Hodnocení tématu:
  • 2 Hlas(ů) - 3 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co vam vadi na MW klientu ?
#1
Nazev asi rika vse. Plati stejna vyzva jako u testovani ..... napiste sve postrehy vcas, at se pak nedivite Smile
Odpovědět
#2
*netusim jestli je to jen chybejici kodek, ale hudba z klientu mi blbne, uz pri spusteni klienta ale i ve hre mi misto hudby slysim nepopsatelny zmixovany pazvuk ktery se neustale opakuje

*u nastavovani kruhu pruhlednosti mi chybi citlivejsi zpusob navoleni ( treba vepsani hodnoty, nebo mackaci tlacitko ktery to posouva o jednu hodnotu) protoze hodnotu 1 se mi nepodarilo navolit hodnota 2 a vic mi nevyhovuje

*tady jde asi jen o zvyk, proste mi prijde, ze je vsechen pohyb v klientu oproti originalnimu trochu zrychleny, ale nepovazuju to za nejaky minus, jen trosku nezvyk, ale kdyby to bylo rychlostne neco mezi originalem a timhle tak by to bylo nejlepsi :-)
EDIT: vyreseno funkci Plynula animace postav v nasstaveni , ktery jsem si predtim nevsiml :-)
---
jinak musim pochvalit polozku maker, je to krasne prehledny a hlavne moznost vetsich hernich oken :-) ( jinak nez na 1024 uz hrat nebudu a snad si i koupim 22 palcovej monitor at muzu hrat na jeste vetsi :-PPP )
Odpovědět
#3
MW klient jsem si rychle oblíbil a používám ho 75% času ve hře. Starý klient má ale výhodu ve spojení s Razorem a v kompatabilitě s klasickými UO utilitami, jako je UOAM.

Odpověď na položenou otázku:
Nespolupracuje s UOAM(UO utilitami obecně) a nenabízí za ní srovnatelnou náhradu. (Schvalne nespolupracuje)
Nemá jazyk pro psaní složitějších maker.(případně dokumentaci, pokud má) (Nema. Slozitejsi "automatizovana" makra nejsou moc vitana")
Stýská se mi po schopnosti Razoru nahrávat "Packet Video" (Tohle by mozna casem nemusel byt problem, kdysi se o necem podobnem uvazovalo)

Nebýt výše uvedeného, používal bych MW klient 100% času a po starém bych ani nevzdechl.
Jak říká jedno orčí rčení. "Gugha nagn urár nuguk na urár"
Odpovědět
#4
Jak jsem napsal, chtělo by to vylepšit allnames, v současné situaci kupříkladu neukazuje předměty (což je, když předmět zapadne za texturu dost nepříjemné). Navíc záložky z klasicho klinetu je mnohem lepší řečení než obyčejné nápisy, protože za prvé na ně jde lépe kliknout a za druhé, pokud jich je hodně či jich je více na sobě, je možno je posunout/vypnout.

Jinak k těm makrům, nemuselo by to být tak složité, ale třeba nějaké makro pro umožnující přezbrojí by bylo celkem příjemné.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
Odpovědět
#5
jinak vidina nefungujici UOAM, kdy bude konecne poradne vyuzivanej a dulezitej skill kartografie, a clovek se v mapach bude moct orientovat jen podle minimapy tzn. podle toho co postava kolem sebe vidi, je super :-)
Odpovědět
#6
Pokud nejsou vitana makra, rad bych, aby ten kdo tohle nechce umoznit rucne nakopal tak 15k hliny a premyl. Pak si o makrech muzeme popovidat znovu. Osobne si hrani bez razoru v nekterych pripadech skutecne nedokazu predstavit. To tu brzo lidi prestanou remeslniky hrat.
Oponentum opravdu doporucuji si par mesicu zahrat za postavu kovare a pote teprve psat postrehy. Me pritelkyni navic novy klient na pocitaci nefunguje vubec. Coz pro ni to znamena ukonceni hrani na MW. A pro nas oba hledani jine hry, kde muzeme hrat spolu oba.
Takze na novem klientovi mi vadi, ze nebude moznost hrat i na starem. Smile
Odpovědět
#7
(21.05.2010 v 11:02)Alvin napsal(a): Takze na novem klientovi mi vadi, ze nebude moznost hrat i na starem. Smile
Smile Tak tohle sem necekal.
Ale jinak se priznam, ze sam za sebe radsi obetuju par lidi nez travit dalsi cas na origo klientu. Sam ho spoustim jen vyjimecne, kdyz chci dat neco do hry, abych se akorat nasral s tim, ze na origo klientu to zase blbne Smile

Co se maker pro remeslniky tyce, tak nikde neni napsano, ze nedojde k jejich uprave. Nicmene makra ala kliknu jednou a pak se uz o nic nestaram fakt ne.
Odpovědět
#8
no jsou dve moznosti, bud zmensit cas potrebnej k dosazeni 100% skillu ( vetsi pravdepodobnost gainu i na vyssi hodnote skillu) a nebo nejaky podporeni makra..taky si moc nedovedu predstavit, ze by nekdo dusevne zdravej mackal +-denne kazdych 20 sekund tlacitko po nekolik hodin a tohle vydrzel az do skillu 100 coz jsou stovky hodin..nevim jaka je pravdepodobnost tady ale na morii to trvalo z 0 na 100 cca 100-120 dni * 5 hodin denne.. :-D
Odpovědět
#9
Na MW klientovi mi nevadí nic, co by
-nebyl bug (jako na nesmyslných pozicích se vyskytující gump pro identifikaci/použití nakliknutýho předmětu)
-nebylo už zmíněno (jako allnames)

-upgrade maker by byl fajn, mě by třeba vyhovovala funkce target_relative, která vždycky zacílí políčko v určitý vzdálenosti před postavou, nebo nějak tak, řešilo by to částečně neustálý targetování při bylinkaření/kopání/rybaření...

-jinak opuštění originál klienta jsem vnímal jako hudbu budoucnosti, docela jsem udiveně zíral (pochvala), že se na tom maká. Když už k tomu dojde, už tuplem nemusíme bejt fixovaný na klasickou UO; třeba rychlý přepínání zbraní nebo quickitemy (alá BG) bych vztáhnul na nějaký předměty, jako pásek nebo pochva pro meč na záda a pod...
Člen klubu spokojených hráčů
Lidi by měli míň mluvit a víc poslouchat
Odpovědět
#10
Já na mw klientu nehraju kvůli absenci makra "last target" (a vůbec targetování), které je (nejen) pro mě jakožto mága docela zásadní. Teda nevím jestli se něco nezměnilo...
Dále mi trochu vadí, že mw klient sice nabízí širší škálu herního okna ale nepočítá už s windows lištou, tak u mě není vidět textové pole, čili je to nepoužitelné. Například v razoru se rozlišení dá nastavit jakékoliv.
A co si tak vzpomínám, tak mě ještě štvalo, že se nedá vypnout podbarvení textového pole a takové to "probíhání" zavřenými dveřmi (údajně kvůli podpoře vyrážení), ale to už jsou blbosti.
A já zase doufám, že se na mw klienta přejde co nejdříve, neb je to jedna z nejsilnějších zbraní manawydanu.
Colwyn Hawke - správce Isharu a Vilhelmovic
Adria Hawke - cestovatelka
V případě potřeb posílejte SZ, nebo mě naleznete na fb.
Odpovědět
#11
Tak jsem trochu vyzkoušel MW klienta.
Zde jsou výsledky na co jsem narazil:

* při změně v "Barva textů" barvy nějakého textu proběhne jak člověk očekává, ale z tabulky volby barvy lze odejít jen kliknutím na rámeček okna "Nastavení" nebo kliknout na tlačítko v Paperdollu "Nastavení". Trošku nepraktické se to zdá, chtělo by to na okénku výběru barvy někde v rohu vypínací křížek.

* sesednutí z koně není možno provést kliknutím L-myší na koně jako ve starém klientovi. Lze to provést jen přes macro.
(nevim co s tim delate, ale me normalne sesednout z kone jde. Sice ne poklikanim na kone, poklikani na postavu je v pohode)

* při použití macra "Zacílit - Nejbližší" není vidět target nebo nějaké označení cíle, což může mýt v boji nepříjemný dopad. Občas těžko odhadnout který cíl je vlastně nejbližší a mohlo by se pak stát, že je zamířený spolubojovník a já o tom nevím. Sešlu na něj nechtěně kouzlo, nebo lukostřelec vystřelí šíp.
Zacílit dle macra lze jen nejbližší a poslední. Hodilo by se ještě "Další cíl".
Také po provedení zacílení macrem označit daný cíl.

* náhodně jsem si všiml při kontrole mnou nastavených macer, že ALT (levý) a ALT (Gr), že to není stejný ALT. Nevím jestli je to úmysl, nebo chyba. Na druhou stranu by se stím rozšířil možný počet předvolených macer.
(umysl)

* občas se hodí macrem zapínat průhlednost, abych dostal do beden a truhel schovaných stěnou, zdí. Nemyslím přes zeď. Ale v "Nastavení" funguje nastavení průhledností korektně. Ale použitím macra nedojde k maximální průhlednosti (jak jsem byl zvyklý ze starého klienta), ale zobrazení truhel a beden je jako nahoře na stěně, a stěny jsou neprůhledné.
průhlednost macrem - starý klient:
http://www.uloziste.net/thumb/7501/pruhl...klient.jpg
průhlednost macrem - nový klient:
http://www.uloziste.net/thumb/4510/pruhl...klient.jpg
Tedy aspoň mě by se hodilo, aby macro "Průhlednost - Změnit" došlo k dvoum stavům:
1.stav normální - nulová průhlednost
2.stav průhledný - maximální průhlednost

* při opouštění místnosti, domu, (i při vstupování) přes dveře, u kterých se zastavím abych je otevřel, pak kliknu (podržím) na P-myš, ale postava se nehne, musím pohnout myší ve směru požadovaného směru. Ve volném prostranství k tomu nedohází, jen u dveří.

Dále by bylo dobrá nějaká podpora rozsáhlejších macer. Protože sekání dřeva, promývání hlíny a dalších činností zabírající mnoho času mnohokrát opakujících se akcí je velmi frustrující. Pokud se neuvažuje s podporou rozsáhlejších macer do klienta, tak co s podporou UO Assist, Yoko injection, easyuo? Nevím, já se v nich nevyznám. Stěží jsem používal Razor. K posledku jsem s ním začal trochu rozumět.
(makra pres assist, injection apod. nepripadaji v uvahu)

To je zatím vše co jsem zjistil. Vím jsou to drobnosti. Na větší věci jsem nerazil. Nebo si jich nevšiml.
Ragiowan, člověk - Mág, knihovník, badatel
Čím je člověk rozumnější a lepší, tím více dobra v lidech pozoruje.
Jabber & ICQ přes SZ (WinXP/32, CPU Intel Pentium 3 - 1GHz (Coppermine)-(jednojádro), 80GB HDD, GeForce 5200-128MB/400MHz, RAM SDRAM 512MB)
Odpovědět
#12
S tím sesedáním z koně mě nepadlo kliknout na postavu. Zkoušel jsem to postaru jak jsem to dělal ve starém klientovi.
Vyzkoušel jsem. Funguje to. No učit se člověk musí stále.
díky
Ragiowan, člověk - Mág, knihovník, badatel
Čím je člověk rozumnější a lepší, tím více dobra v lidech pozoruje.
Jabber & ICQ přes SZ (WinXP/32, CPU Intel Pentium 3 - 1GHz (Coppermine)-(jednojádro), 80GB HDD, GeForce 5200-128MB/400MHz, RAM SDRAM 512MB)
Odpovědět
#13
Colwyn: Abys viděl spodní řádku textu, přepni si nejdřív na nějaké nižší rozlišení. Popadni orámování herního okna a zarovnej ho podél spodního levého rohu. Pak si přepni na vyšší rozlišení, klikni na viditelný okraj, okno se zarovná a spodní řádek bude viditelný. Je to samozřejmě řešení nouzové a zasloužilo by si to pravé ošetření.
Jak říká jedno orčí rčení. "Gugha nagn urár nuguk na urár"
Odpovědět
#14
Asi tak.. vadi vam Razor, Assisty, Yoka.. ale kdo chce, tak si cestu najde, tech autoclickeru apod. je na netu milion. Dokonce bych rekl, ze maj i lepsi features, s kteryma by se dala napr. obchazet afk kontrola (pixel graphic detekce) atd. Ja to vidim tak, ze Razor, Assist je jeste mensi zlo, ktery kdyz je povoleny zpusobi, ze lidi nebudou hledat jiny, nedetekovatelny a neregulovany cesty, ktery jim k jejich prekvapeni muzou v necem nabidnout i vetsi luxus.

Jinak na MW klientu mi vadi krom absence zmineneho Razoru a par veci viz vyse co psali ostatni vsechno, cim se navenek lisi od origo (ovladani - nevim jestli je to jen pocit, ale vzdycky mi to prislo takovy jako gumovy; zalozky jmen misto napisu; nemuzu se otocit bez udelani kroku; pro me horsi mikro-pohyby o jedno policko apod. vetsina veci uz je nekde zminena). Graficky a nekteryma featurama se mi libi vic, ale tak nejak sem si uz zvykl na ten origo, ktery mi i jede plynulejs (nevim jak updatovany mw klient, musim nekdy ozkouset, neni ted moc cas Angry). Doufam, ze se na me nebudete zlobit, ze remcam a netestuju, ale urcite rad ozkousim aktualni verzi az bude chvile.
Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony
Odpovědět
#15
V nejblizsi dobe to opravdu nebude. Urcite to nejaky tyden az mesic bude trvat. Pokud vam klient nejde vubec, napište do tema NEFUNGUJE MI KLIENT a hodte tam vsechny informace, hlavne jaky chyby to haze, aby Geo vedel na co se zamerit. Diky.
Odpovědět
#16
Shanai: To je sice pekny, ale uplne neuzitecny informace Smile Je potreba rict, co presne to hazi za chyby. Pises ze to nerozjedes vubec, ale pritom zminujes, ze to laguje a kdo vi co jeste .. takze ti to asi jede, ale pada .... musis byt vic konkretni Smile

Prosim tedy tebe i Alvina, aby jste napsali sve poznatky, chyby apod. proc vam MW klient nejde do toho tematu:
http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=1674

Pro zacatek muzete zkusit Geovu posledni zkusebni verzi:
http://forum.manawydan.cz/showthread.php...4#pid30694

a nezapomente si hlavne nainstalovat posledni verzi DirectX:
http://www.microsoft.com/downloads/detai...laylang=en

a zkontrolujte si, ze mate .NET Framework 2.0:
(x86)
http://www.microsoft.com/downloads/detai...laylang=en
(x64)
http://www.microsoft.com/downloads/detai...laylang=en
Odpovědět
#17
Viz. RadstaRův post výše, komu nefunguje klient, ať se ozve v příslušném tématu.
Odpovědět
#18
(21.05.2010 v 11:55)RadstaR napsal(a): Co se maker pro remeslniky tyce, tak nikde neni napsano, ze nedojde k jejich uprave. Nicmene makra ala kliknu jednou a pak se uz o nic nestaram fakt ne.

V tom pripade lobuju za upravu postupu pri vymyvani. Pro prehlednost:

Otevru si misku na premyvani, do ni vlozim PLNY! dzban vody. pak vezmu 4ks hliny a polozim do misky (jde vzit i 5 kusu, ale dzban ma jen 4l tak je dodavani vice dzbanu zbytecne, navic cas premyvani zavisi na mnozstvi premyvane hliny), kliknu na misku (kterou nejprve musim urcit, ac jsem to uz snad 100x v minulosti udelal) a vyberu premyt hlinu. Po velmi dlouhe dobe (u nekoho klidne i 40 vterin) se hlina premeje. Opet musim naplnit dzban s vodou, polozit do misky 4 kusy hliny a klik na misku, vybrat premyvani hliny... a tak stale dokola. Premyti jedne varky se bez makra protahne klidne na minutu a vysledek je... jak to napsat... No rekneme ze kdyz bude mag potrebovat regy na kouzleni, tak jsem zvedavy, jestli ho bude bavit sedet u premyvani nekolik hodin, aby si mohl par minut z regu zakouzlit.
U jinych remesel je to reseno mnohem lepe. Napr lisovani kukurice - date vse do stroje a zapnete..
Pokud by truhlar umel vyrobit podobny stroj, pak mi to tolik nevadi.
Chapu ze nechcete jednoklikove postupy, ale ukazte mi jiny podobne flustrujici postup.
Jestli se postup nezmeni tak trvam na tom, ze mi novy klient z hlediska nemoznosti vyuziti podpurnych maker k remeslnikovi proste vadi.

Mohl by se nektery z mistru kovarskych k tomuto vyjadrit?
Odpovědět
#19
(22.05.2010 v 14:30)Alvin napsal(a):
(21.05.2010 v 11:55)RadstaR napsal(a): Co se maker pro remeslniky tyce, tak nikde neni napsano, ze nedojde k jejich uprave. Nicmene makra ala kliknu jednou a pak se uz o nic nestaram fakt ne.
Jestli se postup nezmeni tak trvam na tom, ze mi novy klient z hlediska nemoznosti vyuziti podpurnych maker k remeslnikovi proste vadi.

Mohl by se nektery z mistru kovarskych k tomuto vyjadrit?
Souhlasim, co dodat.
Nicmene nemluvil bych o nemoznosti vyuziti podpurnych maker (viz muj post z minule stranky). Ono nejaka moznost tu vzdycky bude, jde jen o to, jakej program budes chtit/ muset pouzit.
Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony
Odpovědět
#20
Nerad bych brouzdal po netu a hledal zminene Boot programy. Vim o nich, ale nechci je pouzivat. Leda by to neslo jinak.
Odpovědět



Skok na fórum: