17.04.2010 v 00:18
Edit by Geo: Tučně zvýrazním body, které jsou vyřešené
* Nefunkcni nastenna tabule = Nefunguje vývěska (nelze odkliknout "Napsat zprávu") - zprovozněna kompletní funkčnost (seznam postů, zobrazení postu, nový post, odpověď na post)
* Nefunkcni gump spawneru - změněn podklad pro gump
* Vic mrtvol na sobe = nelotovatelne (nejdou ty pod vrchni) - zprovozněna funkčnost dle OSI klienta = otevřou se všechna těla pod kurzorem
* Podivne zobrazovani podlahy na souradnicich (1265 1512 0) - vyřešeno, téměř. Zobrazuje se tam jedna kostka, která ovšem být vidět má (je pod úrovní terénu)
* Kdyz si zvolim nejake makro a dam to pod KOLECKO DOLU tak to ve hre funguje jako KOLECKO NAHORU a obracene to stejny - opraveno
* Některé oblečení se zobrazuje v paperdollu na nesprávné vrstvě (nejsem si jist, zda neni opraveno) - toto už jsem řešil, potřebuji případné konkrétní kombinace
* Vypinání klienta některým lidem způsobuje neúměrnou zátěž PC po dlouhou dobu - zrušeno čištění paměti při uzavírání aplikace, protože ukončením procesu se stejně všechno uvolní a pozavírá. Nutno pořádně otestovat.
* Moznost nacist soubory do pameti (pro rychlejsi vykreslovani ve vetsich rozlisenich) - nebudeme zatím řešit, vyšší rozlišení jsou rozšířením oproti OSI klientovi
* Rybareni blbne (policko, ktere na starem klientu mohu normalne nahodit mi novy klient nekdy nevezme.. zde nemuzes chytat nebo tak neco, vypada to jak kdyby to cililo neco jineho nez tu vodu) - opraveno rybaření na průhledné vodě (klient milně interpretoval průhlednou vodu jako statiku schovanou kruhem průhlednosti
* Nektere truhly jdou klikat spatne (mozna to souvisi s kruhem pruhlednosti) - opraveno umísťování předmětů (target na klientovi po příkaze Add). Pokud truhly mají být přístupné, tedy nejsou umístěné mimo dosah postavy někde "v nebesích", jdou klikat.
* Veci, ktere odkryje kruh pruhlednosti se spatne daji nakliknout (otvirani truhel, mluveni s npc atd.). - viz. předchozí bod, vyzkoušeno.
* Jednotlive kroky chuze jdou spatne (spis to udela dva.. a taky se temer neda otocit bez toho aby clovek udelal krok) - jednotlivé kroky jdou v pohodě, ale zavedl jsem kruh nepohyblivosti = pokud je kurzor v okruhu 60px od středu herní obrazovky, postavy se jen otáčí (nehýbe se)
* Problem psani do knih. Respektive napsat do knihy jde, ale pokud je text delší jak 80 znaků (cca), tak se neuloží. - bude upraveno na serveru, aby bylo možné zapsat řádek delší jak 80 znaků (posunuto na 500 znaků, což je maximální počet znaků, které se vejdou na stránku, plus malá rezerva). Takovéto knihy však nepůjdou přečíst na orig. klientovi.
* Zobrazeni pocasi - zprovozněno, déšť i sníh
* Moznost importu/exportu maker (jelikoz docela casto klient failne s nastavenm a smazani je jedina moznost) - v okně makra přibyla tlačítka Import a Export s následujícími omezeními... Dialogy jsou windowsovské, ale svůj účel plní. Implicitní adresář je složka Dokumenty. Po dobu výběru souboru je klient úplně zastaven, pokud budete příliš dlouho vybírat cestu kam uložit, můžete být následně odpojeni od serveru, ale i v takovém případě by makra měla být zapsána do nastavení.
* Nelze zacílit mrtvé tělo - opraveno
* Kontejnery se zobrazují na sobě (batohy, truhly, těla) - zprovozněna funkčnost dle OSI klienta = posun pozice otevíraných truhel
* Jiná metoda zobrazovani svetel (pro lidi, ktere je maji inverzne) - k dispozici je testovací build, čeká se na odladění.
* Nezobrazuje se animace chuze/behu ovladanych NPC by GM. Pozorovatel vidi dane NPC, jak se pohybuje skokama z policka na policko. - bude vyřešeno v dalších verzích zasláním informace o rychlosti postavy (rozšíření packetů), což mimo jiné umožní měnit rychlost hráčů a jezdítek podle rasy, vlastností, kouzel Slow a Haste...
Verze byla uzavřena.
* Nefunkcni nastenna tabule = Nefunguje vývěska (nelze odkliknout "Napsat zprávu") - zprovozněna kompletní funkčnost (seznam postů, zobrazení postu, nový post, odpověď na post)
* Nefunkcni gump spawneru - změněn podklad pro gump
* Vic mrtvol na sobe = nelotovatelne (nejdou ty pod vrchni) - zprovozněna funkčnost dle OSI klienta = otevřou se všechna těla pod kurzorem
* Podivne zobrazovani podlahy na souradnicich (1265 1512 0) - vyřešeno, téměř. Zobrazuje se tam jedna kostka, která ovšem být vidět má (je pod úrovní terénu)
* Kdyz si zvolim nejake makro a dam to pod KOLECKO DOLU tak to ve hre funguje jako KOLECKO NAHORU a obracene to stejny - opraveno
* Některé oblečení se zobrazuje v paperdollu na nesprávné vrstvě (nejsem si jist, zda neni opraveno) - toto už jsem řešil, potřebuji případné konkrétní kombinace
* Vypinání klienta některým lidem způsobuje neúměrnou zátěž PC po dlouhou dobu - zrušeno čištění paměti při uzavírání aplikace, protože ukončením procesu se stejně všechno uvolní a pozavírá. Nutno pořádně otestovat.
* Moznost nacist soubory do pameti (pro rychlejsi vykreslovani ve vetsich rozlisenich) - nebudeme zatím řešit, vyšší rozlišení jsou rozšířením oproti OSI klientovi
* Rybareni blbne (policko, ktere na starem klientu mohu normalne nahodit mi novy klient nekdy nevezme.. zde nemuzes chytat nebo tak neco, vypada to jak kdyby to cililo neco jineho nez tu vodu) - opraveno rybaření na průhledné vodě (klient milně interpretoval průhlednou vodu jako statiku schovanou kruhem průhlednosti
* Nektere truhly jdou klikat spatne (mozna to souvisi s kruhem pruhlednosti) - opraveno umísťování předmětů (target na klientovi po příkaze Add). Pokud truhly mají být přístupné, tedy nejsou umístěné mimo dosah postavy někde "v nebesích", jdou klikat.
* Veci, ktere odkryje kruh pruhlednosti se spatne daji nakliknout (otvirani truhel, mluveni s npc atd.). - viz. předchozí bod, vyzkoušeno.
* Jednotlive kroky chuze jdou spatne (spis to udela dva.. a taky se temer neda otocit bez toho aby clovek udelal krok) - jednotlivé kroky jdou v pohodě, ale zavedl jsem kruh nepohyblivosti = pokud je kurzor v okruhu 60px od středu herní obrazovky, postavy se jen otáčí (nehýbe se)
* Problem psani do knih. Respektive napsat do knihy jde, ale pokud je text delší jak 80 znaků (cca), tak se neuloží. - bude upraveno na serveru, aby bylo možné zapsat řádek delší jak 80 znaků (posunuto na 500 znaků, což je maximální počet znaků, které se vejdou na stránku, plus malá rezerva). Takovéto knihy však nepůjdou přečíst na orig. klientovi.
* Zobrazeni pocasi - zprovozněno, déšť i sníh
* Moznost importu/exportu maker (jelikoz docela casto klient failne s nastavenm a smazani je jedina moznost) - v okně makra přibyla tlačítka Import a Export s následujícími omezeními... Dialogy jsou windowsovské, ale svůj účel plní. Implicitní adresář je složka Dokumenty. Po dobu výběru souboru je klient úplně zastaven, pokud budete příliš dlouho vybírat cestu kam uložit, můžete být následně odpojeni od serveru, ale i v takovém případě by makra měla být zapsána do nastavení.
* Nelze zacílit mrtvé tělo - opraveno
* Kontejnery se zobrazují na sobě (batohy, truhly, těla) - zprovozněna funkčnost dle OSI klienta = posun pozice otevíraných truhel
* Jiná metoda zobrazovani svetel (pro lidi, ktere je maji inverzne) - k dispozici je testovací build, čeká se na odladění.
* Nezobrazuje se animace chuze/behu ovladanych NPC by GM. Pozorovatel vidi dane NPC, jak se pohybuje skokama z policka na policko. - bude vyřešeno v dalších verzích zasláním informace o rychlosti postavy (rozšíření packetů), což mimo jiné umožní měnit rychlost hráčů a jezdítek podle rasy, vlastností, kouzel Slow a Haste...
Verze byla uzavřena.