Noob Dotazy
Mělo by to psát nějakou hlášku. Obecně to tuším je že můžeš nahradit pouze každé čtvrté WoP.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
mno, ale třeba Igni yeno evart mi seslat jde
Odpovědět
Igni yeno evart neobsahuje Van, tam se tím svitkem nic nenahrazuje, ne?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
tam jsem nahrazoval svitkem Evart Biggrin
Odpovědět
Pohyblivost (pasivní) – postava má zvýšenou šanci na vyhnutí se útoku. Výše bonusu závisí na stupni perku a výši vlastnosti „Obratnost“

Zajímalo by mě jak vysoký to asi dává bonus, nejde mi o přesná čísla, spíš když mám řekněme obratnost 100, jestli to dá bonus 1-10% ke skillu nebo se to pohybuje spíš v desítkách 10-40% .. zkrátka nějaky orientační bod jak moc se tenhle perk vyplatí :-)
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Odpovědět
Hodnota skillu Parry (Uhýbání?) je násobena... Uh, ne, tento perk asi nyní nemá cenu.
Nejvyšší Pohyblivost vynásobí Uhýbání (pro účely CS) x (1 + 0,1 + 10 * Obratnost * 0,0001),
tj. při maximální Pohyblivosti a dexteritě 100 se Uhýbání zvýší o 20%... což je prd. (10 x 1,2 = 12, 100 x 1,2 = 120)
V kódu CS4 mám override těchto hodnot, kdy počítám s maximálním bonusem 5+(0.5-0.17 podle perku)*obratnost, tj. bonus do Uhýbání +22 s perkem 4 a obratností 100.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
Mohl by mi někdo prosím zkorektnit a zkontrolovat tenhle krátký script? Rád bych ho napojil na jedno npc (jedná se čistě o designovou věc)

Kód:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<Interaction ID="Orel">
 <Procedure ID="OnSee">
 <!-- Vybere náhodně text -->
<Emote>@RandomString("Pozoruje vodu","Píská","Nalétává do vody","Loví Rybky","Bystře hlídá okolí")@
</Emote>
   <Trigger WaitOn="OnSee" Range="6" />
   <if>
       <req>target.IsWarrior</req>
        <emote>Roztáhl svá silná křídla</emote>
        <End />
   </if>
   <if>
       <req>target.IsRanger</req>
        <emote>Zbystřil na tebe</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsMage</req>
        <emote>Zvědavě si tě prohlíží</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsPriest</req>
        <emote>Vzlétl a udělal obrátku</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsAlchemist</req>
        <emote>Zaprskal a vzlétl</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsRogue</req>
        <emote>Začal si hlídat hnízdo</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsCraftsman</req>
        <emote>Vypadá, že by uvítal bidýlko</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsBlacksmith</req>
        <emote>Zacvakal zobáčkem</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsFarmer</req>
        <emote>Začal poskakovat a prosit o nějaké jídlo</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsBard</req>
        <emote>Zapískal krátkou melodii</emote>
        <End />
   </if>
   <Wait Time="10"/>
 </Procedure>
</Interaction>
Odpovědět
Jen jedna věc, když ti tam přijdou najednou např. 3 hráči a 2 peti, tak se každému spustí daná interakce = spustí se 5x. Přidej na začátek:

Kód:
<Req>target.Profession !="Nobody"</Req>
<Req>this.IsExpired("Yell")</Req>
<Expire Target="this" Name="Yell" Minutes="1" />

Tak se spustí pouze hráčům a bude dále pokračovat pouze jednomu.
Odpovědět
a mám to hodit do slotu před první podmínku nebo už dovnitř podmínek?
Jinak je script v pořádku? Ready pro nasazení?
Odpovědět
Dej to hned za:
Kód:
<Procedure ID="OnSee">

Mno, jestli je v pořádku to se projeví až po nasazení. Biggrin

A ještě kokám, že tohle nemáš jako první:
Kód:
<Trigger WaitOn="OnSee" Range="6" />
Odpovědět
Kód:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<Interaction ID="Orel">
 <Procedure ID="OnSee">
 <Trigger WaitOn="OnSee" Range="6" />
 <Req>target.Profession !="Nobody"</Req>
 <Req>this.IsExpired("Yell")</Req>
 <Expire Target="this" Name="Yell" Minutes="1" />
 <!-- Vybere náhodně text -->
<Emote>@RandomString("Pozoruje vodu","Píská","Nalétává do vody","Loví Rybky","Bystře hlídá okolí")@
</Emote>
   <Trigger WaitOn="OnSee" Range="6" />
   <if>
       <req>target.IsWarrior</req>
        <emote>Roztáhl svá silná křídla</emote>
        <End />
   </if>
   <if>
       <req>target.IsRanger</req>
        <emote>Zbystřil na tebe</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsMage</req>
        <emote>Zvědavě si tě prohlíží</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsPriest</req>
        <emote>Vzlétl a udělal obrátku</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsAlchemist</req>
        <emote>Zaprskal a vzlétl</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsRogue</req>
        <emote>Začal si hlídat hnízdo</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsCraftsman</req>
        <emote>Vypadá, že by uvítal bidýlko</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsBlacksmith</req>
        <emote>Zacvakal zobáčkem</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsFarmer</req>
        <emote>Začal poskakovat a prosit o nějaké jídlo</emote>
        <End />
   </if>
       <req>target.IsBard</req>
        <emote>Zapískal krátkou melodii</emote>
        <End />
   </if>
   <Wait Time="10"/>
 </Procedure>
</Interaction>
Takže asi nějak takhle, tááák kdopak mi to nahodi na NPC? :-)
Odpovědět
Můžu se zeptat, jak to funguje, když chci knihu předělat na knihu receptů? 
Měl jsem totiž dvě malé dubové knihy, jedna z nich kvalita výborná - 115 stran, druhá kvalita mistrovská 200 stran.
Když jsem je předělal na knihy receptů (tím, že jsem na ně hodil svitek s receptem), tak výborná má 43 stran, mistrovská však jen 30 :-(.
Odpovědět
rád bych dodal že tohle mě taky zajima, kolikrat ve hře vidim knihu na recepty co ma 40+ stránek a ja mam se štěstím tak 16
Odpovědět
Počet stránek lze zvýšit vkládáním čistých svitků, nebo snížit vytrháváním stránek.
Generovaný počet stran prověřím.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
Z toho, co vím, tak nezávisle na kvalitě knihy má malá kniha na recepty 15 stran, střední 30 a velká 60. Ale pokud jde o doplňování svitků, zdá se, že to funguje pouze na obyčejné knihy, na receptáře se změna stran vztahuje pouze tehdy, když do knihy vložíš svitek ještě před tím, než z ní uděláš receptář. Do receptáře se mi svitek vložit nepodařilo.
Odpovědět
To je pravda, omlouvám se za dezinformaci.
Obsah list v řemeslnické knize se řídí počtem svitků v knize z které je vyrobena.
Počet svitků v knize se řídí výrobním návodem knihy + svitky které do knihy sami přidáte nebo vytrháte. Kvalita knihy nehraje roli.
Na výrobu Malé dubové knihy se používá 15 svitků - tolik by měla mít stránek pro krafta po převedení.
Vícestránkové jsou tedy větší knihy, knihy do kterých byly před konverzí přidány svitky, nebo knihy vytvořené před úpravou systému knih.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
Děkuji za odpovědi. 
Pokud mám tedy např. velkou dubovou knihu, tak bude mít jako kniha na recepty 60 stran + počet svitků, který do ní před předěláním naházím?
Nezáleží tedy na kvalitě ani na dřevě, ze kterého je kniha vyrobena?
Odpovědět
Přesně tak, pro výrobu řemeslnické knihy záleží jen na počtu svitků v knize.
Kvalita knihy má vliv pouze na počet stránek v normální psané knize, kde se počet vložených svitků přepočítává na stránky.

Dodatečných svitků lze vložit myslím jednou tolik co jich tam je - Malé knihy tedy lze nacpat až na 30 svitků (15 výrobních + 15 vložených).

Ještě abych nezapomněl - pomocí dovednosti písemnictví lze kopírovat obsah řemeslnické knihy do jiné.

A poslední věc - kvalita knihy rozhoduje o rychlosti opotřebení. Pokud přidáváš knihu do výroby (= +5 do výrobního skillu) tak více kvalitní knihy mají menší šanci na poškození.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
Díky za odpovědi a spoustu užitečných informací :-)
Odpovědět
Zamyslím se nad možností přidávat stejným způsobem stránky i do řemeslnické knihy.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět



Skok na fórum: