Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
[Whitey]
Úpravy stavěcího kontejneru:
- pamatuje si kdo a kolik (přepočet podle systémové ceny výrobku)
- vydává "certifikáty účasti"
- posouvá stavěné předměty, aby neblokovaly cestu, pokud má v GM gumpu zadáno o kolik (lze zadat + i -)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- do stavěcího kontejneru lze dávat suroviny i dovnitř (předtím reagoval pouze na přetažení)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava chyby stavěcí truhly která mohla způsobit pád (při vložení předmětu do nenastavené truhly)
- příkaz "[content" (nebo "[obsah" ) který zobrazí obsah kontejneru a umožní ho jednoduše vyjmout (dostupno i hráčům, po restartu prosím o testy zneužitelnosti - měl bych to mít ošetřené, kam se nedostanete tak vás ani příkaz nepustí, ale jeden nikdy neví)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava posledního pádu (kvůli Ohništi)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
Úpravy CS3:
- hodnoty podle Iliciova návrhu (s minimálními úpravami, hlavně v přidělené animaci atd.)
- upravena skripta pro desetiná čísla v hodnotách kritického koeficientu (podpora Iliciových hodnot, původně jsem plánoval jen celá čísla)
- zvýraznění bonusu za víc než dostatečnou sílu (rychlejší nárůst bonusu, max. zdvojnásobí damage)
- zvýraznění bonusu za víc než dostatečnou obratnost (rychlejší nárůst bonusu) + stanovení maxima (max. +25 bodů)
- oprava nefunkčního UseStrBonus (používej bonus k damage za sílu, např. kuše ho nemají mít)
- vrhací zbraň se vždy hodí aktuální z ruky, pak se z batohu vezme nová (předtím se spotřebovávaly rovnou z batohu jako šípy a ta v ruce zůstávala)

Pro testy CS3 novinek si po restartu vygenerujte nové zbraně!

Zbraně (nejen CS3):
- skriptová příprava pro alchymistická očarování (zatím pouze pro bonusová poškození ohněm/chladem/energií/jedem)
- skriptová příprava na generické toulce, umožní bandalír s vrhacími noži apod.
skriptová příprava = je to částečně zapracované, ve hře na to zatím nenarazíte!)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava posledních dvou pádů (chyba ve [who gumpu)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava pádů kvůli vývěsce (zaviněno dlouho očekávanými změnami v systému NPC)
Pozor: vývěsky sice budou funkční, ale přijde mi že se generují nějak s málo penězmi.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava CS3 "Minutí", při minutí místo jedné střely vyhodil z batohu celý svazek
- přidání CS3 "Minutí" do funkce CS3 zbraně (při minutí letí efekt tam kde spadne šíp, místo k původnímu cíli)
- vrácení CS3 Mobility zbroje pro prvotní debug bylo vše 30)
- upravení resistencí zbrojí v CS3 (snížení)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- zapracování alchymistického očarování do zbraní (časem upravím i do zbrojí, možná i na další věci)
- rozpracování systému alchymistického očarování
- nelze mazat postavy ve vězení vč. Galejí (ani automatické mazání)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava posledních pádů
- výrobní návod na Výheň
- oprava určení času očarování, podle skillu 3-20 dní (plus trvalé, ale zatím nejsou recepty s trvalým očarováním)
- úprava očarování, nelze očarovat zničené nebo částečné předměty (nakousnutý bochník apod.)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- odpojení kouzla Otravný oblak a Zápalný oblak (přemrštěné efekty)
- oprava pádu kvůli Stavěcí truhle (při GM zadávání surovin)
- přidán chybějící soubor pro návod na Výheň (takže už bude návod ve hře)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Do světa umístěn nový malý dungeon, chyby prosím hlaste.
Nachází se v dole u Cyprony.
Pokud by uprostřed Isharu byla bomba, na ní nápis: "nesahat, jinak bude konec světa..."
Tak dávám manawydanu tak tři vteřiny života ...
[Whitey]
- lovecké vývěsky a licence ukazují regiony, pro které platí
- lovecké vývěsky ignorují region "Default" (defaultní region celé mapy)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava pádu a úpravy Alchymistického očarování, změna stackování očarování (vše podle Beddyho testů)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[geo]
- Možnost "kontejnerů" na gumpech (obdoba DIV na html stránce) - účelem je pozicovat skupinu ovládacích prvků
- Ošetření chyb způsobujících pády serveru - Item.MoveToWorld
- Úprava IPooledEnumerable (zrušení poolování těchto objektů, testy potvrdily, že to nemá žádný význam, ba naopak)
- Úpravy Bestiáře
[Whitey]
- Alchymie: Očarování se nepovede pokud je cílový předmět z procesu odstraněn
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey], [RadstaR]
Upgrade skript na C# 2010, .NET 4.0. Nečekáváme chyby v důsledku této změny.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava konzumace jídla, když je nedostupné (nelze jíst)
- oprava zápisu do knihy, když je nedostupná (nelze psát)
- nová rostlina pro Bylinkáře, Rudolist. Jeho listy umí zapečetit knihu tak že do ní nelze dál psát. (překlad textů při použití listí bude časem)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- Objednávky (celý víkend zmizel, přes 1500 řádek kódu, ale je to hotové Smile ); slouží pro výměnný obchod, klíčový prvek řemeslnických kvestů;
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- opravy a úpravy Objednávek
- zjednodušení editace stopování a bylinkářství, serializace/deserializace toho samého (základní list vkopírován do GM greenu)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Skok na fórum: