Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení.
#41
Dneska jsem dal 11 level, ke své nelibosti mi bylo umožněno zvednout si zbraňový skill pouze o dva ***** ***** **** **** body. Tohle není rpg ale ***** *****. a ten kdo to vymýšlel je ***** ***** a **** *****. V praxi naprosot nefungující ******. Hráč vůbec necítí žádnej progress a samozřejmě tohle vůbec není systémem zohledňováno. Nebo někde máte tabulku moster? který mají bojové dovednosti odstupňované po 2 **** bodech?


Příklad z praxe

Level 10 bojová dovednost max 50 % (možné zbraně kryss, šídlo)
Level 11 bojová dovednost max 52 % (možné zbraně kryss, šídlo)
Level 12 bojová dovednost max 54 % (možné zbraně kryss, šídlo)
Level 13 bojová dovednost max 56 % (možné zbraně kryss, šídlo)
Level 14 bojová dovednost max 58 % (možné zbraně kryss, šídlo)
Level 15 bojová dovednost max 60 % (možné zbraně kryss, šídlo)

ano další bodnou zbrań kterou může zloděj používat( DO **** HURÁ!!!!!) je až od zbraňového skillu...ÁNO! 75 % VELKÁ GRATULACE,!!!! AŽ ODEHRAJEŠ TISÍC HODIN A ZABIJEŠ STATISÍCE MOBEK( na level 12 to dělá 6000 goblinů, nebo 1200 vlků, skřetů) A ZÍSKÁŠ O 13 LEVELŮ VÍC! BUDEŠ MOCI POUŽÍVAT NOVÝ TYP BODNÉ ZBRANĚ, ještě potlesk, potlesk a **** do tváře.


Tohle není vůbec žádný progress ale pouhá frustrace, která demotivuje k nějakému hraní, vzhledem k tomu kolik času je předemnou a jak ubohý je výsledek a satisfakce za dosažení levelu, tohle prostě nepovažuji a nikdo nemůže považovat za přiměřenou "odměnu" za level a čas strávený ve hře, to se na mě **** nezlobte! ŘÍKÁM ODBLOKOVAT STROP DOVEDNOSTÍ! A dovolit hráčům expit ne je za to trestat. Díky za pozornost.



Příspěvky k tématu
RE: Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení. - od Segoves - 25.04.2017 v 18:32

Skok na fórum: