Haste ve hře
#1
Zdravím, dneska jsem koukal na haste od mága a trochu jsem se chytal za hlavu .. mag s haste je stejně rychlý jako hráč na koni bez haste buffu, což mi příjde  prostě přitažený za vlasy :-D

Momentálně to vypadá nějak takhle(hodnoty jsou zde orientační pro lepší představu):

Hráč bez buffu = 0
Bard s buffem = +- 40% (už tohle mi příjde hodně)
Mag s buffem = 100%
Hrač na koni bez buffu = 100%
Bard/mag na koni s buffem = 110%

Návrh na změnu:
Hráč bez buffu = 0
Bard s buffem = +- 40% (klidně míň)
Mag s buffem = 40% (klidně míň)
Hrač na koni bez buffu = 100%
Bard/mag na konis buffem = 110%

NEBO

zrušit haste buffy kouzlem, modlitbou, hudbou ..a zavést lektvary rychlosti = dostupne všem za určitý poplatek, doba trvání 3-5 minut

pozn. jsem si vědom toho, že u maga se nejedná o trivialni kouzlo, tak jako u barda je potřeba kopat jeden lektvar na výdrž za druhým, jinak jde vše do háje a rovněž je potřeba vysoký lvl na pořádný efekt ... rovněž si jsem vědom toho, že ve hře jsou i rychlejší koně.. i přesto bych byl rád za změnu.. tak aby ve hře neběžel hráč vedle koně jedoucího na plné obrátky jako by se nic nedělo Biggrin

Názory/diskuze .. jak to vidíte Smile
Hraju proto, abych si dokazoval, jak velký organ jsem.
Odpovědět
#2
Já jsem pro to,aby haste měl jenom bard, mág jedině ten z.. 1. Nebo 2. Kruhu? Což. Znamená - funguje jen dokud nezakouzli, či medituje... Možná upravit i tu verzi pro partu (mass haste) - jen na útěk (jakákoliv jiná akce haste zruší)
Jinak si myslím, že bard třeba tech 40% (i v boji), mág 30% (s tím,že s tím dá jen utíkat,ne bojovat)
Odpovědět
#3
Takze trochu insightu.
Nynejsi nastaveni je asi takovehle:
Bez Bufu << Low Buff << Kun < High buff < Kun+Buff (jakykoliv)
Pricemz Kun < High buff je otazka asi desetiny procenta, takze je to spis rovnitko =

Dale nezapocitavam rychlejsi nez standartni kone. U nich to je samozrejme ... High Buff < Rychlejsi Kun < Rychlejsi Kun+buff

Moje oduvodneni, proc to takhle je:
- Mag na koni ma mnohem horsi sance nez kdokoliv jiny s mlaticim skillem, proto je high buff cca jako kun
- Mag musi chvili cekat, nez muze dat dmg. Hranicar nebo lucisnik ma instantni dmg, kdyz se priblizi na vzdalenost strelby. War a meele maj skoro instantni dmg, akorat se musej priblizit. Za tento cas na priblizeni, kdyz mag stoji na miste je cca takovej, ze mag stihne pred uderem zacastit neco z 3-4. kruhu driv nez war dobehne. Cokoliv tezsiho uz nestihne.

Souhlasim s vama, ze MassHaste jakozto High Buff je trosku OP, ale pro me je to proste forma obrany maga vuci enemy. 
Mag typu hielo myslim ma fyz. resist spell.  (nebo jakej element? nevim na 100%)
Mag typu pyro ma ohnivy stit. 

Jako kompromis bych tedy nastavil, aby mag, ktery nema zadnou z techto obran (non-hielo+non-pyro) mel MassHaste.
Tzn byl bych pro zmeneni mantry a ztizeni kouzla. Nyni pouziva myslim Pyro, ztizeni bych udelal, aby pouzivalo 2 hl. elementy tzn napr Ji+Van

Kazdopadne pro nerfovani rychlosti MassHastu zasadne nejsem. viz duvody vyse.
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#4
Za mě, ačkoliv jsem Haste dlouho používal, tak bych ho smazal úplně...
Chceš rychlý přesun? Kup si koně.
Jestli Haste ponechat, tak aby jen dával rychlost útoku, né pohybu.
Na koni mají i ostatní povolání posithy, Střelec může použít jen Jezdeckou kuši, u Melee postav, jen některé zbraně jdou na koni. Dmg co Střelec nebo Melee dá z koně když má postih je k smíchu, mág sice má postih jak prase šanci na zacastění, ale pořád dá full damage. Navíc co si budeme nalhávat, mág na koni je něco jak boss Titán, na serveru je asi jen jeden Tongue.
Lektvary na rychlost jsou, ale myslím že dávají jen rychlost útoku, recept na něj mám na jedné postavě.
Mág má plno buildů, Haste rozhodně není ten nejsilnější, problém je že mág může mít až moc hlavních Slov moci (Pyro,Hielo,Ji,Van,Evart).
Odpovědět



Skok na fórum: