Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rasové perky Elfa
#21
Sem to přelouskal všechno...no navrhy pěkne.

Jedna mílka Whitey. Sice je pěkne, že rasové perky by měla mít možnost využít každá postava v dané rase, na druhou stranu tu mluvíme o vlastnostech, které tu rasu odlišují od všech ostatních.

Nevidím nic špatného na bonusu do střelných zbraní typu Luk pro elfy a typu Kuš pro drowy. Z jednoho jedineho hlediska a to, že prostě tyto dvě rasy se v těchto zbraní cvičí. Používají je a da se říct, že jsou s nimi opravdový mistři.
Když si to vezmeme z pohledu DnD, na jejiž základech je naš svět stavěný. Tak tamnější rasové perky jsou určené k tomu, aby ukázali. V čem je daná rasa nejlepší. Některé perky jsou tam obecné, pasivní - viz odolnost vůči spánku a zmatení u elfů, nebo noční vidění u drowů. A některé perky poukazují na to, že právě elfí střelec je o něco malo lepší, než orčí střelec.
To ale hráčům naprosto nebráni si udělat orčího střelce. Pokud si dobře pamatuji, tak trpaslici měli v DnD bonusy kupříkladu na obranu vůči bytostem typu Obr (ogre, ettini, half-giant, giant atd.) To se dalo využít všem povoláním, neb ta hra je spíše bojového ducha...na druhou stranu. Měli bonus k zacházení se sekerami a mě to naprosto ale nebránilo udělat si Trpasličího zaklínače a na sekery uplně zapomenout.

Musíme si uvědomit, že rasové perky by měli být hlavně bonusy, které hráč může, ale nemusí využít.
Tudíž, nevidím nic špatného, pokud elfové budou mít perky typu: +5% dmg střelnými zbraněmi, nebo odolnost na spánek
i když třebas elfí craft ani jednu z těchto abilit nevyužije.

Ano, jsou i hráči, co volí prvně povolání a pak teprve rasu, aby z ní měli co největší bonusy k danému povolání, ale to podle mě už patří prostě ke hře.
Odpovědět
#22
Takže elf a drow bude mít jeden ze čtyř(?) perků na konkrétní typ zbraně. Využijí ji tak dva warové z deseti hráčů. Zbytek ras bude mít po čtyřech(?) rasových percích, které nějakým způsobem využijí všichni. Pokud to elfům a drowům nedělá problém, tak mě taky ne.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#23
No nevím, neznám elfa který by měl bojový skill a bojoval něčím jiným než mečem, dýkou nebo lukem, takže bonus k těmto zbraním pomůže většina elfů (s vyjímkou craftu a mágu všem).

A jinak bonus ke zbraním určitě nemá být jediné co budou mít. Zrovna u drowů se dá hájit bonus takřka k jakékoli činnosti.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
Odpovědět
#24
Já osobně bych elfum jako rasovy perk dal větši resist na kouzla všeho druhu, však o elfech se říká, že jsou tzv "magická rasa".
Dale bych navrhoval odolnost proti všem jedům a poison kouzlům, jelikož elfové už od pradávna žijí v lesech, znají jeho nástrahy.
Nevim jestli je to možny nebo realny, ale taky mě napada jako perk snižit elfum čekaci dobu na vyrobu nějakyho vyrobku, práce, sekání, boje atp. o Cca 5%, těch pět procent nikoho nezabije, budou znatelny, ale ne moc.
Ano je pravda, že elfove jsou zruční v boji s mečem, lukem nebo v magii, ale takovyhle perky by využil malokdo, proto je lepší jim dát něco univerzálního co se staví neutrálně k danymu povolání.
Odpovědět
#25
Vetsina valecniku a strelcu, pripadne knezu je malokdo? No budiz...
Imho odolnost proti jedu je podle me blbost, to ze nekdo zije v lese neznamena ze mu nevadi ustknuti mamby. Krome toho se jedy nedeli na jedy lesni a nelesni. Uz vidim jak elf resistuje drowi jed z podtemna jen proto, ze zije mezi stromy Biggrin
Odpovědět
#26
No hlavně si myslím, že elf se spíš vyzná v tom, jak se tomu kousnutí od mamby vyhnout, než jak ho rozdejchat, to už je podle mě spíš schopnost pro orka.
A jinak 5% k výtěžnosti a rychlosti výroby nevyužiju ani za crafta (tedy využiju, ale naprosto v ničem mi to nepomůže).
A jinak, osobně mi spíš přijde, že rasa by měla mít víc perků, s tím že něco z nich využije a něco ne, místo toho aby měla jeden dva, který využije 75% a zbytek nebude mít vůbec nic.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
Odpovědět
#27
Já zase souhlasím s tím, že by ty perky měli být pro co nejširší škálu hráčů.
Když už tu je módní, že všichni porovnávají s člověkem... Jednoduše pár (dva) perků zdarma, které mají větší hodnotu než těch 10 perkovních bodů. Měli by pomoct "všem" nebo se zavděčit aspoň co nejvíce "lidem" aby podle schopnosti mohli přijmout pro své povolání a měli by tu rasu nějak specifikovat a odlišit od ostatních. A to tak, aby výběr rasy systémově neznamenal jen barvu kůže.
Zatím co lidé by měli perků jakože méně, ale s výhodou toho, že si ty body mohou investovat, jak sami potřebují.
Odpovědět
#28
(02.12.2009 v 10:43)Elerra napsal(a): Vetsina valecniku a strelcu, pripadne knezu je malokdo? No budiz...

já timhle nechtěl nikoho urazit, jen mam pocit, že je dobry vybrat perk ktery využije každy z dané rasy
Odpovědět
#29
Tak to je ale pekna hovadina protoze nikdy nbude nic co by vyuzila vetsina rasySmile
Odpovědět
#30
Tche.. takové moje šplhání na strom a přítel přírody... Biggrin
Odpovědět
#31
Name: Magic Resistance
Requirements: Must be used at Level 1
Description:jednorázové přidání +30 magicke odolnosti

Name: Blademaster
Requirements: None
Description: Elfí rod je staletími trénovaný v čepelích a lucích, proto při použití tohoto perku získá jednorázový bonus +20 do sečných zbraní.

Name: Marksmanship
Requirements: None
Description: Jako výsledek přesného a spolehlivého zraku je elf při použití tohoto perku zvýhodněn +20% do střelných zbraní

Name: Leadership
Requirements: Level 10+
Description: Umožňuje kontrolovat více slotů


Weapon Bonuses
+10 sečné (když je vybaven X typem meče)
+10 Archery (při držení X typu luku)



Low-light Vision
(I temná noc je pro elfa jen šerem, snížení postihu za akce noci.)


Co se týká řemeslníků, ti přeci budou moci v budoucnu vyrábět rasové předměty.
Odpovědět
#32
+20 do zbraní mi přijde moc a myslím že elfové nejsou přiviklý tmě...
Odpovědět
#33
V dnd svete ano. Nizsi nez 20 nema ve vysledku prilis velky vyznam.
Odpovědět
#34
Necital som vsetky navrhy takze ak sa bude ten moj sniekym zhodovat tak nevadi Smile.

Perky pre elfa by podla mna nemali byt zamerane na nejake povolanie ale na konkretnu rasu Elf. Kazdy elf bojovnik ci hraniciar by mali mat v sebe nejaku zakladnu magiu ktoru dokazu pouzivat najlepsie v lese kde tato zakladna magia rastie.


Navrhujem:

Splynutie s prirodou - passivny perk sluziaci ako podporny a startovny perk ku ostatnym elfim perkom. Bez tochto ziaden iny elfy perk sa nenaucis. Nenapada ma ziadna passivna priama uloha tochto perku ale isto sa nieco najde. Hlavne nech to nieje nic vynimocneho. Teoreticky tento perk moze byt uz nauceny u kazdeho elfa defaultne na prvom levely.
EDIT: malo by to mat viacero funkcii a jedna z nich je ze ked bude behat elf lesom tak tam bude % sanca na spontalne skryvanie sa v lese. Elf samotny nepociti nic vynimocne ale prenasledovatel (ide o hraca) ho sem tam neuvidi nakolko sa elf sikovne pohybuje lesom..


Lahky krok - aktivny perk na istu kratku dobu pocas ktorej sa moze elf nepozorovane pohybovat lesom (alebo aj lukou) a ziadna zver na neho nezautoci (vratane harpii, vlkov, atd). Ide cisto o zvierata. Neplati pre dungeon + bude to omedzene casovo - pouzitelne raz za 20 minut alebo viac alebo menej. Cim vyssi stupen tym viac sekund/minut sa moze elf pohybovat nepozorovane. Ak zautoci na nejaku zver alebo na nieco tak si tymto automaticky zrusi perk (nie ked sa da do WAR MODU ale ked zautoci)

Elfske jazdenie - elfovia by mali mat vlastnych konov. takych ktory sa nedaju skrotit a nikomu nepatria len lesu. Tento perk je passivny a sluzy na jazdenie na tychto konoch. Nato aby si mohol jazdit na tychto konoch musis mat samozrejme jazdectvo na 10%. Jednotlive urovne by boli nasledovne:
uroven 1 - hrac moze nasadnut ale kon ho zhodi kedykolvek a bez varovania (hrac nevie nacuvat dostatocne svojmu konovi)
uroven 2 - hrac moze nasadnut a ked bude kon nespokojny s niecim (jedlo, vycerpanie, atd.) tak upozorni majitela neistou hlaskou podla ktorej nemusi hrac hned vediet ze co kon chce. hrac moze zastavit nech si kon oddychne, nech sa naje (nato bude musiet zosadnut a konik sa naje aj sam - trava) alebo nech sa napije (samozrejme musi hrac byt niekde pri vode). ked sa konik uspokoji tak mu da vediet ak nie tak mu da vediet tiez.
uroven 3 - hrac moze nasadnut, ked bude kon nespokojny tak majitela presne upozorni ze co mu chyba + hrac moze konika poprosit aby nieco urobil a ma istu % sancu zavyslu na mnohych veciach (uroven perku splynutie s prirodou, jazdectvo, ine perky, ine schopnosti)
uroven 4 - vsetko ako predtym + je tam sanca ze hrac prehovori elfskeho konika aby sa stal "jeho" konikom (nie majetkom ale priatelom) a hrac prideli konikovy meno. Ak ho hrac vyslovy + kumne alebo daco tak sa kon zjavy a hrac moze nanom jazdit.
EDIT:Tu by trebalo ale spravit kompletne novu inteligenciu pre takeho kona + nejake specialne ability kona. Mozno by stacili silnejsie staty. Rychlost sa tusim neda dat vecsia.
Odpovědět
#35
Zajímavé návrhy, stylově podle mého gusta - při práci na revizi perků uvažuji o rasových percích spíš jako o speciálních schopnostech dané rasy, než je jako o "+20 na meče".
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět



Skok na fórum: