22.05.2016 v 15:49
Restore Mana 3. kruh - preleje kus many - kolik? jaky skill by to ovlivňoval?
Restore Stamina 3. kruh - doplni kus staminy - stejná otázka jako výše + sesilateli to staminu neubere? jinak je tu modlitba XXX, utuž, což přídá max staminu cilí a myslím že snad i trochu doplní
Haste 3. kruh - prida pouze rychlost behu (nebude rychlejsi jak bard ani mag) + nelíbí se mi, má to mág a bard, proč to cpát i knězi i když slabší
Low Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 2sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) + upřímně nikdy bych nesmrtelnost hráčům nedával + 2 sekundy je málo, nevídím v tom využítí a bojím se že by se třeba mohl bugnout timer a hráč by to pak měl třeba xx minut...
Cure 4. kruh - odstrani jedy - už je modlitba XXX, potlač projevy jedu v 3. kruhu (na wiki je ale blbě napsana mantra myslím)
Healing circle 4. kruh - channeling spell, kazdou sekundu doplni 2-10hp v dosahu 5-8poli? - něco jako regenerace jo? pokud to bude hodně žrát manu podle počtu cílů a bude to na omezeny čas, tak proč ne
Greater Restore Mana 5. kruh - preleje vetsi kus many - stejna otazka jako u 3. kruhu
Greater Restore Stamina 5. kruh - doplni vetsi kus staminy - stejna otazka jako u 3. kruhu
Purify 6. kruh - odstrani jedy, krvaceni, haluze - něco na odstranění nějakych bebuffů je, ale nevím co všechno to ruší, jinak jo proč ne
Chain Heal 6. kruh - stejny jako chain light, ale doplni vsem stejne cca 15-35hp? - nooo pokud to bude hodně drahý na manu tak proč ne
High Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 4sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) - to stejne jak u toho nižšího + asi hádám že ses překlepl a měl to být 7. kruh?
Mass Heal 7. kruh - doplni HP vsem v okoli 15 policek o cca 15-35hp? - a jaky bude rozdíl mezí tímhle a Chain Heal? zní to jako 2x to stejné
Mass Haste 7. kruh jako ma mag ale jenom pro beh (nebude rychlejsi jak bard ani mag) - to stejné jako u nižšího
Mass Para/Stun resist 7. kruh - prida odolnost proti paralyze a stunu - jak by tohle fungovalo? v současnosti lze rezistnout paru jen magickou odolností, pokud si kněz buffne magic resist a dá si ještě tohle, tak to je hodně silné kombo + s 80 magic resistem a víc už paru nejde dát teďka
Mass Purify 8. kruh - viz. Purify, ale na large distance (15poli) - klidně, za odpovídající mana cost
Mass Deflection 8. kruh - Zvysi Magic resisty a Uhybani o 10-40? - hmm spíše Uhýbání tak max o 20
Mass Ressurection 8. kruh - Nejnizsi ress v okoli 10 policek, ubere knezovi 50%hp a 50% zivotni energie - jako proč ne, ale nemyslím si že to někdo bude používat, zacastit to během boje by byla sebevražda
Mass Share Life 9. kruh - Spoji vsem lidem v parte v dosahu 15 poli od kneze HPcka. Dmg do jednoho cloveka se rozdeli do vsech ostatnich (max 1-2minuty) - s velkou partou tohle bude OP jak prase, nějak bych to ošetřil to ošetřil že pokud dostane hráč třeba v partě 10 lidí ránu za 30 tak že místo toho že všichni dostanou jen 3, by dostali 6, prostě aby to nebylo až moc ultra efektivní, hlavně brát v potaz že hráči ještě můžou mít pety
Restore Stamina 3. kruh - doplni kus staminy - stejná otázka jako výše + sesilateli to staminu neubere? jinak je tu modlitba XXX, utuž, což přídá max staminu cilí a myslím že snad i trochu doplní
Haste 3. kruh - prida pouze rychlost behu (nebude rychlejsi jak bard ani mag) + nelíbí se mi, má to mág a bard, proč to cpát i knězi i když slabší
Low Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 2sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) + upřímně nikdy bych nesmrtelnost hráčům nedával + 2 sekundy je málo, nevídím v tom využítí a bojím se že by se třeba mohl bugnout timer a hráč by to pak měl třeba xx minut...
Cure 4. kruh - odstrani jedy - už je modlitba XXX, potlač projevy jedu v 3. kruhu (na wiki je ale blbě napsana mantra myslím)
Healing circle 4. kruh - channeling spell, kazdou sekundu doplni 2-10hp v dosahu 5-8poli? - něco jako regenerace jo? pokud to bude hodně žrát manu podle počtu cílů a bude to na omezeny čas, tak proč ne
Greater Restore Mana 5. kruh - preleje vetsi kus many - stejna otazka jako u 3. kruhu
Greater Restore Stamina 5. kruh - doplni vetsi kus staminy - stejna otazka jako u 3. kruhu
Purify 6. kruh - odstrani jedy, krvaceni, haluze - něco na odstranění nějakych bebuffů je, ale nevím co všechno to ruší, jinak jo proč ne
Chain Heal 6. kruh - stejny jako chain light, ale doplni vsem stejne cca 15-35hp? - nooo pokud to bude hodně drahý na manu tak proč ne
High Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 4sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) - to stejne jak u toho nižšího + asi hádám že ses překlepl a měl to být 7. kruh?
Mass Heal 7. kruh - doplni HP vsem v okoli 15 policek o cca 15-35hp? - a jaky bude rozdíl mezí tímhle a Chain Heal? zní to jako 2x to stejné
Mass Haste 7. kruh jako ma mag ale jenom pro beh (nebude rychlejsi jak bard ani mag) - to stejné jako u nižšího
Mass Para/Stun resist 7. kruh - prida odolnost proti paralyze a stunu - jak by tohle fungovalo? v současnosti lze rezistnout paru jen magickou odolností, pokud si kněz buffne magic resist a dá si ještě tohle, tak to je hodně silné kombo + s 80 magic resistem a víc už paru nejde dát teďka
Mass Purify 8. kruh - viz. Purify, ale na large distance (15poli) - klidně, za odpovídající mana cost
Mass Deflection 8. kruh - Zvysi Magic resisty a Uhybani o 10-40? - hmm spíše Uhýbání tak max o 20
Mass Ressurection 8. kruh - Nejnizsi ress v okoli 10 policek, ubere knezovi 50%hp a 50% zivotni energie - jako proč ne, ale nemyslím si že to někdo bude používat, zacastit to během boje by byla sebevražda
Mass Share Life 9. kruh - Spoji vsem lidem v parte v dosahu 15 poli od kneze HPcka. Dmg do jednoho cloveka se rozdeli do vsech ostatnich (max 1-2minuty) - s velkou partou tohle bude OP jak prase, nějak bych to ošetřil to ošetřil že pokud dostane hráč třeba v partě 10 lidí ránu za 30 tak že místo toho že všichni dostanou jen 3, by dostali 6, prostě aby to nebylo až moc ultra efektivní, hlavně brát v potaz že hráči ještě můžou mít pety