Já mám Stiga prostě rád, on se na nic nečertí a napíše svůj názor.
Možná to ještě zkusím teda trochu sepsat přehledněji bez nějaké omáčky a zkusím i odpovědět Stigovi.
Moje návrhy:
- snížení doby pěstování plodin o 50% dolů - třeba i snížený počet úrody ale klidně bych úrodu nechal
- snížení šance onemocnění zvěře a menší časovou náročnost(pobyt na farmě ne každý den nebo jak to je) pro farmáře při chovu zvěře
- přidání důležitých věci pro hru do prodeje k NPC(minimálně bych dal šipky a pak zjistil s čím je akutní problém ve hře - ale myslím že GM určitě dobře ví čeho je nedostatek, od někoho jsem slyšel požadavek třeba na toho koně... to by chtělo udělat čistě téma o tomhle kde by lidi psali s čím mají vážné problémy a pak zvážit přidání) Já osobně zkouším trpaslíka s kuší a žebrat o šipky mě vážně nebaví. Proto uvažuju nad tím, jestli ho mám vůbec hrát nebo ne.
Reakce pro Stiga:
- to je pravda, Qty tě dají myslím na 3 level... nicméně musíš ty Qty znát a musíš mít potřebné věci ke splnění
- i tak je 3 level obyčejný zabiják práčků a krys, nevidím důvod proč tuhle úvodní část nepřeskočit a dát lidem z Q třeba 5 level? Čemu by to uškodilo? Popravdě neznám hru, kde by byla postava tak neschopná jako je na Manawydanu. Ono i v Ultimě máte třeba NB hřbitov kde si něco zabíjíte. Ale nikdy jsem se nesetkal se shardem, kde nezabijete velkou krysu třeba ani na 7 levelu.
- navíc je tady základní výbava fakt drahá, kožená zbroj a nějaká zbraň vás vyjde na pár zlatek určitě, postava na začátku po splnění Qtu má něco kolem zlatky
- klidně bych dal z nějakého Qtu základní výbavu pro dané povolání a víc peněz do začátku
- navíc nepřicházím na ani jednu pozitivní věc, která z tohoto plyne (tvrdý začátek/neschopná postava)
- já osobně jsem prošel dost shardů a hrál pár let, takže já to přežiju, ale já myslím hlavně na ty lidi, kteří sem snad někdy přijdou a budou si tím muset projít
- RP novinky, ano vždycky je na webu jedna novinka, která je ještě hozená v dolní části webu
- jako asi je to otázka vkusu a nechci tady dělat reklamu, ale třeba novinky na Kelevaru nebo Andarii(prakticky stejný systém jen jeden to má na hlavní straně, další pod odkazem) jsou příklady, kde bych se inspiroval
- každopádně mi přijde dost ostudná sekce webu pod názvem KRONIKA, kde je to vedené pod RP datem a navíc je to roky staré... pokud na to někdo omylem klikne a bude to považovat za aktuality tak nevim
- takže pro mě jsou RP novinky pro RP shard slabší
- no a k těm prioritám... samozřejmě musím souhlasit i s tvým názorem, který má taky nemalou důležitost... ale ty se bavíš o věcech, které můžou trvat další roky... kde bude UO za pár let? Ono i dneska jsou hráči UO takový nostalgičtí veteráni
- nemyslím si že by se to mělo nějak moc posunovat a čekat že za rok za dva se ti hráči pohrnou, dneska už jedou jiné hry
- tohle je potřeba promyslet, ale určitě ne moc odkládat... jsou věci jak se ty lidi dají udržet, zabavit
- udělejte ze dvě frakce, dejte jim úkoly, postavte je proti sobě...
- ale říkám věci jako je balanc povolání, kvalitní dungy, zapojení všech povolání, aby se cítili všichni k něčemu není sranda a není to práce na pár měsíců
- dejte GM podporu orkům když se snaží, cokoliv
- chybí tu nějké cíle, dražší věci, věci za čím se da jít atd...
No a post Aneroth je prostě super a nedá se mu nic vytknout. Navíc je to pohled "nové postavy" a hlavně upřímný názor. To jsou přesně ty názory, které potřebujete.
Možná to ještě zkusím teda trochu sepsat přehledněji bez nějaké omáčky a zkusím i odpovědět Stigovi.
Moje návrhy:
- snížení doby pěstování plodin o 50% dolů - třeba i snížený počet úrody ale klidně bych úrodu nechal
- snížení šance onemocnění zvěře a menší časovou náročnost(pobyt na farmě ne každý den nebo jak to je) pro farmáře při chovu zvěře
- přidání důležitých věci pro hru do prodeje k NPC(minimálně bych dal šipky a pak zjistil s čím je akutní problém ve hře - ale myslím že GM určitě dobře ví čeho je nedostatek, od někoho jsem slyšel požadavek třeba na toho koně... to by chtělo udělat čistě téma o tomhle kde by lidi psali s čím mají vážné problémy a pak zvážit přidání) Já osobně zkouším trpaslíka s kuší a žebrat o šipky mě vážně nebaví. Proto uvažuju nad tím, jestli ho mám vůbec hrát nebo ne.
Reakce pro Stiga:
- to je pravda, Qty tě dají myslím na 3 level... nicméně musíš ty Qty znát a musíš mít potřebné věci ke splnění
- i tak je 3 level obyčejný zabiják práčků a krys, nevidím důvod proč tuhle úvodní část nepřeskočit a dát lidem z Q třeba 5 level? Čemu by to uškodilo? Popravdě neznám hru, kde by byla postava tak neschopná jako je na Manawydanu. Ono i v Ultimě máte třeba NB hřbitov kde si něco zabíjíte. Ale nikdy jsem se nesetkal se shardem, kde nezabijete velkou krysu třeba ani na 7 levelu.
- navíc je tady základní výbava fakt drahá, kožená zbroj a nějaká zbraň vás vyjde na pár zlatek určitě, postava na začátku po splnění Qtu má něco kolem zlatky
- klidně bych dal z nějakého Qtu základní výbavu pro dané povolání a víc peněz do začátku
- navíc nepřicházím na ani jednu pozitivní věc, která z tohoto plyne (tvrdý začátek/neschopná postava)
- já osobně jsem prošel dost shardů a hrál pár let, takže já to přežiju, ale já myslím hlavně na ty lidi, kteří sem snad někdy přijdou a budou si tím muset projít
- RP novinky, ano vždycky je na webu jedna novinka, která je ještě hozená v dolní části webu
- jako asi je to otázka vkusu a nechci tady dělat reklamu, ale třeba novinky na Kelevaru nebo Andarii(prakticky stejný systém jen jeden to má na hlavní straně, další pod odkazem) jsou příklady, kde bych se inspiroval
- každopádně mi přijde dost ostudná sekce webu pod názvem KRONIKA, kde je to vedené pod RP datem a navíc je to roky staré... pokud na to někdo omylem klikne a bude to považovat za aktuality tak nevim
- takže pro mě jsou RP novinky pro RP shard slabší
- no a k těm prioritám... samozřejmě musím souhlasit i s tvým názorem, který má taky nemalou důležitost... ale ty se bavíš o věcech, které můžou trvat další roky... kde bude UO za pár let? Ono i dneska jsou hráči UO takový nostalgičtí veteráni
- nemyslím si že by se to mělo nějak moc posunovat a čekat že za rok za dva se ti hráči pohrnou, dneska už jedou jiné hry
- tohle je potřeba promyslet, ale určitě ne moc odkládat... jsou věci jak se ty lidi dají udržet, zabavit
- udělejte ze dvě frakce, dejte jim úkoly, postavte je proti sobě...
- ale říkám věci jako je balanc povolání, kvalitní dungy, zapojení všech povolání, aby se cítili všichni k něčemu není sranda a není to práce na pár měsíců
- dejte GM podporu orkům když se snaží, cokoliv
- chybí tu nějké cíle, dražší věci, věci za čím se da jít atd...
No a post Aneroth je prostě super a nedá se mu nic vytknout. Navíc je to pohled "nové postavy" a hlavně upřímný názor. To jsou přesně ty názory, které potřebujete.