Bugy ...
#41
Nevím,jestli jde o bug, nebo dělám něco špatně, ale dovršila jsem level 21. měla bych s ejít vycvičit k učiteli a tím poposkočit na level 22. bohužel, žádný z čitelů mi nenabízí možnost vylepšit si skilly slévačství, kovařinu nebo drátenictví, které mám všechny na 72 %. Ostatní skilly, které jsoupodstatně nižší a o které samozřejmě nestojím (mapy, psaní), mi to vyučit se umožňuje.
Zkoušela jsem dva učitele v isharu, jednoho v elfím dole, kopí u orků a už mi nějak dochází fantazie, kdo by mě to mohl naučit.
Brundibárka - Trpasličí kovářka, Cadfael - Hobití bylinkář, Jasmín Tříska - Hobití řezbář a truhlář, Radagasta - Trpasličí lovkyně, Raistlin - Trpasličí koželuh a kožešník, Kunigunda - Tajemství pro otrlé
Odpovědět
#42
Podle toho co jsem dohledal je nutno najít učitele, který má požadovanou dovednost o 20 vyšší než ty. Tj. pro učení se do skillu 100 potřebuješ učitele který má 120.
V Isharu je minimálně jeden, hledej chlápka jménem... budeš hledat nebo mám poradit? Smile Nejlepší zbraně prý chce armáda.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#43
a není náhodou 72% max pro tvůj lvl?
Odpovědět
#44
postupuje z 21 na 22 = 74%
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Odpovědět
#45
Když nad tím tak přemýšlím, tak kovář na Isharské tržnici má skilly 100, tzn. měl by tě učit do 80.
Nemáš moc volných bodů, že by tě to ještě nehodilo na 22. level? Pokud si (velmi matně) pamatuji tak ti to nedá nový level pokud ti zbývá víc než 6(?) bodů do skillů.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#46
V tuto chvíli jsem na levlu 21. nechce mě to pustit dál, ale přitom jsem při předchozím odlevlování využila všechny body. dotáhla jsem všechny potřebné skilly na 72 a pak zbytek vrazila - tuším - do přesnosti. V tuto chvíli, když se chci učit dál, mám k dispozici devět bodů, o nichž se domnívám, že jsou to ty nové, určené k rozdělení, abych mohla odlevlovat na level 22.