Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
komentáře k pravidlům
#1
(doufam ze to tady ZASE nejake GM nezamkne)
piste sem vse co se vam nelibi na pravidlech nebo co by chtelo opravit

ja zacnu s dnesnim dodatkem pravidel PvP: provokace je jen kdyz na vas nekdo zautoci....neboli kdyz se treba potkaji dva nePvP hraci tak nastane zajimava situace....dostanou se do hadky, zacnou se hrube urazet ale ne tak moc ze to je poruseni pravidel....normalne by jeden dal druhemu do zubu a bylo by vyreseno...ale! hrac 1 musi cekat az ho napadne hrac 2 a hrac dva ceka az so ho targetne hrac 1...neboli je prave zakazane pvp s postavou co nema aktivovane pvp pokud si to sama nepreje a muz nadavt jak chce...

dalsi vec co tu mam: potrestani muze probehnou jen v kratke dobe...definuj mne kratkou dobu...jak mam potrestat nekoho kdo je dvakrat rychlejsi jak ja...i kdyz me zacne urazet (v ramci pravidel pripustneWacko) ci kdyz me dokonce targetne nedej boze sekne-pokud ho do "kratke doby" nedozenu i kdyz je na koni tak mi to mazne pamet a uz mu zas muzu jen blbe nadavat?

next round: upravte nejak pravidlo ci postihy za smrt...ano Myrsho opet a znovu tim narazim na fakt ze Haerin nabonzoval svou vlastni smrt...nedela to ale zdaleka jako jediny

doufam ze tenhle post nebude ignorovany jako nase nazory a skutecnosti chyb pravidel a i GM uznaji ze jsou jen lide...
(a nemazat)
Horian Voren-správce Isharu, seržant Armády Isharionu
Linda Averová-žoldák ve službách Cyprony
Odpovědět
#2
No když na tohle téma přímo vznikl topic, tak svůj názor na pvp pravidla (i pá dalších věcí, které se toho týkají) tu asi řeknu.

Takže první věc, co se tohoto problému podle mě dotýká, je právě smrt a to, že pro většinu hráčů takřka nic neznamená... Proto bych byl pro zavedení smrti trvalé, což dosti tvrdé, už jen proto, že velká část umrtí hráčů, je způsobena například lagy, což je věc kterou dost dpbře neovlivní a přijít o postavu, jen proto, že uprostřed dungu mu hra začala lagovat je blbost. Ale nějaká omezení by to podle mě chtělo, takže bych navrhoval, řekněme zavést něco jako oživovací limit chrámů, s tím, že by chrám, třeba oživil jen jednou za řekněme herní den a pokud by hráč zemřel podruhé a nebyl oživen knězem, tak je to smrt trvalá. To by podle mě mohlo slušně přispět, k ceně života, hráči by nebyli ochotní, "prolehat" dungem, stejně tak by to sebou neslo i značná rizika do pvp. Všechna tyto rizika, by ale podle mě nemusela překročit rozumou mez, nebot hráč má vždy možnost, po své smrti a vypotřebování limitu oživení chrámu, přestat dělat rizikové činnosti (nevycházet z města). Navíc bych nechal mazání postavy na potvrzení gm, takže by postava, která zemřela nepříklad porušením pvp pravidel mohla být navrácena k životu, i když by na to neměla míti nárok.

Jako naprostá smrt, by šla chápat, jen smrt taková, kdy postiženého nezvládne k životu přivést kněz. Tudíž pokud hráč zabije hráče a ten se oživí v chrámu. Z rp hlediska to není vražda, ale jen pokus o vraždu).

PvP pravidla bych značně uvolnil a pvp flag asi nechal zabranovat jen lootu, zabití, tzn omráčení bych povolil vždy. Tím ale nechci říct, že z manawydanu chci udělat pvp shard, jen omožnit aby hráč mohl odpovíjícím rp odpovídat na jisté herní situace. Proto by něco takového sebou muselo přinést, kvalitní systém soudnictví. Kdy by hráči za své prohřešky byly v herní rovině opravdu trestání. Takže řekněme za zabití, či pokus o vraždu by byla poprava (trvalé zrušení postavy), krádež : zaplacení několikanásobku ukradené částky+vězení, při neschopnosti zaplatit galaje, odpracování danné částky.

Dále by to chtělo vychovat hráče, k přiměřenému jednání... Tzn když ti někdo nadává rozhodně není přiměřená reakce na něj tasit meč (až na vyjímečné situace, jako nadávání důležitým osobám, či mezi některými skupinami: orkové, drowi, zločinecké organizace), ale řekněme zmlátit ho rozumé být může (tzn použít jen pěsti, případně nějakou zbran jako sukovice atd).

Největším rizikem tohoto systému, je podle mě hráč, který začne prasit a bud mu na jeho postavě nazáleží, či prostě při jakémkoli riziku odlogne. V podobných situacích by podle mě jedinou formou, byl pokus o ooc dohodu, v případě nespolupráce hráče ban, kombinovaný s například tím, že zločinec byl polapen a škody odpracoval (tzn škody uhradí gm).

Nekamenujte mě, vím, že jsem radikální, ale podle mě by podobné úpravy rp jen prospěly a věřím, že zajistit to proti prasení by se taky dalo, už jen proto že prasit se dá i takto a změna systému podle mě nepřinese prohřěešků, která by gm musela řešit více, ale spíše méně.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
Odpovědět
#3
Z pohledu hrace. Kdyz chces psat dodatky k pravidlum, tak by z kazdy vety nemela byt citit arogance ke GM a k nim. Ten text na me pusobi, jako znovu rejpani do GM. Myslim, ze si uz psal v jine cekci, ze chces pozadat o presetreni. Pokud i toto prosetreni dopadlo v tvuj neprospech, tak co treba si odsedet tech par dni ve vezeni... ( Pravda pro zavislaka strasna vec) a prejit to... ?
Jinak podle me si nechopil pravidla. (cetl jsem je uz davno)... Pokud te hrac urazi a rejpe do tebe. Tak ho muzes omracit ( bez lootu) Pokud v tom dale pokracuje... Tak mu to udelej dvakrat trikrat ctyrkrat. Pokud se to deje den co den. ( tak uz bych to zacal resit s GM.)
Jak to bylo psano: lidi si moc nevazej smrti.
A aby to nebylo moc OT: navrhoval bych dodat k pravidlum: Blbec si vzdycky neco najde.
Dodatek: ozivovani jednou za den je dost malo. Omezilo by to hodne hracu a ve stavajicim poctu hracu by to nebyl dobrej napad.
Odpovědět
#4
Jako ten limit jednou denně jsem prostě plácnul, je to jen návrh, inspirace, co by podle mě shardu mohlo propět... Počítám, že většina toho se neukuteční buď vůbec, nebo silně pozměněná.
Navíc uznávám, že ten limit by mě, kdybych zase začal aktivvněji hrát asi taky dost omezoval, navíc je to vpodtětě závislé na revizi soubojového, magického systému...
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
Odpovědět
#5
Ja bych PvP uplne zakazal (a to byly snahy ho plne povolit).
Odpovědět
#6
No s tou trvalou smrtí nevim, to bych řkl je moc HC, ale ztratit takovych 5% epu taky umi nastvat a nebudes pak litat a nadavat furt dokola nahy kdyz ti smrt nic neudela a do minuty muzes jit nadavat zas .. teda vlastne kdyz nekomu nadavas tak ho pdole myrshovych pravidel krouhnout nemuzes :-D
zakazal? Tak to by sel tenhle shard do hnoje Smile Hraci proste maji radi pvp, jen se na nej musi udelat dobre pravidla a ty tady nejsou
It's good to be bad.
Karlos Strench - Elf, hraničář
Odpovědět
#7
(17.06.2009 v 13:13)Sheridan napsal(a): Jinak podle me si nechopil pravidla. (cetl jsem je uz davno)... Pokud te hrac urazi a rejpe do tebe. Tak ho muzes omracit ( bez lootu) Pokud v tom dale pokracuje... Tak mu to udelej dvakrat trikrat ctyrkrat. Pokud se to deje den co den. ( tak uz bych to zacal resit s GM.)

sheridane a vo tom to je....ja k tobe muzu dojit, nadavat ti do debilu a ty se me nesmis ani dotknout (pokud si vypnu pvp)....my ho omracili a nelootli...neboli presne to co jsi napsal takze sme ty pravidla pochopili stejne
Horian Voren-správce Isharu, seržant Armády Isharionu
Linda Averová-žoldák ve službách Cyprony
Odpovědět
#8
Pánové, sleduji probíhající spor a je mi z toho už špatně. Asi přidám nový prohřešek, "překrucování pravidel".

Citát z mého doplňku k pravidlům PvP:
Kód:
Účel definování Provokace v pravidlech PvP:
Provokace je zde stanovena jako ochrana před prudiči kteří běhají nazí po městě a znají dvě slova, obě sprostá.
[u]Není to nástroj jak se zapojit do bitky s ne-PvP postavou.[/u]
Takže ještě jednou a doufám naposled:
"Provokace" je OBRANA, nikoliv NÁSTROJ. Pravidlo provokace má sloužit k tomu aby jste se mohli zbavit někoho, kdo vám otravuje hru, NE jako oprávnění k útoku na někoho kdo nechce vyhovět vašim "RP" požadavkům. Reakce na provokaci musí proběhnout ihned, neexistuje že si např. přelogujete, domluvíte se s dalšími lidmi a půjdete "provokatéra" za jeho provokaci zabít.

Téma PvP a provokace tu bylo dost dlouho diskutováno, nevěřím ze jste si ho někdo blbě vyložil nebo přečetl. Oba tresty považuji za oprávněné, zvláště pokud to proběhlo tak jak Myrsha jinde psal (domluva po chatu atd.).

MW je server s omezeným PvP. Pokud se vám to nelíbí, nehrajte tu. Pokud zde chcete hrát, BUDETE dodržovat pravidla.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#9
Iliciusi, tvé náměty jsou zajímavé - v RT teď probíhájí diskuze o tom jak nastavíme (všichni doufáme, že finálně) exp systém, smrti apod. V dosti věcech se s tebou shodujem (mluvím-li o vzniklých ideích, co se u nás vytvořily)

Jako nový správce světa jsem si zvolil několik cílů:
1. Prvně pro vás chci opravdu rozjet dějovou linii (přípravy jsou téměř hotové). Questařský tým bude co nejvíce veden směrem takovým, že dějová linie nebude závisla (ne vždy) na GMs. Tedy pro vás to znamená, že kdykoliv se můžete jít bavit, respektive bude to troskotat jen na vaší domluvě, protože sami to nezvládnete... Smile.
2. Až vy budete zabaveni, nám to dá prostor pro úpravy -> sladit koncept herního prostředí apod..
3. Jistě všichni víte, že se upravuje soubojový systém. Toto bude klíčová věc i pro další rozhodnutí co se týče PVP a pravidel obecně -> tedy je možné, že pak dojde i ke značným úpravám pravidel. Do té doby to odválčíme s tím jak je to nastavené, nemá cenu se tím zdržovat, když se to bude třeba měnit.. (konec konců, myslím, že whitey pro nynější stav světa nastavil pravidla více než pestře a výstižně !! )

Poznámka na konec: Všichni víte, že shard je ve VÝVOJI, tedy nechovejte se(někteří - ale těch je naštěstí menšina) jakobychom se tvářili, že vše je hotové... NENÍ! Tedy nebrzděte nás od práce zbytečnostmi a snažte se spíše spolupracovat, tak jako to tady dělá právě Ilicius (vemte si příklad i z Mira... a dalších).

Děkujem
Odpovědět
#10
v tom případě požaduji aby se upravily pravidla do jednoho postu a aby byly SROZUMITELNÉ...nejsme jediní s Karlosem kdo si to "špatně" vyložil
mimochodem proč se řeší RP prohřešky přes systémové vězení?Biggrin....a nezdá se vám že ste ten trest DOST přepískli? uvědomte si za co a jak se tady trestá
Horian Voren-správce Isharu, seržant Armády Isharionu
Linda Averová-žoldák ve službách Cyprony
Odpovědět
#11
(17.06.2009 v 14:41)monty napsal(a):
(17.06.2009 v 13:13)Sheridan napsal(a): Jinak podle me si nechopil pravidla. (cetl jsem je uz davno)... Pokud te hrac urazi a rejpe do tebe. Tak ho muzes omracit ( bez lootu) Pokud v tom dale pokracuje... Tak mu to udelej dvakrat trikrat ctyrkrat. Pokud se to deje den co den. ( tak uz bych to zacal resit s GM.)
my ho omracili a nelootli...neboli presne to co jsi napsal takze sme ty pravidla pochopili stejne
A kdo ho teda dorazil? Kdyz sem videl situaci ja, byla tam mrtvola.. Mozna kdyby ten hrac byl omraceny, jak tu pises, po omraceni ste odesli od jeho tela a umoznili mu vzit si veci, tak se z toho nedela takova afera.
(17.06.2009 v 16:16)monty napsal(a): v tom případě požaduji aby se upravily pravidla do jednoho postu a aby byly SROZUMITELNÉ...nejsme jediní s Karlosem kdo si to "špatně" vyložil
Uvedom si ale, jak to s tema pravidlama bylo na zacatku a jak to je ted. Na zacatku byla naprosto jednoducha pravidla, ktera se teprv rozepisovala, prave kvuli takovymto problemum ("Ač mě jeden z vás přesvědčoval o opaku, myslel jsem si že jednoduše daná pravidla PvP systému postačí, že jsme všichni rozumní lidé."). Ja uz vazne nevim, co chcete. Aby vystihovala vsechny situace, byla v jednom postu a nejlepe maximalne na tri radky, byla srozumitelna a pokud mozno vam umoznila si delat, co budete chtit.. Biggrin
Osobne si myslim, ze jsou naprosto jasne dana. Pokud si nejsi jisty, napred se zeptej, zvlast, pokud se jedna o reakce na nekolik dni stare "provokace", tam ti ta casova ztrata totiz nemuze zpusobit vubec zadnou komplikaci.
Odpovědět
#12
Dochází vám tu jedna základní věc, tohle jsou pravidla shardu, ne zákony, porušení je prohřešek hráče, ne postavy (i když tím je většinou také). A když zopakuje prohřešek, který se zrovna vyšetřušuje, tak bych se vůbec nedivil, kdyby to bylo vyložené jako provokace a trest by byl mnohem horší...

Tohle jsou pravidla pro hráče, ne postavy, takže jako hráč, se máš pokusit z toho vybruslit tak aby rp pokud možno neutrpělo, ne vyhrotit to, aby jsi mohl říct že to tvou postavu jednoznačně vyprovokovalo a pak dát kill.

Ještě jedna věc, prohřešek je to jen, pokud má postižená osoba námitky... A to pokud se chováš rozumně a neprudíš vůbec nemusí nastat i při "nepovoleném" pvp. Pokud se s někým pohádáš v hospodě a následně se porvete (pokud hráče dost dobře neznáš, může být dobrý nápad rvačku "dohodnout" třeba přes partu). A jen tak pro zajímavost, pravda mám pvp zaplý se všemi svými postavami (dokonce i s mírumilovným, pacififistický craftem), ale přesto jsem už několikrát noPvP postavu napadl, ať už to byl tréning, rána pěstí za to, jak se ke mě choval nebo něco jiného. Ale jediný z těchto "prohřešků" se nevyšetřoval, protože žádné straně nebylo výrazně ublíženo a obě strany uznávali že to rp důvod mělo.
Jinak mě napadlo ještě připomenout, jednu pěknou, naprosto nenapadnutelnou náhradu pvp, pravda podtatně náročnější na rp. A tou je celý konflikt zemotovat... Pravdou je, že to má své chyby, chybí tam občas hodící se prvek změření sil, pokud si k tomu třeba nehodíte kostkou, chybí prvek náhody, navíc při šermu se hodí mít jisté reálné znalosti šermu a je nutné umět posoudit schopnosti své postavy a soupeřit v tom, kdo vymyslí drsnější emot, kterým spacifikuje nepřítele... Ale při dobrém rp, to je prvek velice efektní a naprosto čistýSmile.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
Odpovědět
#13
Ilicius to tu vystihl dobře.
V logu občas narazím na log "nepovolené PvP" nebo "nepovolený loot". Pokud ale není žalobce, není ani obviněného - nehlášené věci nejsou nijak postihovány. Nejsme policajti, nestojíme vám za zadkem, jestli něco neprovádíte. Na druhou stranu pokud to přeroste jistou hranici a donutí to "postiženého" k stížnosti na fóru, pak jednat musíme.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#14
Jaky smysl ma nahanet vraha? Fajn, clovek ho najde, zabije, olooti. Druhej den ho tento zabity clovek prepadne v presile a sunda, s fl. Zabijete vraha, dojde do Helmova chramu a ozivi se. Nebo ho resne nejaky pritomny knez...(corellonuv, jondalin, helmuv, morandiruv...). A bohum vubec, ale naprosto vubec, nevadi ze se plytva jejich moci na osoby a bytosti naprosto protilehle povahy a vyznani (helm X vrah, corellon X ork ).

Najdete vraha, omracite ho a poslete ho do vezeni, par dni si tam odbyde a pak vesele vykraci. Nic jineho se mu nestane, nebo, o boze, dostane pokutu. Vite, jakej je rozdil oproti realite? Nekoho kuchnete, a kdyz vas chytej, kotel oleje/provaz/gilotina/kulka/jehla/dozivotni podle doby a kultury. Tady si ten dotycnej dal hraje na ybr bosa...
Edit: projdete sidiskuze o pvp ze starefo fora, z doby pred spustenim bety. Jak to bude vsechno pro takoveto postavy narocne, etc etc. Opak je pravdou, bohuzel.
Odpovědět
#15
Ilicovy myšlenky mi líbí, ta o smrti i ta o pravidlech. Takhle to vypadá, když se o věcech přemejšlí (a bez emocí)

Matně si vzpomínám na doby před spuštěním MW, kdy se vymyslel tenhle "omračovací systém" a omráčením se mělo řešit 99% PvP, uplný zabití měl bejt vyjímečnej případ s adekvátním rizikem pro pachatele.

Jen si dovolim připomenout, že jakýsi omezení neustálýho ressování je živ. síla, která padá s každým killem (a teď už - podle mě nesmyslně - i s omráčením), takže by třeba pro začátek stačilo zvýšit ztrátu živ. síly při smrti, aby si hráči trochu života svejch postav vážili.
Člen klubu spokojených hráčů
Lidi by měli míň mluvit a víc poslouchat
Odpovědět
#16
(18.06.2009 v 07:50)Beddy napsal(a): Jen si dovolim připomenout, že jakýsi omezení neustálýho ressování je živ. síla, která padá s každým killem (a teď už - podle mě nesmyslně - i s omráčením), takže by třeba pro začátek stačilo zvýšit ztrátu živ. síly při smrti, aby si hráči trochu života svejch postav vážili.

good napad.zvýšit ztrátu živ. síly při smrti při omráčení ne.
Odpovědět
#17
Ja by som definoval PVP systém nasledovne.

a) priatelské PVP
Obaja hráči sa poznajú a nájdu si Rp dôvod prečo sa navzájom napadnúť. Systém omráčenia práve vcelku vystihuje situáciu pri ktorej by dotyčný mohol svojho oponenta poraziť a tiež by získal možnosť prístupu k jeho veciam. K oživeniu dôjde viac menej instantne bez nejakého zásadného behania a otravovania sa s ress krížmi alebo potreby kňaza. jednoduchá a nenáročná zábava na ktorú si vystačia dvaja hráči, hocikde na mape bez nutnosti definovať nejaké stupidné PVP zóny.

b) vážne súboje
Definujme to ako vojnu medzi dvoma rasovými mestami. Len omračovanie je v tomto prípade nedostatočné a tiež je žiadané aby kňaz ako povolanie mal nejaké opodstatnenie.

c) RP hranie zlodeja a RP hranie vraha
Myslím že práve systém omračovania dáva možnosť takýto štýl hry odlišovať.

Udelovanie RP a NONRP trestov
Pokial sa jedná o povolené PVP (teraz myslím systémovo povolené PVP kde obaja hráči majú PVP flag zapnutý) tak jediný trest ktorého by sa mohol napadnutý domáhať by určite bolo na súde v príslušnom meste.

Pokial sa jedná o nepovolené PVP tak je to vec či dotknutý nahlási alebo nenahlási udalosť na fóre.

a trochu k slušnému chovaniu:
Ak mám PVP flag a som napadnutý niekým kto má PVP flag tak sa vždy jedná o systémovo povolené PVP a domáhať sa spravodlivosti je vhodné len v rámci hry.

Ak dôjde ku konfliktu PVPflag vs NonPVPflag tak ten kto bol napadnutý jednoznačne má právo ohlásiť to na fóre alebo GM. samozrejme je to ale o pochopení danej RP situácie. Niečo ako provokácia do tohoto určite nespadá. Pokial ale posun deja vyžaduje konflikt a obe strany ho potvrdia nevidím v tom problém.

Pokial ale obe strany konflikt akceptovali (aj bez pvp flagu) tak je to vec súdnej moci ingame aby eventuelne zakročila.


Definujme teda Provokáciu:
Je to verbálne, aleho herné napadnutie ktoré presahuje rámec RP, pričom je zrejmé že daná urážka bola myslená vážne. Každý hráč má právo ho okamžite trestať - obvykle zabitím.
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
Odpovědět
#18
hmm...tohle je teprve poradne srozumitelneSmile....nemohlo by to nejake GM skopcit do pravidel v takoveto podobe?
Horian Voren-správce Isharu, seržant Armády Isharionu
Linda Averová-žoldák ve službách Cyprony
Odpovědět
#19
Cozpak se na starem foru nepocitalo s tim, ze notoricti rvaci a vrazi budou trestani mimo jine tim, ze jim budou upreny ruzne sluzby mesta, jako je pristup do banky, nebo sluzby chramu vcetne ress krizu ve svete, nalezejici bohu daneho chramu a podobne? Nevim, co presne bude obsahem balicku pravomoci, ktere budou dany do rukou hracum, ale ocekaval bych prave neco takoveho.

Jak caste a nevyhnutelne jsou situace, kdy opakovane umirate pro zachranu veci v tele, za ktere nemate, nebo je obtizne ziskat, nahradu? Takovym situacim je rychlost ubyvani zivotni energie pri smrti +/- odpovidajici. Omezuje to frustraci hracu, kteri se na mnoha mistech stretavaji s, vzhledem k fazi a podminkam vyvoje shardu pochopitelnymi, nedodelky a chybami v systemu. Pokud hledate zpusob, jak zvysit cenu zivota pro hrace, tak by takovy navrh mel brat na vyse zminene situace ohled.

Napad pro inspiraci: Jak zvysit cenu zivota v PvP. Postava, ktera se podilela na zabiti jine postavy by mela moznost na mrtve telo provest akci, ktera by zabitemu hraci po oziveni a vybrani tela udelila nejaky postih. Mohlo by to byt snizeni statu, mohlo by to byt nastaveni zivotni energie na uroven, ktera by zarucila, ze dalsi smrt v rychlem sledu by uz byla podstatne citelnejsi. Predpokladem pro provedeni takove akce by bylo, ze se zabiti neucastnilo zadne NPC.

Osobne je mi lito, ze kvuli nepatrne casti hracu je nutne upravovat pravidla zpusobem, ktery zbytecne komplikuje zivot vetsine bezproblemovych lidi. Ja sam hodlam nove dodatky k pravidlum ohledne presnejsi definice provokace ignorovat a pokud me to dovede k banu, tak zrejme nejsem zpusobyly hrat na MW.
Jak říká jedno orčí rčení. "Gugha nagn urár nuguk na urár"
Odpovědět
#20
No podle mě by ta cena života, mohla vrůst i při pvm a na škodu by to nebylo, takhle hráč klidně jde do dungu s tím, že ten spawn, je těžkej tudíž ví, že na 50% zemře, což pro něj ale znamená jen cca 10 minut ke říži a zpátky, vezme věci uteče, doléčí se a zkusí znovu...

A ztráty těžko nahraditelných věcí... No, sehnat jde jakékoli vybavení (když pominu, pár věcí jako klíče, znaky guildy, ale aspon nahoře jsou myslí sehnatelné i toto věci, nebo se nepoužívají) sehnat zbraň je víceméně jen otázka trochu snahy a hlavně peněz, již aspoň polovina shardu má co vím, na zaplacení desítek ztrát vybavení (jen tak mimochodem, zrovna já patřím do té části shardu co je naprosto chudá) A říct, že zbraně se sehnat nedají je nesmysl už jen proto, že zbran musí člověk stejně schánět novou co pár dní, kvůli tomu že ji zničí. Tohle není wow, kde dobrou zbran musíš najít, ale za to o ni nejde přijít. Tady dobrou zbran koupíš, a za pár dní to uděláš znovu, prototože ji zničíš.

A ztráty věcí, podle mě nejsou vůbec tak časté, jak by být mohli. Třeba já jsem od začátku bety přišel o věci celkem pětkrát. Jednou v bete1 hluboko v chodbách, když nám zemřela kněžka, dvakrát v bete2 za elfa, když mi dalo fullloot bratrstvo a dvakrát za drowa, z toho jednou v běžném povrchovém dungu, kvůli lagům a jednou v Labyrintu smrti.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
Odpovědět



Skok na fórum: