Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
[Whitey]
Postup prací na AdvancedVendorovi
- lze upravovat vzhled, oblečení (tlačítko z hlavního gumpu)
- vyvolávání změn cen z hlavního gumpu
- zrychlení nastavování skupin (tlačítkem, aby nebylo nutno opakovaně vypisovat znovu při volbě pro každou kvalitu)
- již ho lze najmout (ale zatím ne propustit)
Půjde-li to takto dál, je tu brzo betatest pro hráče...
- pokud je obchodník v gildě, poćítá se do jeho vlastníků její mistr (bude dále rozšířeno o "skladnickou" funkci)

Zákoníky:
- zavedení "Obchodní daně" v nastavení města (v sekci Pokladna); hráč může nastavit pouze 0-25%, GM 0-100%; nastavené procento bude strháváno z výdělku obchodníka a cpáno do pokladny města (daň zatím není nikam propojena!)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
AdvancedVendor, BETA verze (ne zcela hotový ale testovatelný)
- majitel za své věci neplatí
- opraven řádek s cenou když není aktivní listování stránkami
- MoneyMinimum = peníze které vendorovi musí zbýt na výplatu (tyto peníze neutratí v obchodě, pouze za mzdu)
- upraveno zobrazování předmětu který dosud nemá definovanou cenu
- umožnění propuštění vendora
Zákoník:
- oprava definování obchodní daně (nefungovalo)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[whitey]
- oprava nastavování ceny Zakázek (bug se smlouváním o zakázce)
- drobná úprava AdvancedVendora (zobrazování rozsahu cen u skupiny výrobků)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
AdvancedVendor:
- opraveno vnímání maximálního množství u výkupu (dosud vykupoval vše co máte, nesprávné vyhodnocoval "jednotné množství")
- upraveno zobrazování počtů kupovaných/prodávaných předmětů (víc odpovídá skladu + počtu kusů které jste si vybrali)
- příprava na využití AV i jako systémového vendora
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- příkaz ConvertVendor na zkopírování nastavení starých vendorů (ze zacíleného PlayerVendora nebo systémového vendora, vč. možnosti příkazu "convertvendor typvendora" -> kopie nastavení z xml bez nutnosti zacílení zdroje)
příkaz je dostupný i hráčům, s omezením že musí vlastnit cíl kopírování
- SellGump AdvancedVendora může mít otevřený jediný člověk, také nelze mít naráz otevřené nastavení ceny + SellGump u dalšího člověka
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- hlava vzniklá po rozřezání těla zabitého v PvP lze také použít pro vytvoření PvP trofeje (platí jen pro nové hlavy)
- hlava vzniklá po rozřezání již neprozrazuje pravé jméno mrtvého
- upravena detekce zabití v PvP při vytváření nároků na PvP trofej (ten kdo dělá trofej/řeže télo musí být jeden z útočníků, předtím to musel být přímo ten kdo zabil)
- AdvancedVendor přidaný do světa má správně nastavenou rasu (zablokován výběr rasy která je v daném území nepovolená)

- AdvancedVendor zobrazuje částku kterou má u sebe
- AdvancedVendor zobrazuje své zatížení, pokud hraje roli (teď má batoh nekonečný -> nezobrazuje)
- AdvancedVendorovi lze odebrat peníze a nastavit minimální částku pod kterou nejde (jen výplatou)
- příprava vycpavačské sady na vycpávání speciálních trofejí (parohy z jelena -> čapka s parohy apod.)

- trofeje při prodeji dají 1xp; trofej vytvořená z NPC zabitého více hráči dá víc XP (podle levelu NPC a hráčů)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava chyby výkupu u AdvancedVendora (bug s věcmi v kontejnerech místo v batohu, hlásil Gerg)
- příprava generování věcí u AdvancedVendora (při použití jako systémový vendor)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Whitey, úpravy a opravy CS3:
- odpojení přemostění hodnot zbrojí a štítů
- aktivace standardních perků pro zbroje (místo testovacích CS3 perků)
- odpojení testu zda má protivník CS3 zbraň (už není potřeba)
- odpojení přebíjení hodnot klasických zbraní CS3 hodnotami z XML (asi už je i zbytečná hodnota)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Geo]
- Úprava zbraní
- Jezdecká kuše má nastaveno pro střelbu ze sedla 100
- Pro zbroj jsou zapotřebí normální perky
- Další vyhození testu na CS3 perky
- Doplnění starých dosahů střelných zbraní (dle CS 2.5)
- Vrácení výpočtu rychlosti dle Kaina
- Oprava chování OnHit a OnMiss (schopnosti, spotřeba šípů)
- Převod použité dovednosti na čistě dle nastavení (vyhozeno nastavení ve skriptech)

[Whitey]
- oprava pádu kvůli databázi předmětů
[Geo]
- Drobné opravy a úpravy v CS3
- Pěsti bude mít každá postava u sebe v layeru DefaultWeapon (pokud nebude mít DefaultWeapon nastavenou v Bestiáři jinou)
- Oprava chyby způsobující pád serveru
[Whitey]
- oprava pádu při použití zbrojířského oleje (pád při zacílení postavy)
- oprava pádu při otevírání kontejneru (hlášený pád při oživení medvěda)
[Whitey]
- oprava pádu v Item.SendInfoTo
- oprava pádu v BeastGump (Bestiář)
- oprava pádu při vytváření defaultních pěstí

- oprava chyby Basetrophy a zkušeností (XP byly násobeny za každého kdo s NPC bojoval - i když to byly tři peti jednoho rangera apod., nově se počítají pouze hráči + byla zvětšena detekční vzdálenost kvůli střelcům)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- oprava počítání perku na zbroj a štít u NPC (NPC které nemá perk se má brát jako s perkem 4. úrovně)
- opraven bug CS3, postih za zbroj se započítával 2x
- úprava odstraňování PvP z jména trofeje

[Geo]
- Propojení herního chatu a IRC
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Geo]
- Nastavena cena CS3 bojových perků na 1 (lze je tedy učit, nutno nastavit příslušné učitele a NPC v bestiáři, aby je měli = využívali)
- Perk CS3DefenseDrill je započítán do obrany vždy, nikoliv pouze při aktivní obraně
- Zrušení nepoužívaného předmětu FightStatistic
- Úpravy IRC chatu

[Whitey]
- PvP trofej umožňuje vlastníkovi pojmenovat/přejmenovat oběť z které pochází
- úprava zacházení se jménem PvP trofeje při sundání a opětovném pověšení (odstraňování PvP prefixu, zobrazování počtu)
- oprava bugu kdy po sundání PvP trofeje došlo ke ztrátě informace o oběti
- oprava bugu kdy po zničení zamykatelné truhly zůstal na místě neviditelný zámek
- doplněna kontrola celistvosti předmětu vhozeného do výrobního kontejneru nebo nájemní truhly (u alternativního nájmu)
[Geo]
- CS3: Zapojení původních perků ovlivňujících rychlost útoku, zakomentování (přesunutí kódu z CS2 do CS3),
- Drobné úpravy vzorce rychlosti útoku snižující vliv větší obratnosti a naopak zavádějící 10% postih k rychlosti za nedostatečnou obratnost,
- Úprava vzorce rychlosti útoku jako u CS2.5 zajišťující, že při drobném úbytku staminy nepoklesne rychlost útoku (dle Kaina),
- Úprava rychlosti Koníka seslaného kouzlem.
- Povolení výuky CS3 perků
- CS3MissileDeflection nahrazena MissileDeflected perkům
- Oprava předávání věcí mezi mwklienty 2011.1 (Secure Trade),
- Oprava výpočtu spotřebovaných perkovních bodů (vynechávaly se CS3 perky)
- Restart IRC, pokud dojde k odpojení,
- Informace o spuštění restartu serveru na IRC.
[Marina]
- Oprava kouzla Hold Person

[Geo]
- Úprava hlášení online stavů na IRC
- Oprava chyby způsobující pád IRC klienta
- Vytvoření speciálního kanálu pro zprávy o statusu (#mwstatus)
[Whitey]
AdvancedVendor:
- informace o zbrani zobrazují hrubý náhled síly kritického úderu a vhodnosti k obraně
- informace o štítu zobrazují hrubý náhled vhodnosti k obraně
- upraven list ovládání vlastníkem aby šel dále rozšiřovat (přesunut ze spodní lišty do samotného listu (pořadí přepínání listů prodej/nákup/košík/menu vlastníka)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- optimizace a opravy současných funkcí gumpu AdvancedVendora
- trofej ukazuje vždy jméno pod kterým dotyčného kdo zná (předtím vždy jméno pod kterým ho znal autor trofeje)
- tělo ukazuje vždy jméno pod kterým dotyčného kdo zná (předtím prozrazovalo pravé jméno)
- tělo umožňuje pojmenovat si jeho vlastníka (stejně jako trofej)
- oprava zapomenuté serializace oběti na trofeji (a na deedu trofeje)
- lze ručně vytvořit TrophyDeed a nastavit na něm oběť (pro opravu chyby serializace a pro převedení starých hlav)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- očarování zbrojí se na nich projeví (resisty elementů, magie snižuje očarování zbraně útočníka)
- zobrazení očarování na zbroji
- odstraněn obsolventní ArmorOverride z CS3 i BaseWeapon
- definice očarování přesunuty z kódu do XML (Enchanting.xml) pro snažší přidávání postupů

[Geo]
- Perk Mistr Mrazu u kouzla Kužel chladu
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
[Whitey]
- vytažení definic "komponentů run" do Enchanting.xml
- obohacení řetězce run o vyslovování vět
- oprava zapomenuté serializace náboje runy (bug s očarováním bez výsledného efektu)
- pojmenování run
- runy při explozi lehce zraňují (za zdroj poškození je považován ten kdo spustil řetězec)
- různé vzhledy a zvuky explozí run (zatím pouze u Fire, Cold, Energy, Alchymie /= Kyselina/ )
- opravy a optimizace kódu Alchymistických očarování
- alchymii při očarování nevadí opravované předměty (pouze poškozené nebo stakovatelné)

[Geo]
- úpravy CS3
- perk Mistr Bouří u kouzla LightningBolt a ChainLightning

[Hamish]
- parta se po ztrátě vůdce nerozpadá (teoreticky může způsobovat problémy na starém klientovi - nebudeme řešit)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Skok na fórum: