(04.07.2010 v 19:45)Factor napsal(a): 4Noobel: Následující situace -
Právě byla vypnuta podpra originálního klienta, po celodení dřině v dole bez maker si spokojeně jdu z dolu s plně naloženym koněm. Tam ty. Pojedeš mě, sebereš celodenní práci, s pokojeně kráčíš pryč.
Poprvé, to nasere.
Podruhé, už máš chuť s tim seknout.
Potřetí, vzdáváš to.
Podle mě to hodně lidem zkazí hru.
A pokud tě někdo takhle otravuje existuje hláška OKH ... proto byla vytvořena ne?
To je přesně ten důvod proč jsem odešel z DP
edit: ta větší 1/3
Ah, mozna is ten navrh precti znova... Utocit by se mohlo na kohokoliv kdykoliv, samozrejme RP. Lootovat by se mohli maixmalne penize. V pripade, ze by oba meli PvP flag, mohli by si lootovat i zbytek. Nejmel by se RK. Takze k tve situaci: Zabiju te poprve, vezmu ti tvych 500 stribrnych, protoze zbytek mas v bance. Zabiju te podruhy, nevezmu ti nic, zabiju te potreti, budu potrestan za RK...
A ta vetsi tretina ani ne. Labus svuj hlas pesunul na moznost b, Sokar si taky neni jisty. Radstar neni hrajici hrac. 2 kamosi z tabora mi psali ze by tez byli pro zmenu.
OKH povazuju za jeste vetsi blbost jak aktualni pravidla a proto nemam zajem ji uzivat. Nemluve o tom, ze kdybych to mel brta vazne, OKH by se dala spis zneuzivat... Napriklad v jiz zminenych dungeonech.
A pak nehraji na RP shardu z toho duvodu, abych zavirkoval jak o zivot a abych se kryl za system a vsem nadaval na potkani, dik, nemam zajem.
A pokud jsi jak rikas craft a cele dny jsi v dole, nemas zadne nepratele v konkurencni guilde, nevidim duvod, proc by te nekdo pojizdel. Moje 1 lvl chary taky nikdy nikdo nezabil, pokud nemel duvod.
Dalsim plusem je to, ze muze vzniknout spousta dalsich interakci mezi hraci. At jiz mezi armadou, starostou, nebo ruznymi spolky...
EDIT1: A uz vubec by me zajimalo, jaky je teda vas RP zazitek, kdyz si neohrozene kracite v dole, cely dny kopete a pak to akorat odvezete do banky a zpracujete.
EDIT2: Omlouvam se za ten utocny ton, ale nejak se mi nepodarilo ho vynechat :-/ Tudiz to neberte jako osobni utok(tak to mysloeno neni), ale radeji se zamyslete nad pointou prispevku.
EDIT3: Navic, kdyz se podivame, proc WD navrh padl. Duvody jsou 2. Problem s lidmi, kteri hraji vic charu, coz plne chapu. Navic s tim, jak je tu malo hracu se s jendou postavou na hrace tvori malo vztahu, malo charakterovyhc typu postav a takto je svet pestrejsi. Proto bych hre vice postav nebranil.
Druhym duvodem jsou lide, kteri jeodu pouze po mamonu a obavaji se, ze o nej prijdou.