Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
[Whitey]
- upraveno zabírání domu pro město / vyčlenění domu z majetku města Zákoníkem (lze operovat pouze s domy které jsou na území města)
- strážní mají povolen vstup do domu který je na území jejich města, i když je "soukromý"
- pokud dům patří městu, je zabití v něm posouzeno stejně jako ve městě (strážní zareagují)
- pokud dům patří městu, je napadení v něm posouzeno stejně jako ve městě (strážní zareagují)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- Kartografie se nově spouští Glóbusem, NE perem.
- pero opraveno, Písemnictví opět funguje (dokonce se mi povedlo přetypování bez nutnosti mazat stará pera Smile )
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava pádu (při pokusu udělit trest, který nemá město stanoveno)
- (pomalu) pokračují práce na Surovinách, revize starších částí skript CS3 (přepracováno udílení poškození, začleňování Surovin do skript (nejen) CS3 zbraní)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- optimalizace skript: sloučení třídy "BaseItem" a "Item"
Doufám: Zjednodušení skriptování, odlehčení jádra, sjednocení rozdílně naskriptovaných vlastností
Bojím se: Dočasně větší padání, problémy v některých funkcích. Prověřujte své činnosti a hlašte.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava stackování nestejných kvalit (po optimalizaci nefungovalo)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- druhá várka optimalizace skript (sloučení tříd BaseContainer a Container, zahrnutí třídy Container do inkrementálního savu, zjednodušení serializace Containeru)
- oprava pádu (Mobile.TurnTo)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- opravy několika pádů (vč. pádu hlášeného v GMpage kvůli stavěcí truhle)
- oprava chyby kvůli které se nezavedla žádná změna od času první optimizace skript
- oprava drobné chybky v Bestiáři (jedno NPC se neexistujícím skillem "Stab" místo "Stabs")
- oprava kódu mágů, aby nenabíhali nablízko, pokud nemají
- úprava Bestiáře pro snadné vytváření NPC s dvěma sadama zbraní (např. luk a meč se štítem)
- dokončení přeskriptování a kontrola Resource systému (ještě chybí úprava výroby, ale itemy jsou na to už připraveny)

[Geo]
- fix vytváření zdí na nerovném terénu
- odstranění "holé postavy" při změně identity (kouzlo Změň se, Maskovací sada a podobně)
- opravena kouzla Dispell Magic, Greater Dispelling, Mordenkainens Disjunction a modlitba Dispell Magic
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
Opravy chyb po optimizaci skript, plus další opravy:
- oprava inicializace kontextu (bug s "unused" grafikou a názvy "Předmět" u nádob)
- přepracování BaseBeverage (nádoby, především určování hmotnosti)
- upravení názvu prázdných nádob ("Skleněný džbán" místo zbytečného "Prázdný skleněný džbán" apod.)
- do projektu přidané vynechané soubory (paruka, maskování apod. + patřičné výrobní návody)
- oprava dialogu stackování rozdílné kvality (má se objevit pouze při přetažení věci na věc)
- zdvojená položka identifikace v kontextovém menu kontejnerů odstraněna
- vložení předmětu do truhly locknuté v domě nelockne tento předmět
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava tamování a výuky (zvíře si po opětovném ochočení vzpomene na naučené příkazy)
- opravy v přiřazování vlastníka NPC
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava bugu s nádobami (nedaly se plnit, bug s váhou)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava mizení zvířat s příkazem "Stop" ze zápisu regionu farmy (a posléze zřejmě i ze hry)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]

Úpravy AI:
- pet který není naučen bojovat (nezná alespoň jeden příkaz z Attack, Guard, AdvancedGuard) bojovat nebude
- petu který neumí bojovat nelze nařídit útok
- NPC kteřé neumí bojovat (FightMode.None) není považováno za nepřátele (když NPC volí/mění cíl)
- na agresivní akci NPC reagují pouze peti s povely Attack, Guard, AdvancedGuard a pouze odpovídajícím způsobem (při povelu Guard jen brání svého pána atd.)

Úprava tamování:
- čerstvě nalezené zvíře dostane náhodný postih/bonus k učení se, podle své inteligence a levelu (tamer ovlivňuje šanci Znalostí zvířat, čím víc má tím je větší šance na bonus)
- při ochočení zvířete následuje zpráva o jeho chytrosti/hlouposti (pokud dostalo postih/bonus, jinak nic) a hláška o předchozím vlastnictví (pokud bylo předtím vlastněno, jinak nic).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava pádu kvůli Hudebnictví (v zjišťování odolnosti NPC proti hudbě)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava superpetů: u zvířete které nic neumí se nezobrazí kontextové příkazy (mimo Release).
- summony nyní nelze učit povely
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- neovládnuté summony neztratí seznam povolených povelů
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- vodu lze nabrat kdekoliv je voda (hlašte věci z kterých ne; zatím ignoruju sladká/slaná)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- při zásahu zbraní nebo kouzlem může dojít mimo poškození zbroje ještě k poškození předmětu v dané lokaci (včetně vlasů/vousů, ale to je deaktivované dokud nebude ve hře holič)
- toulec při zničení vysype svůj obsah (teď by je mazal)
- zvýšení výnosnosti bavlny a lnu na dvojnásobek (mimo semínek), jako kompenzace vysokého požadavku při výrobě (připouštím diskusi, řekněte i jak jsou nastavené ovce)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- lovecké signety jsou nezničitelné
- poškozování věcí při zásahu kouzlem/bojem se netýká GM a NPC (aby tu neběhaly nahaté)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- prodloužena doba roztátí drceného ledu na 10 minut (původně 5 minut)
- drcený led vynechán ze zakázek (roztává)
- svitky WoP v zakázce vyžadované vždy v mizerné kvalitě (dokud se nebudou dát vyrábět)

Omráčený nebo bezbraný cíl se nebrání:
- šance zásahu 50-95% (místo 5-95%)
- vždy minimálně 5 dmg
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- vendoři operují pouze s viditelným, přesouvatelným majetkem (konec prodeji neviditelných zámků)
- úprava cen reagencí
- úprava cen nebroušených drahokamů
- přidání výroby broušených drahokamů

"Nářadí na trofej" (+ výrobní návod pro Truhláře)
- z některých NPC a ze žraloka lze udělat trofej (požadována Anatomie 50)
- pokud jste v PvP někoho zabili, můžete si udělat trofej z něj... (zatím pouze default orčí hlava, ale na úpravě se pracuje; nevyžaduje Anatomii)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Skok na fórum: