Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chyby klienta ve verzi 10.4.8
#1
Finišuji práci na nové verzi, která přináší pár drobných, kosmetických změn:
- Oprava chyb předchozí verze
- Makro "Použít aktivní perk"
- Nastavení "Barvy - Chat"
- Nastavení "Grafika - (GameScr) Renderovaný kurzor" ... jestli se má kurzor vykreslovat v režimu GameScreen pomocí windows, nebo ručně.
- Makro "Režim Makroklávesnice"
+ s tím související úprava, že makra na klávesách bez CTRL nebo ALT fungují pouze pokud je zapnutá Makroklávesnice (výjimkou je pouze klávesnice TAB, která funguje vždy)
- Příprava pro lokalizaci klienta (soubor MWLocalization.CZ.xml)

Níže připojený balíček obsahuje čtyři soubory:
- MWKlient.exe
- AnimIdxBuilder.dll (musí se nacházet u MWKlient.exe)
- Perks.xml (musí být nahrán do složky UO - a může tam pak zůstat)
- MWLocalization.CZ.xml (s tím klient aktuálně nepracuje a slouží pouze pro přípravu lokalizované verze klienta)

Prosím o test nové verze, než bude nahrána v příštím aktualizačním balíčku všem... a děkuji předem všem za podrobné hlášení chyb, děláte mi tím radost Ninja
#2
Makro "Režim Makroklávesnice" je sice fajn, ale pro mě jako knězi to moc nevyhovuje. Nyní musím mít všechny makra na alt nebo ctrl a má makra na F1 až F12 jsou tím tudíž nepoužitelná (velká klávesnice...), proto bych byl pro možnost si ponechat i původní režim.
#3
Uááá, já věděl, že jsem na něco zapomněl... samozřejmě záměrem je, že klávesy a kombinace kláves, které nepotřebuješ k psaní řeči, budou sloužit jako makra.
Píšu si F1-F12. Ještě něco?
#4
Nevím o čem je řeč ale na makra já zatím používám celou numerickou klávesnici (home, end, pg up, pg down, kurzorové šipky) a delete, insert, printscreen, pause/break, kolečko od myšky. Smile
#5
Pokuď bude možnost mít to jako původně, tak budu spokojen. Smile
#6
Nebylo by lepší než režit makroklávesnici dát hráči možnost udělat si u jedné postavy víc "sad" s tím, že by pak mezi nimi mohl volně přepínat (a udělat si třeba právě sadu pro makroklávesnici).
#7
Tak jsem si to taky trošku osahal...
-stále nejde makro zaútočit - poslední
- po přepnutí z gamescreenu mi stále nejde maximalizovat okno a je "vždy na vrchu" ho pokud nedám přímo minimalizovat
- vyjmout chat již lze, ale zobrazuje se v deníku naproti tomu vidíš hlášky ne... možná je to schválně, ale asi by to chtělo udělat nějak jednotně
- neporozuměl jsem možnosti toho renderování kurzoru v gamescreen módu. Proč se to nepřepne automaticky tedy windows nerenderovaný a uo kurzor renderovaný (v opačných případech to bliká a vůbec dělá psí kusy)
- makro-klávesnici jsem si představoval jako že by na té virtuální klávesnici přibylo tlačítko řekněme "makro" a k tomu by se to přiřazovalo, určitě takto neznesnadňovat přístup k makrům pro běžné použit
- menu nastavení už začíná být trochu nepřehledné... zauvažoval bych o nějakých kartách pod které by se to organizovalo podobně jako na starém klientu
#8
Víc sad maker - ta myšlenka se mi líbí, ale bude vyžadovat hlubší změny, tedy dokonce až za verzí 1.5.
Prozatím je tedy pořád jedna makroklávesnice a režim makroklávesnice odemyká klávesy běžně používané pro psaní.
Vylepším to ještě tak, aby to nikoho opravdu neomezilo, tedy z pohledu Gerga to zůstane "při starém" (všechny části klávesnice kromě středu budou dostupné).

S makrem "zaútočit - poslední" jsem nic nedělal... mělo by to fungovat tak, že pokud je zapnutý war mode, klient vyšle požadavek na zaútočení na poslední postavu, na kterou jsi předtím útočil... nejsem si úplně jist, co je tím myšleno a do této verze už to nijak měnit nebudu.



Nová verze klienta, vyzkoušejte, jestli vám ty klávesy takhle vyhovují... v editaci maker na klávesnici jsou tučně zvýrazněny ty, co jsou považovány za SPEECH klávesy a proto jsou ve standardním režimu potlačena makra bez horkých kláves CTRL nebo ALT.
#9
O verziu dozadu mi sice makro okno zobrazilo ale nebol v nom ziadny text. musim to este overit dnes...
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
#10
Pozor na to, že v některých částech Isharu se nezobrazí všechny gumpy korektně, zřejmě kvůli příliš velkému množství 2D objektů na scéně...
Stejný problém může nastat i pokud je otevřeno více složitých gumpů, např, who, buy a pod.
Řešení ještě neznám, bohužel podobný problém, zdá se, ještě nikdo neřešil a už asi nikdy řešit nebude... takže nezbyde než optimalizovat počet objektů na scéně, no...
#11
Před distribucí ještě upravím to makro "Zaútočit - poslední"... provede útok na aktuálně vybraný cíl (bez ohledu na to, jestli je to člen party, nebo cizí postava).
#12
No ono šlo hlavně o to, aby to fungovalo na ten vybraný cíl. Ale jinak to nefunguje ani tak jak popisuješ. (útok na někoho na koho jsem před chvilkou zaútočil)
A jedna drobnost:
-z batohu se nedá udělat taková ta ikona zavřeného batohu při poklikání na knoflík
#13
Předpokládám, že to s tou ikonou nefungovalo ani dříve.
#14
Vzpomněl jsem si na tuhle funkci, až když jsem začal hrát v gamescreenu... Smile
#15
Schválně, kdo první odpoví, který VELKÝ bug mwklienta je na tomto screenu už opravený...?!? Zasloužím si VELKÝHO hobla, že jsem to jádro pudla našel a problém opravil... Jdu domů nechat si dát od dcery velkého hubana! Biggrin
... TOHLE VÍTĚZSTVÍ SI VÁŽNĚ VYCHUTNÁVÁM... Ninja


Přiložené soubory Miniatury
   
#16
Nebude to mít něco společného s windows lištou ve fullscreenu? Nevím teda, jak to s ní přesně bylo, jen tipuji Smile
Když potkáte člověka, co tvrdí, že ví všechno nejlépe, věřte mu... kdo jiný by to měl vědět lépe, než on.
#17
Řekl bych že to bude mít co dočinění s
(22.12.2010 v 08:06)Geo napsal(a): Pozor na to, že v některých částech Isharu se nezobrazí všechny gumpy korektně, zřejmě kvůli příliš velkému množství 2D objektů na scéně...
Stejný problém může nastat i pokud je otevřeno více složitých gumpů, např, who, buy a pod.

Mimochodem rozhled jako dvě moje obrazovky Biggrin
#18
Ano, to by mohlo být ono... já jak moc nehraju, tak jsem nevěděl na co se mám dívat Smile Co do rozhledu - všimněte si co má nastavené za rozlišení Smile
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#19
Přesně tak, to bylo ono...
... vzhledem k tomu, že se mi navíc podařilo v rekordním čase vytvořit další vlastnost, kterou jste tolik požadovali, uzavírám tuto verzi a povyšuji na 10.4.9...
#20
Když to tu zamkneš, nikdo ti nemůže gratulovat!

Takže za hráče i RT: Gratulujeme a udělujeme titul RAID-R roku Biggrin
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Pravděpodobně související témata ...
Téma: Autor Odpovědi: Shlédnutí: Poslední příspěvek
  Chyby klienta ve verzi 2011.2 RadstaR 14 21 175 30.12.2011 v 08:34
Poslední příspěvek: Geo
  Chyby klienta ve verzi 2011.1 Geo 108 143 185 22.12.2011 v 21:34
Poslední příspěvek: Geo
  Chyby klienta ve verzi 10.4.14 Geo 44 68 579 09.09.2011 v 09:04
Poslední příspěvek: Geo
  Chyby klienta ve verzi 10.4.13 Geo 111 168 673 27.05.2011 v 14:06
Poslední příspěvek: Geo
  Chyby klienta ve verzi 10.4.12 Geo 31 47 323 04.05.2011 v 14:43
Poslední příspěvek: Geo

Skok na fórum: