čase nově hraní omrzí, protože mají velmi omezené možnosti.

- Nováčků tu není tolik aby dali dohromady efektivní partu, na to aby si dali stoky(ty jsou až od levelu tak 10-13( ano skutečně mluvím o prvním patře) na solovku, v partě však to nebude nižší level o moc(7-8)(ledový sliz a velká žába jsou velkým zabijákem jedna, obecně i ten sliz je oříšek).

- ve směs nováček poznává jen trenažer těžby dřeva, nebo horníka(což krom kraftům, nikomu obecně na náladě na hraní nepřidá a oni si zas věčně stěžují na nízké dropy(a pakárnu s tim právě spojenou)) Tak na desátem levelu(ZDE PŘIKOUKNĚTE K VÝPOČTŮM CO UDĚLAL Tuglyr) po 147 hodinách hrání, si válčník vysóluje vlka(jen škoda že jseou vesmečkách Biggrin), ale už je tu první zasloužená odměna, zabitý vlk...15 levelu zkusí jít na solovku vybít aspon hřbitov, ale bohužel...2 zomie a 2 kostlivci jsou moc velký oříšek, i když je drží ve dveřích...solo dungy nejsou...levely 30 jsou v jiném světě...co teď? Log out, uinstall.

- a proto, že je stále, málo hráčů a v budoucnu bychom s tím měli počítat, měl by manawydan směřovat hodně v dungeonech na jednotlivce.(Mág se zabaví vždycky, protože si solne všechno, hráč kterej vydrží toho svého mága vytáhnout z pekla je více méně pravidelný náštvěník manawydanu, protože když se nudí hodí si rp, když ho nudí to hodí na solovku nějakej dung, ale co má nováček? Dřevo, Doly, Dřevo, ptáčky)

CO POVAŽUJI ZA NEJDŮLEŽITĚJŠÍ TEDY SHRNU
Jsem přesvědčen, že když tyto změny nastanou hratelnost stoupne o 100 % procent, stejně jako počet hrajících hráčů.

- ZRYCHLENÉ EXPENÍ DO LEVELU 20
- DUNGY PRO NOVÁČKY I NA 1. LEVELU! A HLAVNĚ SOLO DUNGY PRO NĚ!!
- QUESTY, musím být zde celkem kritik, chybí tu jakékoliv questy, které vytvářeli nějakou DĚJOVOU LINII(questy na pokračování).
Já osobně jsem jich sám sesmolil, ale očividně byli předány do špatných rukou(nebo ty questy sami byli tak špatné Biggrin)

- každopádně každé město má své charakteristické problémy a od toho by se měli odvíjet i questy. Questy tipu přines 10 polen to a to, jsou taky fajn! V začátku jsem je šíleně Ocěňoval.

Chci upozornit že přibylo nám nové "Město" Cyprona, už teď by se mohli vytvářet questy v návaznosti mezi Cypronou a Isharem(rivalští kupci si mohou vyřizovat účty přes hrdiny, rivalská šlechta/atd. atd. atd.)



Příspěvky k tématu
Změna systému zkušeností - od Tulgyr - 05.12.2010 v 16:11
Změna systému zkušeností - od Poutnik - 05.12.2010 v 16:47
RE: Změna systému zkušeností - od Sokar - 05.12.2010 v 16:52
RE: Změna systému zkušeností - od Rimoy - 05.12.2010 v 17:46
RE: Změna systému zkušeností - od Sokar - 05.12.2010 v 18:14
RE: Změna systému zkušeností - od Vetinari - 05.12.2010 v 18:30
RE: Změna systému zkušeností - od Cessnek - 05.12.2010 v 18:43
RE: Změna systému zkušeností - od Colwyn - 05.12.2010 v 18:50
RE: Změna systému zkušeností - od Nooblest - 05.12.2010 v 19:28
RE: Změna systému zkušeností - od Marina - 05.12.2010 v 20:36
RE: Změna systému zkušeností - od Sokar - 05.12.2010 v 21:35
RE: Změna systému zkušeností - od sarja - 05.12.2010 v 21:42
RE: Změna systému zkušeností - od Stig - 05.12.2010 v 22:15
RE: Změna systému zkušeností - od Sokar - 05.12.2010 v 22:09
RE: Změna systému zkušeností - od Kain - 05.12.2010 v 22:21
RE: Změna systému zkušeností - od Marina - 05.12.2010 v 22:22
RE: Změna systému zkušeností - od Kain - 05.12.2010 v 22:32
RE: Změna systému zkušeností - od Marina - 05.12.2010 v 22:34
RE: Změna systému zkušeností - od Hamish - 05.12.2010 v 22:36
RE: Změna systému zkušeností - od Cessnek - 06.12.2010 v 00:00
RE: Změna systému zkušeností - od Marina - 05.12.2010 v 22:38
RE: Změna systému zkušeností - od Hamish - 05.12.2010 v 22:41
RE: Změna systému zkušeností - od Cessnek - 05.12.2010 v 23:00
RE: Změna systému zkušeností - od Ragiowan - 06.12.2010 v 09:08
RE: Změna systému zkušeností - od Beddy - 06.12.2010 v 10:22
RE: Změna systému zkušeností - od tomyro - 06.12.2010 v 10:27
RE: Změna systému zkušeností - od Nooblest - 06.12.2010 v 22:58
RE: Změna systému zkušeností - od Tulgyr - 07.12.2010 v 15:15
RE: Změna systému zkušeností - od sarja - 07.12.2010 v 16:03
RE: Změna systému zkušeností - od Marina - 07.12.2010 v 17:09
RE: Změna systému zkušeností - od Tulgyr - 07.12.2010 v 18:29
RE: Změna systému zkušeností - od Hamish - 07.12.2010 v 18:53
RE: Změna systému zkušeností - od Stig - 07.12.2010 v 18:54
RE: Změna systému zkušeností - od Marina - 07.12.2010 v 19:24
RE: Změna systému zkušeností - od Whitey - 08.12.2010 v 19:09

Pravděpodobně související témata ...
Téma: Autor Odpovědi: Shlédnutí: Poslední příspěvek
  Změna systému známkování hráčů Whitey 2 7 155 21.03.2016 v 17:10
Poslední příspěvek: Whitey

Skok na fórum: