19.05.2016 v 12:19
Pokud se vysokém levlu vyplatí ztrácet čas s low level dungem, tak je asi někde problém.
To nemají na práci nic výhodnějšího nebo lepšího, než tohle?
Komu tak moc vadí protahování craftů? Vždyť to tady bylo vždycky... A není fér psát jen o craftech, vždyť protahování se netýká jen craftů ale celkově všech povolání. Naopak je to nefér proti craftům, protože craft fakt nemá moc jiných možností jak rozumně expit.
V čem je vlastně ten smysl trestat crafta a omezovat ho? To se zase nelíbí nějakému namaxovanému craftovi, aby neměl konkurenci? Nebo aby ti chudáci taky museli strávit x let u makrování? Vždyť i craft se chce zabavit a ne jen tupě hodiny těžit... Navíc co si pamatuju, tak spousta lootu a pokladů obsahuje právě materiál ke craftu.
Takže souhlas s Aneroth i s Ilicuisem.
Podle mě by lehké a střední dungy prostě neměly být pro vysoký level výhodné a těžký dungeon by zase nikdo neměl sólovat...
Tohle je opět jen snižování hratelnosti a vůbec to není kompatibilní se zvyšováním populace shardu. Což je mám pocit teď hlavní cíl.
To nemají na práci nic výhodnějšího nebo lepšího, než tohle?
Komu tak moc vadí protahování craftů? Vždyť to tady bylo vždycky... A není fér psát jen o craftech, vždyť protahování se netýká jen craftů ale celkově všech povolání. Naopak je to nefér proti craftům, protože craft fakt nemá moc jiných možností jak rozumně expit.
V čem je vlastně ten smysl trestat crafta a omezovat ho? To se zase nelíbí nějakému namaxovanému craftovi, aby neměl konkurenci? Nebo aby ti chudáci taky museli strávit x let u makrování? Vždyť i craft se chce zabavit a ne jen tupě hodiny těžit... Navíc co si pamatuju, tak spousta lootu a pokladů obsahuje právě materiál ke craftu.
Takže souhlas s Aneroth i s Ilicuisem.
Podle mě by lehké a střední dungy prostě neměly být pro vysoký level výhodné a těžký dungeon by zase nikdo neměl sólovat...
Tohle je opět jen snižování hratelnosti a vůbec to není kompatibilní se zvyšováním populace shardu. Což je mám pocit teď hlavní cíl.