Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 2201-2211

[Whitey]
bug1261:
- Koník přesunut do 4. kruhu
- mana zvýšena na 25
- opraveno omezení na 1 mág = 1 Koník
- doba trvání zdvojnásobena
bug1256: oprava generování předmětů podle definic AliasListů
bug1260: summon který odmítne poslušnost se nemá přidávat do party
bug972: Kouzlo Haste upraveno. Poskytnuté zrychlení je 10-40% (předtím 10-70%), čas trvání dvojnásobný.
bug1192: oprava vstupu do party s NPC v jiném týmu

Černá chapadla:
- odstranění zaokrouhlování dmg
- paralyzovat můžou pouze pokud se jim povede cíl zranit
- oprava úniku NPC z chapadel (IScary) na standardní test (závislost na aktuálním stavu HP NPC)
- upraven únik NPC z Černých chapadel (dosud po každém zranění, nyní až po standardním testu úniku závislém na aktuální výši HP)

Ostatní:
- automatické mazání spawnerů po smazání typu NPC ze skript, pokud nas spawneru nic jiného není
- SpellChanelling pro hůlky (zůstanou v ruce při kouzlení)
- oprava pádu v Zákoníku (výpis počtu stráží s platem, když Ruler nemá žádnou stráž)
- oprava pádu s Okovy (nevhodně konstruovaný řetězec s popisem předmětu)
- drobná úprava hlášky (při postihu XP z NPC má být "moc silný/á")
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2212-2238
[Whitey]
- úpravy summoningu a summonů:
-- oprava SummonMonsterVII kouzel (NPC je nerozeznaly jako povolávací kouzlo)
-- oprava summonovacích kouzel obecně (přidání summonu mezi pety, uvolnění (nebo smazání) summonu při neúspěchu)
-- oprava některých nezačleněných povolávacích kouzel (např. Plamenná koule nešla mezi pety -> NPC/monstra ji nepoužívala)
-- oprava podmínky "1 mág = 1 ohnivá koule"
-- ošetření vstupu Chapadel (a Plamenné koule) do party
-- ošetření minimální vzdálenosti po příkazu Come na nebezpečné objekty (jako je Plamenná koule)
-- bug1274: překontrolovány a upraveny vstupy a výstupy NPC z a do party
- předměty v ruce a meditace:
-- oprava definice SpellChanneling u zbraně
-- oprava definice toho co lze v ruce držet při meditaci (pouze zbraň s vlastností SpellChaneling a štít s alespoň poloviční možností meditace)
- oprava pádu v Zakázce (pokus o přetypování hráčského autora zakázky - PlayerMobile - na BaseCreature)
- opravy generování některých seznamů v Zakázkách
- oprava pádu v Zákoníku (neošetřený null při smazání všech předdefinovaných služeb (nebo jejich nevytvoření) )
- oprava generování seznamu věcí získatelných bylinkařením (kontrola obtížnosti nálezu rostliny)
- bug1271: opravena funkce dýmky
- oprava přenosu změny barvy tabáku ze semínka na list
- tajná skripta

[Geo]
- bug1138: ošetření, aby nešlo vkládat předmět sám do sebe

[Stig]
- úpravy příkazu PriestRank (změna kněžské "hodnosti"): příkaz by měl jít nyní použít i na jiné hráče (nejen na sebe), pokud je zadán bez parametrů, vypíše aktuální výši Priestrank (pokud má cíl symbol)
- bug1102: změna definic mapy Plane0 a Plane1 (armádní bojové zóny), zrušení BeneficialRestrictions a HarmfulRestrictions
- bug1269: interakční příkaz GetItem a výraz HasItem: NPC nyní hráči automaticky oznamuje, pokud jsou jeho předměty zničené, poškozené či neúplné a nejde je vinou toho odevzdat
- změna efektů pro noční vidění a efektů temnoty: test dominance (silnější efekt vytlačí slabší)
- tajná skripta
SVN 2239 - 2258
[Whitey]
bug1272:
- při psaní svitku se uloží nejlepší dovednosti těch kdo se výroby účastní, perky se na svitek přenášet nebudou
- základní dovednosti svitku bez výrobce sníženy na 50
- snížena zátěž na paměť a velikost savu u svitků bez výrobce (sdílejí jeden soubor dovedností, který se nezapisuje)
bug1274: - pokus o opravu chyby v partě (parta se po přijetí dalšího člena rozpadla)

Ostatní:
- oprava vzorce krvácení (chybné pochopení mechaniky hodu, šance se zde podhazuje, nikoliv přehazuje)

[Stig]
- na secret door nejde klepat
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2259 - 2289

[Whitey]
- oprava nehlášeného(!) bugu barda, efekt RockMelodyEffect (zvyšování fyzické odolnosti) zůstával po jednom zahrání na postavě pořád, až do restartu
- CS4: oprava chyby určení Wrestlingu útočníka
- CS3, CS4: nový vzorec krvácení, optimizace krvácení (s nulovou šancí na zasažené části těla se nemusí házet)
- opravy a úpravy Zákoníku (placené služby, jejich editace, rušení a skrývání)
- oprava nastavování flagovaných enumů v seznamu vlastností ([props)
- kouzla zvyšující Odolnost magii na základě stejné dovednosti (např. "Ochrana před magií") počítají bonus z nenavýšené hodnoty dovednosti

[Stig]
- různé úpravy a opravy vlastních skript
- stráže na stejném ruleru se nepojíždějí ani když jim rasová nesnášenlivost radí jinak
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2290-2312

[Whitey]
- opravy pádů
- drobné optimizace skript mechanických monster
- oprava zprávy o mazání GuardsKey při úpravě spawneru
- kopírování parametrů svitků při dělení hromádky
- svitky se spotřebují až po úspěšném seslání

Perk Mocný příkaz:
- oprava výpočtu času summonu garantovaného perkem Mocný příkaz (čas seslání má být 1x(bez perku)/2x/3x/4x/5x, bylo tam o jeden násobek navíc)
- na některé summony se nevztahoval perk Mocný příkaz (Koník apod.)

Zakázky:
- nákupčí armády nyní vykupuje i proviant a nealko nápoje
- maximální kvalita nápoje se chybně počítala ze schopnosti vyrobit obal, nikoliv obsah

[Stig]
- perk Krvavé pouto - odstranění dvojí spotřeby many
- výrobní návody lze přepisovat na čisté svitky přímo (přetažením návodu na prázdný svitek), nikoliv pouze do knihy
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2313-2340

[Whitey]
bug1282: - oprava problémů s trofejemi generovanými jinak než v lootu
bug1017: - zamezení růstu wrestlingu po rozpadnutí krumpáče
- XP z trofeje (BaseTrophy) dostane pouze nálezce (FirstOwner)
- oprava získávání výše perku při nultém levelu z definice svitku
- tréningová figurína po vyrobení movable true
- oprava pádu při určování titulu gildy
- oprava pádu při používání ItemListu (RestoreContainer + AliasList)
- debug kvality předmětů do Zakázek
- posílení vlivu Zahradník (MasterFarmer) na úrodu (vyřazena modifikace za skill, zbyla pouze modifikace za stav rostliny)
- kvalita vypěstovaných věcí v Zakázce je nyní počítána podle správného vzorce
- práce na Vývěsce s objednávkami

[Stig]
bug484: - modlitba "Potlač projevy jedu" (NeutralizePoisonPrayer)
- spínače dveří - po vytvoření byly Movable (hráči je mohli sbírat, pokud GM zapomnělo ručně přenastavit), už nebudou (spínače co jsou již ve světě byly hromadně upevněny, pokud by to někomu z hráčů někde zavázelo třeba v inventáři, dejte vědět)
- ExperienceTeleporterTrap - nový teleport pro udílení expů bez interakcí
- BaseTrap - výjimka pro individuální pauzy v ExperienceTeleporterTrap
- "Zobrazit zkratku spolku" v nastavení na guildstone předěláno na možnost nastavení pro každou guildu daného hráče zvlášť (fungovalo jako globální přepínač pro všechny guildy daného hráče)
- oprava chyby, kdy vyrobené nekro monstrum po deaktivaci "vyplivlo" kámen energie namísto kamene duší
- tajná skripta - drobné úpravy
SVN 2341-2344

[Whitey]
Střelné zbraně:
- nový typ střeliva, "Primitivní šípy/šipky s tvrzeným hrotem": poloviční dostřel, bez zbroje normální poškození, do lehké zbroje polovina, do střední a vyšší zbroje nic. Půjdou vyrábět i pomocí dovednosti Střelné zbraně, stejně jako Primitivní šípy/šipky. Prozatím není výrobní návod, bude doplněn zítra (tj. po restartu).
- nový typ opeření střeliva (ExcelentFeathers, +25% dostřel), zatím není nikde nevyužit (připraveno pro budoucí rozšíření druhů střeliva)
- do CS přidána skripta pro speciální munici
- vytvořen testovací Výbušný šíp (po zásahu normální poškození + 10 ohněm/oblak, 5% šance selhání při výstřelu), dostupný zatím pouze na požádání od GM
- NPC můžou GM v Bestiáři nastavit střelivo které budou používat (např. goblini a jiná nízkolevelová NPC by mohli dostat Primitivní šípy s tvrzeným hrotem, které neprobíjí střední a těžké zbroje)
Ostatní:
- pokračující práce na CS4, bokovka Objednávky (vývěska s možností dávat si Zakázky na různé věci)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2345-2363

[Whitey]
- oprava pádů
- oprava editace návodů
- návody pro tvrzené primitivní šípy/šipky
- návod pro výbušné šípy
- betaverze Vývěsky na objednávky (hráč může na vývěsku připíchnout Objednávku, některý z kraftů si ji tam přivlastní a může ji začít plnit)

[Stig]
- systémová skripta
- vlastní skripta
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2364-2367

[Whitey]
- modernizace skript Objednávek (kvalita jako dropmenu, zadávání věcí se sID (např. Sud+Voda) )
- lazení Vývěsky na objednávky (možnost zvolit si přezdívku, časové omezení plnění, chyby)
- opravy Vývěsky na objednávky (nedostupnost při použití pobočky apod.)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2368-2385

[Whitey]
Vývěsky s objednávkami:
- vývěska s objednávkami ukazuje hodnotu XP odměny za objednávku (pokud je)
- chyba zabraňující propojení vývěsek s objednávkami
- viditelnost okopaného políčka
- sloučení přezdívek při vytváření pobočky
- oprava mizení objednávek z vývěsky
- GM přístup k nastavení XP odměny v Objednávce
Ostatní:
- oprava gumpu Zakázek (nefunkční + likvidace dat zakázky)¨
- ošetření množství požadavků na jeden druh tekutiny v Zakázkách (1, max. 2 různé nádoby)


[Stig]
- foukačka - drobná změna barvy při nabití/"vybití" pro účely maker
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2387-2418

[Whitey]
Vývěsky s objednávkami:
- oprava propojení vývěsek (snad už finální)
- oprava stránkování gumpu s Objednávkami
- odměna v Objednávce zablokuje smlouvání o ceně Objednávky na vývěsce
- ošetřeny operace s rozjednanými zakázkami, pokud nejste zákazník ani pracovník (kdokoliv mohl zrušit jednání o objednávce)
- bug1292: - ošetřeno mizení odměny ze zakázky (SetReward maže peníze v odměně)
Skupiny NPC pro GM ovládání:
- přepracování skript GM skupin ([gmgroup)
- opravy a lazení formací ([group a [groupgump), ještě chybí "Follow"
- NPC které stojí na své Home pozici, má RangeHome 0 a AI akci Wander, je průchozí
- drobné úpravy v ovládání skupin npc ([group)
- optimizace a úpravy gumpu
Ostatní:
- oprava resetu talentů (specializací)


[Stig]
Dimenzionální klíče:
- přidáno načítání kontextu
- při marknutí se pojmenuje jménem regionu
- podpora pro prodej marknutých klíčů skrz AdvancedVendora
- klíče lze přejmenovat (skrz kontextové menu)
- zrušeno mizení klíče při vyprchání "dimenzionální kotvy" (klíč by měl zmizet při vyčerpání počtu použití a poškozovat se při každém použití)
- kouzlo Brána: rozšíření podmínek pro zamezení přesunu (regiony vězení, domovní zóny, dungeony)
Ostatní:
- zvýšení nosnosti výrobních kontejnerů
- úprava některých hlášek při některých pokusech o manipulaci s dveřmi/kontejnery/pákami
- BaseDoorLever (páky) - možnost stanovit požadavky na guildu či tagy
- ExperienceTeleporterTrap (Exp teleport) - nová vlastnost "DelayPreventsExpGainOnly" (i pokud ještě nevypršela pauza, dojde k teleportu (k udělení expů nedojde nikdy, pokud už nevypršela pauza))
- příkaz [cas: rozdělení Dne na dopoledne a odpoledne
- lovecké vývěsky: možnost nastavit v props čas rozpadu svitku s potvrzením o splnění
SVN 2419-2435

[Whitey]
- Supersklad: Předměty ze Zakázek jsou skladovány mimo zakázku, aby nebylo nutno resetovat její váhu (a předešlo se tak bugu s váhou)
- úprava výpočtu ceny nádoby s tekutinou (cena nádoby podle její kvality + cena obsahu podle kvality obsahu a množství obsahu; dosud se počítala kvalita obou položek stejná a obsah vždy plný)

[Stig]
- nový druh loveckých vývěsek - Hunted: Gooders/Villains (lov individuálních hodných/zlých humanoidů na základě podobizen)
- (GM)Control - oprava nastavení původních statů
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2436-2474

[Whitey]
bug1294:
- opraveno zjišťování vypršení lhůty na zakázku
- v GM režimu po najetí na jméno pracovníka se napíše kolik mu zbývá času
bug1225:
- zablokování volby pro obchodování v kontextovém menu vendora, pokud za něj není zaplaceno nebo má hráč trest ignorace
- předělání první platby za vendora (pouze poměrná část do konce intervalu, ne celá částka)
- upravený popis platby za vendora v Zákoníku, aby byl jasnější
- oprava zařazení vendora do seznamu poplatků v městě (někdy nebyl zařazen a nešlo za něj poplatek zaplatit)

Ostatní:
- příkaz WritingNotification - "Počkej, píšu": [wn, [pp, zobrazuje nad cílem hvězdičku dokud nepromluví. GM můžou použít variantu [wn t pro zacílení NPC
- ošetření falešných chybových hlášek v ItemListu, pokud používá AliasList s možností vygenerovat "nic"
- oprava pádu (bug Corpse&Direction)
- oprava pádu (neexistující mapa pro efekt zabásnutí NPC)
- oprava několika dalších pádů
- ošetření pádu při zabití tvora uvázaného na HitchingPost poté co se ztratí (smazáno?) lano
- při zničení lana na HitchingPostu je zvíře uvolněno
- úprava šancí nálezu dřeva (snížení maxima na Eben z 120 na 100, pomérové snížení ostatních požadavků)
- oprava imunity NPC proti jedům (nefungovala)
- několik drobných oprav
- úprava zaokrouhlení obchodní daně na dvě desetinná čísla (=měďáky)
- oprava výběru Ruleru pod který spadá dům při ukládání nájmu městu (některé domy neodváděly správně nájem do pokladny města)
- drobné optimizace skript ohledně výběru Rulerů
- úpravy GMGroups (GM ovládání skupiny NPC, např. stráží které jdou s úředníkem)

[Stig]
Villains a Gooders:
- v zakázce se vypisuje území výskytu daného NPC
-zakázky neberou ohled na region, v kterém je cíl zabit
- úprava podmínek pro přidání monstra do lovu
-zakázky obsahují i levelově náročnější monstra, než běžné zakázky
- běžné zakázky nezadávají Villain a Gooder typy monster

Ostatní:
- změna denních dob a trvání noci/dne - klouzavé začátky dne/večera/noci podle roční doby (data)
- příkaz [cas - "[cas test" vrací detailní info o začátku a konci večera pro daný den
- podpora pro logický operátor OR v GuildReq (požadavek na guildu na různých itemech či NPC)
- optimalizace GuildReq
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2475-2501

[Whitey]
- podpora SecondaryID pro SpiderWeb u NPC která generují pavučinu (definice "SpiderWeb+20" = pavučina s 20HP)
- podpora SecondaryID pro PoolOfLiquid (kaluže) (definice "PoolOfLiquid+Voda%50" = louže 1 litru vody)
- při zničení nekouzelné pavučiny je 10% šance vzniku 1-2ks reagence Pavučina (SpiderSilk)
- při kuchání ryby je 25% šance na vznik 1-4ks (počet podle kvality ryby) reagence Černá perla (Blackpearl)
- úprava rychlosti petů (bug superrychlých petů)
- NPC se nepoškozují zbraně (bug "NPC bez zbraní")
- NPC hledají zbraň v batohu, i když nemají AIAdvanced Switching (bug "NPC bez zbraní")
bug1008: - upraven časovač alchymystického očarování
- oprava pádu při určování regionu pro Loveckou licenci
- úpravy GM nástrojů (GMGroup a StoneOfThousandFaces)
- kámen z SpawnerRockTrap "movable false" = nelze s ním hýbat a především ho nerozšlapávají NPC
- úpravy příkazu k boji (AI)
- ošetření volby cíle NPC (ignorování vlastního pána, pokud nemá cílit přátele)
- oprava podivného zaokrouhlování při výpočtu měny
- převedení zón reputacena řetězce (rozšíření možností využití systému reputace)
bug1296: Oprava zabití postavy v Nebezpečném regionu, když změnila kouzlem identitu
- úprava skript načítání regionů z XML

[Stig]
- úpravy Bestiáře (NPC s vlastními pety/miniony, pavouci kladoucí pavučinu apod.)
- opravy pádů
- SpawnerAdvancedGump - pokus o opravu chyby při BossSpawner == null
- kouzlo povolání Negativní energie - změna skillu z Povolávání na Necromancii
- Prst Smrti - oprava vlnového slova z Van na Evart
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2502-2503

[Whitey]
- oprava výpočtu rychlosti NPC (zavinila chyba při řešení pádu)
- oprava přepínání na záložní zbraň (pokud záložní zbraň neměla štít tak na ni nepřepnul -> bug NPC beze zbraně)
- změna určování požadované vzdálenosti k cíli u NPC používajícího záložní zbraň (vzdálenost vždy podle hlavní zbraně, aby šermíř nestál s lukem apod.)
- oprava pádů
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2504-2508

[Whitey]
Perk Citové pouto:
- opraveno vytvoření defaultní zbraně a zbroje, pokud o ně npc nějak přijde (např. po zabití: bug slabého peta po oživení Citovým poutem)
(na "poškozených" petech musí GM smazat vytvořené pěsti ([viewequip), nová defaultní zbraň a zbroj se vytvoŕí automaticky po zapojení do boje)
- drobná úprava hlášky při oživování peta bez těla Citovým poutem (obecné "potřebuješ drahokam" změněno na "potřebuješ diamant", aby byl požadavek jasný)

Knihy:
- kopírování knih na psacím stole
- zablokování poškozování knih

Systém:
- ošetřena neplatná chybová hláška při vybavení NPC defaultní zbrojí. na kterou "nemá jeho tělo odpovídající Layery (bug v logu, Velký pavouk + LeatherArms jako defaultní zbroj)
- oprava vzácného pádu (generování textu smlouvání u NPC s koníčkem, které ještě nemá zvolený objekt zájmu)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2509-2520

[Whitey]
bug1298: Ošetření neplatného vyhošťování NPC (a jiných)
- odstranění skript starého obsahu knih
- změna doby na kopírování knih, vliv skillu
- kniha mění své jméno podle titulu a autora
- informace o knize v gumpu detailů předmětů ([look apod.)
- NPC perk: NPCAbilityHealWounds, každých 15s které NPC nebojuje ho vyléčí o 25/50/75/100% jeho HP
- experimentální plošné zpomalení NPC o 10%
- opravy a úpravy kopírování knih
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2521

[Whitey]
Supersklad:
- oprava serializace vazeb zakázka<>uložený předmět

Knihy:
- knihy lze barvit (shodný postup jako s látkami)
- knihy může psát jen ten kdo umí psát
- knihy spotřebovávají inkoust a písek při psaní a/nebo změnách textu, kvalita musí být shodná nebo vyšší s kvalitou knihy
-- pokud písař nemá dost inkoustu/písku, bude změna uložena, ale kniha se zablokuje dokud suroviny nedodá (dvojklik na knize)
- omezení maximálního počtu stránek při psaní
- možnost vkládat další stránky (až na dvojnásobek původního počtu)
- možnost vytrhnou prázdnou stránku z nezapečetěné knihy (použít nůžky nebo zbraň s malou čepelí na knihu)

Příprava změny ve výrobě knih, GenericBook, SmallGenericBook, BigGenericBook:
--- množství stránek v těchto knihách se bude řídit jejich kvalitou (10/20/40/60/80/100)
--- jednotný vzhled, který bude písař moct upravit

Ostatní:
- základ Pouzdra na svitky (kontejner se specálním gumpem podle typu svitků)
- oprava otáčení Drátenického stolu
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2522-2549

[Whitey]
SuperSklad:
- oprava operací SuperSkladu (problém se Zakázkami)
- oprava zakládání SuperSkladu při startu servru
- vylepšený defrag položek SuperSkladu (seznamy opakovaně obsahující stejný item)

Zakázky:
- úprava ukládání zakázky, aby "Místo doručení" mohlo být i místo na zemi
- oprava ukládání věcí ze Zakázky do SuperSkladu

Nastavení příznaku DisplayOnly pro:
- emote
- NPC velící svým minionům
- veškeré vyvolávání
Bude fungovat až po aktualizaci klienta.

Bylinkářství:
- oprava určení nálezu při hledání konkrétní rostliny (bug s nemožností najít konkrétní rostlinu)
- úprava šance nálezu hledání konkrétní rostliny
- drobné úpravy Herbáře (dvojklikem se bere do ruky, po zapsání rostlinky refresh konkrétního gumpu)
- změna šance nálezu bylinky (při šanci 30 a skillech 50 byl výsledek přes 100)
- úprava herbáře

Změna skript krmení petů:
- lze krmit až do 200, jako hráče (dosud do 100)
- při hození svazku jídla se zkonzumuje požadované množství (dosud 1ks)

AI:
- oprava targetu NPC kouzlícího summon nebo kouzlo které nelze zacílit na postavu (pro summon vybrána pozice blízko cíle, pro zbytek pozice cíle na mapě)
- antispam pro debug NPC (opakované hlášky AI apod.)
- oprava udržování vzdálenosti mága od cíle
- nastavení příkazů minionů na BasicSet (bug: neútočící psi lovců)
- nastavení FightMode minionů (bug: neútočící psi lovců)
- oprava AIArcher (minimální vzdálenost 3 pouze pokud má v ruce luk)

CS4:
- v testovací oblasti jedou zbroje podle nového nastavení perků (snižování absorpce zbroje)
- v testovací oblasti se bojem nepoškozují zbraně a zbroje

Knihy:
- úprava gumpu knihy pro změnu grafiky knihy a gumpu knihy písařem
- rozhraní pro změnu grafiky a gumpu knih hráčem
- náhled změny vzhledu knihy při zeměně ItemID nebo gumpu

Ostatní:
- změna otevírání svitků (kontrola na schopnost psát proběhne až při zavření svitku)
- dočasné přemostění příznaku zprávy DisplayOnly
- změny ve skriptech vynucené převodem MessageType na flagovaný enum
- testovací příkaz "[DebugSay" převeden na "[test DisplayOnly"
- odblokování skript zobrazujících timer výbušniny v batohu Bude fungovat až po aktualizaci klienta.

[Stig]
- oprava zacyklení při loadu
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
SVN 2550-2552

[Whitey]
- počet stran v knize podle její kvality a počtu vložených svitků
- serializace počtu vložených svitků(stran) v knize
- základní počet vložených svitků podle výrobního procesu knihy (maximu zůstává dvojnásobek základu)
- z knihy nelze vystříhat víc svitků než se použilo na výrobu
- betaverze kopírování knihy s návody
- oprava návodů vyžadujících k výrobě tekutinu
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Skok na fórum: