Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rasové perky Drowa
#1
Upozornění: Debata o budoucnosti, ne o příštím týdnu!

Pojďme si popovídat o tom, jak si představujete rasové perky Drowa a o jejich vývoji.
Rasové perky bude soubor perků, které postava dostane do vínku při vytvoření. Dostane je na 1. úrovni a bude jen na ní jestli do nich časem vrazí perkovní body.
Takže... co by to mělo být?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#2
Odolnost na magii (bonus navic)-pasivni (bud +X (napr. 20) mag. odolnosti, nebo zlepseni hodu)
Koule tmy-aktivni, jednou denne.
Bonus na sanci na zasah s mecem-pasivni
Bonus na hiding-bonus na hiding, s timerem (napr. 1 denne), aktivni.
Bojové:
Kyone Veldrin
I. stupen: drow kolem sebe vytvori kruh tmy (delka trvani podle vysky lvl drowa), kazdy kdo do nej vkroci, dostane postihy za boj ve tme. Aktivace 1x za 3 herni hodiny
II. stupen: drow take dostane mirne navyseni sance na hit. Aktivace 1 x za 2 hodiny
III. stupen: drow maly ziska bonus do dmg. Aktivace jednou za hodinu
IV. stupen: drow ziska k predchozim bonusum i vetsi sanci na kriticky zasah. Aktivace jednou za pul hodiny
Pouze pesky

Orb Alur
I. stupen: jedna se o bojovy mod, trva X vterin, kazdy uspesny zasah do nepritele okamzite generuje novy utok (plati pro nej vsechny zasady a podminky pro zasah). 40 many
II. stupen: drow ziska mirny bonus na hit, dmg, pruraz za kazdy uspesny zasah behem trvani ability pro dalsi uder
III. stupen: kazdy uspesny zasah dava navic bonus k akumulaci obrany
IV. stupen: kazdy uspesny zasah vyvolany predchozim zasehem (tudiz-aktivuje ability, trefi, aktivuje novy generovany utok-tim take trefi tak ten je spoustec) vyvola virivy utok (sebere drowovi 10-20 many).
Pouze pesky. Ne tyce!


Sargh’elgg
Pasivni
I. stupen: drow ziska bonus na zasah podle obratnosti
II. stupen: narust bonusu
III. stupen: k puvodnimu bonusu na hit se pripocitava maly bonus na ovladatelnost zbrane
IV. stupen: bonus na rychlost zbrane, bonus na rychlost, ovladatelnost, a dmg.
Poznamka: jelikoz jde o pasivni, bonusy budou na nizsich stupnich nizke

Z’har Thalack
Aktivni, 40 many
I. stupen: pri aktivaci se pocita kazde ujete pole(do maxima 10ti) , ktera da % bonus na poskozeni, ovladatelnost.
II. stupen: narust bonusu
III. stupen: narust bonusu
Iv. stupen: navysena i sance na kriticky zasah, ignorace brneni, bonus do dmg, sance na zlomeni zbrane (cca 40%?)
Predpoklady: mounted, dlouhé kopí
Je to jen navrh jak by mohly vypaat, cisla etc jsou uz jen otazkou nastaveni a toho co pujde nascriptovat. Fungovat by to melo tak, ze vojak dostane sargh, a pak si urci specilizaci napr. veldrin. alur, nebo thalack. Pristup k specializaci by mohl byt az od desateho levelu, aby si to nejaky noobik nedal neco, co by pak nehral ci nerozvijel.

Obecne:
Prirozena odolnost na magii-bud plus % odolnosti na magii, nebo zlepseni hodu proti kouzlum, urovne perku zvysuji bonusy, IV. stupen by mohl mit i mizivou sanci na odvraceni kouzla (5%)?
Sermir - bonusy na zasah nebo navyseni bojove dovednosti


Dalsi me momentalne nenapadaji.
Odpovědět
#3
Bonus proti magii ano.
U tmy si nejsem jist užitečností (úprava světla razorem atd.), i když vlastně tu jsou postihy/bonusy za činnost ve tmě.
Bonus k hidnutí v podzemních prostorách ano, včetně možnosti skrývání i pro ty co normálně nemůžou.

Zbytek je velice jednostraně zaměřený, ať už jde o bonus na meče nebo popisované ability. Ty spadají spíš do bojových než rasových perků. Rasové perky si představuji víc obecné, aby z nich měla prospěch celá rasa, bez ohledu na povolání.
(motivovalo mě to ale k nápadu ohledně "škol boje", tzn. bojové perky rozdělím do skupin podle příbuznosti + mohl by tam být bonus k jednotlivým školám podle rasy)

Co na ty návrhy drowských perků ostatní?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#4
Tma je hlavne o bonusech a postihach na boj a kouzleni.

Jestlize jde o to co popisujes, tak bych predpokladam ze se budou rozvijet podle levelu. Napr. hrac si zvoli 2 perky rasove na zacatku tvorby postavy. Na desatem si zvoli dalsi 1-2 perky. Na 30tem si veme dalsi perk. Perky by byly jednostupnovy, s tim ze by byly zdarma. Ale hrac by si pokazde vybral, jaky perk rasy chce. Nakonec by na 40tem levelu z napr. dejme tomu 10ti rasovy perku obsahl pet.
Odpovědět
#5
(29.11.2009 v 21:31)Whitey napsal(a): Rasové perky bude soubor perků, které postava dostane do vínku při vytvoření. Dostane je na 1. úrovni a bude jen na ní jestli do nich časem vrazí perkovní body.
Rasové perky jsou něco čím jsi, ne co jsi si zvolil. Na výběr máš ty ostatní.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#6
Ok, ja jen aby za ne hrac nemusel utracet uz tak malo perk boduSmile
Odpovědět
#7
Ostré smysly - snížení postihu za tmu 20-50% podle stupně, iluzorní zvýšení všímavosti 5-20

Drowská magie
1. stupen: může sesílat kouzlo tma (opak existujícího světla)
2. stupen: může sesílat odhal přesvědčení/magii
3. stupen: může sesílat oslepení
4. stupen: může sesílat neviditelnost

Odolnost vůči magii - imunita na spánek, iluzorní zvýšení mag. odolnosti pro potřeby odolání kouzlům o 10-40 a to i v případě, že příslušný class mag. odolnost mít vůbec nemá

Drowská řemesla - výroba drow-only předmětů, kněžské roby (Lloth), ruční, opakovací kuše, jedy...

Drowský boj - funguje jako zaměření na dovednost pro bodné, střelné a sečné, je podmínkou pro užití drowských zbraní
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
Odpovědět
#8
Ostre smysly nemaji vyznam, mas infravideni uz impelementovany.
Vsimavost bych nechal byt.
Magii bych vynechal taky, kouzlit umeli v zakladu jen slechtici. Sesilat kouli tmy kazdy, takze bych dal moznost drowovi seslat kouli tmu, 1x za herni den. Byla by to magicka tma, tzn potrebujes magii k rozptyleni (nestaci louc). Obtiznost tmy by zavisela na levelu drowa. Mag na prumernym skillu by prebil tmu svym svetlem co si vyvola drow lvl 1, ale uz stezi prebije tmu drowa lvl 40.
Imunitu na spaci kouzla bych nedaval, dal bych naopak obecne odolnost na magii, +1% za lvl. Tzn drow na lvlu 10 by mel zakladni odolnost priblizne 10%, drow lvl 40 by mel zakladni odolnost priblizne 40% (nebo to muze byt 1% za dva lvl...). Dulezite je, aby se to nepricetlo jako skill, ale bralo to pouze modifikator v uvahu jen pro odolani na kouzla-na odolnost je navazana tuna dalsich veci a byla by to moc velka vyhoda (ucinky kouzel, modliteb...), tzn skill by se pocital jen pro odolani kouzel.
Pak bonus na skryvani, vyplyva to z povahy i puvodu a samozrejme mistrovske ovladani zbrani (vzhledem k povaze drowa a elfa a uceni se bojovym stylum hlavne s mecem, lukem, kusi etc) -bonus do kategorie zbrani dle vyberu podobne jako u elfa, ale narozdil od elfa by to melo byt tak polovicni.

Vyrobu predmetu a jazyky myslim neni nutne resit pres perky, staci to nastavit do podminky k vyrobe, pak se muze udelat jeden souhrnej perk "cizokrajna umeni" kterej se muze naucit napr. clovek a zvoli zamereni na drowa...
S tou magickou odolnosti, ono by to bylo silny, ale jelikoz to bude roprostreny do celeho vyvoje postavicky, tak se to setre s ostatnimi a bude to de facto slabsi na nizsich lvl a az na maximalnim by se projevila drowova prirozena odolnost (cim vetsi "veteran", tim odolnejsi).
Odpovědět
#9
To vidění ve tmě je omyl, zkopíroval jsem to od elfaSmile

A výroba předmětů, ono je celkem jedno na co se to naváže...Už jen proto, že se uvažovalo o tom, že se rasové perky mohou naučit za jistých podmínek i ostatní rasy.

K té magii, ono to je jak kde... Četl jsem pravidla, kde kouzlit umí od 4. lvl všichni a rozdíl je, že šlechtic to umí víckrát denně. Navíc drow, který neinvestuje do toho perky umí právě jen tu tmu.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
Odpovědět
#10
Určite by som drowom dal schopnosť vytvárať tmu aj pomocou perku - tj nielen kúzlo, avšak v prípade perku iba na seba.

Táto tma by chránila pred postihmi za boj na svetle, vrátane denného.

Použitelnosť: 1x za hodinu
Trvanie: 15-30 minut podla levelu postavy

Výrobné skilly naväzujúce výrobu predmetov drowskej kultúry by som dal ako 4 levelový perk ktorý by umožnil výrobu všetkého čo súvisí s drowmi pričom niektoré predmety hlavne tie zložitejšie by sa skôr naviazali na tento perk než na tie ktoré tradične ovplyvňujú tie či oné výrobné procesy.

Odolnosť vočí mágii... neviem... skôr nie, avšak vedel by som si predstaviť bonus do kúziel ako nekromancia, povolávanie a podobne.

Niesom v drowoch nejak extra sčítaný, preto neviem či vôbec spia. Pokial áno tak imunitu voči spánku by som im nedal a nechal stav ako je.

Pokial však spať vôbec nemusia tak by som bol za to aby im kvôli aktivite neubúdala životná energia, pričom by nepotrebovali ani spať, a spánkom by ani nedoplňovali energiu, avšak by vedeli nasávať energiu z tiel aj za živého stavu, ničmenej maximálna hodnota energie by u nich nebola 100 ale menej.
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
Odpovědět
#11
Drow nespi, drow medituje. Nevim proc by nemel uzivat normalne zivotni energii. Spanek pres postel/spacak muze byt bran jako meditace. Takze nedivim duvody do toho zasahovat. Ubytek energie casem navic ma vliv naprosto minimalni, fatalni je ubytek pri omraceni+smrti (coz je hlavni pricina problemu a smrti na energii). Mensi hodnota energie by i znamenala vetsi potize, je to cca kolem peti nebo sesti smrti v zakladu, takhle kdyby se snizil zaklad drow by vydrzel mnohonasobne mene.

Imunitu na spanek rikam ne z toho duvodu, ze je to predevsim zminovano u elfu (drow je jinde elf, na mw bylo receno ze drow NENI elf). Proto jsem proti tomuto.

Co se tyka tmy, tak drowove ji umeli za jednim jedinym ucelem. A to aby dezorientovali nepritele, a mohli ho snaze zabit. Ne jako ochrana pred svetlem. Tmu si predstavuju tak, ze drow uzije jednou denne perk, na dejme tomu 5-10 min on+kruh 5ti poli bude zasazen (nevim jestli by to slo aby se to pohybovalo spolu s nim? Co rika sripter?), kazdy v teto oblasti dostane postihy za tmu nebo postih za tmu+mirny nasobek (nap.postih za tmu + X 0,5 postihu), ale pokud drow bude na dennim svetle, stale dostane postihy za pohyb na slunci. Na rozptyleni tmy by byl vzorec, kde by se zapocitaval level drowa proti vysce meditace/magery. Dusledkem by bylo i masovejsi pouzivani kouzel typu svetla v pvp. Omezeni na 1 za 6h hodin by taky zabranilo tomu aby to drow spamoval porad dokola. Vhodny by byl nejaky graficky efekt, nevim ale jestli by sel udelat v uo cerny kruh kolem drowa (ano, hrac si muze zapnout lightnings v razoru, ale pak nebude videt jestli to proti nemu drow uzil!. Koule tmy by sla pouzit jen pesky, ne na raptorovi mezi pesakem a jzdcem je dost rozdil).

Zajimalo by me Mire z jakeho duvodu jim chces dat bonusy do kouzlichc dovednosti. Drowove jsou vynikajici kouzelnici, ale zaobiraji se vsemi druhy magie a ve vsech dosahuji mistrovskych urovni. Nevidim tedy duvod zvyhodnovat neco z toho.
Naopak kazdy drow, i prosty remeslnik, jsou vysoce odolni na magii, nebot v ni prakticky ziji (v kazdem lepsim predmetu je drowi magie, domy jsou chraneny magii a magickymi runami, jedno z trojiho videni drowu vnima magicke barevne nuance predmetu). V dnd je to reseno tak ze drow ma resistenci 10+lvl. Nejvhodnejsi by bylo pokud by se to zapocitavalo, tak jak jsem to popsal s navaznosti na level, pricemz opet zduraznuji ze neni mozne to delat jako +skill, nebot by se to odrazilo i v magii.

Jsem naprosto proti perkum na rasove itemy. Si spcoitejte jaky perky remeslnik potrebuje. Aby mohl delat brneni. Aby mohl zbrane. Ma kazdy typ jina uroven perku. Fajn, kovar si veme IV. stupen drowich itemu, ale nebude umet platovku, nebo kovat mece, nebo slevat slitiny! To me prijde jako naprosto ujety, a radeji bych tvorbu rasovych itemu videl v navaznosti na rasu v zakladu, prece jen, kdyz nekdo zije v drowi kulture, bude umet vyrabet VSE v drowim stylu, ale musi se naucit jak vyrabet krouzkovou kosili (a kdyz se to nauci, nauci se to "drowim" zpusobem). Ne ze se uci jak udelat krouzkovou kosili, pak dojde za mistrem, a rekne "mistre, chci umet krouzkovou kosili jako to umi nas lid, ne clovek"Biggrin
Odpovědět
#12
Na rasové výrobky žádný perk potřeba nebude. Rasové výrobky budou limitované rasou, nebo místem.
(preferuji místo, viz. Shunar, který se dá míchat jen u fontány)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#13
Mozna by bylo dobre obe podminky. Priklad: rasa drow+drowi kovarna. Prvni predpoklad by byl obsazen jako jednostupnovy perk, a bylo by mozno se ho ucit jako cizokrajne umeni (za dvojnasobek ceny?. Tedy, clovek se ho nauci,ale musi sehnat jednak drowi komponenty (adamantit etc), a k tomu i drowi nastroje, tzn jit do podtemna.
Odpovědět



Skok na fórum: