Hodnocení tématu:
  • 2 Hlas(ů) - 3 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[RT] Whitey
Geo slíbil že se podívá na ten server.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
Server stojí na chybě savu, Geo bohužel neměl víc času. Snad bude mít víc teď, já se na server nedostanu.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
Omlouvám se, pád v 17:37 jsem způsobil já.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
Varování:
Systém mi vyhodil zprávu o pokusu použít GM příkazy postavou s nedostatečným oprávněním, tj. hráčem.
Technicky by to nemělo být možné, ale pokud zjistím že někdo používá skrz nehlášený bug GM příkazy, bude následovat permanentní BAN.

Seznam příkazů dostupných na vaší úrovni oprávnění je dostupný skrz příkaz [help. Je v něm vše co je vám dostupné, povely mimo tento gump vám nebudou (neměly by) fungovat.
Pokud najedete myší v gumpu na příkazu, zobrazí se i krátká nápověda.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
Snažím se řešit současný stav. Při tom jsem v logu možná objevil jednu z příčin současných lagů, zlobí "flákání bojových NPC" (MeleeAI_Wander).
Zkusím se jim podívat na zoubek.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
(13.10.2019 v 07:34)Whitey napsal(a): Snažím se řešit současný stav. Při tom jsem v logu možná objevil jednu z příčin současných lagů, zlobí "flákání bojových NPC" (MeleeAI_Wander).
Zkusím se jim podívat na zoubek.

Pokud mi Whity pošleš kus logu před pádem kouknu na to taky něco podobné jsem řešil a byl oto překvapivě až do takové dálky že to spáwnovalo špatné npc (úplně nečekané)
Odpovědět
Log poslat nemůžu, je tam moc interních informací.
Pro řešení si dělám utilitu která zkontroluje waypointy.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
(14.10.2019 v 08:02)Whitey napsal(a): Log poslat nemůžu, je tam moc interních informací.
Pro řešení si dělám utilitu která zkontroluje waypointy.

Super
Odpovědět
Řeším letecký den s mobilem, tak toho o víkendu si moc neudělám.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
Doplňující informace k "setům" zbrojí které se teď zavedly ve hře:
Na sílu efektu setu má vliv kvalita. Za kvalitu setu se bere kvalita nejhorší součásti setu.
Vliv kvality je standardní, tj. Mizerná = 50% efektu, Mistrovská = 130% efektu.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
Upravil jsem systém AFK. Nejde mi o to víc vás prudit, ale aby nevyžadoval dodatečné zásahy GM.
Není už nutné chtít po GM snížení stupně AFK za dobré chování, nebo se vztekat nad stopnutými OnlineXP.

Druhou částí na kterou se chci zaměřit je Známkování - chci ho zrušit, protože jeho funkčnost je sporná.
Známkování má vliv na OnlineXP. Aby jste po odstranění Známkování o nic nepřišli tak chci změnit výpočet OnlineXP.
Chci to udělat podle počtu hráčů na servru:
OnlineXP = 6 + počet hráčů online / 3 (strop 12).
6XP odpovídá známce 3 (tj. to co by jste teď měli dostávat normálně bez známek),
12Xp odpovídá cca známce 1 (13XP je to myslím přesně, ale 12 je kulatější Smile )
Čím víc vás bude hrát současně, tím líp pro vás (a pro MW).

Jaký je názor vás hráčů?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
Osobně mi to jako craftovi, který se snaží i o nějaké RP a tudíž má dlouhodobě nějakou známku (nevím ale jestli je tu aktuálně dal někdo plošně a nebo je známka zasloužená), uškodí. Vzhledem k minimálnímu zisku XPFA, o čemž už se ale hovoří jinde, je to poměrně ztráta, když uvážím že za tento týden jsou mé zkušenosti následující:

18 410 za řemeslnické zakázky
10 000 pasivní (onlinexp)
432 aktivní zkušenosti (xpfa)

Abych dostával víc expů za to, že craftím v době, kdy zrovna někdo jde dung mi příjde trochu zvláštní a v momentě, kdy celá naše společnost (3 crafti) craftí mít +1 xp každou minutu je trochu chabá, obzvlášť pokud zrovna hrajeme čistě RP a nepracujeme na zakázkách. Navíc jako hráč utrácím peníze i za čistě RP věci a eye-candy a snažím se vnést RP interakce i tam, kde by běžně nemusely vůbec být, a myslím si, že je vhodné mít mechanismus odměnění hráče za takovouto aktivitu. Nicméně chápu tu motivaci na logování v nějaké žhavé hodince.

A ještě pro zasmání: když uvážím, kolik času musím strávit ve hře, abych zaplatil jako craft nájem, tak většinu času ve hře trávím sám a jsem za tu známku vlastně nesmírně rád. Biggrin
Odpovědět
Souhlasím s Hallim. Možná by bylo dobrý, kdyby počet online hráčů nějakou (menší) roli hrál, ale hlavní zůstala i nadále známka?
Moje zkušenosti za tento týden jsou:

6 585 za řemeslnické zakázky
8 043 online XP
558 XPFA
Odpovědět
Tiez si myslim, ze my RPici z toho pak vydeme zle a bola to aj urcita motivacia tento RP server udrzovat RP serverom Smile
Suhlasim s Hallim.
Odpovědět
Osobně mi přišlo že známkování je víc o známostech, než o RP. Stačí mít pár kamarádů nebo spřátelené GM, a XP jsou na světě.
Druhým důvodem je koncept "MW bez GM" - stále se snažím aby všechno mohlo běžet samo, bez nutnosti zásahů GM.
(ne že na MG GM nechci, ale jejich nepřítomnost nesmí blokovat důležité věci)
Pokud současný stav vyhovuje (Známkování s vlivem na OnlineXP), nechám ho jak je.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět



Skok na fórum: