Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Od Víta
#1
Zdravím Vás po dlouhé době :-) četl jsem post od Triady tak jsem se rozhodl že zkusím přispět nějakýma návrhama. Hraju UO asi 12 let s přestávkama a posbíral jsem už i nějaké zkušenosti a vím co funguje a co nefunguje.
Takže se Vám přátelé omlouvám že tu gramatiku předem.

Myslím si že by bylo dobré říct proč jsem se na MW vykašlal, moje registračka na mw byla odeslána asi cca v roce 2009 a vždycky jsem vydržel hrát jen měsíc max dva protože to bylo nudnéé..
Jelikož mapa byla tak malá že človek se jí naučil asi za 5minut takže se to furt točilo dokola což me dost vadilo když jsem viděl jak je vlastne doopravdy MW mapa obrovská a využitá tak na 30%.¨
Tudíž smazal bych celou bolest

Taky si myslím že PVM už moc hráče nelaká aspon ne na UO ja vždycky UO hrál jen kvuli PvP protože trávit 1-3H v dungu kvuli expum byla neskutečná nuda.. A když chci nejaký pvm tak můžu jít na wowko nebo si zahrát SinglePlayer hru. Dost se mi líbil system na Andarii co se týče PvP ačkoliv gm z andarie jsou neskutečný paka a snažej se omezovat pvp neskutečnýma prasárnama tak ted ten jejich status taky vypadá.
Ale inspiraci si můžete vzít z několika serverů protože být váma tak si vemu to nejlepší ze všech serverů protože ted konkurovat dvoum novým UO serverám kde hraje 300 lidi z cz a sk komunity bude problém.
Zůstal bych u RP to je originální ale prostě bych vybalancoval pvp a hlavně ho na tvrdo povolil mohli by se udělat zlodejská města a nejaké funkce jako je herold,strážce,starosta,gardista,konzul atd atd atd...
Chceš zabíjet? Tak počítej s tím že až te jednou sundá někdo kdo má pozici herolda nebo jinou tak te může zavřít nebo poslat do tábora kde si své činy odpracuje (např težba surovin který pujdou do města) Každopádne heroldem nebo jinou godnerskou pozici se jen tak někdo stát nemůže. Mohlo by to být co se RP týče super pamatuji si na andarii zbojníky kteří uměli perfektně zahrát RP pak se vždycky najdou prasata co daj HK+Fulla a pár resskilu ale to k tomu taky patří.
Takže bych manawydan postavil na PvP/PvM server (a to že si někdo může zapnout pvp tag tak na to sere jelen pardon)



Na MW mi dost chybeli magické itemy který by přidávali nějaký bonus (např: 15%šance na zásah nebo 20% šance na paralízu či +5taming atd.) Motivace k PVM dost chyběla jediný co jsem z toho mel byla bedna s penezma,regama,pirkama a šipkama co udělat nějaký magické pytle? magicky pytel obsahující náhodný item a náhodný bonus předmětu? V dungu takových pytlů se může nacházet dost a taky bych dal šanci na povrchu z příšer jak to fungovalo na morii a endoru.

Co udělat specialní gear který by byl extra drahý a jeho složení by bylo složité? Napřiklad máme težký dungeony a v každým dungu jsou bosové z kterýho bude šance na specialni předmět(například to pojmenuju posvátný ingot) 
pokud si budu chtít takovej equip poskládat tak budu muset mit treba na jednu část např plátová hrud 5 specialních surovin (např: P.ingot,ocelové lano,xx,xx,xx) Pokud všechno tohle budu mít tak bude existovat místo kde z těhle surovin to budu schopen složit ted plácnu třeba nějaký ostrov na který se bude muset dojet lodí a skládací doba bude 10minut a přitomhle skládání můzou na me lidé naběhnout a zabít mě a hlavně mě o to obrat(Tohle skoro stejně funguje na endoru kde například jeden skladá a jeho guilda nebo nějaký známy ho braněj před utokem dalších lidí takže nakonec z toho je MassPvP 20vs20) Pokud by dotyčenej item složil tak nepujde zrakvit a bude přidávat malé bonusy.

Co udělat PvParenu? Napřiklad v 17:00 bude zaplá a v 19:00 bude už vyplá.
Areny bych udělal 1v1 a 2v2 vím že na endoru se tenhle system udělal a skvěle fungoval dost lidí se vrátilo a pvp hrálo pokud dotyčnej hráč odehrál např 40 aren tak na konci měsice dostal pytlík do banky s odmenou (Tzn prachy,regy a krvavé peníze za které si mohl kupovat barvičky nebo barevné jezdítka) 

Dobýváni měst!
Zase z endoru a dalších serverů.
Sejde se skupina PK(tzn vráhové) a budou dobívat město které je chráněno NPC Guardama pokud zabijou každýho strážce tak někde ve měste bude kámen na který se poklíka a bude za to EXP odměna ale neni to tak jednoduché pokud PK zabijou jednoho strážce nějakého města tak hned se hráčům s modrým nickem napíše hlaška např město je pod útokem banditů a hned mohou chranit město.

Zrušit skill jezdectví 
Upravit stopovaní (Je blbost aby si hranicar mohl spawnovat jezdítka protože to narušuje ekonomiku) Mam na MW hraničáře co stopuje snad všechna jezdítka a za celou dobu jsem prodal snad jen 3 kone protože málo lidí mělo jezdectví. Proč nenaspawnovat nějaký jezdítka po světe s time respawnem 10hodin? Stopování bude sloužit k tomu že budu schopen vystopovat jezdítko na vzdálenost např 40 metrů a pokud kun bude někde v dosahu tak automaticky mi vyskočí tabulka s nalezeném jezditkem a v klidu dojdu k němu a ochočím si ho. (+ Přidat do hry lektvar zmenšení na zvěr) nevím jestli takovej ve hře je nebo neni ted..

Upravit banku nestačilo by dojít k bankéři a napsat pouze banku prosím? Bez jakýchkoliv poplatků.

Nerfnout pety a posílit NPC (Ja s hraničárem a tamnutým medvědem grizzlym jsem byl schopen zničit všechny povrchové spawny bez problému.

Udělat nové spawny s fantazii.

Ted nevím jestli to ve hře je možné ale mám tušení že ne..
Farmár by mohl vařit specialní jídla s vysokám skillem.
Např: Hověží steak který přidá trochu síly,dexterity,inty,armoru atd... (Pokud by někdo chtěl něco takového uvařit tak bude muset najít recept který bych dával do pokladnicí v dungu) Složení nechám na Vás Tongue

Uvítal bych možnost pronajmout si dům kde může být umísten muj vlastní vendor aspon se lidí nauči chodit do krámů kde můžou potkat řemeslníka který jim na místě uděla to co kdo potřebuje.

Návrhů mám plnou hlavu ale nebudu to vše psát protože jsem zde už podával dost návrhů a každej byl k prdu podle vás.. Skoro všechno co jsem zde napsal jsem vybral z pár serveru co bylo (populární) každopádné pokud to bude k něčemu plátné tak se rozepíšu víc. )) Sry asi tam bude dost chyb a číst už to po sobě nehodlám :-D Děkuju s pozdravem Mallwin Miel.

Triad: Zareaguju v pátek večer. Smile
Odpovědět
#2
Souhlasím s dobýváním měst nebo aspoň s něčím na podobném principu.

PvP aréna by se mi také moc zamlouvala, třeba s možností se zaregistrovat a být zařazen do žebříčku vyhraných soubojů, případně by se mohly udělovat i odměny.
Odpovědět
#3
Mapa
Vzpomínám si když jsem tu byl jako hráč několik let zpátky... nepřístupnost mapy mě taky dost prudila. Můží říct že v RT jsme víc než nakloněni se po tolika letech posunout dál a Bolest poslat k ledu. To ovšem znamená spoustu práce pro nás, protože v současnosti je mapa prakticky prázdná. Takže možná hezká na koukání, ale po chvíli asi dost nuda. Možné je že by se mapa uvolňovala postupně po částech, podle toho jak je budeme dodělávat.

PvP
Já osobně jsem pro naprostou volnost v PvP, ovšem s patřičnými RP následky. Nikdy jsem teda žádný PK nebyl, ale možnost bejt napadenej kdykoliv a kdekoliv k RP hře zkrátka patří. Ovšem takovej člověk co by chtěl pojíždět crafty na potkání a dávat jim FL by si to měl dvakrát rozmyslet, protože RP následky můžou být fakt krutý. Od vyhnanství po permakill. Myslim že crafti by si pak mohli najímat jiný hráče jako ochranku, případně pronajímat stráže.

Magické itemy

Na magické itemy tu máme systém očarování. Itemy o kterých tu píšeš ty tu máme ve velmi malé míře jako Artefakty. Nebránil bych se jejich rozšíření. Ovšem aby tu každej běhal s věcma co mu vylepšujou staty nebo skilly se mi nelíbí.

Speciální gear
Taky mě něco takovýho jednou napadlo. Mám v hlavě nápad na věci z mitrilu. Mitril by se dal kopat jen v nejspodnějším patře nějakejch starejch důlních šachet, případně v některejch dungeonech. V obou případech by se jednalo o místa se spawnama nestvůr. Kopat by šlo jen speciálním krumpáčem, případně i normálním, ovšem za cenu rychlého opotřebení. Tavit v ingoty by se pak dal jen v srdci sopky, nebo třeba ve sféře ohně. Fantazii se meze nekladou. Celej tenhle proces by vyžadoval součinnost více hráčů.

Aréna
Nevim jestli by PvP aréna měla smysl, když by se naprosto uvolnilo PvP. Možná bych to spíš viděl jako PvM arénu, přičemž šampión by měl například dům ve městě zdarma a třeba i sochu. Sesadit by šel probojováním se až na konec arény a záverečným duelem mezi oběma. Dalo by se to asi i dost zautomatizovat, takže by nebylo třeba GM.

Dobývání měst
Spíš než dobývání měst bych to viděl jako dobývání vesnic nebo strategickejch bodů jednotlivejch frakcí/gild. Nebránil bych se možnosti je i nějak omezeně upgradovat, například postavením zbrojnice a tím i navýšením stavu strážných. Nejednalo by se ale o místo v rukou hráčů, ale spíš o místo které s danou frakcí/gildou sympatizuje a třeba jí i podporuje - finančně nebo materiálně, ovšem nic velkého.

Stopování

Skill bych ponechal, těch 10 bodů není až tak moc. Jen bych udělal víc druhů koní s rozdíly v rychlosti, s tím i rozdílná náročnost na skill. Tady je možný to návázat na nekonečné levelování a cpát pak skillbody jen do Jezdectví. Rasová jezdítka udělat pro danou rasu od 10 bodů, pro ostatní od např. 30.
Lektvar na zmenšení mi přijde jako dost velkej ústupek RP. Pokud má mít člověk koně nebo peta, musí se podle toho holt zařídit.

Banka
Bankovní poplatek je docela podstatnej zdroj příjmů měst a jinejch míst se zákoníkem. Dá se nastavit menší i větší, ale nějakej by určitě měl zůstat. Těch pár stříbrňáků nikoho nezabije.

Nerf petů a boost NPC
Jsem pro. Pet by mohl bejt oslabenej na 75% předlohy, summoni klidně i na 50%. Procenta by ale měl doladit někdo jako Thanis.

Speciální jídla dávajicí krátkodobý bonus

Jsem taky pro. Jidlo by mohlo bejt rozdělený na normální, který postavu jen zasytí a na speciální, nejspíš na jídla vyžadujicí vysokej skill, který budou dávat lehkej bonus. Myslim že nějaký bonusy už dávaj jistý druhy alkoholu. Taky je tu možnost dávat výši bonusu podle kvality jídla. Za mizernou kvalitu by mohl bejt i postih.

Dům s vendorem

Nevím o tom že by teď něco takovýho nešlo? Možnost umístení si vednora před barák je. Upravit barák tak, aby vypadal víc jako řemeslná dílna je požadavek na stavaře. Navíc jde nastavit domovní zóna i tak, aby do ní měli ostatní lidi přístup.
Zastihnutelný na Slacku - brak.
Odpovědět
#4
Citace:Nerf petů a boost NPC
Jsem pro. Pet by mohl bejt oslabenej na 75% předlohy, summoni klidně i na 50%. Procenta by ale měl doladit někdo jako Thanis.

Nebyli už peti oslabeni ? Minimálně vím, že medvědi šli docela dost dolů
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Odpovědět
#5
Nebyl jsem si tím jistej, ale možný to je. Taky jsem měl delší blackout a i když se snažim fórum checkovat, je možný že mi to uniklo.
Zastihnutelný na Slacku - brak.
Odpovědět
#6
Uf, Brak víceméně shrnul i moje názory. Smile
Buď bude naprostá volnost v PVP - pak nebude potřeba arén. A nebo bude systém max. omráčení bez lootu a reskillu - potřeba arény(?)
Co se týče vendora v domě... stačí ho dát jako veřejný a můžeš tam mít i vendory.
Musíš si pak jen nastavit zabezpečení na dveře, aby ti nelezli zákazníci všude okolo.
Odpovědět
#7
Pety jsem revidoval, mám v plánu návrh na jinou změnu která oslabí jak hráče tak většinu NPC, včetně petů
Odpovědět
#8
Myslim ze pvp arena je dobra na odreagovani )) Takhle fungovala na endoru https://www.youtube.com/watch?v=66aRu2kLI5M a byla zatracena zabavna Smile
Odpovědět
#9
Nedokážu si představit, že by něco takového mohlo fungovat na Manawydanu. Jediná realizace mě napadá skrze normální - postavenou arénu. Já vím, že by to někteří hráči ocenili, kdyby tady byla přesně taková aréna, jako je na nejmenovaném shardu z toho videa, co jsi sdílel, ale! - Manawydan je Manawydan a tohle zcela jednoduše do koncepce Manawydanu nezapadá.
Odpovědět



Skok na fórum: