Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
komentáře k pravidlům
#21
Hehe, sem rad že sis na nas vzpoměl Smile
Jinak maš určitě pravdu, možna je i chyba že tu neni žadne spešl vybaveni, jen seriova vyroba veci co maji jen směšnou hodnotu, tkaže pro mne třeba ztrata veci nic neznamena i když se mi to tu stalo asi jen 3x z toho jendou mi smazali batoh GM, no a co se tyče hodnoty života ta je tu snad ještě nižší než ta vybava Smile
It's good to be bad.
Karlos Strench - Elf, hraničář
Odpovědět
#22
Nebojte, se vším se počítá.
A co říkáte trestu vězení, který si budete muset odsedět u monitoru? Tj. pokud se odlogujete, čas vám neběží...
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#23
No to bych nevidel zas tak jako trest.. ono to neni nic tezkeho mit to v okne a delat na pc cokoliv jineho.
To uz mi daleko lepsi prijde sekani dreva apod - se zakazanym razorem apod.
It's good to be bad.
Karlos Strench - Elf, hraničář
Odpovědět
#24
Ad Cena života:
s nejakým postihovaním v štýle znižovania statov za smrť alebo tak podobne by som na tomto servri nezačínal, a už vôbec nie ak by niečo takéto dokázali hráči.

V PVP existuje už i tak jeden nepekný jav ktorý bohužial asi nepôjde zrušiť a to je kemping nad telami zabitých s tým že až sa majitel príde vylootiť tak dostane RessKill. Našťastie na tomto servri som to nevidel.

ak dáme ale hráčom možnosť okrem štandardného prístupu k lootu porazeného, a volby medzi omráčením a zabitím ešte dalšiu volbu ktorá by znepríjemnila hru (na forme nezáleží) tak určite natrafíme na jedincov ktorý si touto formou začnú riešiť svoje komplexy zo skutočného života.


Obecne sa mi myšlienka typu "omráčil ma a okradol, tak ho nahlásim ako zlodeja a v meste má problém" vcelku páči, avšak sama o sebe MUSÍ byť okrem ingame rozhodnutia podložená nejakou informáciou od GM smerom k hráčovi ktorý rozhoduje o udelení trestu alebo vydaní zatykača, aby nedošlo k falošným obvineniam.

Čo sa týka ešte nejakých špeciálnych výbav... vcelku mi stačí ak mi niekto po smrti ukradne odznak gildy, alebo nebodaj klúč od baráku. Vcelku sa mi preto aj páči že vyrobitelné je prakticky hocičo z výbavy.

tiež to uberá možnosť "ukradnem niekomu niečo velmi cenné len preto lebo mi leží v žalúdku", ale ponecháva možnosť "príde o prostriedky ktoré mal u seba a to mu život skomplikuje". sám viem že strata napríklad 300 kusov orichalca by znamenala asi tak trojdňové vybavovanie než by som navýšil zásoby.
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
Odpovědět
#25
Co se tyce trestu, je nejlepsi treba to sekani dreva v nejakem bludisti, kde jde do stromu seknout jen jednou, pak musis najit bednu kam to dat, dostanes ukol najit jiny strom a prinest to zneho atd.... Je to velmi poucné Biggrin
A co se týká ceny vybavení, není problem ceny ztrojnasobit, ale budete si jich proto vic vazit?
Stopař a krotitel
Odpovědět
#26
No pokud ztrojnásobíš ceny, začnu se učit boj beze zbraně, protože v podtemnu nebude npc, který by se vyplatilo zabít...
Oni ceny co hráč za equip vydá nejsou malé, jde o to, že nejsou malé díky jeho spotřebě. Pokud by equip měl získat větší finační hodnotu, cesta není v tom, zvýšit cenu, což povede k tomu, že válečníkovi prostě nezbyde než dva dny těžit, na to aby si moh zajít dung. Jde o to, že by musela vrůst životnost zbraní a cena uměrně tomu... Čehož se snad dočkáme po zavední systému opravování.
Do té doby, ztráta equipu znamená, že si hráč prostě musí koupit nový equip o den dva dříve, než by ho zničil při běžném používání.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
Odpovědět
#27
Nevrin:
RT team pred spustenim mw basnil o :

1. vrazi nebudou moci do mest, jejich zakony porusili
2. nebude s nimi obchodovat podstatna cast npc ani jim zadavat questy (zde mi prijde naprosto nevyuzita vec ta prestiz ci co to je jak jde do +-)
3. ziskat ukryt bude velmi tezke
4. bez pristupu k bance a skladu
5. questovni gm budou na notoricky zname postavy poradat lovy s vojaky a milici
6. chycene postavy budou souzeny a mezi tresty bude patrit nucene prace, delsi i kratsi vezeni, pripadne verejna poprava (prudici, porusovatele pvp pravidel, = del charu).
A mluvilo se i o stihani cerneho obchodu remeslnik->nepritel mesta/bandita
Odpovědět
#28
Ten cerny obchod by mel byt ciste ig zalezitost
Stopař a krotitel
Odpovědět
#29
Hafiku, my už máme ostrou?
Nemluvě o tom že půlku věcí co popisuješ už dávno máme - koukal jsi na Zákoník, speciálně trest "Ignorace" ? Pokud je někdo potrestán pokutou s Ignorací, neměl by v daném regionu mít přístup do banky, do systémového skladu, měla by ho ignorovat NPC, včetně těch s interakcema. Pokud bude pokuta obsahovat některý tělesný trest, půjdou po něm stráže a může být zatčen. Dokonce lze na základě udání od občanů vytvořit identikit, a "odsoudit" hříšníka v nepřítomnosti. Zatím jsem nikde neviděl stížnost že je s tím něco špatně. (kromě občasného pádu, před chvílí jsem jeden opravoval) Takže to buď není používáno a nevím proč kvůli tomu brečíš, nebo je tam chyba, kterou nikdo nehlásil.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#30
Ja by som povedal že chyba je asi v tomto...

Príde človek začne básniť čo všetko malo byť a čo zatial nieje a pritom nemá dostatok informácií o tom čo už je a čo ešte nieje. Bez urážky Hafik to nieje smerované len na teba, ale je to smerované na potenciálnu hráčsku komunitu ktorá často hladá výhovorky prečo nelogovať na MW - najčastejšia je "až to dokončia". Druhá najčastejšia je "až budú drowovia".

Bola armáda, hráči v nej boli avšak keď mali robiť niečo ako hliadky tak to sa im velmi nechcelo, ak mali nebodaj dostať úlohu niekoho loviť tak tiež neviem že by niečo také robili a pritom viem že k tomu potenciál rozhodne je - v hostinci sa stala vražda a nebolo toho boha kto by sa vybral ju vyšetrovať.

faktom ale je že aj keď sa spustí ostrá a ludia tu budú a zistia že si musia zariadovať virtuálny život a že to nieje len o chodení dungov do zblbnutia, ale aj o dejovej línii a o tom nájsť nejaké miesto v spoločenstve tak vždy budú mať len na výber čo a ako sa bude diať.

ak hrám mága/nekromacera tak som si zvolil moju pozíciu vo svete a podla nej budem jednať...
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
Odpovědět
#31
Faktem je, ze naprosto vsechny z tech Hafikovych bodu sou realitou, jde jen o to, nakolik je hracska samosprava vyuzije.
Odpovědět



Skok na fórum: