Popisy NPC a předmětů
#41
No, jeden návrh bych měl - dám ti přístup do databáze předmětů (ID)... již dost dlouho mám připravený omezený hráčský přístup, jen nebylo pro koho to použít. Pak jen dáš [ID + zacílit předmět... a můžeš mu vyplnit popis (mimo jiné), pokud ho ještě nemá Smile
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#42
To zní velmi dobře. Takže bych mohl sám přiřadit těch pár popisků, co už jsem dal dohromady?
Odpovědět
#43
Pokud mas ty itemy k dispozici a muzes je zacilit, tak ano. Nejsem si ted jisty, jestli se do toho prikazu nedavala nedavno i moznost misto zacileni itemu tercikem napsat systemove jmeno itemu primo do prikazu.. Pokud ano, pak by ti stacilo znat systemove nazvy predmetu.
EDIT: Tak ted sem to zkousel a pokud zadam "[id ironingot" tak mi to skutecne otevre tabulku zelezneho ingotu. Nicmene ty systemove nazvy predmetu by ti asi musel dodat nekdo z GM (krom veci co asi kazdy anglictinar odhadne tak nejak intuitivne - Apple, BronzeIngot, Dirt, Stone atd.).
Odpovědět
#44
Tak ono jde hlavně o to, jak se doytčná věc jmenuje česky a anglicky...kupříkladu harpie je česky i co se systémového názvu týče a když koukneš na nemrtvého akolytu, no ta nemrtvost je asi jediná souvilost mezi českým a systémovým názvem (jo vím, jsou to npc ale u předmětů se tuším občas objevuje totéž).
Odpovědět
#45
Vsak jo, tak sem to myslel. Smile Ale tohle se ciste teoreticky da z XML (nebo odjinud) automatizovane vyfiltrovat ve dvojici "cesky-systemovy" napr. za pouziti RegEx v XML (aby tam nebyla vsechna ta pro tento ucel nepotrebna data) v kazdem lepsim textovem editoru.
Odpovědět
#46
Ano, funguje to i pomocí zapsání systémového názvu.
Přidělení práv zařídím dnes, jen (pro jistotu - feature omezeného přístupu netestováno) zazálohuju xml.
Hotovo.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#47
Úspěšně jsem pomocí [ID popsal svůj první předmět - Shorapan (luk). Použíti [look úspěšné - pokud by to mohl vyzkoušet i nějaký jiný hráč, budu rád.

Je trochu škoda, že se v gumpu nelze posouvat po řádce dál, abych viděl i text, přesahující základní okno. Na druhou stranu, vzhledem k tomu, že mám vlastně texty už připravené a jen je vkládám, to pro mě osobně není problém.
Odpovědět
#48
Ehm, nevím...ale moje poslední testy vedli k tomu, že se ten text neposouvá, ale ani vůbec nemůže přesáhnout velikost toho okýnka.
Odpovědět
#49
Nu, mně se po použití [look ukáže i text mimo okýnko. Jak u Shorapanu, tak u plátovek, které do ID nabouchal WD.
Odpovědět
#50
Když jsme tak u příkazu Look tak by bylo pěkné kdyby pri kliknuti na predmet vyskocila k možnosti urcit i moznost look... o prikazu jako takovym jeste pred nejakou dobou treba moc lidi nevedelo nebo ho nepouzivalo
Odpovědět
#51
Pokud se do řádku text vloží pomocí copy/paste, tak sice konec není viděl, ale gump ho bere že tam je. Na chybu už jsem upozorňoval, ještě chci prověřit že bych tam místo textboxu dal limited textbox. Geo tvrdí že se jeden z nich posouvá, ale já limited nikdy nepoužívám -> měl by to být on nebo ani jeden z nich Smile

Look do kontextu chci přidat, také musím vyřešit look na věci které má u sebe někdo jiný. bug495.

U příkazu Look bych chtěl vypíchnout že lze i napsat [look truhla a mělo by to vypsat popisek všech věcí v dohledu, které mají v názvu "truhla".
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#52
Ten obyč textbox pls nahlaš jako chybu MW klienta, rovnou na Mantis. Pls, pls...
Odpovědět
#53
Je tam, bug498.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#54
(19.10.2011 v 16:11)Whitey napsal(a): - příkaz [Look přidán do kontextového menu, zatím jako "Informace", později jako "Popis" (vyžaduje patch CLILOC)


Pokud bys to chtěl "vymazlit", mohl by se ten nápis v případě, že popis chybí, ukazovat nějak odlišně a třeba by na něj ani nemuselo jít kliknout.

Jinak je super, že už to tak pěkně funguje, takže začnu věci nabouchávat do hry, jak jen bude příležitost.

Edit: Věci překopané z tohoto topicu do hry budu označovat znakem +
Odpovědět
#55
Pokud to tam naházíš sám budu blahem bez sebe - nemám na to vůbec čas Angry Např. dnes ráno (10:00) mě máma vzbudila že chce jet do Českých Budějovic do výstaviště na Hobby....
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#56
Neslo by zaridit, aby se popis predmetu zobrazoval an vice radku pri najeti na predmet? Takhle se otevre celkem dlouhy textbox...
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


Odpovědět
#57
V textboxu se zobrazuje pouze GMkům. Upravím to aby se buď nezobrazoval, nebo aby se zobrazilo pouze prvních x písmen.
Doplněna informace k bug495.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#58
Aha diky moc Smile.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


Odpovědět
#59
Bylo by možné, aby příkaz [ID fungoval tak, abych mohl upravovat i věci, co má například strážný? Nebo je zde stejný problém, jako s [look?
Odpovědět
#60
Stejný problém, hráč nemůže zacílit věci v majetku jiné postavy NPC. Pokusím se s tím něco udělat.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět



Skok na fórum: