Tulce a šípy
#1
Veľkým problémom pre milovníkov strelných zbraní je práve munícia. Samostatný šíp neváži veľa ale stačí ich mať zo 300 a hráč je hneď preťažený.
Ak by to šlo, navrhovala by som aby sa hmotnosť šípov znížila alebo aby šípy v tulci nevážili nič.
A tulce by možno mohli mať kapacitu šípov podľa kvality. 200 je totiž zúfalo málo a pokiaľ idem do dungu, musím ako blbec chodiť von pre šípy, lebo niesť všetky zásoby je moc ťažké a tá 200 v tulci je hneď preč Smile
Odpovědět
#2
to s tou kvalitou nezní špatně, jinak tá váha je docela otrava hlavně pro malé levely no.
Dal bych to asi takhle s tím počtem šípů v toulci podle jeho kvality: Mizerná: 100, Špatná: 150, Průměrná: 200, Dobrá: 250, Výborná 300, Mistrovská 350.
Odpovědět
#3
toulce s vyšším objemem tady jsou stejně jako toulce zvyšující rychlost střelby atd...já bych spíš navrhoval rozdělit toulce na toulec na šipky a na šípy Biggrin
a hlavně toulci upravit layer (či jak se to píše) protože nejde nasadit když má člověk tabard
je fakt že šípy jsou dost těžké ale aspoň to nutí hraničáře si něco málo dávat i do síly a človšk jich u sebe netahá miliony Smile
Odpovědět
#4
Snižování váhy v toulci je problematické, bugovalo by to nosnost batohu podobně jako to dělaly (stále dělají?) Zakázky.
S layerem toulce je ten problém že není žádný extra layer který by šel využít pouze na toulec, všechny už jsou nějakým způsobem využívané.
Přidat nové layery do systému lze, Geo na něčem takovém kdysi pracoval, ale nikdy jsem to neviděl plně funkční.

V současnosti je ve hře jeden typ toulce, s obsahem 200 a bonusem rychlosti střelby 25%.
Přidat výrobu dalších druhů s jinými parametry lze - Navrhněte název, grafiku a výrobní postup, rád připravím skripta a přidám je do databáze ID.

Hmotnost podle kvality je problematická, po stacknutí šípů různých kvalit by došlo k snížení hmotnosti celého svazku (poklesla by hmotnost přidaných šípů při snížení jejich kvality).
A teoreticky by měla s nízkou kvalitou být vyšší, protože jsou šípy hrubější, z méně ušlechtilého materiálu Smile

Zvážíme úpravu hmotnosti šípů. Kolik jich celkem unese tvůj ranger při výbavě s kterou teď stojí ve stokách?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#5
a prečo by mali byť hraničiari nútení si dávať body do sily?Biggrin
a má šancu si taký upgradnutý tulec zaobstarať obyčajný hráč bez kontaktov medzi GM?Biggrin

ide mi len o to, že to dosť prudí a koľkokrát som musela vyhadzovať drahé veci aby som mala vôbec miesto na šípy

momentálne mi 200 šípov berie 7 z hmotnosti Smile čo samo o sebe nie je veľa ale keby sa rozhodnem , že chcem ešte 400 do zásoby na dlhšiu cestu, to už je hmotnosť 21
pri lovení je to tiež nanič lebo mäso má tiež peknú váhu a tak bez nákladného koňa nemám nárok sa vzdalovať ďalej od mesta, lebo sa tam musím každú chvílu vracať :/

a grafika nových tulcov problém nebude, ak sa dokopem :-) (ale radšej nič nesľubujem, lebo človek mieni a lenivosť mení Biggrin)
Odpovědět
#6
(29.11.2014 v 18:38)Whitey napsal(a): V současnosti je ve hře jeden typ toulce, s obsahem 200 a bonusem rychlosti střelby 25%.
Přidat výrobu dalších druhů s jinými parametry lze - Navrhněte název, grafiku a výrobní postup, rád připravím skripta a přidám je do databáze ID.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#7
(29.11.2014 v 18:39)Aneroth napsal(a): a prečo by mali byť hraničiari nútení si dávať body do sily?Biggrin

Zkus si natáhnout těžký válečný luk Biggrin
Odpovědět
#8
tak bacha!!! od doby legolase a hunger games není potřeba na luk posilovat protože ho utáhne i malá holka!!!
Odpovědět
#9
Biggrin
Ja za hranicare jedu 1/3 str 2/3 dex a nikdy jsem nemel problem se sipama. Do vetsich dungu nebo na solo jsem i schopnej vzit pres 1,2k sipu a jeste mam misto na loceni. Ted jsem cca 15lvl.
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#10
Grafiku můžou mít toulce klidně jednu, ale myslím že v datech nějaké ještě jsou (program UOFiddler ukazuje co máme v datech normálního, plus máme něco ve spešl datech ale nevím zda pro to RadstaR uvolnil náš prohlížeč).
Hlavně jde o ty výrobní procesy, názvy, popisy, hmotnosti atd. - pokud to nemusím vymýšlet já, pak to má velkou šanci dostat se do hry rychle Smile

EDIT RadstaR: Neuvolnil
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#11
Grafika je úplně jedno a je to podružnost, protože dokud nebudou fungovat pořádně ty Layery (to nemá s grafikou moc společného), tak to prostě je zbytečný řešit..
Odpovědět



Skok na fórum: