Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Od Gunera
#1
Tak já přihodím taky své nápady, i když to pravděpodobně nebude nic oběvného.

1, Ve hře bylo dost málo aktivit, které mohli hráče zaujmout na delší dobu. Chce to questy, ideální něco jak byly arény v Isharu, ale udělal bych je víc těžší a bylo by to vždy pro skupinku hráčů (Rozvíjet Co-op je podle mě dobrá cesta). Nápad z děláním různých malých úkolů pro město zní také jako dobrý nápad.Zbudovat "Gladiátorskou" arénu pro PvP chtivé hráče zní také lákavě, hodil bych tam k tomu ještě nějakou vývěsku kdy by se ukazovali výsledky zápasů a největší vítězové(ještě bych tam hodil omezení na jeden PvP zápas denně at se nenajdou tací, kteří budou v aréně i spát).Udělal bych další loveckou vývěsku, která by byla vždy pro skupinu hráčů, jejíž cíllem by bylo vystopování a nalezení nějáké speciální stvůry. 

2, tragédie jménem "crafti". Upřímě hrál jsem Alchymistu (možná až příliš dlouho) a nebavilo mě to (většinou, světlé chvíle když jsem mohl RPit). Je třeba vymyslet a osvěžit hratelnost těchto postav. Věřím že existují hráči kteří chtějí hrát čistého řemeslníka a proto jim doslova trhalo žíly, když se oběvil bojový alchymista který během měsíce přeexpil mou rok starou postavu Biggrin ...Chce li někdo hrát bojového alcha ... ano muže, ale jedině když dojde ke změnám u čistých Craftu, kteří jsou odsouzení expit jen sběrem kovů a děláním všeho možného za směšné XP. Vždy když jsem chtěl vzít zakázku od NPC, tak mě to hodilo výrobky které jsem na daném Lvlu prostě udělat nemohl, nebo v zimě po mě chtěl Heřmánek !!! Výsledek byl takový, že jsem se na tydle zakázky prostě nakonec vykašlal. Chce to Další vývěsky pro Crafty, myslím že by to nemělo být závislé na Lvlu daného Crafta ale řekněme na jeho reputaci u města. Ze začátku by dostával easy zakázky za pár drobných na úplné prkotiny a časem by dostával zakázky na věci mnohem složitější a za víc peněz (expu) . Město by zároveň mohlo dávat něco jako celodenní zakázku, která by platila jen do půlnoci, byla by těžká a za splnění by (krom zlatých a expu) vzrostla "oblibenost" u města. Hodně oblíbenosti- těžší zakázky. Myslím že by šlo kolem Craftu vymyslet mnohem víc činností a různorodější .

3, Ceny. Byla zde snaho upravit ventory a ovládat ceny a počet prodávaných položek. Inu zpětně říkám že některé nápady nebyli až tak zlé. Nově bych omezil inventář ventora na... řekněme 10 prodejných položek, z toho každé položky muže být jen 100 ks. Šlo by to rozšiřovat dokoupením nějáké Truhlice speciálně určené k tomu účelu. Dále bych ke každé prodejné položce připsal kolonku "Doporučená cena" a nechal už na hráčích jak moc by se od té částky vzdálil. Taky by bylo skvělé upravit ceny bydlení, které jsou dost nedosažitelné pro hráče ,který "nedungaří" a raději se věnuje vývěskám a questíkum.Nebo vybudovat nějáké staré chatrče, nebo stany pro ty málo chudé občany, kteří teprve začínají. Dále vidím problém v tom že ventoři nemají odbyt pro některé zboží....udělal bych to co nejvíc Easy stylem -- jednou za týden by se oběvil GM a odkoupil by od každého ventora zboží za určitou cenu, tím by se udržela rotace zboží a Crafti by nehladověli .

4, Chcete hráče udržet u hry ? členové RT musí prostě občas vlítnout mezi hráče a dát jim nějáký úkol, obalit ho dobrým RP. Jeden příklad za všechny. Svého času jsem z Alcem cestoval zpět do elfského tábora, zničeho nic se oběvila postava, která byla slizká jak noc a jednoznačně mě chtěla obrat i o poslední haléř. Tahle podivná existence mě sledovala až do Cyprony kde jsme chvíli kecali, jen abych z něj valoudil že na každé straně města číhá naštvaná parta bad-ass zloděju takže nemám šanci. GM to tehdá moc hezky zařídil a hlavně zahrál. Já měl jediné štěstí, že jsem potkal jednoho známého válečníka, který mě pomohl se prosekat domu..... Super , tohle se stávat častěji tak MW jen tak neopustím .

5, Podpora Gild . Všiml jsem si že uskupení hráčů to zde nikdy nemělo lehké. Věnovat větší podporu právě pro tyto uskupení ve hře. 

6 četl jsem že by zde někdo uvítal "dobývání měst". Říkám proč né, ale chce to udělat jisté hranice, zároven bych to udělal formou rasových soubojů a né, jako že nějáká skupinka Bad-ass "hateru" příjde do Cyprony a všechny tam zmasí. Dobývání ano, ale musí to mít jisté hranice a rozumná pravidla nakonec i RP podklady, protože by se mohlo snadno stát, že tady jedna Gilda z "Uber" orkem (nemyslím tebe Gheede, jen prostě nemám rád orky...však víš Biggrin )  v čele zmasí všechny města a co pak ? Řešením by mohlo být přidáním více vesniček a tvrzí, které by se dali ovládnout ve jméně nějáké rasy....přičemž by hlavní města každé frakce byla "nedotknutelná" a třeba volně přístupná jen pro danou rasu... pro ostatní pouze z povolením pověřené osoby ideálně dalšího hráče/ů  ( Další zpusob jak rozvíjet RP je nutit hráče at si IG odůvodní proč chtějí to a tamto) . Jako odměnu by mohla daná Gilda získat od Krále povolení spravovat danou vesnici....třeba Smile   ...

7, Dungy a odměny.... jop, já upřímně vidím ve snížení přísunu goldu na konci dungu jako dobrou věc (Ticho tam Smile je to můj názor ). Hrál jsem dungy z mnoha hráči a vím že to většina brala jako "fast run" . Málo kdo sbíral drobné z poražených příšer, kterých nebylo zrovna málo. Upřímně bych jako odměnu na konci dungu dal spíš předměty a expy než Goldy( tím nechci říct že by v dungu neměla být žádná finanční odměna).V každém městě bych zařídil ventora, který by za město vykupoval všechny předměty nasbírané v dunzích za nižší, než průměrnou cenu. Na hráčích by poté bylo jestli dané předměty prodají za nižší cenu městu, nebo je zkusí prodat sami. Cena těch předmětu musí být samozřejmě adekvátní k obtížností daného dungu. Zároveň jsem pro to aby dungy nešli sólovat ! Příšera na konci by měla být oříšek i pro ostřílenou skupinku hráčů. Jediná výjímka by měla být u easy dungu pro low lvly .... ty by podle mě měli jít prosólovat a měla by tam být především finanční odměna. Taky bych omezil vstup do Low lvl dungu vyšším lvlům. 

8, Lovecká vývěska .... zvěře je v lesích až příliš, trošku bych některé lesy obral o pár srn....snažil bych se docílit toho, aby hráči, kteří se chtějí uživit lovem (hlavně na vyšších lvlech, vran a holubů bych naopak přidal) museli využívat také schopnosti stopařství.

Jestli mě ještě něco trkne, přidám další post. Pro teď to myslím bude stačit.....a jako vždy za pravopis sa kurdefixterezamajonéza ospravedlňujem Biggrin
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Finis coronat opus - In nomine et ad honorem tenebrae
Odpovědět
#2
(19.02.2016 v 13:52)Guner napsal(a): 3, Ceny. Byla zde snaho upravit ventory a ovládat ceny a počet prodávaných položek. Inu zpětně říkám že některé nápady nebyli až tak zlé. Nově bych omezil inventář ventora na... řekněme 10 prodejných položek, z toho každé položky muže být jen 100 ks. Šlo by to rozšiřovat dokoupením nějáké Truhlice speciálně určené k tomu účelu.

Ahoj,
nevím, jak moc je v těchto tématech žádoucí diskutovat, případně se omlouvám, že to sem píšu.. každopádně chtěl bych lidem poděkovat za návrhy, protože mnohdy to vypadá opravdu jako dobré věci a návrhy ke zlepšení.
Jen bych rád varoval před omezováním prodejných položek na 10 - je to zbytečná šikana, která nepřinese nic dobrého. Už takhle má normální člověk co dělat, aby vydělal a ještě platit za nějaké truhlice jen proto, že lidi mají od koho nakupovat? To abych po každé takovéhle změně měnil ceny u všech výrobků, abych do cen zahrnul tyhlety další a další náklady.

Chápu to správně, že bych v základu třeba mohl prodávat např. 10 druhů reagencí a od každé 100 kusů? Biggrin To zní jako peklo pro každého crafta. Jaký je důvod?

S kovářským sortimentem těch položek prodávám desítky až stovky (tedy prodával jsem, dokud se mi vendor nesmazal.. Wink ) a měl jsem zato, že se tu brojilo hlavně proti vendorům bez zboží a ne proti lidem, co maj v úmyslu nabízet pro dobro celého shardu pokud možno co nejširší sortiment. To by se mělo podporovat a ne házet klacky pod nohy nebo takové lidi ještě obírat o další peníze nad plat vendora. Široký sortiment u vendora je naopak žádoucí pro všechny a není důvod, proč by se to mělo nějak komplikovat.
Jiná věc je omezit váhu vendora, co tu kdysi psal Whitey - proč ne, tam si klidně připlatím, protože chápu důvod - má to svůj smysl v omezení vendora jakožto skladiště (tedy pokud si ve výsledku ten vendor na sebe vůbec vydělá).. Ale určitě bych se nepouštěl cestou omezování šířky sortimentu - to mi přijde spíš jako další zbytečné omezování ve vendorech, u kterých se šrouby už takhle utahovali doslova nadoraz (až tak, že posledně když jsem se díval, tak třeba v Cyproně už trh prakticky neexistoval).

Dal bych teda velký pozor, než se budou zavádět další a další omezení a šikana hráčů, zvlášť když z toho nekouká nic dobrého a mnoho hlasů se vždy ozývá proti tomu. Já myslím, že než omezovat a osekávat, měli bychom hlavně umožnit dělat lidem nové věci a rozšířit možnosti, udělat hru bohatší a ne stavět lidem do cesty další a další překážky v jejich hraní (hraní crafta = výroba  a obchod.. pokud to začneme omezovat, to povolání bude ještě méně zábavné a hratelné, než teď).
Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony
Odpovědět
#3
V pohodě, neber to jako hotovou věc Smile bral jsem to jen jako příklad, je samozřejmé že pokud by došlo k podobnému omezení byla by nutná  kompletní revize aktuálního systému.....což by bylo asi na dlouho podle všeho. Ale ve fungujícím obchodním modelu by to podle mě vedlo k častějšímu logování Smile Jen názor.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Finis coronat opus - In nomine et ad honorem tenebrae
Odpovědět
#4
Jasné, jak říkám, hlavní je, že lidi píšou a že se objevují dobré nápady.. Smile
Upřímně můj styl hraní je trochu jiný - jak si sám nastínil, hrát crafta je docela náročné a není až taková zábava, kdyby šlo jen o výrobu a doplňování zboží. Proto já třeba hraju trochu jinak - jednou za X týdnů/měsíců doplním zboží, ale je toho tolik, že to na to časové období bohatě vystačí. Logovat častěji kvůli doplňování zboží a craftingu, to by mě upřímně ani nebavilo, na craftovi je zábava hlavně kecat s lidma, budovat síť kontaktů, obchod mezi hráči z očí do očí, ale rozhodně ne přetahování věcí mezí výrobníma kontejnerama, vendorem a skladištěm.
Myslím si, že hráčům by se hlavně měla poskytovat zábava a ne je za každou cenu nutit chodit pravidelně do vendora. Opravdu je to spíš taková provozní nutnost a i ta potřeba chodit klikat na vendora alespoň jednou za stanovené časové období ve výsledku selhala a vendoři byli smazáni. Z toho pro mě plyne, že tudy cesta nevede - lidi nechtěj chodit klikat vendora, lidi chtěj hrát tak, aby je to bavilo a ne řešit co nejčastěji provozní a administrativní záležitosti.

Jinak ještě jednou dík, musím říct, že zbytek pro mě má víceméně hlavu a patu a jsou to dobré nápady. Smile Ten craft je holt něco jiného, než mág a kněz - ta akční část hry je u crafta spíš jen konverzace s hráči a kontakty. Proto bych právě pro tuhle část hry poskytoval co největší prostor a nenutil lidi investovat čas do toho, co dělají jen z nutnosti.
Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony
Odpovědět
#5
(19.02.2016 v 16:34)Valerie napsal(a): Proto bych právě pro tuhle část hry poskytoval co největší prostor a nenutil lidi investovat čas do toho, co dělají jen z nutnosti.

Presne jak pises, toho hrace musi ta postava bavit a musi se nejakym zpusobem dale rozvijet... V tu chvili kdyz nema co delat nebo musi delat co ho nebavi tak je konec...
Odpovědět



Skok na fórum: