Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Poslední možnost se vyjádřit
#1
Dostavame se do mista, kdy zacnou pribyvat do MW klienta vlastnosti, ktere nelze (nebo s velkyma obtizema) uskutecnit v original starem klientu a proto uvazujeme nad trvalym prechodem na Manawydan klienta a zruseni podpory stareho.

V tomto tematu mate posledni moznost popsat svoje problemy s MW klientem, ktere je potreba vyresit, aby byl u vas funkcni. Casu na hlaseni problemu bylo vic nez dost a pokud nekdo z vas MW klienta ignoroval jeho chyba.

Pokud mate problem s plynulym hranim, tak sem napiste presnou konfiguraci (procesor, pamet, system, graficka karta) a v jakem nastaveni MW klienta pouzivate (rozliseni a typ okna MW klienta).
#2
Predmety za stenou viditelné cez Circle of transparency. Mám takto uložené truhly. Po dablkliku miesto otvorenia sa trochu pohnú a tým pádom premiestnia.

Občas niektoré predmety takto za stenou nieje možné normálne položiť, na políčko ktoré stena zakrýva.

Hudba:
Určité problémy so sekaním som zaznamenal ale hudbu u UO nikdy nenechávam zapnutú.

Vysoké rozlíšenia herného okna - vidím ako "naskakujú" predmety ktoré posiela server do mapy. Takto sa dajú odlíšiť itemy od staticu

Druhý problém z tohoto vyplývajúci je že napríklad pri Diable II odmietol Blizzard vydať patch na wide screen a vyššie rozlíšenia než 800x600 s odôvodnením že to nieje fér pretože hráč potom vidí dalej. Neviem ako vážny problém to je pre vás.

Moc dlhá správa do chatu:
nezobrazí sa. Neviem prečo.
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
#3
Neslo by pridat do noveho klienta šipku na stopovani ktera je ve starem.. pokud totiz v novem klientu vede stopa nekam do pole neni na zemi nic videt a sipka vas navede..
#4
No, v rohu se ukazuje text "stopa vede na ...", takže není problém se orientovat podle tohohle, když občas stopa nejde vidět (stromy, občas se mi zdá že po znovuobjevení se stopa objeví na zemi až po té co popojdu).
#5
Ja nevim, ale nemame tu na podruznosti dost jinych topicu?
Tady asi spis mely byt zpravy tech, kterym vubec nebo podstatne nefunguje klient jako takovy, typu napriklad:
a) "MW Klient mi pri spusteni vyhodi tu a tu vyjimku na tom a tom stroji s tou a tou konfiguraci, takze na nem nemohu hrat."
b) "Mam ten a ten stroj a nesnesitelny pokles FPS pri te a te cinnosti, takze je to pro me nehratelne."
atd.
Resit herni moznosti, uzivatelsky rozhrani a ruzny vychytavky, kdyz vam vse funguje jak ma, to je spis na jiny topic.
#6
Ahoj, nejde plynule (seká se) na této sestavě:
Amd Sempron 2,00GHZ, 1GB RAM, ATI RADEON 9550 256mb, otevřeno v okně s rozlišením 640x480.
Systém WIN XP
Hefi
#7
Tak to bude chyba asi jinde nez v sestave...
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


#8
Ja jsem reportoval problemy s FPS na svoji stare sestave, vcelku podobne, ale jeste slabsi..:
AMD Barton 1500 MHz, 1 GB RAM, ATI Radeon 9550 128MB, okno s rozlisenim 800x600. System Win XP.
Muj report nekde na foru jeste je.
Nicmene ted uz to neotestuju, protoze jsem se vetsiny starych soucastek zbavil. Angry
#9
Pamalu, cukaně ale jede: Netbook, Atom 1.3MHz, 2GM RAM, integrovaná Intem GMA 500 (total shit, nebrat!), WinXP.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
#10
pro srovnání Acer Aspire ONE 1,5GHZ dualcore, 1GB ram, integrovaná grafika intel graphics media accelerator 3150, WIN7..... zvládá celkem obstojně ..... kromě pomalejšího startu už to potom jede v cajku Smile
#11
Také prosím nehlaste, že se vám to na dané sestavě cuká, pokud stejné "dojmy" prožíváte se starým klientem Smile
- k reportům budu každopádně přistupovat tak, že starý klient jede OK...

K Mirově reportu:
- předměty pomocí Circle of Transparency být vidět mají (je to feature). To, že se pohnou při doublecliku je samozřejmě chyba, která má být už dávno napsaná v příslušném topicu
- pokládání předmětů za stěnou je věcí velikosti Circle of Transparency. Bere se tam určitá hranice průhlednosti, pod kterou se už považuje, že předmět pokládáš "na průhledný podklad". To je kvůli vodě a podobně. Je možné toto poladit (upravit), opět je ale nutné toto napsat do příslušného topicu, s co nejširším popisem (kde jste zkoušeli něco položit, jaké jste měli nastavení kruhu průhlednosti)
- hudbu aktuálně neřeším, v budoucnosti ovšem zajisté bude vylepšená podpora. Pro teď ale hudbu nepovažuji za chybu klienta (nebo problém znemožňující kompletní přechod na mwklienta)
- ad vysoké rozlišení = víme. To je problém serveru a budeme brzy řešit...
- dlouhá zpráva chatu je drobná chyba (taky mi to pije krev) vyplývající z omezení packetů. Budeme řešit.

Tris:
- šipku stopování přidat lze, zařadím to mezi požadavky

Janezz:
- zajímalo by mne, jestli Ti klient funguje lépe pokud povypínáš prvky, které má mwklient navíc = Seznam okolních postav, seznam zásob, viditelné proužky života...
- také mne zajímá, jestli se ti to seká v konkrétních místech (např. Ishar), nebo i na cestě, v lese...
- pro další zkoumání je důležité, jak se mwklient chová kolem poledne herního času (když není šero)
- zobraz si pomocí makra FPS a napiš, kolik máš...
#12
(10.01.2011 v 10:53)Geo napsal(a): Ještě drobnost:
- osobně mám možnost vyzkoušet mwklienta na athlonu 1700+, grafiku z hlavy nevím... večer to prubnu a písnu výsledky
- a Mir má dlouholeté zkušenosti s rozchozováním mwklienta na horším železe, rád bych ho požádal o spolupráci a pomoc s řešením problémů v této oblasti...

Pre ilustráciu o sile procesora viz:

http://www.pcforum.sk/testcpu-0-96-vt37061.html

TestCPU 0.96 je vyše 10 rokov starý benchmark ktorý testuje hrubý výkon jedného jadra procesoru. Vo svojej presnosti ma nikdy nesklamal.

Za absolútne minimum považujem procesor s výkonom FPU jednotky okolo 350 megaflops, čo je ekvivalentné Pentiu III 1000. Ešte aj Pentium III 800 a jeho celeronové varianty sú v poriadku.

Pamäť:
Klienta som testoval na SDRam 133Mhz, priepustnosť pamäte okolo 1000mb/s. Absolútne bez problému, preto všetko silnejšie musí byť tiež v poriadku.

Harddisk:
Ak klienta máte na nejakom harddisku menšom 80gb, alebo harddisku vyrobenom pred rokom 2000 tak by mohli byť lagy spôsobené pomalosťou disku.

Grafické karty
Velmi rozšírená Nvidia Geforce 440 Mx - bohužial už ju nemám, a je to tá najslabšia grafická karta s akou som začal pracovať. MW klienta považujem za náročného na úrovni grafiky, avšak nič neprimerané.

Pretože MWklient je písaný v .NeT frameworku a používa DX managed code potrebuje grafickú kartu ktorá podporue minimálne DirectX 8.1 resp 8.0 a vyššie. Na lubovoný operačný systém od windows 95 až po Windows 7 sa to nainštalovať dá.

Avšak MW klienta som spustil na Ati Radeon 9800. Preto považujem túto kartu za dostatočne silnú. Rovnako som ho spustil na integrovanej grafike v noťase Intel GMA (proste nič silné)

Z porovnávacieho testu vyšlo že Diablo II je náročnejšie než MW klient, tým pádom aj stará Geforce MX 440 by mala stačiť.

Zhrnutie:
Silu toho Athlona nepoznám, ale ak máš ešte dosku na SDRamy tak možno budú mať problém nejaké 66Mhz. Grafika... Ak zvládne directX 8 je to za vodou.

A vida:

AMD Athlon XP 1700+ @1467MHz (Palomino)

Dhrystones: 3324759
Whetstones: 924502
MIPS: 3200
MFLOPS: 395

takže odhadujem že MWklient nebude mať problém.
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
#13
Pomalost HDD muze hrat velkou roli. I kdyz mam Raptora s 10K otackama, tak ve vetsich rozlisenich a vyssich rychlostech (coby GM) je pomalost nacitani znatelna.
Uvazovalo se o moznosti volby nacteni ARTu a MAPy do pamemti a nasledneho cteni z ni.
#14
To je taky pravda, prakticky se ART a animace načítají do paměti při prvním použití, takže by mne zajímalo, jestli se při druhém průchodu danou lokací problém se sekáním změní (zlepší, zhorší)...
#15
Merane podla stareho 20gb Seagate a nejakeho praprastareho 500mb disku v mojej 486 - zlepsi.

Overovane nasledne pomocou SSD disku (Intel 25v) - akekolvek sekanie pri jazde sa odstranilo.

Preloading je mozny, samozrejme ale podla velkosti mapy by som odporucil aby si uzivatel mal moznost nastavit ci chce ten file naozaj cely preloadnut. ak ma mapa do 256mb tak je to v pohode, ale nie na systemoch ktore maju pod giga ram.
Black Hole:
http://www.youtube.com/watch?v=fCL5CfHm7Ps

(kto nájde môj príspevok má bod .) )
#16
Vsak jasne. Musela by to byt zapinatelna polozka a kazdej by si ji zapnul podle svy sestavy, standardne by vse fungovalo jako ted. Ja bych to dost ocenil, protoze mam pameti na rozdavani a za ten plynulejsi chod to stoji Smile Klidne by se do pameti mohlo nacpat vsechno a sezrat to treba i 3 GB Biggrin
#17
Tak jsem provedla další testování. Disk mám 80GB seagate (Uata133) přijde mi, že ten by měl stačit. Co se týče sekání pohybu, je uplně jedno zda mám rozlišení 800x600, 640x480 nebo víc či míň je to pořád stejné. To jestli mám puštěnou mapu a další oteviratelné položky stav také nijak neovlivňuje. Ping jsem zkusit zapoměla, vyzkouším to odpoledne. Také je uplně jedno zda projíždím oblast víckrát .... nemění se to. Zvláštní je že při pohybu jedním směrem (myslím, že to je na jih) jde pohyb plynule, vše ostatní již ne....
Hef.
#18
vadil my v novém klientu "see names" že tam nebyl a když člověk zmáčkl ctrl a shift neviděl nic, hodně to používám při lootovaní nebo hledáání své mrtvoly pod nánosem dalších, v novém to je nemožné, teda pokud to už nebylo dořešeno.

Na klientu novém mi přijde taky trochu iritující neomezené rozlišení, téměř, kdy člověk s 21 monitorem bude králem pvp atd...často tak člověk s měnších monitorem může být poslouchán aniž by někoho viděl na svém monitoru, určitě bych pozměnil, to že mimo zorné pole klasiccké obrazovky(rozlišení starého klienta) by nebyl vidět text kdo co píše a targetovat nepřítele.
#19
ctrl shift byl vanocni darek, bylo to v novinkach... zadruhe tohle patri do *co vam vadi na MW klientu*. A kdyz odmitas byt poslouchan tak pouzivej septani :-) a na target nepritele je radarek. Ale fakt, tohle patri jinam Cool2
Světlo se stane stínem, čas se stane nepřítelem a život... život se rozplyne v bolesti.
#20
Nejsem si jist, moc nehraju, ale když jsem koukal Geovi přes rameno tak statika se při velkém rozlišení zobrazí, ale itemy a mobily až od určitého dosahu. Není to s vysloveným textem podobně?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Skok na fórum: