Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Od Aneroth
#1
- treba si urobiť reklamu aby sa nabrali nových hráčov, bez hráčov sa môže meniť čo chce a výsledok bude nulový
- questy, questy, questy, je ich málo, hráča treba zabaviť a všetci vieme, že behanie tých istých dungov je časom nehorázna otrava
- skôr ako vymýšlať ako ich donútiť aby sa zabavili v skupinke, treba vymyslieť ako zabaviť jednotlivca, nie každý bude chcieť chodiť do party a dungáriť (=questyyyyy)
- lovecké vývesky a objednávky pre craftov v podobe questu v gumpu...je to na zabitie keď má človek v báglu viac zvitkov a teraz na každý klikať aby som sa dozvedela ktorý je ktorý a potom zatvárať a zase otvárať aby som videla čo som už splnila,  zvitky nech aj ostanú ale keby je to krásne v gumpe, čo sa sám aktualizuje a sú tam všetky pokope, to by bola krása

(budem dopĺňať postupne ak ma niečo napadne)
Odpovědět
#2
Ad lovecne vyvesky:
Biggrin Presne tohle jsem si vymyslel pred par mesici, ale jeste to neni naimplementovano. Az dodelam zbyvajici prace na klientu, tak se do toho hned pustim. Taky me ty licence strasne nebavili, kdyz se neaktualizujou a jsou takhle roztrouseny po svitkach.
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#3
Reklama: Momentálně nemá smysl lákat nové hráče, naším cílem je získat zpětnou vazbu od hráčů, co jim tu chybí, vadí, jejích nápady na vylepšení atp. Předpokládám, že většinu z nich úspěsně zrealizujeme a pak by se dalo teprve uvažovat o reklamě. Smile
Questy: Musí se v RT najít někdo, kdo tyhle questy udělá, pokusím se zajistit.
Ohledně využití party se tady mluvilo i při loveckých vývěskách, aby šly dělat v partě -> vyšší obtížnost a odměna.
Lovecké vývěsky v gumpu: Fajn nápad.
Edit: Přidáno do seznamu "TO DO"
Odpovědět
#4
Logla som lovkyňu a napadlo ma, že jej expenie mi šlo niekoľkonásobne rýchlejšie ako u crafta. A to kvôli loveckej výveske.
Nešlo by urobiť tie remeselné zakázky na takýto štýl? Nie behať po mestách ako blbeček, dostať xyz zakáziek, ktoré ani nejde splniť a potom rozmýšlať od koho sakra som dostala tú, čo mám teraz odovzdať.
Výveska ponúka viacero zakáziek, sú rozdelené aj náročnosťou a človek si vyberie, ktorú chce/nechce. Je to jednoduché, prehladné. Splním a zase ju vrátim na tom istom mieste.
RP si viem predstaviť, že je nejaké "remeselnícke" centrum, kam chodia ľudia vylepiť čo potrebujú a koľko za to dajú, centrum to sprostredkuje craftom, tí donesú čo treba, dostanú odmenu (prachy/expy) a centrum to predá žiadateľovi. Kľudne pre každý druh craftenia zvlášť výveska na inom mieste. A nemuseli by byť len NPC. Aj normálny hráči by si tam mohli chodiť zadávať požiadavky na veci čo potrebujú.
V podstate lovecká výveska ponúkne človeku docela "rýchle" expy v porovnaní s craftami. My musíme nadolovať/napestovať/narúbať suroviny, zohnať ešte xyz vecí a nakoniec je z toho možno jedna zakázka, dve za deň. Vývesky ma docela bavia a viem si predstaviť, že by ma bavila aj remeselnícka varianta.
Áno, v podstate to máme aj teraz, no moc neovlyvníme čo od nás chcú. Na výveske by sme si vybrali čo zvládame a mali by sme viac možností na výber.
Tiež to bude na jednom mieste a nemusíme prebehať celé mesto.
Áno, aj craft môže robiť lovecké vývesky ale tak, vybrala som si crafta aby som craftila a nie hádzala drahocenné body do lukostrelby či tyčových zbraní aby som naškriabala pár expov a bez peta si aj tak moc neškrtnem.
A mali by sme Remeselnícky signet ako prstienok tak ako je aj lovecký.

Edit: A aby sa makrá ukládali na server aby som ich po zmene počítača nemusela písať odznova?xD (zapla som thesorter a ten má všetko zapamätané, čo ma veeelmi potešilo)
Odpovědět
#5
Řemeslnická vývěska již existuje, jedna je např. v Cyproně kousek od tržnice. Hráči na ni mohou dávat své objednávky a smlouvat skrz ni o ceně. V plánu je i rozšíření že by vývěska generovala svoje zakázky, je to tak zpola hotové, jen to umřelo na nedostatku zájmu (testeři) a času (já).
Bude tam ale pak nepoměr - lovec sice vezme zakázku na jendom místě, ale pak běhá po lese aby ji splnil. Řemeslník vezme zakázku na jednom místě, nanosí na to místo věci a má splněno.
Podívám se nakolik je to generování vývěskou funkční a pohneme s tím dál. Uvidíme jak to pomůže nebo nepomůže.

Makra: myslím že klient generuje soubor se svým nastavením, mělo by ho stačit zálohovat a přenést.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#6
To áno ale keď farmár nemá to čo potrebuje, musí si to vypestovať/zohnať. A to je tiež časovo náročné.
Takto sa to moc nedá porovnávať, predsa len, sú to jablká a hrušky.
Ale tá predstava ma velmi láka a bavilo by ma to pestovanie keby som mala konkrétny ciel takéhoto druhu.
A rada sa stanem pokusným králikom a potestujem všetko čo bude treba Biggrin
Odpovědět
#7
Trochu jsem si to rozvedl interně, generování zakázek (nejen na vývěsce) se určitě rozšíří.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#8
Tááák, na úvod. Áno, dostala som trest. Áno, sere ma to. Áno, dlho nelognem, kým sa odseriem xD Ále ma to donútilo zamyslieť sa a myslím, že som to už tuná niekde čítala. Každopádne som si trocha oprášila matematiku a tu je čo z toho vzniklo.

Nechala som si vyhodiť gump [expy a hodila po ňom očkom. Údaje budú všakovaké, lebo posledné dni sa moc nehralo ale aspoň niečo.
Tákže, 53% všetkých expov máme z online expov.
Zabíjanie príšerok a dungárčenie má 18% a 18%.
Naše milované licencie si ukradli 14%.
Questy (pravdepodobne armádne) 11%.

Tákže vyše polovica je len za to, že sme online. Keď máme bojovú postavu, máme vyhraté, robíme si dungy, zabíjame príšerky, dungárime. I ten armádny Quest si sem tam spravíme.
Ako craft, pokiaľ sa k niekomu nenaserieme, nezoženieme si peta na boj či nenarveme drahocenné body do nejakého fight skillu sa uskromníme s onlineexpami.

A teraz, BUM! Trest, online expy v prdely na pár hodín. Ako war sa napaprčím, že prídem o vyše polovicu expov, ktoré som mohla získať (ak budem aktívne licencovať a dungovať), chvílu nelognem kým sa odurazím.
Ako craft...nuž...som v prdely. Doplním si možno zásoby, zahľadím sa na svoje krásne záhony a koniec.
A ako taký afk trest pretrpím? Pravdepodobne afkovaním. Len tentoraz si dám pozor. Vytypujem si dobré chvíle kedy vyzerá vzduch čistý a spokojne si niekde postávam. Ako war postava možno urobím nejakú tu licenciu, z nej mi nikto zatiaľ expy neodkusne. Toho RP moc nie je, dungy asi tiež moc.
Keby hra beží a funguje, pretrpelo by sa to ľahšie.

Každopádne, niekto to tak robí, niekto nie, trest sa väčšinou preafkuje.
A poviem vám, radšej by som si to nejak odmakala. Ten pocit, že tú dĺžku nijak neovlyvním je ubíjajúci.

Tákže, moje návrhy?
1. zmeniť trest na nejakú manuálnu činnosť počas ktorej nebude postava dostávať online expy až dokým to neodmaká
2. zrušiť online expy alebo nejaké rozumne upraviť systém aby valná väčšina expov šla z aktivít v hre (dungy, zabíjanie príšerok, licencie) a nie len z toho, že som online (väčšinu času sa neerpí, takže argument, že sú za erpenie je nezmyselný)

Ľudia sa stretávajú väčšinou pri vykonávaní nejakých činností a nie pri postávaní a posedávaní (čomu ma predísť afk kontrola ale úprimne, pomáha to? a hlavne, držať ľudí pri obrazovkách zo strachu a nie kvôli tomu, že chcú?).
Ďalšia vec, keď príde nový hráč a bohužiaľ sa mu stane, že dostane afk kontrolu, aká je šanca, že ešte logne?
Viac by ma motivovalo keby sa za RPnie, keď ho gm zbadá, udelili nejaké expíky. Aj blbých 10-50.

Mňah, nič viac ma k tomu povedať nenapadá. Určite sa to riešilo X-krát. Neviem, koľko sporov už kvôli tomu vzniklo? Naozaj sú všetci 100% presvedčení, že toto opatrenie ľudí nabáda k väčšej aktivite?
Odpovědět
#9
Jsem v soku. Podle statistik to tu bylo polomrtve spis mrtve a kdyz se tu po dlouhe dobe objevi zas hraci tak se resej prohresky misto vylepsovani shardu a nalakani vic hracu. To me teda zklamalo. To pak teda nevim pro koho ten server delate. Ale pro hrace urcite ne.
Odpovědět
#10
oummm .. afk kontroly litaj, ale ani pidiminimikronano questíku se nedočkáme :-( *dívá se jinam*
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Odpovědět
#11
Dobré no. Někdo vám přijde hrát a vy mu radši hodíte afk kontrolu místo RP?  Thumb Up
Odpovědět
#12
A já jsem zase v šoku, jak vy všichni znáte podrobnosti, proč ta AFK kontrola byla v prvé řadě vůbec udělena.
Ten, koho se trest týká, tak ví, co myslím a veřejně to tady rozebírat nebudu.
Trest se rušit nebude, interně se akorát řeší metoda trestu pro další případy.
Tak každý se vyjádřil, jak jsme tu všichni zlí a můžeme jet zase dál.  Thumb Up
Odpovědět
#13
Klient automaticky prepina hrace do AFK, kdyz minutu nic nedela. Nemuze se ti tedy stat, ze si "omylem" afk a dostanes trest.
Pokud sis tohle vypla, tak se pak nediv a nasrana muzes byt jen na sebe Wink
Odpovědět
#14
Vážně se tu řeší, že někdo strávil 2 sekundy na tom, aby evidentně AFK člověku (v dnešní době se tomu říká "hrající") hodil kontrolu, namísto toho, aby se udělalo něco pro shard? No, nějak tu nevidím ten rozpor - proč by to mělo být namířené proti hrajícím lidem a proč to znamená, že se nedělá nic krom AFK kontrol?
Ta logika na MW byla vždycky neúprosná. Biggrin

Jinak ale proti sekání polen/cokoliv aktivního místo pasivního odehrání trestu určitě nic nemám, právě naopak. Smile
Odpovědět
#15
To nikdo proti tomu nic nemá,...a dál? Už jste se někdo ozval dotyčné, že má nasekat 500 polen pro město např.? bez náhrady...a zase ji zapli expy?
Odpovědět
#16
Citace:Trest se rušit nebude, interně se akorát řeší metoda trestu pro další případy.
Odpovědět
#17
Chlapci, afk som dostala právom Biggrin A bolo to mega afk. Môžem si za to sama. Samozrejme, že ma to štve, koho by neštvalo.

Nechcela som príspevkom pindať, že som dostala afk. Len ma to donútilo zamyslieť sa nad systémom.
Najviac ubíjajúce je, že človek s tým časom nepohne a skôr to každého znechutí. A že mi nepríde správne, že väčšinu expov máme práve z online expov.

The end xD
Odpovědět
#18
(22.02.2016 v 11:19)Pietro napsal(a): To nikdo proti tomu nic nemá,...a dál?  Už jste se někdo ozval dotyčné, že má nasekat 500 polen pro město např.?  bez náhrady...a zase ji zapli expy?

Ono technická realizace a koncepční řešení asi nebude otázka 12 hodin, natož, když těch 12 hodin je zrovna v tom hloupém čase kdy lidi spí. Sad Musíte chvilku vytrvat, tohle se přes noc změnit nepodaří.
PS: Už se ale předem připravme na to, že první potrestanej dle novýho systému bude nadávat, že je to pakárna a blbá klikačka a dostanem to sežrat. Biggrin
Odpovědět
#19
A rušiť sa nič nebude, nič ani rušiť nechcem Biggrin Dostala som ho za terajších pravidiel a terajšie pravidlá mi udelili odmenu za afkovanie.

Sme len ľudia, nemôžte očakávať, že každí bude perfektní a prezieraví. A že každý bude rozhodovať tak ako by ste rozhodovali vy. 100 ľudí, 100 chutí, 100 názorov.

Máme tu návrh na zlepšenie do budúcna, tak ho prosím kladne podporujme a navrhujme vychytávky namiesto obviňovania Smile
Odpovědět
#20
(22.02.2016 v 11:24)Stig napsal(a): PS: Už se ale předem připravme na to, že první potrestanej dle novýho systému bude nadávat, že je to pakárna a blbá klikačka a dostanem to sežrat. Biggrin

S tým počítam :Biggrin  Každému vyhovuje niečo iné. Preto som čakala, že sa spoluhráči vyjadria či by to brali radšej ako terajšiu verziu Biggrin
Odpovědět



Skok na fórum: