Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
[Whitey]
- oprava pádů ve Stopování (2 různé pády)
- oprava pádu v BuilderContaineru (Stavební truhla)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- nové WoP "Nore" na začátku kouzelné formule značí že se bude kouzlit bez reagencí
(např. Igni Matt Pyro Rhea = fireball, Nore Igni Matt Pyro Rhea = fireball pouze za manu)
- reagence pro kouzlo se hledají v celém inventáři postavy (dosud pouze v hlavním batohu a váčku)
Prosím o testy.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
Úpravy:
- zvýhodnění farmáře při výpočtu šance pro předávání tvorů chovatelných na farmě (perk Chovatel místo Porozumění zvířatům, plná hodnota Znalosti zvěře místo 1/2 + Ochočování)
Funguje pouze u tvorů chovatelných na farmě. Pokud má oba perky/skilly, počítají se vždy výhodnější hodnoty.
- změna najmutí domu (domovní cedule nebude nikdy vidět, gump nájmu po doubleclicku nebo vhození peněz na bednu)
Opravy:
- úprava předávání zvířat: na bojová jídní zvířata také musí být Znalost zvěře = level tvora (předtím chybně jen na nejízdní)
Bojové zvíře = je schopno útočit, bránit nebo hlídat; technicky FightMode.None = nebojové zvíře
- oprava padání soli při stacknutí drceného ledu (při stacknutí padala z ledu sůl)

[Geo]
- úprava bestiáře pro zadávání vzdálenosti na kterou vás NPC vidí.
Mimo jiné tak může vzniknout zmije která po vás vyjede až když na ni "šlápnete" apod.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Geo]
- Úprava lodě (pro mass-transport),
- Drobnost pro konstruktor ItemListu
- Zavedení vlastnosti ActivationRange (vzdálenost, na kterou NPC začne reagovat na postavy, pokud je v klidu)
- Rozšířené nastavení NPC v Bestiáři
- Bestiář
- Počasí

[Whitey]
- Oprava chyby ve vzorci stopovani
[Whitey]
- oprava nespotřebovávání reagencí u kněze (jen oprava bugu, zatím nemá efekt podobný WoP "Nore")
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Geo]
- Možnost nastavení regionu jako ARKTICKÝ (aktuální dopad: vždy tam sněží, bez ohledu na roční období)
- Avatar na postavě hráče (v properties AvatarUrl)
- Ošetření zadávání nového kouzla v Bestiáře (pro Marinu)
[Whitey]
- oprava opotřebovávání stacknutých věcí (smazání celého stacku, např. při opotřebení šperháku)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- změna způsobu určení volných skillpointů ze statického na dynamické (mělo by řešit reset i ruční snížení/zvýšení skillu od GM)
- umožnění resetu skillů (gm příkaz "reset skill")

Poznámky resetu skillu na postavě:
Reset je na vlastní nebezpečí.
RT nemá žádnou povinnost nahrazovat případné ztráty nebo řešit vzniklé problémy.
Reset (jakýkoliv) není samozřejmostí, není to náprava pro "dal(a) jsem si 1 bod jinam".
Jeho použití je logováno a vhodnost použití je na úvaze GM.
Doporučuji otestovat na méně důležitých postavách.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- trénovatelné skilly se nepočítají ve výpočtu použitých skillpointů (oprava chyby)
- při resetu skillů se neresetují trénovatelné skilly
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Geo]
- Ošetření na počet volných bodů do učení rovno 0
- Před přihlášením k výuce dojde pokaždé k ověření počtu volných bodů.
- V případě chyby dojde ke korekci použitých bodů dovedností jednou za 5 minut.
- Oprava chyby přidělující téměř neomezený počet bodů do dovedností při vyučování
- Po ruční změně dovednosti dojde před započetím výuky k přepočtu volných bodů do dovedností.
- Úprava zobrazování zpráv po přihlášení (smazání zpráv, které již byly zrušené )
- Skillcap Necromancy 100 pro kněze Moradinova
[Whitey]
- oprava dnešního pádu
- oprava ukládání defaultního trestu za vraždu nebo napadení
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Geo]
- Změna definování předmětů pro RestoreContainer (otestovat je nutné i zadávání předmětů v Bestiáři)
- Útok na NPC zvýší jeho pozornost (pokud byl v "klidu" a měl nižší ActivationRange, šlo jej z dálky ostřelovat - nyní z "klidu" přejde do "hlídkování" a bere se PerceptionRange)
- Rozšíření možnosti RestoreContaineru o smazání předchozího obsahu při obnově (pokladu, výbavy, atp.),
- Doplnění popisků do editace seznamu předmětů (tooltipy do itemlistů)
- Informace o resetu serveru (pro web a fórum, aby korektně informovali v případě, že se provádí restart)
[Whitey]
- oprava pádu (rozšíření AI Impish)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Geo]
- Pro GMka: [GO location - úprava pro podporu sdílených (public) a vlastních (private) lokací
- Implicitní nastavení AdvancedBehavior.Upset pro všechny definice NPC (lze později zrušit = odškrtnout volbu Upset v seznamu)
- Úprava chování rozbalovacího seznamu v Bestiáři
- Úprava AIAdvanced kvůli sochám (předměty, co mají vypadat jako NPC v životní velikosti, tvoří se právě umístěním NPC bez inteligence, aby se nehýbalo, neotáčelo, neútočilo, atd.)
-- Drobná optimalizace kódu kvůli přehlednosti
- Úprava Lovu v interakčním systému kvůli variantám, které nefungovaly, a zajištění stropu úlovků u neošetřených interakcí (max. 22000)
- Ošetření chyby po resetu perků - pokud je perk v liště perků, šel použít. Nově v liště zůstane (záměrně), ale použít nelze.
- Vyhození resetovaných perků během resetu z lišty perků (a obnovení lišty, aby se změna okamžitě promítla)
- NPC s AI Berserk nebudou mít implicitně AdvancedBehavior.Upset (tzn. jakmile na někoho začnou útočit, neradi se ho pustí)
[Whitey]
- oprava množství nalezených černých perel a pavučin
- ošetření pádu a přidání debugové hlášky u stopování podle licence
- správná oprava stopování

Uprava prikazu [ViewEquip
- alias "View"
- pri zadani serioveho cisla (lze i v hex. tvaru) ukaze primo zadany predmet
- zpristupneni property BankBox v StoreItemu, aby mohl být zjštěn a zpřístupněn pomocí "ViewEquip"
- úprava parametrů střelných zbraní

[Geo]
- Definice zbrojí pro CS3
- Výbuch a smazání zažehnuté náplně
- Příprava pro novou tabulku zbrojí dle Kainova návrhu
- Oprava EnergyTrap, FrostTrap a náplní do nich. Oprava stackování pro vyrobené náplně
[Geo]
- Oprava problému s pokusem o oživení, pokud je tělo smazané
- Možnost v profilu si nastavit Avatara
- Možnost pro GM nastavit interval, po kterém se má vyšperhaný zámek znovu zamknout (ReLockInterval)

[Whitey]
- omezený přístup do databáze předmětů pro vybrané hráčské účty
- příprava změny systému neviditelnosti (kouzla i plížení)

[Stig]
- Rozměry obrázků v novinkách na webu se zmenšují na cca polovinu šířky stránky (pokud je potřeba) a jsou klikatelné (odkazují plnou velikost do nového okna).
- Příspěvky kompletně OOC (celý text příspěvku v tagu ooc) se v RP novinkách nezobrazují.
- Oprava chyby v hlavičce webu, která působila problémy s některými operacemi (registrace, přihlašování).. pokud vám nešla registrace nebo vás stránky automaticky odhlašovaly, mělo by už být vše v pořádku. Omlouvám se za případné komplikace.
[Whitey]
Pokračování příprav úpravy neviditelnosti&skrývání:
- úprava detekce světla o parametr Z (v poměru 1:20 k ose x/y)
- rozšíření hledání světla u postavy (pro případ změněného layeru zdroje světla)
- úprava kódu detekce osvětlení postavy a itemů
- okomentování třídy LightOn (detekce světla)
- úprava kódu vyhledávajícího předměty na postavě (úprava na využití Geovo inteligentnějšího kódu, možnost omezení vyhledávání pouze na vybavení)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava pádu 5.7. (CombatTimer, ošetření NPC bez AI)
- oprava pádu 5.7. (PenaltyNote, moc velké hodnoty v délce trvání pokuty)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- upravené plížení a věci s tím související (doposud chybí ošetřit NightvisionEffect)
- upravené BuffInfo (odstraněno nepotřebné uložení efektu)
- upravené výpočty osvětlení postavy
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- kuchání plotice dá Maso z Plotice (zatím ale není využití!)
- oprava vzniku podmínky neviditelnosti při plížení (neviditelnost se nevytvářela pro NPC která k vám přišla, jen pro ty co byly kolem vás při vzniku plížení)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Skok na fórum: