Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Změna systému zkušeností
#1
Trošku jsem přemýšlel proč nehraji a nebaví mě to jako některé ktere jsem na MW přitáh poté mě poslali někam že je hra nebaví nebo že by je bavila ale vše je pomalé.
Je to jeden základní kámen úrazu na MW který je a divím se že jsem si toho všim po tak dlouhý době a nikdo jinej si toho nevšimnul. Ve hře je dost možností jak získat zkušenosti to ano...ale POČET kolik těch zkušeností hráč získá je minimální a boužel to je ten problém.
Ten herní postup kterej je na MW tak neskutečně pomalej odradí takový množštví lidí že mi je z toho špatně. Vím že budete protestovat ale to je tim že se toho bojíte že si nedokážete připustit že je tady něco špatně. Máme zde stálou komunitu 40+- hráčů které hra baví z několika důvodů ale proč těch hráčů nemít 2x tolik nebo třeba 3x? já věřim že je to možné ale boužel momentální stagnací systému rozdělování zkušeností toho na víc nedosáhnem.
I podtemno by se dalo rozjet což je veliká škoda že neni využitý.

Proto navrhuji zvýšit růst expů ze všech činností klidně o 50-100%
Manawydan brání powergamingu což je velká škoda.
Někdo prostě nemá na to aby mohl vysedavat několik hodin u MW a koukat jak mu expy lezou pomocí "online expu" který jsou boužel primárním rustem
Přijde mi hodně nevyužit systém nahodnýho rozdělováni expů z dělané činnosti(když bojuju dostavam, expy za boj ale co to je 2expy za hodinu? tohle bych chtěl zefektivnit o třeba 200% aby se prostě lidi hejbali a bojovali a nenudili se zavřený v baraku klikající na truhlu nebo sekající u stromu(to jsem taky jednu dobu dělal) ale možnost toho aby hráč vyběh prostě do přírody a posekal všechno co vidí tu chybí a to je škoda vím že se vám to nelíbí ale o tomhle systém expů a levlování je. Proč bránit někomu kdo chce takhle aktivně hrát ? Lognout poflákat pulku přírody na MW a jít zase off do hospody? Ano je to možný i ted ale to co člověk z tohodle získává akorát tak hovno a zkaženou náladu a né radost z postupu ve hře. Dáme si trošku matematiky

Hráč který potřebuje pro dosažení 20lvl 230 000 zkušeností pokud by hráč vykonával činnost zabíjení vlků. Náš zabiják vlků který získá za každého zabitého vlka 4zkušenosti musí vlků zabít přesně 57 500 celkem nepředstavitelné množštví že? Proto hráč raději volí možnost sedět v baráku a čumět na filmy. S hodnocením od GM které by mělo být za odměnu ale boužel se stává rutinou jinak by se hráči už tuplem nikam nehli.
Online expy byli plánovaný jako takový zpříjemnění RP hráčů a jejich podpora aby nemuseli běhat po lesích a vraždit vše na potkání. Boužel dnes sedí většina "RP" hráčů v barákách a honěj si potom vylezou z baráku jako narubaný borci a hrajou si na hrdiny- to je škoda...Dáme si proto další příklad hráč získává s hodnocením od GM 13 expů za minutu jak jsem výše psal, je to rutina dostat GM známku jelikož by se tuplem nikam nedostali.
dosažení 20levlu pomocí online expů zabere přesně 294 hodin pro srovnání to přirovnám s Trilogií Pána prstenů rozšířený edice která celá trvá 665minut něco okolo 11hodin museli byste celou serii vidět 27 krát abyste získali 20lvl...a já se ptám. Vy máte tolik času ? jen na podělanej 20lvl?

Chce to změnu nemyslíte si? v dnešním světě u takhle starý hry takový moře času. Sám sem strávil hraní WoWka přes 100dní čistýho času za rok a čtvrt na pitomym freečku(lidi jsou tam fajn s některejma jsem se viděl a na srazích vídat budu) stratil jsem tim 100dní života a nechci znovu, a podle mě nikdo nechce. Je čas posunout Manawydan na vyšší úroven a zrychlit.
Vím že nechcete aby byl hned každej na maximalnim levlu ale pokud se bude aktivně zapojovat do hraní, expit a dělat to všechno okolo tak proč by nemohl?

Tak to je tak všechno co jsem měl na srdíčku...Ninja jde se diskutovat Smile
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
#2
Co na to říct, v zásadě nebylo řečeno nic, s čím bych nesouhlasil. Nedokážu si představit, jak PvM hráči dokážou na Manawydanu vůbec existovat, investovat desítky hodin do toho, aby mohli vyzvat na souboj alespoň ty Nebezpečné šílence, to musí vyžadovat už nějaké nervy.

Jednu věc musím podotknout, aby nedošlo k tomu, co už se stalo v topicu, kde se diskutovalo o ceníku úprav - nenamlouvejte si, že tomu rozumíte. Založte si postavu, zkuste udělat alespoň ten mizerný level deset, a pak teprve Nazgelovi oponujte. Ono s [add je všechno strašně jednoduché a kalkulovat jen s číselnými hodnotami na fóru pak nedává odpovídající výsledky. Je důležité nebýt održen od herní reality.
#3
No což o to... ta jedna postava v tomhle systému se za ...dva nebo tří měsíce nějak vyexpit dá nejlépe dost aktivním hraním. Ale ten co ho nebaví z tý škály Rasy a Povolání hrát jen jednu postavu je to běh na nekonečnou trasu. Takže ja s tím, že zkušenosti tu jsou bída souhlasim.
#4
Na jednu stranu musím souhlasit s tím co je zmíněno výše a docela se to potkalo i s mou myšlenkou z dnešního rána a to udělat nějaké "double exp gaining weekends" nebo něco v tom smyslu. Přitáhlo by to jednak hráče, kteří nemají v pracovních dnech tolik času a druhak by se tohoto stavu mohlo využít k pořádání různých questů, eventů atp. Zabily by se tak 3 mouchy jednou ranou:
- více lidí o víkendech,
- více zábavně stráveného času pro lidi o víkendech (ať už na questech nebo dungy atp.),
- questy, příběhy, nějaký posun děje.

Na stranu druhou příliš rychlý růst by hráče možná trochu ochudil o tu radost z oného postupu na vyšší úroveň a pocit řekněme hrdosti, že jsem to kousnul a tu úroveň dosáhl prací (nutno podoknout, že pro někoho to prostě není zábava, dokud není na lvl20+). Rychlý růst by přinesl rychlý max lvl a tím i pro spoustu lidí důvod k ukončení hraní, jelikož už hra nemá co dát.

Takže najít nějaký vhodný kompromis a podchytit ty hráče tak, aby si nezapamatovali jen rychlý exp. ale i zábavu pomocí questů, kterou by měl MW být schopen nabídnout i pro lidi s max. lvl Wink
Rimoy Agarnish - [Renom Ordo]
"Jen silný donutí osud. Slabého donutí osud sám." - Konfucius
#5
To, že se dosáhneš max lvl tak už to bejvá na všech MMORPG Smile
Pokuď tě ta postava baví z RP tak ji můžeš hrát při lvl 1-15-max.
Když tě baví levelování máš tu dalších 5 slotů pro postavy.
#6
Podle mě, si to Gm uvedomují, ale mám pocit že jsem tu kdysi četl že je potřeba vyzkoušet a otestovat slabší lvl, proto je tu taky zatím omezená hranice levelu pokud se nepletu. A když GM dělali hodně qvesty a byly hodně dobrý, tak na nich byla spousta lidí a za dokončení celého qvestu taky gm pridali zkušenosti, takže se dalo i krásně expovat.
Tímto neříkám že expy lezou rychle, jen bráním ty chudáky kteřá se snaží dělat vše pro hladký běh servru Smile.
Světlo se stane stínem, čas se stane nepřítelem a život... život se rozplyne v bolesti.
#7
Tuglyr má v tomhle naprostou pravdu, jsem určitě také pro zrychlení expů, protože je třeba si uvědomit že věk Hrajících UO roste, tím i časová zaneprázdněnost. Hraju půl roku a po půl roce mám postavu na 26 levelu(peklo nad peklo) a to mi ji teď nekteří gm chtějí zabít(dalšímu půl roku tomu fakt nedám, abych prvních 14 levelů sekal dřevo, než sundám vlka)
Zrychlení expů je řešení.

Dále často tu vidíme hráči typu: "nelezou mi online expy, acho jo log out", tohle pak udělají ještě parkát než přestanou logovat, proč? Protože jinak se vyexpit ani nedá a parta se těžko hledá na expení. Za mostra jsou expy v podstatě almužnou, za banditu jeden exp je výsměch k almužně(bandita je jeden z mnoha.

Zrychlené levelování by mělo být alespon do levelu 20.
#8
Zrychlení online xp by vedlo spíš k tomu, že člověk bude sedět v domku a mít dvakrát takovou radost z toho jak mu skáčou xp. Nejsem toho názoru, že by se postava měla vylevelovat za měsíc.
Jsem spíš pro to, aby člověk nepotřeboval alespoň desátou úroveň aby mohl "plnohodnotně hrát" a vyzvat na souboj aspoň ty nebezpečný šílence. Přidat více statických questů za více zkušeností. Nebát se zvýšit odměny za questy dynamické.
A hlavně vymyslet co s tou ekonomikou. (meč z lesklejšího materiálu je možná větší hnací síla než vidina úrovně)
#9
Online expy nezvedat, to urcite ne. A zaroven bych online expy ani nemenil(coz ma WD mozna v planu, tezko rict?) - pro RP server je to prijemnej zpusob, sice ma spousty vad, ale prijde mi to lepsi nez neustali grindovani. Zvednout expy za cinnosti - urcite.

Potom jako nejlepsi zpusob mi prijdou interakce a dungeony. Interakci doufam v budoucnu pribude hodne, nebot mam pro Hamishe uz par napadu, ten je rychle zpracuje, jen mam tedka na poradu trosku neco jinyho. No a do dungeonu se chceme s Hamishem taky pustit, ale prijde mi to zcela zbytecne, dokud neuvidim trosku funkcni bestiar a soubojak - pokud si s dungeonem chci dat vazne praci(a nechci paskvili jaky tu jsou dneska), tak bych to rad delal s tim ze to bude fungovat dyl jak mesic.

K expum za prisery - ty jsou podle vaseho lvlu - cim bliz jste lvlu prisere, tim vic mate expu. Zaklad systemu je dobrej, ale tez to chce poladit(aby obecne za silnejsi prisery bylo vic expu) - napr: za vlka(lvl10) by mel lvl 10 hrac treba 15 expu, lvl 20 5 expu, ale za trola(lvl20) by mel mit rozhodne vic, nez tech 15 expu(treba i 50) - hodnoty jen orientacni(vcetne lvlu monster, nevim, kolik ve skutecnosti maji).
#10
Nastaveni noveho bestiare pocita s mirnym zvysenim (cca 20-30%) expu za potvory. Bohuzel ted nemam cas a sekla sem se na potvorach kolem lvl 9 Biggrin.

Jsem proti zvyseni online expu.

Jsem pro zvyseni odmen na questech, jak statickych, tak nestatickych (dynamickych?) - klidne o 50-100%.

Jsem pro zvyseni odmen za cinnost (kouzleni, crafteni, bojovani, hrani na nastroj, natirani jedu, ...) - klidne o 100% a vic.

At hrac, co ho bavi delat vic veci naraz, dostava vic expu, nez jen ti, co sedi. Je hezke, ze soucasny system podporuje predevsim RP hrace, ale spise mi prijde, ze podporuje nejvice afkery a kopace.

Nenapada me zadny slusny system, ktery by hodnotil automaticky RP hru hracu...nic co by se nedalo ochcat.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


#11
(05.12.2010 v 20:36)Marina napsal(a): Nastaveni noveho bestiare pocita s mirnym zvysenim (cca 20-30%) expu za potvory. Bohuzel ted nemam cas a sekla sem se na potvorach kolem lvl 9 Biggrin.

Jsem proti zvyseni online expu.

Jsem pro zvyseni odmen na questech, jak statickych, tak nestatickych (dynamickych?) - klidne o 50-100%.

Jsem pro zvyseni odmen za cinnost (kouzleni, crafteni, bojovani, hrani na nastroj, natirani jedu, ...) - klidne o 100% a vic.

At hrac, co ho bavi delat vic veci naraz, dostava vic expu, nez jen ti, co sedi. Je hezke, ze soucasny system podporuje predevsim RP hrace, ale spise mi prijde, ze podporuje nejvice afkery a kopace.

Nenapada me zadny slusny system, ktery by hodnotil automaticky RP hru hracu...nic co by se nedalo ochcat.



Ted si ale pomlouvas to co jste jako RT a GM vychvalovali do nebes ..trosku si protirecis !!
#12
kdo co kde zas přechvaluje ... nevidim nikde nic o tom že by si GM chvalili exp system prosimtě
#13
z moji zkusenosti vim ze se da dat prvnich 15 lvlu za 14 dni hodne aktivniho hrani (sedet u toho skoro ve dne v noci).
A i pak se da dat 1lvl co 2-3 dny az do nejaky 25ky.

Kdyz ale mate rozum a nesedite u toho furt tak to jde pomalejs. Nicmene bych nerekl ze se to s dobou na max lvl o tolik lisi dobou oproti namaxovani postavy jinde(jak server tak traba i hry jako wow).

Akorad jinde byva mnohem rychlejsi start. Tady de Prvnich 10 lvl dost pomalu a i na tom 10 lvl to neni zadna slava jak rikaji ostatni.
Mozna by pomohlo kdyby bylo vic vylozene "njůbí zon" postupne odstupnovanych obtiznosti. Kde by si byla schopna poradit skupinka low lvlu, tak aby z toho neco meli a zaroven to pro ne nebyla nejaka rutina s prstem v nose (ale zas aby nebehali 10x nahaty mezi telem a krizem).

Souhlasim ze xp4action by se mohli zvysit/rozsirit na dalsi cinnosti.
Verim ze na interakcich se v budoucnu bude dat nasbirat xp spousta..
Stejne tak by urcite motivovala nejaka obcasna odmena od gm za event/ nejakou pekne zahranou patalii atd... (ano ja vim ze za peknou hru je tu znamka).

A myslim si ze by hodne pomohlo kdyby znamka nevyprchavala realnym casem, ale casem stravenym ve hre.
Lidem co na castejsi logovani nemaji cas by to urcite zprijemnilo hru. Takhle clovek ziska znamku, dva tydny nelogne a xp mu zas jedou snecim tempem.
Inara, Kouzelník|Gwen, ledová princezna|Lisanna, tichý bard|Prune, kněžka Helmova|Taranel, stopař(†)|Tibauld, Velitel Armády(†)|Béda Trávníček, hobit neposeda(?)
#14
No oni tu právě není ani moc NPC co daj NB postavy .... Sliz/Obří krysa/Netopyr možná ještě pár no Smile ale prostě žádná sláva.
#15
(05.12.2010 v 21:42)sarja napsal(a): Stejne tak by urcite motivovala nejaka obcasna odmena od gm za event/ nejakou pekne zahranou patalii atd... (ano ja vim ze za peknou hru je tu znamka).
K tomuhle snad jen ze ja osobne to tak delam, tedy davam rewardy okamzitych xp, nejen za eventy, ale i pokud vidim ve hre hezky zahranou komunikaci mezi hraci, aktivni ucast na schuzich apod. Jina vec je, ze se to asi malokdy dana osoba dozvi, coz ma svoje plusy i minusy.
#16
No, abych řekl pravdu, ta se mi tenhle systém v principu celkem líbí, nenutí postavu kolečkovat spawny, jen proto aby získal xp a místo toho může normálním způsobem hrát...
Rychlost růstu xp mi přijde celkem adekvátní, potíž vidím spíš v tom, že je to spíš konstatní růst za čas, než hodnocení rp (známka je ve většina případů bud žádná nebo 1). Takže mám na věc asi podobný názor jako nooblest, zvedl bych ostatní možnosti získání xp, a zpřísnil hodnocení, aby to opravdu bylo hodnocení a ne jen kontrola zda dotyčný potkal, či nepotkal GM.
Jinak poslední návrh by byl, navázat opotřebení známky ne na real čas, ale na čas ve hře, tzn zjednuduššení situace těm, co nelogují tak často (a tudíž méně často dostanou hodnocení), uměrně tomu bych samozřejmě snížil životnost známky (přeci jen, průměrný hráč není ve hře 24h denně, takže by na tom jinak hodně vydlal).
#17
Presne tak jak rika Stig. Ja taky davam XP za ruzne hracsky i nehracsky vyvolane akce...eventy, rozmluva, schuze, atd...

A ano...taky nikde nevidim, ze by RT chvalil nas exp system...a pokud ho nekdo z RT chvalil, tak ja to nebyla, takze si nemuzu protirecit. Ja mam sve osobni nazory, ktere mohou byt rozdilne od nazoru tymu, to je ale myslim normalni.

Mohlo by se s tim neco udelat no...uvidime co rekne WD.
btw...dobry napad Kaine...
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


#18
Jo a jinak, chtělo by to taky nastvit NPC tak, aby si low lvl dal i něco jiného jak krysi, práčky a veverky (mága nepočítám).
#19
To uz je o pridani NPC...chtelo by to mozna nejake newbie dungy s nejakyma lehkyma NPC a malinkatym pokladkem na konci...takove 3 treba...ale ja na jejich vyrobu nemam moc cas...NPC klidne dodam, ale nekdo jiny musi dodat napad, statik a pripadne mapu.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


#20
Marino, tady je problém, že ať se udělá jakýkoliv dungeon, stejně se nacpe do okolí Isharu. Už teď je tam dungeonů přehršel, jen jsou všechny tak debilní, že je prosoluje mág na 20. lvlu a nikdo jiný ho nedá ani na 30.
Když potkáte člověka, co tvrdí, že ví všechno nejlépe, věřte mu... kdo jiný by to měl vědět lépe, než on.



Pravděpodobně související témata ...
Téma: Autor Odpovědi: Shlédnutí: Poslední příspěvek
  Změna systému známkování hráčů Whitey 2 6 786 21.03.2016 v 17:10
Poslední příspěvek: Whitey

Skok na fórum: