Hlasování: Jak se Vám líbí nový web v porovnání se starým?
Určitě líbí více
43.75%
14 43.75%
Spíše líbí více
15.63%
5 15.63%
Pro mě je to tak nastejno nebo je mi to jedno
12.50%
4 12.50%
Spíše nelíbí více
18.75%
6 18.75%
Určitě nelíbí více
9.38%
3 9.38%
Celkem 32 hlas(ů) 100%
* Pro tohle jste hlasoval(a) Vy. [Ukázat výsledky]

Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Info] Nová verze webu
#1
K dispozici je nová verze webu na adrese:
http://new.manawydan.cz/

Web by měl být v tuto chvíli již plně funkční (= měla by fungovat registrace, vkládání obrázků a avatarů, prostě vše, na co jste zvyklý ze starého webu), ale na rozvoji se ještě bude pracovat (nové funkce, úpravy pro snadnější použitelnost a nastavení webu, větší podpora nováčků apod.).
Myšlenka je taková, že nějakou dobu web pojede z této adresy a dostanete prostor na případné zkoušení a výhrady. Proto jsem také založil jednoduchou anketu, ale názory jsou samozřejmě vítané i mimo ni.
Jakmile budem se stavem nového webu spokojeni, tak nový web pojede normálně na adrese manawydan.cz a starý web pojede z adresy old.manawydan.cz (jeden člověk se totiž vyjádřil ve smyslu, že web je na Ultimu až moc moderní a že si zvykl na ten starý, takže i tomuto vyjdu vstříc.. v nastavení nového webu půjde nastavit, aby se web vždy sám přepínal do té staré verze, pokud zadáte v prohlížeči adresu manawydan.cz).

Čím se web liší od starého?

1. Responzivní zobrazení - tedy ve FullHD nekoukáte na zbytečně prázdný prostor a na mobilu naopak nemusíte zoomovat.
2. Zbrusu nová sekce Mapa, která nabízí interaktivní pohled na herní svět (v rámci toho, že jsme na RP shardu, jsou zakryté plochy, kde je buď Bolest, nebo které je lepší nechat zakryté, abysme neprozradili příliš mnoho).
3. Podstatně rozšířená sekce Statistiky, kde je nově možné procházet počet zalogovaných účtů za celou historii ukládání této statistiky a to v interaktivním grafu, který podporuje funkci zoom (i na mobilních zařízeních). Také zde naleznete statistiky přímo ze hry, včetně zapracování požadavku na statistiky aktivních hráčů.
4. Na homepage zobrazení úvodních textů v listovatelné knize (na mobilech s malým rozlišením zůstává zobrazení textové - bez knihy - aby to nebylo spíš na škodu), v rámci knihy nové fotogalerie, video apod.
5. Na homepage kanál videí z YouTube (přehrávání přímo na našem webu).
6. V záhlaví webu základní informace o serveru - herní datum a čas, počet lognutých hráčů (funkce známá již z fóra - po najetí myší zobrazuje jména hráčů, krom GM, pokud nejste lognuté GM) a stav serveru vyjádřený barevně, stav IRC připojení vyjádřený barvou a počet lidí na IRC.
7. Možnost měnit Nastavení webu v samostatné sekci.
8. Změna struktury webu - sloučení sekce Kronika a Dějová linie, sloučení sekce Průvodce a Knihovna.
9. Explicitně stanovené Prohlášení o ochraně soukromí, abysme byli v souladu s legislativou a uživatel měl jasno.. nicméně já to považuju samozřejmě spíš za formalitu.
10. Graficky doufám modernější kabátek (ale nejsem grafik, takže v rámci mých možností no), možnost obrázků na pozadí a několik moderních funkcí jako jsou tooltipy, zavíratelné seznamy, scrollovatelné okno s inteligentní navigací atd.


Doufám, že budete spokojeni a pokud ne, třeba k tomu dospějeme postupem času.. Wink Já mám ještě další plány, ale vypuštění webu už se mi nechtělo déle odkládat, protože mě to pak brzdí v práci na dalších věcech. A ostatně další změny je možné dělat průběžně a už tím nebudu tolik blokovaný..
PS: Abych viděl výsledky ankety, musel jsem též hlasovat, ale můj hlas není tolik relevantní, proto jsem zvolil možnost číslo 3.
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
Odpovědět
#2
Jen škoda, že na celkovém dojmu ubírají ty RP příspěvky z fora bez zarovnání do bloku. Každopádně si myslím, že je to krok správným směrem. Ještě by nebylo na škodu, kdyby stránky okamžitě nepřesměrovávaly na wiki u některých položek (pravidla, kontakty), ale nejprve zobrazily nějaký výcuc k danému tématu a pro rozšíření by tam byl odkaz ve smyslu "Více na wiki". Ta mapa je cool.  Thumb Up
Odpovědět
#3
som z toho trocha zlakaná, neviem kam skôr pozerať a úvod s novinkami sú pre moje oko trocha chaotické ale inak úplne bomba!Smile chválim a hlavne tú mapu!
Odpovědět
#4
Byť se snažím podporovat jak se dá, tak za mě máš spíš palec dolů. Stránka mi prostě k MW nesedí. Zatímco starý web "kráska" od základu, ladí mému oku, tak ten nový mě spíš fackuje. Možná že je responzivní, modernější, ale prostě k MW mi to nesedí. Každopádně je to jen názor, neber si to nějak osobně. Biggrin
Odpovědět
#5
*ukazatel online lidí je trochu buglej...ukazuje to jména na špatných místech a není tam seznam z IRC...
Horian Voren-správce Isharu, seržant Armády Isharionu
Linda Averová-žoldák ve službách Cyprony
Odpovědět
#6
(26.01.2015 v 16:24)Gheed napsal(a): Zatímco starý web "kráska" od základu, ladí mému oku, tak ten nový mě spíš fackuje. Možná že je responzivní, modernější, ale prostě k MW mi to nesedí. Každopádně je to jen názor, neber si to nějak osobně. Biggrin

Však v pohodě.. Tohle je jenom o zvyku. Smile Kdyby MW začínalo s tímhle webem rovnou, tak je problém rázem pryč. Biggrin Je to asi jako když ráz naráz přejdeš na trochu upravenou Corporate Identity - taky to je o zvyku a X lidí to třeba dočasně zmate. Pro mě je třeba starý web v dnešní době už hodně pasé a slovo "kráska" ve mě vzbuzuje upřímné pobavení - takhle už se weby nedělají, ani vizuálně, ani technicky. Smile Ale jak jsem psal, kdo chce, bude se moct přepnout natrvalo do starého webu.

(26.01.2015 v 17:25)monty napsal(a): *ukazatel online lidí je trochu buglej...ukazuje to jména na špatných místech a není tam seznam z IRC...

Na špatných místech? Mně se zobrazuje v tooltipu s černým pozadím po najetí myší seznam hnedka pod tím tlačítkem, zkoušeno FF, IE11 a Chrome a různá rozlišení. Jestli tam máš nějaký vizuální bug, tak ideální by byl screenshot s bugem a jaký prohlížeč + rozlišení používáš.
Jinak seznam z IRC je stejně jako zde na fóru přímo v seznamu online hráčů, akorát je před jménem napsáno "i:".. funguje to stejně. IRC buttony žádný tooltip mít nemají, všechna jména jsou jako jeden jediný seznam, ať už jsou to lidi ve hře, nebo na IRC. IRC buttony nejspíš ve finále budou jen odkazovat na webové IRC rozhraní.


Děkuji za názory.
Už teď vím, že ty výpisy novinek v sekci Novinky a Úvod budu asi muset předělat, na některých prohlížečích to může bugovat, takže vzhledem k odezvě vás to možná potěší.. Smile
Já se upřímně v textu rovnaném do bloku ale docela ztrácím, protože rovnání do bloku dělá debilní a různě dlouhé mezery mezi slovy a to je docela peklo na čtení. Na webu je to mnohem rušivější, než v papírové knize a tak je webová norma spíš rovnání vlevo. Rovnání do bloku je na webu spíš jen zřídka a nevypadá to moc dobře a na přehlednosti to asi nepřidá. Ale uvidíme, třeba se to bude dát přepínat v Nastavení webu, to je pro mě to nejmenší.


Bug některých prohlžečů u Novinek už jsem odhalil. Ale asi se stejně zamyslím nad jiným layoutem. Jen mě moc nenapadá, jak to vyřešit, aby se zobrazovalo 1-3 sloupce novinek podle rozlišení a zároveň aby to bylo přehlednější.
Jestli někoho něco napadá, aby to bylo přehlednější, tak budu vděčný za radu.. Wink Zarovnání textu neřešte, přidám tam možnost přepínat mezi zarovnáním vlevo a do bloku.

Mně k přehlednosti napadá snad leda:
a) Ty jednotlivé bloky ohraničit nějakou decentní čárou. Snáz se tak pozná, co kde končí a začíná.
b) Nastavit maximální délku novinky, aby tam nebyly ty extrémně dlouhé. Text novinky by pak končil třema tečkama a byl by tam odkaz na plný text na fórum.

Myslíte, že by to pomohlo? Co z toho mám udělat, jestli vůbec? Když vás napadne třeba i něco jinýho, tak klidně pište..
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
Odpovědět
#7
Nejvíc jsem nadšenej z Mapy. Je super že je interaktivní a jsou na ní body. Ovšem (v rámci toho, že jsme na RP shardu, jsou zakryté plochy, kde je buď Bolest, nebo které je lepší nechat zakryté, abysme neprozradili příliš mnoho) - Celá mapa je i v galerii bez cenzur Smile Web jako takovej se mi moc nelíbí ale to je asi proto protože jsem zvyklej na starej. Jak řekl Gheed je moc moderní a to k MW neladí. Zarazila mě barva pozadí ale po prozkoumání jsem zjistil že se dá přenastavit. Jinak se klaním kdo tady toto umí, ale starej web se mi líbil víc.
Berroson-Bojovník, správce kasáren - Bratrstvo
Dobrt Sejlka-Farmář, kuchař Cech Mistr - Řemeslníci Cyprony
Odpovědět
#8
Více lidem se to líbí.
Já jsem uživatel pc, prohlížeč chrome, rozlišení 1920x1080.

Dost v tom asi hraje síla zvyku na starý web, ale mě se taky rozložení a vzhled webu nového nelíbí. Na mobilu web nepoužívám, takže nevím jak moc je to pro tyhle lidi krok vpřed.
Nevím v čem je brána inspirace, ale ve mě to vyvolává pocit že je to nějaká wikipedie. Chybí tomu elegance a přehlednost. Řekl bych, že je tam obrovský nepoměr jednotlivých prvků. Tu pravou část s novinkama mám ve třech sloupcích, což vypadá hrozně.

K jednotlivým bodům:
1. Pravda, ve full hd nekoukám na prázdný prostor - jenže mě ten prázdný prostor nějak nevadil.
2. Mapa velice pěkná, ale taková funkce by šla dát i pro starý web předpokládám.
3. Statistiky taky zajímavé, i když hlavní věc aspoň pro mě je počet hráčů. Ten zbytek je spíš ze zvědavosti.
4. Kniha mi přijde vyloženě jako rušivý prvek.
5. Sekce videí, no... videa v průměru pět let stará. Předpoklad, že budou vydávána nová je asi mizivý. Takže opět by tomu stačil podle mě obyčejný odkaz v menu a ne extra prvek na ploše.

Jo, asi to vyzní hodně negativně... Takže pro mě je to změna k horšímu, hlavně co se týká rozložení prvků a celkového dojmu.
Pozitivní na tom je, že se to může ještě vyvíjet.
Odpovědět
#9
(26.01.2015 v 20:32)Berroson napsal(a): Nejvíc jsem nadšenej z Mapy. Je super že je interaktivní a jsou na ní body. Ovšem (v rámci toho, že jsme na RP shardu, jsou zakryté plochy, kde je buď Bolest, nebo které je lepší nechat zakryté, abysme neprozradili příliš mnoho) - Celá mapa je i v galerii bez cenzur Smile
Samozřejmě. Existuje několik způsobů, jak si celou mapu sehnat v měřítku 1:1 (1 pixel = 1 herní políčko) a naprosto reálnou a bez cenzury (včetně dungeonů).. Ale tohle se mi osobně nechce příliš propagovat přímo na webu. Kdo chce spoilery, sehnat si je může relativně snadno i jinak.. Smile

(26.01.2015 v 20:32)Berroson napsal(a): Web jako takovej se mi moc nelíbí ale to je asi proto protože jsem zviklej na starej. Jak řekl Gheed je moc moderní a to k MW neladí. (...) Jinak se klaním kdo tady toto umí, ale starej web se mi líbil víc.
A to já chci právě trochu nabourat. MW není staré a nemoderní, je to přesný opak. Jen ten web už je asi 10 let (s nadsázkou?) stejný, zatímco ve hře se pomalu každý den něco mění.
Já jsem proti tomuhle konzervatismu, obzvlášť u webových technologií to působí opravdu směšně, asi jako mimibazar.cz.. Smile Jsem "tak trochu z oboru" a tak jsem na to asi háklivější, ale web není a nemůže být konzervativní platforma, tam je pokrok velice rychlý a kdo se neposouvá dál, tak to může rovnou pověsit na hřebík. Já už bych třeba web na úrovni toho starého v dnešní době: a) nikomu neprodal, protože to je neprodejné; b) neudělal, protože to je pro mě na profesionální úrovni sebevražda. Smile Proto se po 10 letech předělával web, aby byl moderní, ne aby to byl jen další starý web..
Navíc když si představím starý MW web na rozlišení 4K/UltraHD (což bude za nedlouho běžná realita každé druhé domácnosti), jak se tam uprostřed krčí to obsahové okénko o šířce 600 pixelů, je mi k breku z toho nevyužitého prostoru - on to totiž je blbě využitý prostor i pro FullHD. A přesně opačný extrém nastane, když jsem třeba na chatě a chci se podívat na web ze staršího mobilu - musím zoomovat a pak zběsile scrollovat horizontálně i vertikálně. Wacko

Každopádně kdo co bude chtít, aby to pro něj bylo přijatelnější, tak stačí to sem napsat a pokud to bude reálné, tak se to přidá jako další možnost Nastavení nebo rovnou zavede natvrdo..
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
Odpovědět
#10
(26.01.2015 v 20:37)Fujiwara napsal(a): Na mobilu web nepoužívám, takže nevím jak moc je to pro tyhle lidi krok vpřed.
No, u responzivního a neresponzivního webu je to asi rozdíl jako mezi vidět na pět metrů a vidět na 100 metrů.. Smile
(26.01.2015 v 20:37)Fujiwara napsal(a): Nevím v čem je brána inspirace, ale ve mě to vyvolává pocit že je to nějaká wikipedie. Chybí tomu elegance a přehlednost.

Nemáme žádného grafika a tak pokud se ptáš na "drátěné modely" nebo PSD s grafickými podklady, tak nic takového opravdu neexistuje. Smile Vycházím jen z praxe a snažím se to podřídit pouze "oficiálním" barvám, logu apod.
(26.01.2015 v 20:37)Fujiwara napsal(a): Tu pravou část s novinkama mám ve třech sloupcích, což vypadá hrozně.
No vidíš, ale přitom např. kurzorické čtení/rychločtení je založeno právě na tom, že máš vedle sebe X sloupců, to znamená, že je to pro čtení účelnější využití prostoru.. Smile Já třeba kvůli tomu abych přečetl stejný objem textu nemusím scrollovat kilometr dolů a přečtení mi trvá cca třetinu času oproti zobrazení v jednom sloupci. Když mám na šířce 1920 jen 600 pixelů obsahu, tak si akorát ničím oči zbytečně vysvíceným prostorem, který je k ničemu.

(26.01.2015 v 20:37)Fujiwara napsal(a): 2. Mapa velice pěkná, ale taková funkce by šla dát i pro starý web předpokládám.
Nešla.

(26.01.2015 v 20:37)Fujiwara napsal(a): 3. Statistiky taky zajímavé, i když hlavní věc aspoň pro mě je počet hráčů. Ten zbytek je spíš ze zvědavosti.
Jsou to stejné statistiky, jako jsou dostupné ve hře, z toho statistiky se jmény hráčů byly na explicitní žádost..

(26.01.2015 v 20:37)Fujiwara napsal(a): 4. Kniha mi přijde vyloženě jako rušivý prvek.
Bude možnost přepnutí do "čisté" podoby (pouze text + obrázky bez listovací knihy) skrz Nastavení, tak to ostatně už nyní funguje na mobilech s menším rozlišením, kde by byl velký problém to v té knize udělat.. Pro mě jako uživatele, který chodí na ten web pomalu každý den, je to opět účelnější využití prostoru, protože tenhle text naopak pokaždé znovu a znovu stejný vidět nepotřebuji (respektive tedy aspoň na co nejmenším prostoru, což ta kniha dokonale splňuje)..

(26.01.2015 v 20:37)Fujiwara napsal(a): 5. Sekce videí, no... videa v průměru pět let stará. Předpoklad, že budou vydávána nová je asi mizivý. Takže opět by tomu stačil podle mě obyčejný odkaz v menu a ne extra prvek na ploše.
Na YouTube nejspíš jsou i nějaká novější videa, ten kanál byl vytvořen jen narychlo a ne s důrazem na co největší čerstvost.. Video feed by měl opět jít nejlépe vypnout skrz Nastavení, aby člověk nekoukal na věci, co už dávno zná..

(26.01.2015 v 20:37)Fujiwara napsal(a): Jo, asi to vyzní hodně negativně... Takže pro mě je to změna k horšímu, hlavně co se týká rozložení prvků a celkového dojmu.
Pozitivní na tom je, že se to může ještě vyvíjet.
Pro mě osobně je upřímně úplně nejsnazší pro konzervativnější uživatele nepokoušet se postařit nový web, ale nechat uživatelům jejich starý a stranou si provozovat verze pro lidi s jinýma preferencema a způsobem užívání webu.. což tak bude fungovat, v podstatě to tak jede i aktuálně, akorát že se promění adresy. Smile


Já dokážu udělat hodně, ale udělat od pohledu starý web nějak nedokážu, pro tento úkol je jediné řešení zůstat u používání starého webu.. Proto je třeba při vývoji hned v první fázi odlišit změny, které jsou opravdu ku prospěchu nového webu od změn, které by ho měly pouze "postařit".
A jestli bude poměr uživatelů starý:nový třeba 25:75 nebo 50:50 nebo 75:25, tak budu spokojený, respektive nějak moc se tím nebudu trápit, protože stejně se každému líbí něco jiného. A uživatelé ve výsledku na tom vydělají nejvíc, protože mají na výběr.
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
Odpovědět
#11
Mrkl jsem na tabletu na index - dle mýho soudu bych to určo hodil tak, aby se prve zobrazovaly novinky a až pak galerka " Showing playlist: manawydan". Každopádně pěkné.
Odpovědět
#12
Co si budem povidat. Dnesni weby jsou na jedno brdo. Bohuzel technologie jdou dopredu a co nevypada jak Win 8 nebo vybocuje z nejakyho "standardu" neni in. Tohle me taky stve, ale neda se nic delat. Starej web ma svoje kouzlo, rozhodne je oku lahodici, ale po technicke strance pekne zastaralej, obzlvast kdyz nektere blbosti jsem tam dopisoval sam se svoji znalosti 0 Smile

Na novy web si zvyknu, stejne jako na dalsi novy veci ... pokrok nejde zastavit a je blbost zustat v praveku jen proto, ze to bylo kdysi vsechno hezci (ale je to jak se vsim. Preci jenom starsi veci jsou jednodussi a mohl jsem se v nich hrabat i ja, coz ted uz nepujde bo jsem starej a uz se v tom neorientuju) Biggrin
Odpovědět
#13
Tady je zásadní problém.. Nový web může být nádherný, jako z dob, kdy tráva byla zelenější a dokonce může být a často bývá i mnohem nádhernější.. Ale na to by už opravdu byl potřeba minimálně grafik. Udělat pěkný web o šířce 800 pixelů není žádné umění, na to ten grafik kolikrát ani není potřeba, takové se smrkaly už před těma 10 lety jeden za druhým snad i ve stodole za barákem.. A teď si představ, že ten někdo musí udělat nádherný web pro 4K monitor a zároveň i pro 400px telefon.. Smile To už chce mít nějaký budget, respektive tým cca tak o 2-3 specialistech, protože nejde jen doprostřed prdnout nějaký malinký obdélníček s textem a dvěma obrázky.
EDIT: A pro mě osobně je to užívání dnes už zastaralých věcí určených fixně pro rozlišení např. 1024px asi jako když si teď zkusím zahrát Wolfenstein "3D" po letech.. Je to pro mě nostalgie, ale objektivně vzato po dvou minutách hraní z toho nadšený už vůbec nejsem, jako tehdy. Smile
Ten mrtvej prostor to pro mě zabíjí. To už si snad radši na prohlížení toho webu přepnu rozlišení na nižší, je to lepší, protože to je pro menší rozlišení dělané a nedává smysl to používat ve vysokém.
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
Odpovědět
#14
Rozhodne se shodnu na tom, ze delat web pro fixni roliseni je humus a volny plochy na monitoru s vetsim rozlisenim me nehorazne se..u Smile
Urcite jde udelat i dneska hezkej web, ale jak pises. To uz chce grafika, kteryho nemame a o dost vic prace k tomu.
Sem jinak spokojenej s novym webem a na ten design si casem zvyknu. A rozhodne je fajn, ze to pobezi i na telefonech i kdyz pro to ja nemam se svojim starym krapem vyuziti Smile
Odpovědět
#15
(26.01.2015 v 21:13)Poutnik napsal(a): Mrkl jsem na tabletu na index - dle mýho soudu bych to určo hodil tak, aby se prve zobrazovaly novinky a až pak galerka " Showing playlist: manawydan". Každopádně pěkné.

Ten Video feed se mi líbí čím dál tím míň, ani to není naše vlastní řešení, jen nějaká knihovna.. asi tam hodím napevno nějaké náhledy s odkazem na otevření videa v tom vyskakovacím okně.. Fujiwara má taky pravdu v tom, že zas tak často se nový videa nedělaj, aby to nemohlo jet staticky. To pořadí pro tablet pak změním.

U těch Novinek by možná nemuselo být špatný inspirovat se trochu víc nějakýma reálnýma papírovýma novinama, měl by to být podobnej princip.. Zkusím to a uvidíme, určitě je na tom co zlepšovat, ale jde to těžko, když není pevně daný počet znaků. Možná by teda stálo za zkoušku omezit počet znaků, ale komplikujou to zas věci jako obrázky, který se do počtu znaků započítat nedaj a zároveň je dost nejistý, jakou budou mít výšku.
Chcete tvořit RP podklady světa (Lore), technickou dokumentaci, návody, točit videa a podílet se na rozvoji Wikipedie či jiných webových/informačních zdrojů? Tak se ozvěte.. Pojďme společně vytvářet bohatý a rozmanitý svět s vlastními zákonitostmi, pravidly a příběhy, ve kterém bude radost hrát.
Odměny za spolupráci nejsou vyloučené.
Odpovědět
#16
Jestli muzu dodat trosku insight, tak jsem delal na backendu uz pro dva webovy projekty. Na obouch se samozrejme jelo pres responzivni design. Ovsem co se sirky okna tyce, tak jsme je nikdy neroztahovali na celejch 1920 pixelu (full hd), ale vzdy jsme meli container sirokej myslim 800 nebo 1000. Duvodu je nekolik, ale nejjednodussi duvod je ten, ze lidi sice nemaj radi nevyuzity misto, ale taky nemaj radi, kdyz pri cteni musej otacet hlavou. Na 20palcovym monitoru kterej mas dejme tomu 0,6m od hlavy s rozlisenim 1920x1080 nemuzes cist uplne zleva doprava aniz bys otacel hlavou. Mnohem jednodussi je cist jen ze hejbes ocima. Dalsi duvod, kterej uz je asi jen pro vyjimecny pripady je ten, ze kazdej nemusi mit monitor orientovanej na sirku, nybrz ho ma na vysku primo delanej pro cteni a pri full hd ma vlastne sirku 1080, takze tech 800 sirka containeru by byla asi ideal. Pisu to narychlo, tak prominte ze skacu z jednoho na druhy a nema to skoro zadnej smysl Smile
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#17
Já nevím, ale mě přijde právě ten vzhled "novin" dost špatný pro web jako je Manawydan. Někdo možná má schopnost číst tři sloupce současně nebo nějak záhadně skenovat monitor, ale pro tyhle účely bohatě stačí nějaký jednodušší styl. Jo tohle může být dobré pro web zpravodajství, kde máte rubriky, fotky a hlavně tam denně naskakuje spousta novinek. Potom to samozřejmě urychluje orientaci.
Jo a taky je to takové fakt moc moderní, tohle je fantasy hra a RP shard. Mohlo by to být trochu stylové - i když to je asi práce grafika jak se tady psalo. Nicméně třeba ty ikonky v menu by se mohly v klidu vypustit.
Nevím nikdy jsem podobný web neviděl, ale připomíná mi to fakt hodně českou wiki, minimálně rozložením prvků https://cs.wikipedia.org/wiki/Hlavn%C3%AD_strana
Ale jinak jak psal Radstar, lidi si časem zvyknou na všechno.
A hlavně to nemyslím jako shazování něčí práce, to snad nikoho ani nenapadlo. Ale zase bez dojmů a názorů, by se nikdy nic nikam nepohlo. Kdysi jsem dělal něco akorát v html a xhtml... netuším v čem se to dneska píše a co všechno to využívá.

Halli: Tak nemusí byt starý, může být moderní. V tomhle asi budou vždycky asi dva názory. Já dávám prostě přednost stránkám, které mají i nějakou duši a ne jen moderní kabát. Když se bavíme o příkladech jako středověká krčma, stránky o zaklínači, pánovi prstenů, fantasy apod. Možná je to tím, že nepoužívám net na mobilu, konzole ani win 8 takže mi to nic moc neříká.
Odpovědět
#18
Ve statistikách bych ještě změnil tohle: "z kvestů a interakcí" To počeštění působí zvláštně. Jinak se zarovnáním do bloku to hned vypadá líp a přehledněji.

S moderním vzhledem osobně nevidím žádný problém. Lidé se v něm lépe orientují, protože jsou na podobný model zvyklí. To, že je ultima stará hra a MW RP shard, neznamená, že musí být i web starý a týkající se jen RP. Obecně mě většinou právě stránky shardů dost odpuzují, tohle jsou snad jediné, kterým bych se obloukem nevyhýbal.  MW má modernější client, tak proč ne i stránky? 
Odpovědět
#19
Trošku jsem se lekl té barvy na pozadí, protože jsem na to dost citlivej.. ale po prozkoumání nastavení webu a nastavení již dobře zažité textury jsem maximálně spokojený. 
Teď už to asi bude jen o vylazování detailů, každopádně ta mapa je super. Smile
Akorát nějak blbnou příspěvky v pravém dolní rohu z fóra? - "Vyslal jsem tedy Gorana do Isharu najít správce a zjistit o Berrosonovi co se dá[/color>"
Odpovědět
#20
Pozadí, resp. bílej/šedej podklad taky dle mýho soudu není úplně oku lahodící a speciálně ten oranžovej text se na něj moc nehodí. Zkusil bych v tom zaexperimentovat.
Odpovědět



Skok na fórum: