Co by vás přitáhlo zpět ke hře?
#1
Question 
Co by vás přitáhlo zpět ke hře?

Co k samotnému názvu dodat? Odpovědi mě nicméně opravdu zajímají. Přihodím jen pár doporučení a pravidel:
- nedržte se při zdi! i když jde o požadavek naprosto nerealizovatelný a mimo možnosti týmu i serveru, stejně ho napište
- zavřete oči, představte si ideální UO server a napište, co vidíte
- zmiňte i ty nejmenší maličkosti, které by vám zpříjemnili zážitek
- téma je určeno i pro GMs
- snažte se nikoho neurazit
- snažte se příliš nediskutovat
Odpovědět
#2
Rasove rozliseni postav,to pisu i kdyz hraju porad Smile
Odpovědět
#3
Citlivější osoby by mohl text níže urazit(pokud se tedy za takovou osobu považujete, tak ho raději nečtěte a ignorujte ho).... ale tak jsme chlapi, tak si to zase neberte tak osobně a hlavně urazit někoho není účel toho textu - tedy snažil jsem se dodržet "pravidla".
Navíc už to moje otevřené plácání nesmyslů a nepravd znáte, tak snad to nikoho nezaskočí/nepřekvapí. Biggrin
Každopádně všechny žádám, aby na můj názor nereagovali a radši si napsali svůj názor. Kromě toho můj názor nemusí obsahovat pravdu ani dávat smysl. Takže ho prosím berte s rezervou a považujte ho za výplod chorého mozku. Ušetříte si tím své duševní zdraví.

*******************************************************************************************
Podobný topic tady byl přesně před půl rokem(3.4.2013), což je samo o sobě úsměvné... http://forum.manawydan.cz/showthread.php...8#pid72768
Můžeme to teda využít jako ohlédnutí a můžeme zrekapitulovat 6 měsíců shardu. Níže jsou mé priority, pojďme se podívat co se pohnulo vpřed.

+ vyladění soubojového systému
+ balanc povolání
+ balanc/dodělání perků
+ rozjetí politiky, využití ras které tady jsou
+ spojování hráčů, kterých je tady už teď tak málo(to je úkol RT)
+ po spojení hráčů jim dát nějaké vyšší cíle
+ dodělání webu do formy, která bude reprezentovat shard
(při dodržení těchto věcí bych se nebál o udržení alespoň nějaké komunity, minimálně bych teda udělal ten web jakožto hodně muziky za trochu peněz... a snažil bych se držet zdejší nepočetnou komunitu pohromadě... dokud se nedodělají zbylé závažnější a pracnější věci... tohle samo o sobě by mohlo pár lidí přilákat a když tu bude aktivita ze strany RT a budete vyvíjet nějaké dění pro všechny, tak dost možná i ty nové lidi udržet)

*******************************************************************************************
Kdyby se makalo na těch prioritách, nebylo by to tady takové jaké to tu je. Takže to jsou i věci, který by někoho přilákaly.
Co je na tom všem nejvíc šílené? Za půlrok se s vyjímkou tohoto...

- základní "sdílení skillu zbraně" 20% (pokud používáte zbraň bez skillu, počítá se 20% vašeho nejvyššího zbraňového skillu)
- nový perk WeaponFamiliairy (upravuje tento bonus sdílení skillu + rozšiřuje), přidělování zdarma některým povoláním
- základ útoku/obrany je 10 + Level/4 (dosud 1)

... na nic zásadního nesáhlo. Pokud si přečtete sekci * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * s hrůzou zjistíte, že se dělá jen kosmetika. Otázka je proč? Proč se neřeší ty prioritní věci? Neschopnost? Nedostatek času? Nechuť? Nebo je snad vedení nepovažuje za fatalní? Bůh ví.

Výsledek můžeme vidět na vlastní oči. Tehdy ten příspěvek dostal podporu 9 lidí přičemž byla většina z řad RT. Posun vpřed je nulový. Navíc se provedly zase určité změny typu "oprava bugu perku NPC"(u tohoto stylu ladění mi uniká i význam... náhodně tahat za provázky kdy za zatáhnutí jedním se nám posunou další čtyři cestu vpřed vážně nevidím... myslím že hry se dělají spíš od nějakého pevného bodu s kterým jsme spokojeni a pokračujeme takto dál a dál)
Nastavení zbraní/receptů/povolání/kouzel/souboje snad zmiňovat nemusím.
Odpadávají GM, odpadávají hráči... není tu prostředí, kde by jste se mohli bavit. Já zase RT moc nelituju, rozjeli jste si tady tolik linií a chtěli jste je táhnout i když na to nebyli hráči. Koncept jedna rasa=jedno GM je dle mého nefunkční. Důležité věci bez pokroku. Kde jsme dnes?
Obávám se, že hodně šancí na restart bylo promarněno a hráčům(ale i GMs) jednoduše přetekly nervy. Prostě nikdo "rozumný" tu nebude investovat svůj čas, když ani neví jestli uplyne další půl rok a posun bude zase v pedikůře a nové barvě na vlasy... Hráči ani neví, jestli vedení ty fatální problémy vidí a jestli s tím hodlá něco dělat...
Místo webu(ač pár lidí řeklo jak na to mají schopnosti) se "pracuje" na "wiki".

Jedinou cestu vidím v tom, že si RT konečně udělá pořádek samo se sebou. Uzná fatální nedostatky a začne je konečně řešit. Nejlíp otevřeným/průhledným stylem se zapojením hráčů. Přidáváním "blbůstek" sem nikoho nedostanete. To už bych viděl větší přínos v tom, že budete hrát s lidma ve hře než upravovat nějaké věci minimálního významu.
Ještě bych dodal jednu věc, až bude shard ve hratelném a konkurenceschopném stavu, budou tady i lidi.


2Pietro: Topic by měl být bez diskuze. Takže by jsi měl spíš rozepsat svůj názor, který má délku jedné věty než reagovat na můj názor. Navíc poukazování na můj názor nemá ani smysl, protože to může být nesmysl. To už dofám všem došlo. Takže pokud chceš udělat něco pozitivního, napiš svůj názor. Třeba bude mít hlavu a patu a třeba právě díky tobě zjistíme kam a proč se vypařili lidi. Díky.

2Poutník: Určitě priority mají hodně společného, protože jsou to vlastně věci, které by jste rádi viděli dodělané a s tím logicky roste i šance, že tu budete hrát. I když jsou mé stížnosti směřované spíše na technické věci - protože ano mág je nehorázně OP a ano neskutečně rozlaďuje povolání, dungeony a hru obecně. A za tu dobu co tu jsem jsem vážně neslyšel nic o tom, že to tak je a že se s tím něco bude dělat... Neviděl jsem žádného mága napsat ty jo ale tohle je nehorázné. Vysoluju si tohle, vysoluju si tamto. Ostatní jsou jen mí poskoci. Mágové akorát napíšou, vždyť jsem mág.... nadpřirozené povolání, proto umím vše a vše si sám zabiju a tak to má být... ale takový styl opravdu v žádné multiplayerové hře nefunguje a ani fungovat nemůže(snad jedině kdyby byl mág VIP a bylo jich minimum). Jistě, někomu to třeba nevadí. Někomu zase ano.
Jinak v těch prioritách jsou i komunitní požadavky - ten post je z doby kdy se "odhlasovali" drowové. A ano já dávám vinu RT za to, že nejsou schopní udělat funkční frakce. Tahá se tady za moc provázků, ale není tolik figurek. Tohle si ty lidi ale měli uvědomit dřív. Z mých zkušeností byl skvělý Triad, musím říct, že časy Stříbrokřídlých pro mě byla nejlepší doba na MW. Fajn komunita, hezké vedení od Triada ve spolupráci s Marinou. Od té doby nic, nástřel elfů, nástřel trpaslíků, nástřel orků. Vše ale nějak kolabuje na aktivitě RT a nebo nedostatku hráčů. Jenže když se tady křičelo hele pojďme tady spolu něco vymyslet, spojme lidi a rozjeďme tu něco.... jaká byla odpověď? Rozhodli se jet dál, rozhodli se podporovat drowy, pokračovali si to své i když je jasné že linie trpaslíků se dvěma trpaslíkama ve frakci je celkem šílenost. Takže ano, každý si tu jede svůj píseček, svoji linii, do toho si házeli klacky pod nohy(šlechtici), spousta GM přestala být aktivní... jenže to doteď prostě nefungovalo. Tak udělejte jednu rasu, rozdělte si to mezi víc GM a zkuste to rozjet. Prostě UO není single player kampaň, ale komunitní záležitost, kde se něco musí dít jinak to ty lidi bavit nebude. A napsat větu sežeňte si hráče a dobijte to a to a pak se bude pokračovat je zvláštní. Pokud neumí RT tým nebo shard obecně přilákat nové hráče tak kdo potom? Hráči hráče? Obávám se, že hráči UO se nějak moc nerodí. Spíš se přelévájí mezi shardy a nebo ubývají. To je vše.


2Stig: Já to snesu Stigu, jen do mě. Neurážím se jako jiní. Problém je v tom, že tento stav tady byl už předtím, než jsem přešel na mé "extrémní" názory. Takže buď je tady musel vést už někdo dřív a nebo je to fajn záminka to svést na ty zlé lidi co shazují práci druhých. Ono je celkem jasné, že všichni skončili kvůli mě, protože já jsem ten strašný démon co odsud vyhazuje lidi/nastavuje zdejší systémy/balancuje povolání/poštvává komunitu proti sobě/rozjíždí nové linie a nedokončuje je Biggrin A hlavně tady straším a vedu zlé řeči už roky, což dokazuje odliv lidí ze shardu... co dodat. Naopak si myslím, že má hlavní postava patřila k těm slušnějším kusům - i když nebyla dokonalá. Nemyslím si, že by někdo mohl říct něco negativního o mé in game hře. Co se týká mých názorů mimo hru by nemělo žádného profesionála rozhodit. Akorát jsem prostě v té skupině, která RT tým neplácá po zádech ale ukazuje na nedostatky. To se z logiky nikomu nelíbí, protože nikdo nechce slyšet kritiku své práce. A už vůbec nikdo nechce slyšet, že uběhl další půlrok a neudělalo se "nic".
A k té textové variantě.... mnohem lepší je zahrát si drd online. Ale obávám se, že ultima online není 100% o textu, kdyby ano tak ani nemůže konkurovat. Jinak názor respektuju, proč ne.
Odpovědět
#4
Vzdyt se tady da normalne hrat Biggrin
A tak lidem,kteri urputne chteji porad neco noveho,tak se nedari ani v zivote,nespokoji se s jednou a tou samou zenou,praci,bydlenim apod Wink
Zkousim vsechny povolani postupne a nerekl bych,ze je nejake nehratelne,fakt porad nechapu o co ti jde,vzdyt jsme hrali,bavili se a mozna se prace zastavila i kvuli takovym ohlasum vis....proste tohle neni jejich plny uvazek,,budme tolerantni,tak to bude za 4roky doladene no tak co,vsak o nic nejde,jen o zabavu a taje i tak tady,pokud jsou lidi a jso normalni a ne jen ti co si porad stezujou.
Odpovědět
#5
undefined
Manawydan:
nejrychlejší cesta jak se stat mistrem je zabít co nejvíce monster...
Odpovědět
#6
Jestli se můžu podělit s mou malou poznámkou i já, tak taky něco pronesu.

Chybí mi tu ti pohodoví hráči kteří nemají ve zvyku pořád něco kritizovat nebo se hádat s gmky, co mě asi nejvíc trápí je současný vztah mezi hráčem a gm, že je tu ta hranice ale logl jsem včera do hry a je to první věc co uvidím, logl jsem předvčerejškem a to samé.
Já osobně po gamemasterech zábavu snad nikdy (doufám xD) nežádal, bavit se s hráči je pro mě něco mnohem víc než jakýkoliv event a dostávat rare předměty, proto je můj názor že k chodu shardu je potřeba víc snahy ze strany hráčů, DL už je věc i GM ano..

A k hraní by mě ještě přitáhlo snad jen čas a chuť Biggrin
Odpovědět
#7
Je pravda, že pokud byste na mou otázku chtěli odpovídat spíše způsobem, který zvolil Fujiwara, mohlo by se téma skutečně zdát velmi podobné topicu "Priority Manawydanu z pohledu hráčů". To je třeba respektovat, jelikož pro někoho jsou záležitosti systému skutečně klíčové. Já nicméně věřím, že u hry tak staré, jako je UO, už jsou pro hráče, kteří setrvávají, tyto záležitosti podružné (zvláště na RP serverech). Přidám tedy k dobru nějaké příklady, které například u mě osobně platí.

Určitě bych logoval kdyby se rozjel topic s plánovanými akcemi, který zaručí, že nebudu logovat do mrtvého světa. Uchvátilo by mě, kdyby se tvůrci pokusili o questy, resp. dobrodružství, které by jako z oka vypadly výpravám z Dračího doupěte - využívající víc představivost než samotný systém (RP stopař narazí během questu na stopy, které sleduje ne díky zmáčknutí aktivace skillu, ale díky GM); personalizované, kde Gm zná své hráče a využívá jedinečnosti postav k rozvíjení příběhu; etc.
Odpovědět
#8
Mnohem víc by mě motivovalo se o cokoliv snažit, kdyby tu bylo jako za starých časů víc lidí hrajících pro ostatní a ne jen pro sebe. Rád vzpomínám na časy, kdy tu hráli lidi jako Glumík Jedlička, Mir, Kristian a dokonce musím říct i členové Bratrstva a celá ta stará parta, kdy tu byla hromada lidí ochotných převzít odpovědnost, ať už v pozici GM nebo v pozici vůdce nějaké ingame organizace.. lidi, co místo neustálých nesmyslných požadavků a prosazování vlastního ega prostě hráli s rozdanýma kartama a hlavně vytvářeli z ničeho něco, kvůli čemu logovali jiní. Takových lidí si velmi cením i když se jedná např. o jména jako Drathart, Myrsha, která vyvolávala hodně velkou kontroverzi. Lidi, kteří dokázali, že plnit nějaký sranda seznam priorit je možné bez ohledu na práva herního účtu, že je lepší věci dělat a převzít odpovědnost sám za sebe (a ideálně i za pár dalších), než hledat výmluvy a negativa a svalovat vinu na jiné. Lidi, kteří jsou schopni se na věci dívat aspoň ze dvou úhlů pohledu.
Co mě naopak dokáže odradit jsou dětinští malí lidé, kteří se snaží za každou cenu protlačit svou představu a využívají k tomu manipulace a dalo by se říct i vydírání a sami nejsou ochotni nebo schopni jakkoliv jinak do svých představ investovat. Je smutné, pokud někdo takový soudí dle svých utkvělých představ a cokoliv jiného než jejich absolutní splnění označuje za selhání (samozřejmě cizí), pokud naprosto ignoruje jakékoliv námitky i pokud jsou většinovým názorem, ale to už je holt součást charakteru. Smile

A nejsmutnější na tom je, že kvůli těm druhým ztrácejí ti první často ochotu nebo chuť cokoliv dělat, ovšem ono bude vždy jednodušší něco strhat, zkritizovat, zničit a někoho odradit, než vytvořit, inspirovat, motivovat, ale tak to holt chodí ve všem. Mezi konstruktivní a destruktivní kritikou je tenká hranice a cesta do pekel je dlážděna zdánlivě (domněle) dobrými úmysly a líbivými slovíčky.. Smile


A jinak pokud bych odhlédl od toho podmiňovacího způsobu a ptal se, co mě vlastně stále táhne do hry.. Tak asi to, že v takhle malé a necílevědomé komunitě je vcelku snadné se zapojit a něco změnit, vidět výsledky vlastního úsilí, než na shardu, kde jste jen jedním z mnoha a vaše slovo má nulovou váhu. Že i přes podíl toho špatného je tu stále spousta toho skvělého, ať už se jedná o lidi nebo funkce světa. Opravdový hráč umí bavit sebe i ostatní a stačí mu k tomu třeba jen chat nebo "textová varianta" hry, cokoliv navíc je nadstandart (viz i Poutníkovo Dračí doupě). Taky si myslím, že pokud má člověk takové možnosti uplatnění a jednou se k něčemu upíše, že je ta "práce" i otázkou osobní odpovědnosti a od toho by se utíkat nemělo ani v časech zlých. Smile Že pokud si utvořím utkvělou představu nebo vizi, že to budu já, kdo za ní po krůčkách půjde a nebudu jí místo toho jen vnucovat někomu jinému a pak se mu pošklebovat, že nehraje podle mých not. Že nesplnění mojí vize je především moje chyba, protože má počátek ve mě a v nikom jiném, nikdo jiný jí nemusí sdílet, natož se s ní zabývat.

EDIT: A nikoliv, chyba není v názorech, to by bylo irelevantní tvrzení. Chyba je v tom, že jenom názor nic nezmění a nic neznamená, nic nevytváří a nic nebuduje.. Názorů tu máme mraky, lidí, co jsou ochotní se věcma zabývat i jinak, než na čistě teoretické rovině už ovšem podstatně méně. Realitu posouváme k obrazu svému pouze svým úsilím, anebo se holt mlčky smíříme se životem v "separátním míru" a s tím, jak se věci mají a vytvoříme si svou bublinu, ve které budeme nekonfliktně existovat. Nic mezi tím neexistuje a pokud ano, tak je to jen shoda náhod nebo souhra okolností.
Odpovědět
#9
Celkove zjednoduseni a zprehledneni souboj. systemu, exp. systemu a celkove zamereni se na hratelnost
Odpovědět
#10
rasové ,,perky" ! a dodělání nedodělaných věcí (souboják-ten bude snad co nevidět, magie,motlidby) Smile
Odpovědět
#11
Zdárek Smile hrál jsem zde tak v roce 2009 (tyjo, to už je nějakej ten pátek jak koukám) a chci se zeptat jestli zde hraje ještě někdo z těch co hráli semnou, IG jsem měl jméno Jumpa (ork) a human Grifel Poutek..pamatuju na hráče jako je Fiona,Tulgyr,Gogobund,Šmegy,Karlos,Kozlík (víc toho teď nevypotím Biggrin).Někdy v roce 2009 kolem vánoc jsem začal hrát na shardu Moria kde jsem hrál asi 3 roky, strašná závislárna Biggrin. No a ten shard už skončil a já se teď ve volných chvilích docela nudim a zkusil bych to zase někde, jelikož ultima je pro mě srdcovka. Smile Tak třeba by mě to tu zase nachvili chytlo kdybych tu někoho znal už zdřívějška a zahrál by si semnou Smile
Bojuješ abys žil !

Grifel Poutek - Isharský bojovník
Jumpa - šaman
Odpovědět
#12
Urken alá Brak tu stále je Smile. Fiona, Tulgyr, Gogo a Šmegy nehrajou. Karlos a Kozlík jo, protože Drathart dostal UnBAN a Bratrstvo se zase rozjelo.
Odpovědět
#13
vim ze me za to spousta lidi tady odsoudi ale ja bych uvital zmenu grafiky jako celkove Smile) uz sem se na to jednou ptal jestli by to bylo mozne ale napamatuju si uz jakou jsem dostal odpoved Smile
Odpovědět
#14
jakou změnu myslíš? něco jak je 3D klient? Smile
Odpovědět
#15
nene 3D klient ne to se mi nelibi ......myslim napr. jako Ultima Kingdom Reborn
Odpovědět
#16
Zmackni klavesu INS pripadne si nastav makro Grafika Stygian Abyss.
Hrat se s tim sice moc neda, ale budes mit hned grafiku KR

Jinak na lepsi grafiku nemame grafika. Leda by se nekdo dobrovolne hlasil a chtel by vetsinu z cca 16ti tisic itemu prekreslit do lepsiho Wink
Odpovědět
#17
spis sem myslel ze by to pritahlo i jine hrace ....nejde primarne o me Smile
Odpovědět
#18
Bohuzel nejsou lidi a i kdyz bych v tomhle taky rad videl nejakej pokrok, tak se neda nic delat. Na klienta tu mame jen Gea a ten nema totalne zadnej cas a ja neumim v C# Angry
Odpovědět
#19
roadstare co potřebuju na tu grafiku Stygian Abyss? mě se to strašně začne sekat a něco nejde vidět...ani paperdoll? mám něco špatně? ale jako vypadalo to pěkně!! Biggrin
Odpovědět
#20
Ta grafika KR neni uplně, třeba v Isharu se to tyka jen dveří, střech a beden.

Jinak sem tu asi jedinej komu se to netrhá s tohle grafikou? :-D pro mě je to normálně hratelný, jen problikávaj textury :-D
Odpovědět



Skok na fórum: