Znalost zvířat
#21
Jo tohle zní velmi dobře...
Odpovědět
#22
Šlo by ještě zařadit požadavek na perk, přišlo mi to teď na mysli, hlavně v souvislosti s použitím štítů, zbrojí...
Odpovědět
#23
Není problém, přidám do filtru i názvy perků.

Chtěl bych povzbudit trochu hráče k psaní popisů čehokoliv... nemusí sednout a popsat půlku servru, i popsání jediného tvora nebo itemu je přínosem.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#24
Co chybí ještě popsat kromě zvířat jen tak pro info? Pamatuju dobu, kdy se za ty popisy ještě dávaly expy, ale měl jsem za to že se skoro vše popsalo - hlavně suroviny, bylinky, reagence... zbraně a zbroje už tehdy byly hotové.
Odpovědět
#25
Pokud si pamatuji tak jsou pouze popisy u zbraní (chybí ale některé novější, jako obě dvouruční dýky apod.) a u zbrojí.
Popis jakéhokoliv předmětu lze zkontrolovat pomocí [look nebo kontextového menu.
Na odměnách za popisky se domluvíme v týmu, viděl bych to na 5XP za krátký, 10XP za delší a 15XP za popisek s výše popsanými skill/perk-limity.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#26
WD neber to ted jako nějaký útok od někoho kdo jen remcá a nic nedělá, ale věřím že i GM co se pohybují ve hře by mi mohli potvrdit, že 5xp i 10xp je směšně málo když porovnám tuhle tvůrčí práci pro shard, kdy tomu bude někdo věnovat čas a úsilí a musí prokázat nějakou kvalitu, znalosti a vůli se podílet na chododu shardu a ted to porovnám s hodinou hraní dungaře kolik expů získá když projde jednu lokaci. Osobně si myslím, že RP hra a i ta tvůrčí práce pro shard je tu v tomto směru VELICE v nevýhodě co se týče získávání expů.
Tolik můj postřeh a pocit. Doufám že to někdo nevezme jako pruzení.
- To že mě nevidíš neznamená že tu nejsem -
Odpovědět
#27
Věřím, že ty nadhozené expy jsou jen nástřel. Je potřeba si uvědomit, že současný Manawydan je silně zvýhodněný pro plošné vybíjení čehokoliv a probíhání dungeonů. Jen tak pro ilustraci, těch cca 15 exp je za obyčejného goblina, což je práce na kolik 30 vteřin? A to bez zapojení mozku, stačí udělat dvojklik nebo dneska už myslím ani to ne, protože postava se brání automaticky. O tom co máte za dungeon, který si mnozí vysolují se zmiňovat nebudu(a mnozí by mě poučovali jak riskují své drahocenné vybavení a s takovýma bych byl schopný se pohádat o což nemám zájem).

Oceňuju Triadův návrh hodnocení RP zápisů, který by se měl praktikovat globálně na RP tvorbu(i když si nejsem jistý jak to teď funguje, protože u posledních zápisů tohle hodnocení nevidím). Dokud se tohle nějak slušně nezvýhodní a neocení, tak to bude pořád jen podřadná a nevýhodná práce. Vůbec bych se tohohle nebál a kvalitní práci v tomhle směru i kvalitně oceňoval. A já osobně bych takovou práci postavil nad tupé vybíjení a probíhání dungeonů - protože RP shard.
Odpovědět
#28
Osobně si myslím že člověk kterému na MW záleží poskytne svůj čas a mozek dobrovolně, bez vyžadování odměny.
Tak jako to dělá celý RT.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#29
S tím se nedá nesouhlasit...

Akorát, že nikdo odměnu nevyžaduje. Tohle je jen srovnání dvou cest a jejich ohodnocení ze strany RT. Jen poukazujeme co je tady zvýhodněné, tak abys o tom věděl. Každý má omezený čas, který může věnovat tomu a tomu. Myslím, že se tomu říká motivační systém. A hlavně mi neříkejte, že být GM je jen práce... děláte to i pro zábavu a své uspokojení... kromě toho že tomu dáváte svůj čas, tak máte spoustu jiných výhod a možností - takže to srovnání s obyčejným hráčem mi opravdu moc nesedí.
Příklad který tady probíráme je asi takový: je výhodnější pobíjet srnky když mám teď hodinku čas a nebo půjdu sepsat RP zápis/udělat popisky do hry? Za co mě RT tým víc ocení??? Ideální je jistě příklad, který uvádíš. Ale tím obcházíme předešlou otázku a postoj RT.
Odpovědět
#30
Nemyslím, že by si někdo z těch co podobné věci pro MW dělají někdy o odměnu sám řekl. Ale mě osobně by podobné ohodnocení mé práce, na které jsem strávil dejme tomu týden, spíš naštvala, než kdybych nedostal vůbec nic. Protože ta odměna říká "takhle si ceníme tvé práce".
- To že mě nevidíš neznamená že tu nejsem -
Odpovědět
#31
No, ono to srovnání zas tak mimo není, ale proč tu jmenovat všechny ty pro a proti, když je to stejně jedno.. Smile

Já osobně bych se taky nebál vyšší odměny. Minule jsme dávali 50, je fakt, že to je docela dost a že to bylo hlavně proto, aby se to nějak nastartovalo (což se povedlo), ale za ty nejlepší popisky se všema těma podmínkama a vysokou kvalitou bych to klidně dal. Když někdo dostane tisíc expů v dungu, nic moc z toho my ostatní nemáme a pro toho člověka to ani není tolik času, když někdo zplodí nějakých 20 špičkových popisků, tak proč mu je taky nedat..
Jen můj názor, ale myslím, že bysme se měli pohybovat spíš v desítkách, než jednotkách za kus. Na druhou stranu pokud někdo popíše 5 druhů vlka takřka podobně a akorát vymění barvu v popisu, tak bych dal jednu plnou odměnu a zbylé hodnotil pouze zlomkem.. Biggrin
Nebojím se nějakýho velkýho plýtvání XP, ve hře to člověk nabere za chvíli taky, ať už v PvM nebo hodinka nicnedělání.. a ostatně ani minule se zas tolik jedinců nenašlo (ale činili se).
Odpovědět
#32
Přesně jak říká Rygos.

A souhlasím i se Stigem. Hodnotit podobnou tvorbu na "kus" moc nejde. Musí se to hodnotit individuálně.

Kdybych měl být sprostý, tak dokonce řeknu že s nějakou prací i pohrdáte. Také jsem strávil spoustu hodin tím, že jsem dával dohromady Historii Manawydanu s pomocí dalších. Došel jsem za někým a řekl, dejte mi za to obrněného koně nebo tolik a tolik expů? Nedošel, tehdy jsem Stigovi řekl že nic nechci, že jsem to dělal pro sebe a pro potřeby ostatních. Požadoval jsem jen jedno, aby to skončilo na uctivém místě - buď "připíchlé" na fóru nebo na webu. Kde to skončilo? Je to zaházené na wiki, kde to prakticky běžný uživatel nenajde. Takže asi tak k nějakému vyžadování něčeho a ocenění z vaší strany.

A tím nechci plakat, je jen na vás jak s podobnýma věcma naložíte. Jen mě občas vykolejí vyjádření některých z RT a připadám si jako v jiné galaxii.

Edit: Informace o hře -> Historie -> Historie v kostce -> a pak musíte dolů na čtvrtý věk. Kliknutí to opravdu není moc, ale šance že by se k tomu dostal průměrný hráč je poměrně malá. Ne ani tak že by to nemohl najít kdyby hledal, ale protože málokdo čte celou historii od stvoření světa až po konec. Navíc když jsou stále na webu sekce kronika kde nejsou zrovna aktuální a důležité věci... Naopak ta historie může hodně pomoct jak v zakládání postavy(a tvorbě jejího příběhu), tak hlavně v nějaké znalosti světa. Ale kašlem na to.
Odpovědět
#33
Myslím, že to je zas zbytečná kritika, zaházené to nikde není, z homepage Wiki se na to průměrně inteligentní i lehce přitroublý uživatel internetu dostane na dvě kliknutí přes docela výmluvně nazvanou sekci "Historie", což je řekl bych velice nadstandardní co se UI/UX týče (3 kliknutí k dosažení požadovaného výsledku je stále ještě ok).
A minimálně já do historie lezu docela často. Krom toho i někdo z hráčů mi mezi řečí říkal, že to četl. No, kdo je ale línej číst, nepřečte to asi ani tam, ani na fóru, ani na webu..
Fórum není vhodný zdroj informací, od toho se snažíme spíš odpoutat. Fórum slouží na diskuzi, ne na dlouhodobé přehledné uchování informací. A kde by to tady na fóru bylo uctivé? V sekci Diskuze? Nebo snad Informace od hráčů, aby to působilo jen jako nějaký neoficiální výplod jednotlivce, který nikdo nebude brát vážně? Nemluvě o tom, že bysme zas zanášeli hromadu dat do databáze, jejíž prostor je poměrně omezený oproti místu na disku (Wiki pracuje na systému souborů, není to v databázi).
Z webu informace rovněž spíš stahujeme a ideální by bylo, aby se z něj stala jen taková vizitka s pár základníma informacema a rozcestník na další místa. Náš web moc uctivé místo pro trvalé uložení informací momentálně tedy také není..

Zkrátka z těch tří možností je pro komunitní tvorbu a uchování informací jednoznačně nejlepší systém Wikipedie.. To je široce uznávaná, běžná praxe a rozhodně by se od toho nemělo upouštět, naopak. Měla by se dále plnit informacema, měla by se udržovat a zdokonalovat struktura, měly by se tam přesouvat věci, které nemají jinde co dělat..

PS: Ještě tak mě napadlo hodit ty odkazy na další články v Historii navrch a ne na konec celého článku, což je asi tak jediná chyba, co tam momentálně spatřuju.. Upraveno.
Odpovědět
#34
Nikdo si vás neváží, všichni vás shazují, nikdo vám nic nenabídne, nikdo vás za nic neodmění a když už tak vás uráží drobkama nebo srovnáváním s RT.
Hádejte, co mám z MW já? Co je moje odměna za to co dělám?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#35
Stigu souhlasím s tebou, ale musím dát za pravdu i Fujimu, protože wiki je obecně vzato místo kde by se měli informace ukládat a následně hledat, ale osobně si myslím, že na MW se wiki moc nepoužívá a když někdo něco hledá tak hledá hlavně na fóru. To je můj pocit, možná to tak není a pokud to tak není jsem tomu jen rád.

WD, ale noták! bavíme se tu v obecný rovině a myslím i na urovni bez nějakýho afektu, takže podobný projevy si myslím nejsou ani trochu na místě.
- To že mě nevidíš neznamená že tu nejsem -
Odpovědět
#36
Zkusím to uhádnout.

Máš z toho radost, jinak bys to dávno nedělal.
A taky máš dobrý pocit z dobře odvedené práce.

A taky spoustu nervů s lidma jako jsem já nebo Rygos, ale to se neřadí do odměn.

pro Braka: Brak je pro mě ideální GM a mnozí včetně mě by si z něho měli vzít příklad. Dokáže vystupovat na nějaké úrovni, nebojí se říct co si myslí a jeho názor má vždycky duši. Toho si cením. Jen je tady takových lidí málo.

Whitey: Bude zveřejněna správná odpověď k hádance? Jsem zvědavý jestli jsem uhádl a nebo mám zkreslený pohled.
Odpovědět
#37
Ad #24: S tím hodnocením se to má tak, že když se něco někomu z hodnotících GM libí (Triad, já, Galran), tak to i ohodnotíme. Pokud máte někdo pocit, že by si to Váše tvorba taky zasloužila, stačí nám napsat, my se na to kouknem a buď ohodnotíme, nebo ne, případně napíšem co se nám nelíbilo Smile.

Jinak co se týče té odměny za tyhle popisy, tak souhlasim se Stigem.
Wiki mi přijde využívaná, aspoň z řad RT. Já na ní minimálně 2x za den vlezu.
A neošíval bych se tu tím, že my jako RT tu z té práce nic nemáme. Nic nás tu nedrží, děláme to z naší vůle a očividně nás to i baví. To z toho máme.
Hráči tu hrají především pro to, aby se bavili ve hře. Když budeme chtít, aby nám pomohli s něčím jako je dělání popisů, je odměna na místě. Oni tu jsou, řekl bych, za jinou zábavou než je něco, jako dělání popisů. To je především naše práce.
Toť můj pohled na věc.
Odpovědět



Skok na fórum: