Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dějová linie: Cyprona
#1
Informace v RP stylu - zde -

Datum a čas: 19. 12. 2010 - neděle, 19:00
Druh eventu: PvM, dobývání
Otevřeno pro: Všechny, krom zločinců a orků*
Účel eventu: Bavit se, bavit se, bavit se. A snad také získat něco pro město.
Patron eventu: GM Stig (tímto děkuji)

Ve hře se dozvíte veškeré informace z interakce, jakmile ji dodělám.

*) Opět se omlouvám orkům, ale přeci jen jsme na RP serveru. Byl bych velmi rád, kdyby logli jiné postavy a připojili se k nám.
#2
Tak interakce už je na místě, jako vždy kousek od severní brány. Mimochodem odhaduji event minimálně na 30 až 45 minut. Záleží na složení skupiny.
#3
Tak dnes v sedm jdeme na to
#4
(12.12.2010 v 21:17)Poutnik napsal(a): Účel eventu: Bavit se, bavit se, bavit se. A snad také získat něco pro město.

Omlouvám se všem hráčům, který jsem tohle splňoval a nesplnil (kdo se bavil, jsem rád). Koho zajímá, jak to celá nová dějová linie měla vypadat, nechť čte dále.

Během třetí ze série výprav, které byly vymyšleny na úvod, by byl v posledním táboře nalezen prastarý dokument, vyprávějící příběh jistého řádu, jenž kdysi v Cyproně měl (mohl) existovat. Příběh jsem nedokončil (trochu dlouhý) nicméně na začátek jsem hrdý a určitě si ho schovám. Hráči by se tak poutavou formou dozvědeli o sedmeru padlých bojovníků, hrdinů z války s orky, jejichž těla byla pohřbena na rozsáhlém území na východě. Pátrání po těchto hrobkách by bylo další částí DL. Navymýšlel jsem si, že bychom konečně využili bardy a zloděje, zatím trochu nevyužitá povolání, v honbě za těmito hrobkami. V každé z těchto hrobek by byla část artefaktu, jenž by jako kompletní otevřel cestu k.. a tak dále Smile

Topic prosím locknout.
#5
Vím, že asi nestojíš o nějaký komentáře, ale přecijen si neodpustím pár řádků.
Bylo by škoda to teď odpískat, protože ono těch hráčů, co to brali jako pruzení, je naprostý minimum, vlastně z účastníků vím jen o Garainovi (ale ten "maže postavu!" už minimálně poslední týden, takže nevím) a Tobě. Ze zpětné vazby, co mi začla chodit na ICQ, jsem s podivem četl, že to vlastně všichni berou v RP rovině a jako jeden z možných regulérních průběhů akce a tím myslím především lidi z vaší skupiny. Opravdu mi mnoho psalo, že se bavilo a že to berou jako zajímavé zpestření. Samozřejmě, jejich postavy jsou ve hře naštvané, ale nikdo to nebere jako nezdar eventu, pouze jako prohru jedné bitvy. A upřímně - nebylo by nuda, aby ve všem byl úspěch napoprvé? Nebyla tohle nejreálnější cesta, jak ten event něčím odlišit, udělat zajímavým, jak nastavit slušnou obtížnost a zároveň nedávat nějaká přeboostlá NPC apod.?
Podlě mě jste sice nevyhráli, ale event byl pro mnohé zábavný a mnozí jsou Ti jako vždy vděční za dobrou a poctivou práci. V tomhle ohledu se tedy nemusíš ostýchat pokračovat v načaté práci, oni Ti to sice nenapíšou, protože svoje ICQ si nedáváš na potkání, ale píšou to mě. A tihle lidé za Tebou půjdou rádi znovu, obléhat a dobýt tu pevnost, pokud je ještě po tom jednom neúspěchu budeš chtít vést.

Za sebe můžu jen říct, že nebyla snadná volba rozhodnout, jak to s tím eventem bude, ale vlastně jsem ani neměl moc na výběr. Nemám právo říct určité skupině lidí, že si nemůžou zahrát, ačkoliv jsou ochotní se plně podřídit pravidlům. Jistě bych si ušetřil starosti a Ty bys teď na mě nebyl naštvaný a byli byste spokojení, pevnost byste samozřejmě bez problémů dobyli, protože je jen málo způsobů, jak vám v tom rozumně zabránit, ale myslím si, že právě dobří RP hráči by měli být schopní přijmout výzvy, prohrávat drobné bitvy a vyhrávat velké války bez toho, aby se mezi sebou rozhádali nebo nesnášeli mimo hru samotnou, vzdávali to.
Samozřejmě to bylo moje rozhodnutí, které za tím stálo a já za to přijímám odpovědnost, není to chyba hráčů, nesnažili se vám zkazit hru, pouze se chtěli zapojit na straně, za kterou dlouhodobě chtějí hrát. Stejně tak naprosto ve vašich rukou bylo, zda se chcete účastnit takovéto hry, nebo zda zvolíte bezpečí vypnutého pvp statusu, protože v případě, že by neměli žádné protivníky se zaplým pvp, tak jim v tom prostě musím zabránit. Zapnutý pvp status by měl znamenat, že je člověk připravený kdykoliv a kdekoliv zemřít a přijít o věci, event ne-event. Poslední události byli jen jedním z mála případů, kdy má pvp status skutečně význam, protože dosud bylo spíše výjimkou, když někdo mimo dohodnutých soubojů byl jakožto pvp hráč napaden. Pokud tedy po dnešku někdo není na tohle připraven, je to poslední výzva k vypnutí pvp statusu a zvolení bezpečné, nekomplikované a lehké hry.
Chápu, že se Ti průběh událostí nelíbil, ale kvůli lidem, co na Tvoje akce chodí, se zlobit nemusíš. Oni se s tímhle jednou za čas vyrovnají, nebo si vypnou pvp (a pak se postarám o jejich bezpečnost).
Pokud to vnímáš jako podraz z mojí strany, pak věř, že to nebyla snadná volba a že se snažím vždy jednat profesionálně a jako nezaujatý člen RT rozhodovat dle nejlepšího vědomí. Musíš taky pochopit, že i já jsem pod tlakem, kdy jedni neustále brečí o supportu, který vám údajně někdo stále poskytuje (nic není dál od pravdy, do předání Cyprony SF v podstatě jen tratilo a ani teď se investice prakticky nevrací.. hráči SF nezískali jedinou konkrétní výhodu) a ve chvíli, kdy chci nechat zahrát si i "ty ostatní", tak se na mě zase zlobíš Ty, člověk, kterého uznávám a který se tu o tolik zasloužil, kterému jsem se vždy snažil vyjít vstříc a maximálně spolupracovat. Možná si to neměl v plánu, ale dneska si díky Tvojí akci zahrálo přibližně o deset lidí víc, než obvykle. I tito lidé jsou Ti vděční, ačkoliv v rámci RP mezi vámi existuje rivalita.
To je asi tak všechno, co jsem chtěl říct, doufám, že to nevzdáš. Samozřejmě pochopím, když se mnou osobně nebudeš chtít mít nadále nic společného a budu se snažit sehnat za sebe náhradu, aby akce probíhaly k větší spokojenosti. Za svým rozhodnutím si ovšem musím stát, z etického, pragmatického a objektivního důvodu, z hlediska pravidel MW a z pohledu prospěchu pro hráče to byla jediná správná volba. Je to váš první dílčí neúspěch, první zkouška odvahy, vytrvalosti jít si za svým cílem a umění bavit se a být velkým hráčem i když zrovna nevyhrávám..
Nikdo se mnou souhlasit nemusí, z hlediska pravidel jsem udělal správnou volbu a hledisko etiky je vysoce subjektivní. Kdybych nebyl přesvědčen o etické správnosti svého jednání, tak jednám jinak. Snažím se jen dělat dobrou a profesionální práci, ačkoliv ne vždy to tak hráčům přijde, zejména jsou-li ve hře "poškozeni".



Skok na fórum: