Hodnocení tématu:
  • 3 Hlas(ů) - 4 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OOC] Pokec o orcích a okolo nich
#81
Jn, prostě se maj orkové na co těšit Wink. Nudit se rozhodně nebudou!
Odpovědět
#82
Úvaha k orčí pevnosti, vlezlým mágům se změněnou rasou a napevno nastaveným listům: Co vyrobit antimagickou dlažkukterá při průchodu zruší veškerou magii? Nebo možná lépe upravit strážné mágy aby ve svém okolí automaticky rušili iluzorní kouzla.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#83
antimagic past je lepší...parkrat sem to viděl v dungach stačí to dát vo políčko dál od orčí brány a bude to rušit...Tušim že Puch hodí interakci jenom dyž seš 1nebo2políčka od něj
Odpovědět
#84
Provedno!
Odpovědět
#85
Pokud si dobře pamatuji, antimagická past v dungeonu funguje tak, že když na ní stoupneš a nehýbeš se, tak její antimagický efekt vymizí a pak můžeš kouzlit dál, nebo se pletu? :X
Když potkáte člověka, co tvrdí, že ví všechno nejlépe, věřte mu... kdo jiný by to měl vědět lépe, než on.
Odpovědět
#86
hlavne nerusi kouzla predchozi, ale zabrani na chvili kouzlit. Tzn mag si to vykouzli jeste nez vstoupi do pevnosti a akorad si musi hlidat aby se nepromenil v pevnosti zpet
Inara, Kouzelník|Gwen, ledová princezna|Lisanna, tichý bard|Prune, kněžka Helmova|Taranel, stopař(†)|Tibauld, Velitel Armády(†)|Béda Trávníček, hobit neposeda(?)
Odpovědět
#87
no magickyho koně mi to zrušilo
Odpovědět
#88
tak se mozna pletu a mluvim o jiny pasti Smile
Inara, Kouzelník|Gwen, ledová princezna|Lisanna, tichý bard|Prune, kněžka Helmova|Taranel, stopař(†)|Tibauld, Velitel Armády(†)|Béda Trávníček, hobit neposeda(?)
Odpovědět
#89
Prosím o test zda antimagická past ruší i proměny... Smile
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#90
Mnó, pokud jsem to dobře pochopil, tak pokud je na pasti vlastnost RemoveMagic, tak ruší jakýkoliv efekt na hráči (aury, proměny, sumonny...), pokud tam není, pouze na nastavenou dobu zabrání kouzlení.
Když potkáte člověka, co tvrdí, že ví všechno nejlépe, věřte mu... kdo jiný by to měl vědět lépe, než on.
Odpovědět
#91
Tak jak orkove prezivaji? Hraje od nich jeste nekdo? Smile

Isharska valecnice, Drowi Mag... Gruumshuv Bojovnik!!
Odpovědět
#92
Občas jo Wink
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
Odpovědět
#93
Tak jsem s hruzou zjistil ze nic neni jako driv, to co jsem zabil nezabiju, zbrane co jsem nosil uz neumim tak efektivne pouzivat a loupeznici co tenrkat byvali na rozcesti u orci pevnosti jsou jiz nejspis zklikvidovani(usouzeno z trosek tabora)....Blush

(btw: je normalni ze bandita co zamnou bezi a je o 5-6 policek vzadu me normalne dal mlati? Biggrin)
Isharska valecnice, Drowi Mag... Gruumshuv Bojovnik!!
Odpovědět
#94
5-6 políček by nemělo být, 2-3 políčka jsou nahlášena a řeší se (problém na straně klienta).

Ohledně zbraní - to co jsi dříve zabil, bys měl být schopen zabít i v současnosti - jen s jinými zbraněmi (jak jsi správně poznamenal, zubatka už pro tebe fakt není).
Odpovědět
#95
Tak zubatka pro me neni, fajn...driv ty zbrane chteli silu tak mam jen silu a zadnou obratnost a ted po me chcou nejaky sekery dokonce vic obratnosti nez sily...ale spis by me zajimalo jestli je nejakej seznam zbrani? jejich pozadavku atd.? Nekdo na chatu me poslal do cyprony ze tam je nejake NPC co to prodava a ukazuje a nevim co jeste(za to dik), bohuzel me ale straze nemaji radi....takze nejaka jina moznost jak si to zjistit? Happy
Isharska valecnice, Drowi Mag... Gruumshuv Bojovnik!!
Odpovědět
#96
Kevlare v pohodě..to sou jen dementně nastaveny zbraně...jinak tady to máš rozepsany ode mě http://forum.manawydan.cz/showthread.php...56&page=25 dyž trošku sroluješ
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
Odpovědět
#97
Jako sorry, že jsem předpokládal, že pro boj se sekerou je třeba taky trochu obratnosti. Sem si tak nějak představoval, že nejde o prosté máchání sekerou nad hlavou...

... holt je to asi na MW jinak, než ve skutečném světě a ty to zřejmě víš lépe, rozumím.
Odpovědět
#98
Tady jde imho jen o to, ze treba na uspesne mavani katanou je i ve skutecnem svete potreba mnohem vic obratnosti, nez na to rozmlatit nekomu hlavu perlikem nebo obrim kladivem (a naopak - na ovladnuti katany neni potreba tak velka sila jako na zvednuti triceti kilove palice nad hlavu - precijen ta katana vazi zlomek teto hmotnosti).. Biggrin Ovsem ve skutecnosti jsou tusim ty pozadavky top zbrani proste srovnatelne - na katanu i obrovskou sekeru jsou pozadavkem srovnatelne Dex a Str (nebo castrokrat dokonce vetsi pozadavek tam, kde by ho clovek necekal).
Je otazka, do jake miry je to problem pouze z hlediska logiky a do jake miry je to problem i hratelnosti (ruzne buildy postav - napr. "obratnostni sermir" maxujici Dex, ktery chce pouzivat katanu a protivniky zahrnout nekolika rychlymi presnymi udery, z nichz vetsina je smrtelna sama o sobe a "silovy tezkotonaznik" maxujici Str, ktery chce pouzivat nejtezsi a znacne pomaly obourucni mec a protivniky prepulit jednim uderem). Kazdopadne pro hrace to muze byt matouci (coz v pripade, ze se jedna jen o logicky problem neni neco, cim by bylo nutne se zabyvat, ovsem pokud to ovlivnuje i hratelnost..) a snadno tak muzou ziskat pocit "nespravedlnosti".. Smile
Kód:
Katana: sila 135, obratnost 120, vaha 16
Mocna valecna sekera: sila 111, obratnost 118, vaha 36

EDIT: A samozrejme tohle co pisu jsou jen moje nazory a predstavy. Do CS3 nevidim, soubojak neni moje zamereni, nevim co je potreba a co je nutne, neznam vsechno co se proste musi "nejak nastavit" bez ohledu na logiku aby to proste ve hre "nejak fungovalo".. Takze to berte s rezervou a pouze jako pohled "zvenku".
Odpovědět
#99
Ne nevim to lip a rozhodne nechci nadavat nekomu nebo shazovat praci cloveka co to delal, jen se ale ptam protoze jse mtu dlouho nehral a je tady tolik novinek a zmen ze me z toho pomalu praska hlava.

To ze sekery potrebuji vice obratnosti jako pozadavek se me zda celkem dobre, ALE....tenkrat jsme prote hral tak ze : uaa jsem ork jedu na silu! vsechny rozbiju moji sekerou!...mam 108 silu, 50 dexu a co jsem vycetl z odkazu od Tulgyra tak prijatelna sekera pro me je drevorubecka kde splnuju pozadavek na obratnost 35sila 45 dexa...u toho se je npozastavim a reknu si ze to je divne, ze na neco velkyho a tezkyho jako je sekera musim mit obratnost vesti nez silu...

Nerikam treba takovy tomahawk je mensi sekerka tam ano, ale...no, vite jak to myslim Smile
Isharska valecnice, Drowi Mag... Gruumshuv Bojovnik!!
Odpovědět
(21.02.2012 v 15:45)Geo napsal(a): Jako sorry, že jsem předpokládal, že pro boj se sekerou je třeba taky trochu obratnosti. Sem si tak nějak představoval, že nejde o prosté máchání sekerou nad hlavou...

... holt je to asi na MW jinak, než ve skutečném světě a ty to zřejmě víš lépe, rozumím.

Samozřejmě že k boji je vždy potřeba obratnost Wink ale jak píšeš třeba taky "trochu" obratnosti..např.

Citace:co Stig zmiňuje Mocna valecna sekera: sila 111, obratnost 118


nebo

Citace:Kevlar drevorubecka kde splnuju pozadavek na obratnost 35sila 45 dexa

To je k tomu trochu..Wink mě to přijde jako víc ale tak jako nebudem to rozpitvávat Biggrin Já vim že si možná představuješ že nejde o prostý máchání sekerou..ale právě že o tom ten boj se sekerou přesně je...Vždycky sem tak hrál že jsem radši měl co nejvíc síly a tu nejsilnější sekeru abych měl největší dmg i přes znevýhodnění že nemám dostatečnou obratnost, abych se prostě trefil a někomu udělal takovej dmg že se z toho podělá ale stejnak mě systém donutil uchýlit se k tomu hrát prostě na hranici balancu viz. zubatka 105 sily, 105 dexty...
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
Odpovědět



Skok na fórum: