Co vytvořit konve?
#1
Přiznám se, že farmaření mě příliš nechytilo. Nicméně, co mi došlo po několika hodinách hraní, je naprostá absence základní pomůcky farmáře a zahradníka - konve. Tady je ve hře dovedená spousta věcí k dokonalosti, nicméně farmář tu zalejvá kytky sklěněným nebo hliněným džbánem. To mi přijde docela líto.

Napadlo mě proto, jestli by bylo moc složité udělat nový typ nádoby, konev. Její specifickou vlastností by byl obsah systemizovaný pro jedno zalití kytky. Což by tu konev povýšilo z prostého "eye-candy" na celkem užitečný doplněk hry. Pro vysvětlení nezasvěceným: V současné době to za pěkného počasí funguje zhruba takto: pohrabu půdu motykou, zasadim semínko a zaliju. Když použiju dva hliněné džbánky, zobrazuje se mi informace, že je to suché, když použiju tři džbány, je to moc a hlásí mi to, že je to přelité. Když použiju dva skleněné džbány, je to opět moc a opět to hlásí, že je rostlina přelitá. Čiliže, konev by měla přesně takový obsah, aby po prvotním zalití za pěkného počasí byla rostlina "zalitá".

Samotná konev, co se výroby týká, by mohla být produktem kováře, či dráteníka, matroš bych viděla na měď, přitom ponechám stranou, zda ingot, nebo plát, ale asi se spíš nabízí ten plát (představuji-li si správně, že je to elegantně řečený plech).


Šlo by to vůbec? Byl by o to zájem?
Brundibárka - Trpasličí kovářka, Cadfael - Hobití bylinkář, Jasmín Tříska - Hobití řezbář a truhlář, Radagasta - Trpasličí lovkyně, Raistlin - Trpasličí koželuh a kožešník, Kunigunda - Tajemství pro otrlé
Odpovědět
#2
Šlo by určitě, jediný velký problém je grafika předmětu. Nakreslit/sehnat ve správném formátu, donutit Stiga/Radstara vložit do hry, rád naskriptuji.
Nebo jen upravím skripta, aby se nedalo prelít?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#3
Možná, jestli se nepodaří dokopat Stiga/Radstara přidat item se stejnou grafikou skleněného džbánu, jen ho přejmenovat na velký skleněný džbán a právě jemu nastavit přesně požadovaný objem ?

Výroba by byla stejná jako u skleněného džbánu, jen by se použilo víc kusů křemenného písku.

Jestli plácám nesmysl, tak nic :-)
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Odpovědět
#4
U zalévání nejde o objem, tam se to musí ošetřit skriptově. Políčko má záznam o vláze v sobě, a ten se přenáší (tj. nezačíná se od nuly).
Pokud se sklidila přelitá kytka, měla by čerstvě zasazená být také přelitá.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#5
Ad Gheed: Když by šlo o nový item s grafikou, která již existuje, tak tam se nic moc zvláštního dělat nemusí a rozhodně k tomu nejsem potřeba ani já, ani Rad.. Smile Spíš někdo s přístupem do skript, tuším, protože nový nádoby se asi musej dělat do skript. Ale napřed by to asi chtělo projít existující grafiky, jestli fakt není něco lepšího, než ten džbán. Těch nevyužitých grafik je celkem asi dost a místy jsou to i pěkné použitelné věci..
Odpovědět
#6
(05.08.2015 v 14:20)Gheed napsal(a): Možná, jestli se nepodaří dokopat Stiga/Radstara přidat item se stejnou grafikou skleněného džbánu, jen ho přejmenovat na velký skleněný džbán a právě jemu nastavit přesně požadovaný objem ?

Výroba by byla stejná jako u skleněného džbánu, jen by se použilo víc kusů křemenného písku.

Jestli plácám nesmysl, tak nic :-)

No, neber to nijak osobně, ale to je zcela v rozporu s podstatou mého návrhu. Já nechci nějaký skleněný přebarvený džbánek. Já chci kovovou konev. Materiál kov, pomůcky kleště, kladivo, drátenický set.

Určo by se to dalo někde najít na neto. nebo něco tomu podobnýho...
Brundibárka - Trpasličí kovářka, Cadfael - Hobití bylinkář, Jasmín Tříska - Hobití řezbář a truhlář, Radagasta - Trpasličí lovkyně, Raistlin - Trpasličí koželuh a kožešník, Kunigunda - Tajemství pro otrlé
Odpovědět
#7
Jo a přesně kvůli tohodle už nehlásím bugy xD .. a když se zapojuji, tak jen do flame.. aneb držet hubu nebo dostaneš i když máš na konci svého postu napsáno "Jestli plácám nesmysl, tak nic :-)"
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Odpovědět
#8
Grafika z UO Pixelu...


Přiložené soubory
.bmp   u03.bmp (Velikost: 240,76 KB / Stažení: 454)
Odpovědět
#9
Chlupatice vědět co mít Šmirgl rád!
Upřímně taky bych to uvítal, už mě fakt nebaví pěstovat rostliny na kvantitu, protože nikdy prostě nemam šanci to vypěstovat tak jak chci i když se fakt snažim.
Za současnyho stavu je totiž nejidealnější tam prostě prcnout dva velky škleněny džbany, protože i když se farm snaží, tak to i s menším objemem přelije
Odpovědět
#10
(05.08.2015 v 16:06)Brak napsal(a): Grafika z UO Pixelu...

To je jen grafika do gumpu. Tzn. ze tahle grafika pocita s tim, ze ta konev pujde i "oblect". To je zas o kapku slozitejsi a uplne na jinou debatu.
S grafikou artu (item polozeny na zem/do batohu) obvykle neni problem - je to jen par pixelu a takovy maly obrazek se da udelat treba i konverzi z realne fotografie (mam s tim zkusenosti pro prostredi UO). Tu grafiku ma clovek hotovou tak do 15 minut i kdyby jen vychazel z toho co najde na googlu a pak to decentne upravil photoshopem.

Kazdopadne to udelat jde, ale obvykle se nedela patch kvuli jednomu obrazku a ja si nejsem jisty, jestli mame nejake dalsi nove grafiky do patche.

Doporucuju teda resit prozatim nejakou jiz existujici grafikou, jestli se nejaka takova najde. Chce to projit skrz Pandoru nebo program typu UO Fiddler nebo Inside UO a pak sem zapsat nalezene Item ID a idealne i vlozit sem nahled toho obrazku. To co potrebujeme hlavne je grafika itemu v batohu, stejna jako grafika itemu polozeneho na zem. Grafika do paperdollu imho nutne neni potreba, protoze nasazovani konve postave do ruky je spis kontraproduktivni a aby to fungovalo plnohodnotne, musela by se i hledat vhodna animace (kterou proste verohodnou nenajdeme) a muselo by se kvuli tomu nastavovat "milion dalsich veci" (ne, neni to tak slozite, ale asi v tomhle pripade zbytecne udelat tu konev "equipovatelnou").
Odpovědět
#11
(05.08.2015 v 15:57)Gheed napsal(a): Jo a přesně kvůli tohodle už nehlásím bugy xD .. a když se zapojuji, tak jen do flame.. aneb držet hubu nebo dostaneš i když máš na konci svého postu napsáno "Jestli plácám nesmysl, tak nic :-)"

Ale jdi ty! :-) Já to opravdu nemyslím nikterak proti tobě! Mně prostě obešla hrůza, že by se snad - nedej Bože - mohla ta tvoje myšlenka ujmout! ;-)
Brundibárka - Trpasličí kovářka, Cadfael - Hobití bylinkář, Jasmín Tříska - Hobití řezbář a truhlář, Radagasta - Trpasličí lovkyně, Raistlin - Trpasličí koželuh a kožešník, Kunigunda - Tajemství pro otrlé
Odpovědět
#12
[quote pid='90095' dateline='1438790844']
 Grafika do paperdollu imho nutne neni potreba, protoze nasazovani konve postave do ruky je spis kontraproduktivni a aby to fungovalo plnohodnotne, musela by se i hledat vhodna animace (kterou proste verohodnou nenajdeme) a muselo by se kvuli tomu nastavovat "milion dalsich veci" (ne, neni to tak slozite, ale asi v tomhle pripade zbytecne udelat tu konev "equipovatelnou").
[/quote]

Já rozumím každé desáté slovo, co říkáš, ale dovolím si ti navrhnout zjednodušení. Osobně klidně přežiju, když se ta postava bude sice s očividně prázdnýma rukama, leč uklánět nad záhonkem a u toho bude zvuk zurčící vody. Pro mě ok.
Brundibárka - Trpasličí kovářka, Cadfael - Hobití bylinkář, Jasmín Tříska - Hobití řezbář a truhlář, Radagasta - Trpasličí lovkyně, Raistlin - Trpasličí koželuh a kožešník, Kunigunda - Tajemství pro otrlé
Odpovědět
#13
Jen upozorním, že navrhovaná konev by umožnila plnou automatizaci farmareni. Pokud by byla čímkoliv mensim, tak není potřeba, protože způsoby, jak zjistit stav zaliti a dodat správne množství vody už ve hře jsou.
Jak říká jedno orčí rčení. "Gugha nagn urár nuguk na urár"
Odpovědět
#14
Zautomatizovat farm nejde, věř mi.
Každá rostlina má ve hře jinej target kvůli svý grafice i při sázení a údržbě, nehledě na to, že jsou rostliny co maj dva a vice druhů grafik.
Tohle je spíš o tom, dát farmům nějakou možnost, jak vypěstovat rostlinu o kvalitě, o kterou se opravdu snaží.
Sám jsem zkoušel po flakonkách vypěstovat mistrovskou slámu a prostě mi to dřív chcíplo než jsem to dolil ze stavu sucha na zalitá
Odpovědět
#15
Když se vetres do přízně Lorze, tak z ní nejake to orkske know how treba dostaneš a ušetříme práci skripterum.
Jak říká jedno orčí rčení. "Gugha nagn urár nuguk na urár"
Odpovědět
#16
Mám pár úvah okolo farmy, písnu až dorazím domů. V základu jde o to ze by se nehnojilo/zalevalo jedno políčko, ale ze by to bralo celou farmu.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět



Skok na fórum: