Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TODO pro další verze
#1
Zde budeme hromadit požadavky na úpravy pro verzi 10.5.0, hotové věci budou opět tučně zvýrazněny.
Chyby předchozích verzí klienta se zapisují do příslušného tématu.

Packety:
* Rozšíření packetů o údaj rychlost postavy.
* Rozšíření packetů počasí o možnost mlhy, blesků, silného větru a jiných přírodních jevů.
* Úprava packetů pro pohyb předmětů a postav stojících na nich (postava, která se hýbe kvůli pohybu předmětu pod ní, nemá chodit)
* Rozšířený packet pro přesnější umístění dekorativních předmětů (aby lépe navazovaly a podobně)
Pro GMs:
* Packet "LINK" mezi dvěma místy s defnicí = BeginingPoint (x,y,z); EndingPoint (x,y,z); LinkType (enum WayPoint, DoorLink, etc)
* Path packet (enumerace Direction pro zobrazení, kam se vydá NPC)
* Hudba barda - napsaná skladba převedená do midi formátu a přehrávaná na klientovi

Hra:
* Zamezení zobrazování světel, která nemají být vidět (jsou pod střechou a podobně).
* Makro "All items" (pro snažší vyhledávání předmětů kolem sebe, obzvláště pokud jsou nakupeny na sobě a překrývají se)
* Makro umožňující přezbrojení
* Makra nejbližší z party, nejbližší cizí (ostatní), další z party/cizí, člen party č. X (kde X bude 1-aktuální počet členů v partě)
* Makro "Otevřít dveře" (nebo jiná podpora pro otevření dveří)
* Možnost makra předchozí/následující odeslaný text/příkaz
* Obecné makro "Použít nástroj..."
* Označení předmětu/místa, které bylo naposledy zacíleno
* Ukládání deníku (Journal) do vybraného umístění
* Lokalizace hlášek v klientovi do libovolného cizího jazyka
* Zobrazení textů na tabulkách, ukazatelích a jiných itemech po najetí myší (místo současného kliknutí na item)
* Zobrazovat buff/debuff ikony (AddBuffPacket, RemoveBuffPacket), případná funkčnost nad nimi
* Game Video - funkce start|stop, přehrávání videa, průběžné zaznamenávání (aby bylo možné uložit např. posledních 10 minut hry a pokračovat v nahrávání)
* Zbraně a ostatní equip do obou rukou (podle informace o umístění zaslané ze serveru)

Nastavení:
* Rozšíření klávesnice o myš (kolečko myši nahoru, dolů, třetí tlačítko)
* Nastavení zobrazování těl (mrtvol) - před objekty, nebo standardně jako ostatní objekty
* Manipulace s oknem Nastavení za okraje, plus případně zavření pravou myší (jako klasický gump)
* Různé podoby healthbaru (maximální, minimální, standardní)

Ostatní:
* Práce s texturami a animacemi UO:SA klienta.
* Podpora pro posunuté umístění předmětů, pokud jsou položeny na konkrétní předměty (např. že pro daný typ stolu se má grafika předmětů na něm stojících posunout o x,y pixelů)
* Rozšíření efektů o možnost rotujících a letících rotujících efektů (aktuálně je možné pouze vytvořit efekt letícího předmětu, což ovšem většinou vypadá zvláštně)
#2
Prošel jsem téma a promazal posty, které byly začleněny do seznamu.

To Whitey: Zakódování ItemID <-> Animace je v datech, nikoliv samotném klientovi. Na tom nebudeme nic měnit, myslím, že to odpovídá požadavku (jen jsi asi netušil, že je možné to změnit|doplnit grafiku o nové animace)
#3
RadstaR: Vcera jsem se bavil s Whiteym prave jak to myslel a je to jednoduche. Dneska ma item definovanou animaci v souboru tiledata.mul, pripadne se da zmenit samotna aniamce daneho itemu (na postave) pomoci body.def souboru. Bohuzel oba soubory jsou na strane klienta a Whitey chce, aby sla nastavit animace packetem pomoci serveru, tedy aby pripadne server urcil, jakou animaci ma klient pouzit.

Takze bud vytvorit novej packek nebo upravit nejakej stavajici a rozsirit ho o ID animace a MW klient pokud takovej packet dostane, tak bude ignorovat cislo animace definovane v body.def nebo sebrane z tiledata.mul

Geo: A takovou možnost právě považuji za naprosto zbytečnou - příslušné ItemID přece vypadá pořád stejně, ne? Tedy má pořád stejné animace!
Pokud bude takový požadavek, můžeme vytvořit vlastní definiční soubor itemanim.def, jestli body.def a tiledata.mul nedostačují našim potřebám....


Whitey: Já vím že ItemID zůstává stejné, mě jde právě o to měnit animaci přiřazenou tomu itemID! Meč který pokud máš v druhé ruce další meč/dýku tak použije animaci dvojice mečů, místo své normální? Item který nemá některou z animací (třebas mizí při salutování) aby v tomto případě použil jinou animaci? Změnit animaci přiřazenou k ItemID bez nutnosti patche?
Něco z toho by šlo řešit automaticky, že by si klient při spuštění vždy nahrál aktuální body.def (bez nutnosti vydávat patch), některé věci to ale neřeší.


Geo: Jak říkám, konečný výčet možností, které by musel server dokola posílat. Mé tendence jdou spíše k odlehčování komunikace (např. přenos definice gumpů na klienta po vzoru UO:KR)
#4
Vytěžený strom zmizí z mapy a je ignorován, dokud znovu nenaroste... + grafika rostoucího stromu? (zmenšená standardní grafika)

To by mělo být možné díky packetům měnícím dynamicky statiku (předměty mazající nebo měnící statické itemy). Nechám to ale tu, abychom pak nezapomněli na implementaci...
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#5
Samostatné okno na systémové zprávy (ty co vyskakují v herním okně vlevo dole).
Možnost přepnout mezi zobrazením normálně v herním okně, nebo v tomto dedikovaném okně.
On/off průhlednost tohoto okna? (je journal v gamescreenu průhledný?)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#6
Možnost zaslat barevnou informaci při zobrazení hodnoty zranění (modrá čísla pro zranění chladem apod.)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#7
Zajímavé nápady, rozhodně je zapracujeme... s průhledností už mám plány, chtěl bych, aby se dala zapnout/vypnout průhlednost nejen globálně, ale i u jednotlivých skupin (kontejnery, záložky, gumpy, atd.)
Hodnoty zranění to samé - rád bych možnost poslání +X (léčení a podobné), tohle do toho konceptu celkem zapadá.
#8
Přesně, stačilo by rozšířit paket zasílající damage o znaménko a požadované hue, plus naučit klienta co s tím.

Geo: info o bugu smazáno, hlásit v tématu chyby klienta dané verze, nebo rovnou zadat do Mantisu.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#9
Úvaha: rozšířit skripta PublicOverheadMessage o nastavení rychlosti mizení (odlétání od postavy) + přidat podporu v klientovi.
Jakákoliv zpráva by tak mohla "odlétat" tak jako to dělá záznam o poškození. Pak zajistíme nejen odlétající různobarevné čísla, ale i jakýkoliv text - např. mnou nedávno přidané oznámení *kritický zásah* apod..
Teoreticky by nebyl na škodu i směr odlétání... (vhodné např. pro více textů naráz, např. při vícenásobném zranění).
A určení vrstvy - dmg odlétajíc přes/pod klasickým textem postavy apod.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#10
Rozšířit možnost "odlétajících čísel" i na itemy (opotřebení zbraně -> z meče na paperdollu odlétne číslo atd.).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#11
- 3D zvuk (postava je stále uprostřed obrazu, používáme direct, zvuky na mapě okolo ní - proč to nevyužít? Smile )
- nastavitelné zalamování zpráv v systémovém řádku (i když vyčlenit je do extra okna jak jsem navrhnul dříve by bylo mnohem lepší - nezaplácávaly by herní okno)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#12
- jednoduchá možnost kompletně zprůhlednit hráče z jeho pohledu a odděleně i z pohledu ostatních (využití: částečně viditelná postava např. při kouzle Blur, jednodušší duch při omráčení, naznačení hráči že se plíží nebo že je neviditelný atd.)

Zprůhlednění postav už klient umí.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#13
- dynamické osvětlení (viditelné rozdíly úrovně světla v rozdílných regionech)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#14
- možnost použít u mobilu místo animace grafiku itemu (např. pro rybičky plující ve vodě dám mobile s grafikou itemu rybiček)

Edit by Geo: Uvedený příklad by měl být proveden pomocí grafiky předmětu na equipu
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#15
Dalo by se přidat do maker něco na těžbu dřeva. S makrem se už dá slušně kopat, ale dřevorubectví stojí stále na .. nic moc.
Makro jako například (vytěž strom) by byla aspoň malá náhrada oproti kopání x)
„Hledej to co nevidíš, i v temnotě pravdu zříš, nepřítel se neukryje, o čem víš tě nezabije.“
#16
Ja bych to rovnou vsechno zautomatizoval a hotovo *ironickej smajlik*
#17
Zkus ho definovat lidskou řečí (vytěž strom - co má přesně udělat).
#18
Zacílím strom .. bude kopat dokud nedokope strom Smile
„Hledej to co nevidíš, i v temnotě pravdu zříš, nepřítel se neukryje, o čem víš tě nezabije.“
#19
Staci si nadefinovat Pouzit nastroj - Zacilit posledni, nastavit si pauzy a opakovani makra a ono ti to ten strom uz vytezi.. Jediny co musis udelat je zacilit si ho pred spustenim makra jednou rucne a na konci vypnout makro.
Moznosti jsou uplne stejny jak u toho miningu, samozrejme s rozdilem, ze mining se vzdy dela jen jednou na danym policku.
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
#20
a strom nevíš kolikrát sekneš no
„Hledej to co nevidíš, i v temnotě pravdu zříš, nepřítel se neukryje, o čem víš tě nezabije.“



Skok na fórum: