Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Od Lakina
#1
Prozatím mě napadlo toto:

1. Pronájmy po světě - nevím jestli to bylo účelem, aby skoro 90% nájmů, které jsou teď ve hře byly v městách, ale přijde mi to trochu škoda. Je mnoho domků i mimo městské hradby, jen se teda nedají pronajmout.

2. Nároky na stavby - Shard už není v dobách kdy bylo hodně hráčů, takže  nynější nároky na stavby jsou dost vysoké,  takže pokud by šli trochu upravit.

3. % na drop receptů - různé typy skill který nejde sehnat - v dungeonech, sice je teď tuším 10%, ale přijde mi to trochu málo + různé recepty i pro farmáře

4. víc truhel po světě a nebo navýšit loot stávajících - nyní se mi zdají poklady po táborech ve světě dost nízké, tak max 50 stříbrných a k tomu nějaké materiály. Takže buď zvýšit odměnu a nebo jich více přidat.

Další nápady budu postupně přidávat.
Odpovědět
#2
ad bod 3 - je několik dungů kde recepty padají vždy, jen je tam dlouhy respawn (cca 20dní), 10% šance je jen u fénixe, jelikož není tak těžký, dungy se budou stejnak revidovat tak se možná někde recepty přidaj, pro farmáře recepty jsou, to jaký recept padne je náhodné.

ad bod 4 - je třeba počítat ještě loot z NPC a náročnost, třeba 100st za 5 goblinů mi přijde moc, CS4 nám překope potvory, s tím přijde i přizpůsobení lootu, kdyžtak mi klidně napiš přesné lokace jestli máš nějaké určité které ti přijdou špatné.
Odpovědět
#3
Pronájmy po světě - Souhlasím, zapracuju na tom, aby byly k pronajmutí i obyčejnější nájmy, než jen ty za 20 zlatých.
Nároky na stavby - Probereme interně.
% na drop receptů - Mělo by se velmi opatrně pustit více receptů na vyšší levely do oběhu. Těch receptů je hromada a pokud nastavíme náhodný recept, právě od onoho skillu, tak bude téměř nemožné, aby jeden hráč tímhle způsobem posbíral všechny recepty. Na druhou stranu bude se mít za čím hnát.
Víc truhel po světě - Je potřeba zrevidovat loot a dropy obecně. Nepřichází v úvahu, aby silnější mobka dávala méně stříbrných, než mobka, která je určená převážně pro nízké levely.
Edit: Přidáno do seznamu "TO DO"
Odpovědět
#4
3. % na drop receptů - různé typy skill který nejde sehnat - co takhle udělat někde "zlodějský cech" (nechytejte me zde prosím za slovo), který by ti za nějaký poplatek řekl jaky recept se v jakem dungu dá momentálně najít ? (než by se to udělalo, tak asi práce pro aktivní GM ?, které by si upravovalo interakci a otvíralo "doupě" vždy jen s aktualitozaným npc ?)
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Odpovědět
#5
(19.02.2016 v 17:49)Gheed napsal(a): 3. % na drop receptů - různé typy skill který nejde sehnat - co takhle udělat někde "zlodějský cech" (nechytejte me zde prosím za slovo), který by ti za nějaký poplatek řekl jaky recept se v jakem dungu dá momentálně najít ? (než by se to udělalo, tak asi práce pro aktivní GM ?, které by si upravovalo interakci a otvíralo "doupě" vždy jen s aktualitozaným npc ?)

To nevim jestli půjde. Ten drop by se asi spawnoval až při zabití NPC a to náhodně. Moc se mi ani nelíbí představa že hráči budou vedět přesně za čím jdou. Nechal bych to na náhodě.
Zastihnutelný na Slacku - brak.
Odpovědět
#6
Pronájmy po světě
Byl bych taky pro. Hlavně kdyby se vymakala možnost platit nájem formou materiálu potřebnýho na jakože potřebný opravy. Ve městě si zaplatíte penězma, město za peníze uhradí opravy atd. V divočině naopak musíte materiál shánět samy, ale může to být i výhodné.

Víc truhel
Hlavně bych přidal páčitelné truhly pro zloděje. Plus možnost si v některých dungeon zkrátit cestu pomocí vypáčení zámku k tajné chodbě.
Zastihnutelný na Slacku - brak.
Odpovědět
#7
Vedet za cim jde, to ne...
Ale souhlasim, ze uplna nahoda je taky naprd, takze mozna s poplatkem nebo nejakym spesl itemem by mohl dostat na vyber z nahodnych 5ti receptu? To uz by byla lepsi sance na nejaky recepty ne?
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět



Skok na fórum: