Válečník
#1
Question 
Zdravím, pokud toto téma někde je nebo píšu do nesprávné sekce, tak se omlouvám.

Mám postavu válečníka a hned ze začátku jsem se rozhodl, že ho udělám full tanka, takže štít, sečné zbraně, pořádné brnění atp. 
V průběhu hraní se mi ale zdálo něco v nepořádku. Hlavní věcí byl štít, který podle mého blokuje jen rány od slabších npc (perk už mám na stupni 2) společně s kombinací jednoruční sečné zbraně je to opravdu "vražedná" kombinace, nemyslím to ale v dobrém slova smyslu, ale spíš v tom špatném. Ačkoliv jsou nároky na jednoruční zbraně velice vysoké (110+ síla a 100+ obratnost, 70+ dovednost) tak v boji toho udělají opravdu velice málo a spíš pižláte a sledujete jak vaše zdraví klesá. 
Tady se dostáváme k samotným zbrojím, chápu že střední zbroje jsou základem každého válečníka a každý chce pokračovat až na těžké zbroje. Tady ale nastává hlavní problém. Těžké zbroje toho nenabízejí až tak hodně, jak by se na první pohled mohlo zdát. Jedinou pozitivní věcí, kterou můžeme najít je ta že má o mnoho větší odolnost vůči magii. Na druhou stranu mají těžké zbroje stejné fyzické resisty jako ostatní zbroje a to mi přijde dost nefér.

Rád bych teda přednesl pár návrhů.

1. Štíty: 
V současné době nic moc nedělají, takže bych navrhoval kdyby se perk zacházení se štítem změnil. Už by neřešil to jestli ho daná postava může používat, ale dal bych do něj bonusy k taktice a uhýbání. 

Na levelu 1 + 5 do taktiky a uhýbání. / nebo +5% ze stávajícího skillu
Na levelu 2 + 10 do taktiky a uhýbání. / nebo +10% ze stávajícího skillu
Na levelu 3 + 15 do taktiky a uhýbání. / nebo +15% ze stávajícího skillu
Na levelu 4 +20 do taktiky a uhýbání. / nebo +20% ze stávajícího skillu

Pokud by toto bylo až moc výhodné, tak by se to mohlo řešit i jinak. Sám hráč by si vybral mezi taktikou a uhýbáním do kterého by z perku dostával bonus.
Jestliže by se přistoupilo na první návrh tak by to podle mě vyřešilo i problém s jednoručními zbraněmi, kde by jim taktika pomáhala do poškození. 

Další možností by bylo stávající perk zacházení se štítem změnit tak aby snižoval poškození které sami přijmete.

Na levelu 1 -5% postava utrží z výsledného poškození.
Na levelu 2 -10% postava utrží z výsledného poškození
Na levelu 3 -15% postava utrží z výsledného poškození
Na levelu 4 -20% postava utrží z výsledného poškození

2. Těžké zbroje: 
V současné době spíše na okrasu i když mají jistou výhodu ve větší magické odolnosti. První věcí jak by se mohli zlepšit je ta, že by se do perku zacházení s těžkou zbrojí dal i určitý bonus do fyzické odolnosti.

Na levelu 1 +10 do fyzické odolnosti. / nebo +% ze stávající odolnosti.
Na levelu 2 +15 do fyzické odolnosti. / nebo +% ze stávající odolnosti.
Na levelu 3 +20 do fyzické odolnosti. / nebo +% ze stávající odolnosti.
Na levelu 4 +25 do fyzické odolnosti. / nebo +% ze stávající odolnosti.

Druhým řešením by bylo ponechat stávající perk tak jak je a místo toho zlepšit fyzickou odolnost u samotné zbroje.
Odpovědět
#2
asi tě nepotěším ale asi jsi to psal zcela zbytečně.....zrovna se pracuje na novém soubojovém systému...
http://forum.manawydan.cz/showthread.php...6#pid91436
Horian Voren-správce Isharu, seržant Armády Isharionu
Linda Averová-žoldák ve službách Cyprony
Odpovědět
#3
Jenže i přes novy souboják má pravdu. Naroky sečných jednoruček jsou naprosto mimo ve vyslednym podani se štítem, jsou pomaly kolikrat jak 2h a dmg k smichu. To samy platovky. Když jsem to posledně jel stejnym způsobem, tj. udělat si vymaxovanyho tanka, tak jsem na lvlu 25 udělal stejny dmg a stejny utržil, co lvl 15 s obouručkou. Tak jsem to vzdal a přešel na obouruč, protože si prostě jinak nezahraju. Docela jsem pak byl zklamany z plátovek, jsem čekal jak se mi zvedne aspoň o 10 fyzicky rezist a znova ejhle, krom maličkyho narustu magicky odolnosti nic. Jsem akorat těžkopadna plechovka.
Ten štít by dle myho nazoru měl blokovat nepřátelskej průraz, popř. železný štíty, by mohly mit maly bonus proti ohni, dřevěny zase proti chladu.
Ono to v tom dungu potom spíš vypadá tak, že všichni raději rychle nasekaji bose, a ten tank se tam jen dívá. Kdyby ten tank měl se štítem nějaky bonus k redukci vysledneho poškození (tim myslim něco znatelneho a ne jen -3 dmg), tak by to bylo uplně jinak.
Odpovědět
#4
neříkám že nemá pravdu...říkám že je zbytečné to řešit když to whitey upravuje...moc dobře vím jak na nic jsou plátovky...konkrétní testy jsou v jiném postu
Horian Voren-správce Isharu, seržant Armády Isharionu
Linda Averová-žoldák ve službách Cyprony
Odpovědět
#5
Výhoda obouruční zbraně je ve vyšším poškození jednou ranou.
10 ran po 12 dmg do 10 zbroje = 20 projde. 5 ran za 17 dmg do 10 zbroje = 35 projde.
Problém je v průrazu, protože většinou ran nyní obejdete zbroj - pak je obouručka jednoznačně slabší (10x12 = 120, 5x17 = 85).
Přemýšlím že bych na nějakou dobu změnil výpočet šance průrazu, případně ho vypnul (tj. nešlo by obejít zbroj), jak by to pak vypadalo.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#6
Whitey: Problém je v průrazu, protože většinou ran nyní obejdete zbroj - pak je obouručka jednoznačně slabší (10x12 = 120, 5x17 = 85).

chtěl jsi říct jednoručka, nevím co výpočty, ale obouručka je rozhodně silnější než jednoručka- nevím čím to je....možná tím směšným dmg ... tj nemůžeš porovnávat zbraně s 12 a 17 dmg (všichni nejsou na TOP lvl a nemůžou používat top zbraně) jelikož obouručky mají mnohem vyšší než 17 a jednoručky většinou zdaleko nedosahují ani těch 12 dmg...( pořád myslím ty zbraně slabší než TOP)

jo taky jsem založil několik postav s tím,že to bude tank - jednoručka se štítem a pak jsem to stejně změnil, protože s tímhle si vůbec tu hru neužijete a nebo jsem postavu smazal....
Odpovědět
#7
Tankovat nelze ze stejného důvodu - většina ran obejde zbroj. To samé platí pro štíty, které po poslední úpravě přidávají absorpce ke zbroji. Průraz -> zbroj i štít na nic.
Připravím testovací příkaz který průraz zbroje vypne (do nejbližšího restartu nebo zopakování příkazu), místo obejití zbroje se mírně zvýší damage.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět



Skok na fórum: