Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Změna systému zkušeností
#21
Tak ja ale nevim kam chcete nacpat novy NPC Biggrin. A nebo co chcete zeslabit?
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


#22
Podle mě by to celkově chtělo překopat dungeony a spawny... pak by bylo míst pro nasazení nových NPC až až.
Když potkáte člověka, co tvrdí, že ví všechno nejlépe, věřte mu... kdo jiný by to měl vědět lépe, než on.
#23
Jen navážu na Kaina ohledně těch noobu, chce to dungy pro nooby, stoky ním rozhodně nejsou(sliz, ledový sliz, velká žába). Osobně bych uděla nějakou prolejzačku která by třeba začínala v přístavní čtvrti, kam by se lezlo třeba kanálem(vázáno na quest typu: Krysař nabízí noobům, x stříbrnáků za každou hlavu krysy kterou mu přinese) Hráč by tam vlezl a byl by tam stupňující se dungeon, někam až třeba k harpyiím, kde by sem tam v elfském dole vylejzalo..obtížnost taková, aby WAR(člověk hrajií wara chce bojovat, ne sekat dřevo, ne kopat rudu) mohl i hned vzít svou chabou výbavu a vyrazit tam, sbírat hlavičky kryss a vydělávat si mečem!

Za krysy by museli být slušné expy, ať se může rychle zapojit do hry s ostatními protože, jelikož je tu hluboká propast, mezi dlouho hrajícími hráči a nově hrajícími (kterých je pár). Mají proto zcela odlišné problémy a cíle ve hře(nováček se těžko může zapojovat do nějakého dění (armáda atd.) když jeho jedinná starost je dostat se ze srabu a expit, vyšší levely jedou politiku, avšak nováčci nemají ochotu se zapojovat už jen proto že neví o co go a mají svoje starosti), proto se ve směs míjejí jak jejich zájmy, tak v důsledku v RP hraní a vzniká tu výrazné prostorové vakuum. A to i když si gildy své nové přírustky doslova rozmazlují, po čase nově hraní omrzí, protože mají velmi omezené možnosti.

- Nováčků tu není tolik aby dali dohromady efektivní partu, na to aby si dali stoky(ty jsou až od levelu tak 10-13( ano skutečně mluvím o prvním patře) na solovku, v partě však to nebude nižší level o moc(7-8)(ledový sliz a velká žába jsou velkým zabijákem jedna, obecně i ten sliz je oříšek).

- ve směs nováček poznává jen trenažer těžby dřeva, nebo horníka(což krom kraftům, nikomu obecně na náladě na hraní nepřidá a oni si zas věčně stěžují na nízké dropy(a pakárnu s tim právě spojenou)) Tak na desátem levelu(ZDE PŘIKOUKNĚTE K VÝPOČTŮM CO UDĚLAL Tuglyr) po 147 hodinách hrání, si válčník vysóluje vlka(jen škoda že jseou vesmečkách Biggrin), ale už je tu první zasloužená odměna, zabitý vlk...15 levelu zkusí jít na solovku vybít aspon hřbitov, ale bohužel...2 zomie a 2 kostlivci jsou moc velký oříšek, i když je drží ve dveřích...solo dungy nejsou...levely 30 jsou v jiném světě...co teď? Log out, uinstall.

- a proto, že je stále, málo hráčů a v budoucnu bychom s tím měli počítat, měl by manawydan směřovat hodně v dungeonech na jednotlivce.(Mág se zabaví vždycky, protože si solne všechno, hráč kterej vydrží toho svého mága vytáhnout z pekla je více méně pravidelný náštvěník manawydanu, protože když se nudí hodí si rp, když ho nudí to hodí na solovku nějakej dung, ale co má nováček? Dřevo, Doly, Dřevo, ptáčky)

CO POVAŽUJI ZA NEJDŮLEŽITĚJŠÍ TEDY SHRNU
Jsem přesvědčen, že když tyto změny nastanou hratelnost stoupne o 100 % procent, stejně jako počet hrajících hráčů.

- ZRYCHLENÉ EXPENÍ DO LEVELU 20
- DUNGY PRO NOVÁČKY I NA 1. LEVELU! A HLAVNĚ SOLO DUNGY PRO NĚ!!
- QUESTY, musím být zde celkem kritik, chybí tu jakékoliv questy, které vytvářeli nějakou DĚJOVOU LINII(questy na pokračování).
Já osobně jsem jich sám sesmolil, ale očividně byli předány do špatných rukou(nebo ty questy sami byli tak špatné Biggrin)

- každopádně každé město má své charakteristické problémy a od toho by se měli odvíjet i questy. Questy tipu přines 10 polen to a to, jsou taky fajn! V začátku jsem je šíleně Ocěňoval.

Chci upozornit že přibylo nám nové "Město" Cyprona, už teď by se mohli vytvářet questy v návaznosti mezi Cypronou a Isharem(rivalští kupci si mohou vyřizovat účty přes hrdiny, rivalská šlechta/atd. atd. atd.)
#24
(05.12.2010 v 23:36)Hamish napsal(a): Marino, tady je problém, že ať se udělá jakýkoliv dungeon, stejně se nacpe do okolí Isharu. Už teď je tam dungeonů přehršel, jen jsou všechny tak debilní, že je prosoluje mág na 20. lvlu a nikdo jiný ho nedá ani na 30.

současné předělat pro nováčky a nové dát větším levelům do dalekého okolí, to vše postupně a současně(jeden předělat druhý přidat pro větší klassi) at jsou dungy pro obě skupiny hráčů.

důležité je si uvědomit že na Manawydanu hrajou 3 druhy hráčů a kombinace jich

- dungeři
- spameři a scauti(ty běhaj po zemském povrchu a radši kosej spamy, hrady atd. než lést do jeskyně, scauty baví nalést nějaké zapadlé ukryté místečka spokladem a ochrankou, či quest ke kterému se jen tak někdo nedostane)
- posledním druhem hráčů, jsou "questaři" mají rádi rozáshlé questy, které začínají přines podej a však mají kontinuitu s dějovou linií(která nikdy nemusí být v souladu s hlavní, jen prostě musí podporovat reálie Manawydanu, tím i prohloubí představu o světě celkově)
-
#25
Nerozškatulkoval bych hráče/postavy. Zájmy hráčů prolínají většinou všechny skupiny. Pokud by jsme brali v potaz Cessnekovo dělení. Myslím, že by se našli další skupiny hráčů. Že někteří jen prolézají dungy může být že nemají nenacházejí jiné vyžití. Ale proč tomu tak je, by ve fóru už několikrát řešeno. Nezapomínejme na další skupinu hráčů. Počtem není bezvýznamná. Jsou to řemeslníci všeho druhu. Rádi se zapojují do různých příběhů, questů.
Mnoho krát jsem slyšel, tedy spíš četl povzdech "jsem max level a co teď". Promiňte a tahle hra není o honění expů, levlů. Samozřejmě hodnoty postavy jsou velmi důležité. Ale jak jsem psal na jinde a jiní jinými slovo téměř stejné, že jde zábavu. O hraní ve virtuálním fantasty světě na virtuální životy. Skládající se mnoha příběhů, který se proplétají a ovlivňují. Tím se vytváří hlavní příběh světa Manawydan. DL přeci je jen směr, kterým se má vyvíjet tento virtuální svět. Určité historické body, které by měl příběh světa protínat. Například pohroma, boj s démone, osvobození Cyprony, osídlení Cyprony. A co dále? To vědí bohové. Ti to v pravý čas vyjeví. Ale virtuální bytosti se měli snažit vyplňování těchto příběhů.

Omlouvám se, že jsem se tak trochu odklonil od tématu.
Ragiowan, člověk - Mág, knihovník, badatel
Čím je člověk rozumnější a lepší, tím více dobra v lidech pozoruje.
Jabber & ICQ přes SZ (WinXP/32, CPU Intel Pentium 3 - 1GHz (Coppermine)-(jednojádro), 80GB HDD, GeForce 5200-128MB/400MHz, RAM SDRAM 512MB)
#26
Souhlasím s názorem, že není účelem zrychlit vývoj postav, nýbrž nastavit prostředí tak, aby i low lvl postavy měly co dělat.
To je ale spíš záležitost vyladění soubojáku a povolání, bestiáře, pak statickejch questů, eventů a v neposlední řadě vůli "starších" hráčů low levely a nováčky přibrat do party. Ve většině z těhle věcí vidím pokroky.
Člen klubu spokojených hráčů
Lidi by měli míň mluvit a víc poslouchat
#27
já bych navrhoval změnit obtížnost akademie na původní úroven, tam se mě to líbilo a dalo se to udělat ve dvou třeba, ted tam vlezu a dostanu instant hned za portálem něčím co na mě vlítne z impa. Protože tady si war fakt ani neuprdne bez maga, prostě by to chtělo nakej dung kterej může udělat war, jsem level 25 a nic moc si tady za wara nedám, a co tady ted třetí týden jsem, tak už mě nebaví chodit jenom na bandity nad pevností :p
Gogobund
#28
Kdyz se tak resi ty expy, za zvazeni by rozhodne stalo zmenit pozadavky na lvl. A to tim zpusobem, ze na prvni lvli by bylo treba min, nez dnes a naopak na vyssi mnoohem vic. Aby idealni stav ve vysledku byl takovej, ze prvnich 10 lvlu by vam poskytly chvili na rozkoukani, pak by se do 20 hralo porad docela ok a hlavne uz clovek ma malicko lvl, ze s funkcnim systemem by nemel mit problem uz hrat, no a finlani lvli by meli naopak extremni narocnost.
Napr(jen orientacne, cisla neberte vazne):
lvl 2 - 1000 exp
lvl 3 - 1500 exp
....
lvl 10 - 5000 exp
lvl 20 - 20 000 exp
lvl 30 - 50 000 exp
lvl 35 - 100 000 exp
lvl 40 - 250 000 exp
#29
vubec nejsem proti se zvětšenim expu na lvl ale ty expy musej jít taky někde získávat...
-takže plošně zvýšit růst expů z NPC tak o 50-100%...což je nejspíš úprava bestiáře
- více questů , větší expový odměny za questy , víc expů z dungeonů za průchod
- více expů za činnost klidně o 100-200%

prostě vyladit tak systém aby každá činnost ve hře vyvažovala počtem času kterej aktivně strávim ve hře
za hodinu "nic" nedělání za pomocí online expu mam - 780exp
za hodinu zabíjení vlků(na mym levlu 4exp za něj) s vypnutym online exp. získám 780expů za zabití 195 vlků - pochybuju že takový množství vlků na mapě vubec je...
Po boji se 4vlky sem totalně rozbitej krvácim zbylo mi 50hp a boj mi trval tak dvě minuty. Takže pokud bych chtěl zabíjet ve "vlčim světě" vlky tak kdybych vynaložil čas jen na jejich zabití tak mi to zabere 97minut (nepočítám obvazování se po boji,rozbitý zbroje, finanční ztráty a podobny * protože to by byli dvě hodiny)

boužel je zbytečný asi mluvit o momentálních dungeonech který si vysoluje sám mág a bez jeho pomoci je i parta super borců ztracená
to boužel neni chyba toho že jsou to špatný dungy...to je chyba toho že mág má "nekonečnou manu" a super kouzla a radši si vyvolá na tankování peta než warriora kterej hned chcipne když na něj naběhnout dvě až tři potvory a bez pomoci kněze chcipne jak nic. Na tož si mág pokud mu chcípá pet , vyvolá novýho a jede znova. Pet má víc hp jak warrior, vydrží víc a eště dá větší dmg takže idealní. Takovejto proces dělá mág dokud nevysoluje celej dung protože aby mu došla mana to jsem snad eště neviděl.

Takže se do dungeonu nikdo moc nežene, zaprvy bez maga to je sebevražda, zadruhy sehnat nějakou pořádnou partu to taky občas nikdy neni hned a když se konečně člověk dostane do konce ziská usmrkanejch 5goldu z pokladu, někdy ani to ne a pár set expů (takže kdyby člověk co se hrabe v tom dungu hodinu bez s vypnutym online exp. by ziskal tak cca stejně jako člověk co sedí někde v baraku a klika na truhlu, ano možná by ten co byl v dungu získal o trošku víc ale s tim usilim atd. se stejně vyplati radši sedět na prdeli v baraku)

Škoda že MW nejde aspon trošku naproti těm lidem co by radi sprasili celou přírodu nebo třeba jenom zabijeli hordy skřetů(viz. ja) ano mám loveckou vývěsku ale co z toho když mi to tam napíše zabít skoro celej les a bez pomoci s kterou to pomalu ani nejde zabiju hovno(a ani to nejde s pomocí protoze pokud mate pomoc z vyvesky se zabita potvora neodečte- tudíž mínus do kooperace s ostatnímy hráči) Musím přiznat že jsem nikdy neměl koule zabít těch 30vlků, 15černejch medvědů , 10hnědejch , 10jelenů , 10 laní , 10zbojníků a prasat takže to mi vývěska znechutila den a nak se mi do toho nikdy nechtělo a nikdy sem to neudělal. Ani nevim kolik takhle ta splněná vývěska davala expů. Vývěsky sem testoval eště dávno v betě a bylo to fajn, všechno to vodsejpalo ale boužel souboják kterej tam byl byl suprovej a boužel kdy mě rozbije i skupinka vlčíčků na 10levlu nebo na jakym je smutný...
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
#30
mno co se tyce xp v dungu tak je to ruzny .. za kobku treba dokazes nasbirat klidne 2k xp za pruchod(xp gaty 250, 300, 350 a 400 + nektery npc davaj prez 100xp za zabiti) ...
v tom novem skretaku se dalo nazbirat taky tak 1000xp za pruchod v parte .. kolem 20 lvlu tam mas pomalu 20 xp za kazdyho skreta.
S ostatnima dungama je to horsi.. ale vetsinou tam aspon trochu zvyseny xp byvaj.
Poklad v podstate vsude stoji za kulovy a vetsinou nepokryva ani naklady na regy/ lektvary a spol.. (proc tam pak ty postavy chodi kdyz z toho nic nemaj ze?)

Obtiznejsi dungy se vetsinou nechodi, protoze v nich nestoji za to vylehat, a je to skoda.

ted trosku mimo..

on si mag sice spoustu veci usolovat dokaze .. ale casto s velkou davkou stesti. Ona ta mana neni tak bezedna jak se zda, a obcas staci aby npc chytili spatnej target a mag je nahranej i se svym stitem ..

A udelat maguvzdornej dung zas neni takovej problem. Staci dat nekam dobre pavucinku a mag je nahranej. Nehlede na to ze by nemel byt problem stizit dung pro maga, tak aby to ostatni povolani vubec neovlivnilo. (teda krome toho ze bez nej by to nemuseli byt schopny dat)

V predchozim soubojaku se taky dali dat dungy bez maga, ted je to horsi protoze holt war ten napor monster co sou v dungu neustoji vetsinou uz ani s knezem u zadku.
Inara, Kouzelník|Gwen, ledová princezna|Lisanna, tichý bard|Prune, kněžka Helmova|Taranel, stopař(†)|Tibauld, Velitel Armády(†)|Béda Trávníček, hobit neposeda(?)
#31
Tulgyre, jeste jedno sproste slovo a ty tvoje prispevky rovnou mazu.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


#32
(07.12.2010 v 18:09)Marina napsal(a): Tulgyre, jeste jedno sproste slovo a ty tvoje prispevky rovnou mazu.

neboj se už nic psát nebudu...ted je práce na vás na GM aby jste se zamysleli nad tim co jsem napsal a začli s tim něco dělat AngryBiggrinBlinkBlushClosedeyesCool2DryExclHappyHuhLaughMadNinjaOhmyRolleyesSadSleepSmileTongueUnsureWackoWink ty smajliky sou jen pro tebe puso škoda ze nam chybi ve vyberu smajliku pusinka urcite bych ti ji tam dal taky
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
#33
Tulgyre, nevím proč, ale připadá mi to, že se pořád snažíš jenom o provokaci/chceš být středem zájmu.
Když potkáte člověka, co tvrdí, že ví všechno nejlépe, věřte mu... kdo jiný by to měl vědět lépe, než on.
#34
A to nejen na foru, ale i ve hre. Smile Viz nedavny turnaj orku a reci o supportu (od teto osoby to zrovna sedi, imho) kvuli tomu, ze se mu nelibi nastaveni katany (to dle jeho uvahy "logicky" znamena nikoliv, ze je proste katana spatne nastavena, ale ze nejake GM inkriminovanou konkretni katanu upravilo, aby zvyhodnilo jednoho ucastnika turnaje)..
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
#35
Pokud chces umlcet Tulgyre, tak staci rict.

Mozna se mi to zda, ale tahle diskuze uz dal nevede...LOCK. Pokud se chce vyjadrit WD, tak prosim, ostatni GM uz to prosim dale take nereste. Pockame co na to cele rekne WD a podle toho se zaridime.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


#36
Pokud nelze postavu hrát dokud nedosáhne 20 levelu, není chyba v rychlosti expování ale v nastavení hry. I na prvním levelu by měla být šance jít si někam zasólovat (bažiny se slimáky z DP2 mě straší dodnes, protože jinam noob/kraft pomalu nemohl ).

Na nastavení Bestiáře se pracuje, na soubojáku (občas) taky... tady bych chtěl varovat, pokud vám na klíně sedí synovec a sleduje co děláte, nenadávejte když vám to nejde... oni si to ty potvory mrňavý moc dobře pamatujou. Pak to doma slovo od slova zopakujou, zatímco sledují jak se bude maminka tvářit.

Situaci v RT probereme, a uvidíme kam se dostaneme.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Pravděpodobně související témata ...
Téma: Autor Odpovědi: Shlédnutí: Poslední příspěvek
  Změna systému známkování hráčů Whitey 2 753 21.03.2016 v 18:10
Poslední příspěvek: Whitey

Skok na fórum: