Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Návrh na úpravu okna - "Okolní postavy"
#1
Navrhuji úpravu okna "Okolní postavy". Aby se automaticky roztahovalo především směrem dolů (do délky), podle počtu viděných postav, pokud nejsou viditelné žádné, tak aby se smrštilo až po nadpis "Okolní postavy".
Ragiowan, člověk - Mág, knihovník, badatel
Čím je člověk rozumnější a lepší, tím více dobra v lidech pozoruje.
Jabber & ICQ přes SZ (WinXP/32, CPU Intel Pentium 3 - 1GHz (Coppermine)-(jednojádro), 80GB HDD, GeForce 5200-128MB/400MHz, RAM SDRAM 512MB)
Odpovědět
#2
a taky by mohly být odděleně hráčské postavy a npc (když přes to mířím tak sem už párkrát trefil hráče ikdyž sem nechtěl)
Josef Mrkvička - bylinkář, očarovávač a alchymista, vyhotovitel vysvědčení RT týmu které lze přečíct ZDE.
Odpovědět
#3
Huh, to s těmi hráči / pety / ostatními, to je sice zajímavý nápad, ale aby to ten seznam příliš nenafouklo...
co takhle to rozdělit na členy party (a pety) a ostatní? To by neměl být problém - co vy na to?

Požadavek na prodlužování okna dle počtu postav byl zapracován do nové verze, volitelně dle nastavení (implicitně ANO).
Odpovědět
#4
Děkuji za úpravu. Jsem přesvědčen, že to ocení všichni.

K tomu rozdělení, asi jak to chápu především pro potřeby v boji. Ono asi mnoho hráčů neví, že jde kliknout na danou postavu v hracím okně, nebo v okně "Okolní postavy" a vytáhnout okénko s jejím stavem života. Pak se lépe trefuje do nepřítele přes tohle okénko života. Asi by bylo fajn, kdyby možné v okně "Okolní postavy" bylo vidět rozdělení podle nějakých kritérií.
Například: neutrál-přítel-nepřítel-v partě.
Příklad: střed dvou skupin postav (hráčů, nebo npc), tak se tam zobrazuje jen počet viděných lidí bez ohledu kam patří. Při boji je občas obtížné odchytit postavu nepřítele, abych z něj stáhl okénko s jeho stavem života. Protože se neustále pohybuje. Výhodnější a rychlejší to provést z okna "Okolní postavy". Tak i okénka stavu zdraví přátel člověk nyní musí teď spíš lovit v herním okně, když chce mít přehled jak jsou na tom jeho spolubojovníci.
Ragiowan, člověk - Mág, knihovník, badatel
Čím je člověk rozumnější a lepší, tím více dobra v lidech pozoruje.
Jabber & ICQ přes SZ (WinXP/32, CPU Intel Pentium 3 - 1GHz (Coppermine)-(jednojádro), 80GB HDD, GeForce 5200-128MB/400MHz, RAM SDRAM 512MB)
Odpovědět
#5
Co barvit životy v okně podle přítel/nepřítel, a seřadit je nejdřív nepřátele, potom přátele + podle vzdálenosti?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#6
Tak, podle vzdálenosti se to řadí...jediná nešikovná věc je, ýe když je kolem 20 banditů a dva lidští spojenci, tak je to okolních postavách všechno v jedný kolonce "člověk". I když je fakt, že při ukázání, se postava zvýrazní, takže odlišit to jde, ale mít to oddělený by bylo příjemnějšíSmile
Odpovědět
#7
(21.04.2011 v 15:13)Whitey napsal(a): Co barvit životy v okně podle přítel/nepřítel, a seřadit je nejdřív nepřátele, potom přátele + podle vzdálenosti?

tohle by bylo fajn.. barvy tech hpbaru by odlisovani urcite pomohly, a ani by se to nenafukovalo
Inara, Kouzelník|Gwen, ledová princezna|Lisanna, tichý bard|Prune, kněžka Helmova|Taranel, stopař(†)|Tibauld, Velitel Armády(†)|Béda Trávníček, hobit neposeda(?)
Odpovědět
#8
Teď se tuším obarvují podle toho, kolik procent HP zbývá (zelená až červená).
Oddělit to a obarvit jinak, případně setřídit, to by neměl být problém...

... zvažuji, že bude samostatná skupina "Friendly"... Parta, plus přátelé. V ní to nebude tříděno podle rasy, atd, pouze podle vzdálenosti.

Taky uvažuji o skupině "Nedávno spatřené".
Tedy co zmizelo z dohledu a prokazatelně nezemřelo.

Také uvažuji o možnosti označit záložku jako úhlavní nepřítel - kvůli PvP, taková záložka by mohla přežít i smrt té postavy a zavření/pád klienta.
Odpovědět
#9
Co takhle umožnit víc těchto oken, s konfigurovatelným filtrem? Ať si každý nastaví co mu víc vyhovuje.
V jedno okně friendly cíle podle vzdálenosti, v druhém si dám protivníky podle životů + vzdálenosti, jedno speciálně na PvP apod.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#10
No, co se návrhů týče, naprosto epická by byla automatická kontrola pravopisu 8-)
Odpovědět
#11
Nenávidím kontrolu pravopisu Ninja
Odpovědět



Skok na fórum: