Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rasové perky Lidí
#1
Upozornění: Debata o budoucnosti, ne o příštím týdnu!

Pojďme si popovídat o tom, jak si představujete rasové perky Lidí a o jejich vývoji.
Rasové perky bude soubor perků, které postava dostane do vínku při vytvoření. Dostane je na 1. úrovni a bude jen na ní jestli do nich časem vrazí perkovní body.
Takže... co by to mělo být?

1, Rychlé učení (bonus do perkovních bodů, ten co teď je)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#2
To v čom sa ludia ako rasa odlišujú od ostatných je snaha civilizovať svoje prostredie výrazne viac než ostatné rasy a stavať velké mestá. Ťažko by sa to ale dalo nazvať perkom.

Podobná vec bola riešená napríklad v Oblivione u rasy Imperialov abilitou "Voice of Emperor" čo spôsobovalo charm effekt voči humanoidom (zvýšenie toho ako vás má daná osoba rada). Na podmienky MW je to ale nepoužitelné.

Každopádne to zodpovedá tomu že ludia sú vcelku obratný pokial ide o kolonizovanie, obchod a civilizovanie rôznych oblastí, holt predstaviť si to ako perk je obtiažne.
Skúsim nejak definovať ich kultúrnu neutralitu...

Žiadny "human specific" materiál. Mithril trpaslíci, orkovia s červenou rudou, drowovia s niečim čiernym, elfovia so zvláštnym a vzácnym druhom dreva. Nevýhoda prítomného zdroja (rozumej hráčov ktorý majú perk ťažiť to), by bola kompenzovaná výhodou obchodníckeho bonusu (lepšia schopnosť zisku peňazí, napr z dropu NPC).

Prítomnosť všeobecne dostupných materiálov a schopnosť ich ťažiť a spracovať, i ked nie na úrovni špecifickej pre danú rasu.

Možno niečo ako perk "Obchodník", "Karavána" a tak podobne.

Síce bez schopností ľahkého ukrývania, vzhladom k prostrediu, avšak s vysokou schopnosťou nahrádzať svoje nedostatky nástrojmi a vybavením.
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
Odpovědět
#3
Lide jsou dobri ve vsem, ale v nicem nevynikaji. To charakterizuje jejich rasovka + perku navic (plus minus). Co se tyce ostatnich ras, maji svuj jazyk, lidsky jazyk by mel byt uniformni - to je nevyhoda, chce to nejakou kompenzaci. Chtelo by to neco jako + bonus ke vsemu co zrovna clovek vykonava. Hodne maly bonus ke vsem sancim? (treba +3-5%?) Ke vsemu myslim opravdu ke vsemu, boj, crafteni, kouzleni...tohle dost jasne vystihne cloveka jako vseumela. Hobiti treba dostanou bonus (placnu) 15% k plizeni (sance) 15% k uhybu a treba jeste neco...lide dostanou 3% ale dostanou to i k obrane, utoku, kouzleni, crafteni, a podobne.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


Odpovědět
#4
"dvojpovolání" - sleva perků mimo obor
Odpovědět
#5
No stále si nemůžu pomoct, ale lidé mají rychlé učení a to je velice slušná výhoda.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
Odpovědět
#6
to je snad jen protivyvazeni za to ze nemaj zadne uzasne staty ne? lide v ZADNEM povolani (mysleno max staty) nevynikaji nad jine rasy na ne specializovane (clovek nema silu jako ork, inteligenci jako elf, obratnost jako hobit...proste nic)
jinak libi se mi navrh mariny a dobry je i colwynuv navrh Wink
Horian Voren-správce Isharu, seržant Armády Isharionu
Linda Averová-žoldák ve službách Cyprony
Odpovědět
#7
Bonusové perky vyvážené nevyváženými staty? No tohle už jsem na foru slyšel, není jediná rasa co by měla jakoukoli vlastnost lepší o víc než 20, např elf má inteligenci vyšší jen o 10 bodů, což znamená že člověk utratí 3 perkovní body za rozvoj logického myšlení a bude mít stejnou intu, vyšší ostatní staty a ještě mu zbyde 7 perkovních bodů. Ano můžeš říci, že jiná rase, že ten elf může mít rovněž rozvoj logického myšlení, takže bude mít tu intu stejně vyšší, což pokud si dá 4 stupeň bude pravda, ale popravdě neznám lidi, kteří by si perky na staty dali na víc jak druhý stupeň což je případ, kdy člověk stejně srovná a zbydou mu 3 perkovní body. Nemluvě o tom, že si ten perk stejně nejspíše nedá, protože usoudí, že jiné perky jsou lepší než 10 bodu do statu.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
Odpovědět
#8
Staty s perky vubec nesouviseji.

Mimochodem, vsechny rasy maji nahodne generovane stat(sest nebo 10?)y, jen clovek ma volny vyber do ktereho je dostane!
Odpovědět
#9
Všechny mají náhodně generovaných 7 bodů navíc včetně člověka, rozdíl je, že člověk má součet statů o 5 nižší než ostatní a volně si určí kam přiřadí těchto 5 bodů.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
Odpovědět
#10
Zrychlené expování? (I. +5%, II. +8%, III. +11%, IV. +15%)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#11
Taky moznost...ale nevyuzitelne po max lvl...tudiz to hodne lidi necha na lvl 1, pac je jim jedno jestli budou delat max postavu 3 roky nebo 3 roky a 1/10 ze 3 let k tomu Biggrin (10% navic mezi I. a IV. stupnem)
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


Odpovědět
#12
Zrychlene expovanie urcite nie. Znova mam levelcap a za takyto perk by som vobec nebol vdacny, hlavne za situacie ked som si dal perk Ucitel (co je skor silne RP perk nez nieco priamo pre mna).

Co takto rasovy bonus za postupovanie v Party jednej rasy pre vsetky rasy? Nieco na podporu skupinoveho a rasoveho hrania.

Elf a Drow v jednej skupine by bolo asi nieco takmer nerealne so silnym postihom, ale elf a elf by urcite podporovalo ich spolocnu harmoniu mozno aj s nejakymi bonusmi.

k tomu cisto ludsky perk Leadership ktory by pripadne postihy za party roznych ras najprv zmazal a na vyssich leveloch by daval dokonca bonusy. Podtrhlo by to ze ludia maju mozno oficialne negativny vztah k niektorym rasam ale v mnoho pripadoch prave ludia dokazu udrzat organizaciu a disciplinu.

Nicmenej prinieslo by to do rasoveho hrania globalne mnoho novych featur.
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
Odpovědět
#13
To že ty máš levelcap snad není důvod proč nedat lidem zrychlené expování, ne?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#14
nebo to u lidí udělat tím způsobem....

každá rasa má mít bonus a postih, člověk jelikož je universál nebá bonus ani postih, čímž se to srovná ne?
****************************
takže třeba takto: elfové díky bonusu v moudrosti budom mít dobré mágy, v postihu v síle, špatné válečníky orkové opak a lide ve všem průměrní atd.
jinak kdybych to měl propracovat, tak bych to viděl takto:

avšak problém vidím v tom že je prostě málo statů na ovlivnění rasy! v dračáku je několik statů a nejen síla,obratnost, inteligence. což je podle me rozhodující, je víc ras a neopdovídá počet statů, takže nakonec bychom museli sahat do perků nejspíš...staty bych nechal stejné všem..ale omezil to perky tak například!!!! KAŽDÁ RASA SE MŮŽE NAUČIT JEN TŘETÍ STUPEŇ PERKU! ČTVRTÝ STUPEŇ by byl již rasový!
Odpovědět
#15
Whitey, každá postava na MW bude mať nejaký konečný level. Každý dnes vie že to ako hráč expuje sa odvíja hlavne od jeho aktivity v hre.

akonáhle bude možnosť expovanie zrýchliť tak u ludí sa nám začnú hromadiť rýchlovarný hráči určený na PVP a prudenie, avšak ich build bude o tie perkové body na zrýchlené expovanie lahší. určitú rýchlovarnosť charakteru to ešte zhorší.

Neviem či to mám brať ako pozitívum v zmysle že rýchloexpiace postavy prudičov budú automaticky slabšie, alebo ako negatívum že sa u ludí začne vyskytovať vela hráčov ktorých záujmy o hru budú velmi neurčité. Pokial chcem vysoký level teraz, tak to znamená hrať RP, chodiť dungy a celkovo vyvýjať v hernom spoločenstve aktivitu. Perk takéhoto typu je v tomto v priamom rozpore už len preto že je to možnosť rastu expov u hráča ako individuality bez vzťahu k okoliu.

tak akoje perk Učitel čisto RP záležitosť ktorú využijem čoby cechmajster pri učení iných hráčov (nutná interakcia v hre), tak je perk zrýchleného expovania výhradne vec určená na dobu kým sa postava rozvíja, avšak znižuje to nutnosť interagovania.
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
Odpovědět
#16
Me prijde zrychlene expovani jako dobrej napad. Rozhodne to nebude jak tvrdi Mir.

Napisu vsak jedno velke ALE.

Clovek bude mit +10 perk bodu.
Clovek bude o cca 10% rychleji expovat.

Cim to chces Whitey srovnat u elfa, drowa, orka, gnoma, trpaslika...hobita? Nejaky infravize, priapdne male zvyseni skillu to rozhodne nijak nevyrovna. To by pak ty bonusy do skillu musely byt nejmene povazovany za advekatni perku zamereni na dovednost, tzn,(priklad) elf by mohl mit bodny/secny/strelny o 20% vic nez je hranice (do 100%)-napr. elfi mag by mel v zakladu moznost misto 40% secnych zbrani si dat 60% uz v zakladu, elfi knez zas bojovy skill misto 60 na 80% v zakladech (dostal by +20% skill do zacatku plus posunuti skill cupu pro povolani). Toto plus nejake drobne zasahy by to pak plne vyrovnalo.

Zkusim to shrnout:
clovek: rychlejsi exping (15% na gain expu). Poznamka: rychlokvasky a prudici preci mohou mit znamku 5 od gm za hru, pokud budou mit jednicky za hrani rp, v cem tu Mire bude problem??! (i sebevetsi prudic, co bavi okoli a gm(jinak by mu prce nedali kladny body), je prece prinos!)
bonusy na perk body
+mozna neco s regeneraci nebo bonus na neco. Clovek by mohl mit i perk ucitel na 1. stupni-jako predpoklad ze se rasa rychle uci.

elf: volitelne zamereni na zbran (bodne/secne/strelne)=reflexe toho cemu se postavicka od mladi venuje.
elfi remeslnik by ziskal perk Preciznost na I-II. stupni, tento perk by ho i stal polovinu bodů jak ostatní rasy (3 body na treti stupen, 5 bodu na Iv.) =reflexe elfi trpelivosti a pile
low light vision= 50% postihu do videni potme
znalost svitků na I. stupni pro každého = reflexe "magie" u lidu.
lepsi skryti v lese

drow: volitelné zamereni na zbran (bodne/secne/strelne)
perk pro remeslnika (nyni mne nenapada jaky, zbrojir by byl asi idealni, jen se vztahuje jen ke kovari)
moznost koule tmy 1x denne
magicka podstata jednorazovy bonus do mag. odolnosti 40% (mag. odolnost proto, aby ovlivnila i ucinek kouzel, u trpaslika magicke vedy proto, aby naopak nemohl trpaslici mag z toho profitovat)

trpaslik: rychlejsi hp regen
magicke vedy II.stupen pro vsechny a -2 od jeho ceny
"houževnatost" resistence +20 fyz a +10 ostatni
perk slevac, metalurg na I-II. stupni, cena snizena o polovinu
infravize (vidi potme bez postihu)

....etc.
Panuje tu nazor ze bonus do dane kategorie zbrani by znamenal uzivani jen te jedne u rasy. Pokud by to bylo formou jak pisu, tzn posunuti hranice u povolani, tak by doslo k narustu variability: bitevni magove (moznost vetsiho skillu nez nyni), vic bardu sermiru, jinak staveni knezi a jine.
Odpovědět
#17
já bych ty rasy udělal takto:
každá rasa stejné staty
- rozdíl by byl v percích na startu
elf: nějaký perk do inteligence
člověk, perk tedy v učení
ork: perk v silnějším úderu
atd. s tím že bych těch perků mohli mít samozřejmě víc při startu, nebo dokonce byli stanovené stropy, třeba že ta a ta rasa nemůže ten a ten perk dotáhnout na 4 stupen. což si myslím že je rozumné, jednoduché a je to řešení, páč každej se může vyrovnat tím že obětuje své body do toho co ta rasa má už přistartu
Odpovědět
#18
Stejné staty ? To je podle mě blbost, přece orka nepřepere hobit a ork neuhadne hádanku dřív než elf ...
Urken - Uruk ka'ago'ghugh nukokogn.
Odpovědět
#19
Mám pocit, že jste se tu všichni zacyklili... Smile
Odpovědět
#20
(05.12.2009 v 13:41)Urken napsal(a): Stejné staty ? To je podle mě blbost, přece orka nepřepere hobit a ork neuhadne hádanku dřív než elf ...

však proto ork bude mít perk do silnějšího úderu,
elf perky do inteligence
Odpovědět



Pravděpodobně související témata ...
Téma: Autor Odpovědi: Shlédnutí: Poslední příspěvek
  Rasové perky Hobita Whitey 9 14 864 01.12.2009 v 22:24
Poslední příspěvek: Whitey

Skok na fórum: