01.09.2013 v 22:02
Pozor, postih do obratnosti bude počítán stále podle perku té součástky.
Zaokrouhlení celkového typu zbroje se týká bojového systému (postihy do útoku a obrany).
Ceny u NPC:
Vezme se tabulková cena.
Upraví se o kvalitu (50% mizerná až 130% Mistrovská).
Upraví se o činost: NPC prodává = x2, NPC kupuje = x0,5.
Pokud šípy stojí 72, bude NPC průměrnou kvalitu vykupovat za 36, prodávat za 144. Mizernou kvalitu bude prodávat za 72 (50% x 2) a vykupovat za 18 (50% x 0,5).
Pokud jde o starého vendora nastaveného skrz XML, tak tam jsou tuším věci v mizerné kvalitě -> prodej za 72, výkup za 18 -> žádná chyba.
Pokud je to jinak, je potřeba upřesnit o který typ vendora jde a kde se ta cena zobrazuje.
PS: To že hráč prodává zboží za stejné ceny jako vendor není problém vendora. Hráč si může nastavit cenu jakou chce.
Zaokrouhlení celkového typu zbroje se týká bojového systému (postihy do útoku a obrany).
Ceny u NPC:
Vezme se tabulková cena.
Upraví se o kvalitu (50% mizerná až 130% Mistrovská).
Upraví se o činost: NPC prodává = x2, NPC kupuje = x0,5.
Pokud šípy stojí 72, bude NPC průměrnou kvalitu vykupovat za 36, prodávat za 144. Mizernou kvalitu bude prodávat za 72 (50% x 2) a vykupovat za 18 (50% x 0,5).
Pokud jde o starého vendora nastaveného skrz XML, tak tam jsou tuším věci v mizerné kvalitě -> prodej za 72, výkup za 18 -> žádná chyba.
Pokud je to jinak, je potřeba upřesnit o který typ vendora jde a kde se ta cena zobrazuje.
PS: To že hráč prodává zboží za stejné ceny jako vendor není problém vendora. Hráč si může nastavit cenu jakou chce.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.